Skocz do zawartości

Galeon

  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Galeon

  • Urodziny 20.01.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Galeon

    [B5] Xenon HID

    Witam, kolejne pytanie - co to jest sygnał Gala, czy to to samo co sygnał Halla, jesli tak to dlaczego tak się nazywa, a jeśli nie to samo to czym się rózni od sygnału z czujnika Halla, do czego służy sygnał Gala i skąd jest brany (czy jest jakiś dodatkowy czujnik) Pytanie powyżej nadal aktualne i nadal bez odpoiwdzi może ktoś cos wie?
  2. Galeon

    [B5] Xenon HID

    Witam, ja mam pytanko dotyczące montażu oryginalnych lamp Xenonowych do B5 FL ale bardziej od strony elektrycznej a mianowicie: 1. Mój pasek nie ma jeszcze BCM-a światła są w pełni klasyczne czyli wyłącznik, przekaźnik, żarówka (a nie jak w nowszych za świecenie świateł odpowiada jeszcze sterownik BCM) więc czy montując sterownik do Xenonów, czujniki poziomowania i lampy Xenonowe będzie to działać, czy sterownik do Xenonów sam będzie działał bez BCM-a i poziomował lampy na podstawie informacji z czujników, jeśli tak to czy da się go wpiąć w magistralę CAN tak żeby dało się wejść do niego z laptopa w celu choćby wywołania procedury ustawienia świateł i zapisania nowych nastawów?
  3. Dzięki za podpowiedz, a może wiesz jak ją odszukać, jaki ma adres?
  4. Witam mam takie pytanko czy ktoś wie gdzie znajduje się mapa świec żarowych (o ile taka istnieje) chodzi mi o możliwość zmiany temperatury przy której świeczki się załączą
  5. Witam, mam takie pytanko, znajomy posiada zakupiony w jednej z firm tuningowych taki programator RTS do wgrywania map, ma w nim zapisane dwie mapy jedną oryginalną i jedną tuningową, i teraz tak jeśli wgra do passata mapę tuningową lub oryginalną to da się te mapy zassać z paska programem Galletto i potem otworzyć naszym programikiem, a jak chcę otworzyć te mapy tuningową i oryginalną zassaną z tego programatora RTS na kompa to nasz programik nie otwiera tych map, ale widzi je i otwiera w formie Hexowej. Domyślam się Firma Tuningowa jakoś zaszyfrowała te mapy, czy ma ktoś jakiś pomysł jak te mapy otworzyć naszym programikiem? Plik mapy ma 513 KB zamiast 512 KB a więc coś jest dopisane i pewnie to coś powoduje że nasz programik jej nie otwiera a raczej nie rozpoznaje bo Hexsowo otwiera.
  6. Swider - dzięki za wskazówki - nie wiem dlaczego ale u siebie nie mogę znaleśc tych map do wyłączenia EGR (czy te mapy są w zestawie map rozpoznawanych przez ten programik (lewa kolumna mapy nazwane i te nie nazwane) czy trzeba je szulkać w postaci Hexowej - nie wiem czy fachowo to wyraziłem ale dopiero raczkuje w tym temacie
  7. Zapisując mapę EGR wartością 850 VCDS odczytuje wysterowanie N18 na 19,9 % i po około dwóch minutach pracy silnika na wolnych obrotach sterownik zmienia wysterowanie N18 na 4,8 % więc jaka jest różnica między tymi dwoma stanami pracy EGR (zarówno 19,9 % jak i 4,8 % powoduje że EGR jest fizycznie zamknięty a jednak dla sterownika są to dwa rózne stany) , jaką wartością trzeba zapisać mapy aby EGR był cały czas wysterowany na 4,8 % - bo ta wartość traktowana jest chyba przez sterownik jako totalne zamknięcie EGR Podpinając VCDS -a wyraźnie widać jak N75 jeste wysterowywany w procentach, N18 również widać jak jest wysterowywany w procentach więc skoro N75 ma mapę procentowego wysterowania to VCDS widzi te wartości i je pokazuje a skąd VCDS bierze sobie wartości procentowego wysterowania N18 skoro mapy w procentach nie ma - sam sobie przelicza te wartości ?? jakoś to do mnie nie przemawia
  8. Daron proszony do tablicy !!! -Ty jeden znasz odpowiedz na nasze wątpliwości
  9. Galeon

    Ciekawostki licznikowe

    Rozwiń bardziej tą zagadkową odpowiedz jeśli możesz
  10. banshee czy nadal jesteś pewien że Ty masz rację a ja nic nie rozumie zobacz Swider też tak uważa jak ja że powinna być mapa do N18 taka jak do N75 z procentowymi wartościami
  11. Jesteś pewien ? N18 to zawór identyczny jak N75 i identycznie sterowany przez sterownik współczynnikiem wypełnienia impulsu więc skoro N75 ma mapę w której widać jego procentowe wysterowanie to i N18 powinien mieć coś podobnego - tak mi się wydaje
  12. Takie pytanko - czy jest mapa zawory N18 tego co steruje EGR - em ? jeśli tak to gdzie? skoro jest mapa dla zawory N75 to i dla N18 powinna być - czy jestem w błędzie?
  13. Galeon

    Ciekawostki licznikowe

    Ponawiam pytanko może ktoś wie gdzie znajduje się informacja o komunikatach tekstowych wyświetlanych na wyświetlaczu czy w eepromie czy za teksty odpowiada jakaś inna pamięc? i czy jest szansa na spolszczenie tych komunikatów ? Druga sprawa co się może dziać z zegarami że co jakiś czas wszystko się resetuje, zapalają się wszystkie kontrolki, wskazówki na max, i po chwili wszystko wraca do normy ale skasowany jest zegarek, i przebieg ten okresowy - może ktoś coś podpowie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności