Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

różnie bywa

;-) ale zazwyczaj, leci jak należy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki jeszcze raz! :564:

To poczekam aż programator uruchomie na LPT w razie czego :bezzebow:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, zacząłem się bawić w programie zerknijcie proszę czy to ma ręce i nogi?

http://kabelnet.pl/awx_brd.bin. Zmian dokonywałem w codeblock 2 (bost target map, driver wish, torque limiter) Gdzieś jeszcze trzeba przerabiać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na tym doładowaniu nie masz szansy na tę moc...

boost :

target

limiter

 

driver wish

 

torque

 

smoke

n75

 

ID - extrapolacja do tych "mocy" w jakie podlałeś"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na tym doładowaniu nie masz szansy na tę moc...

boost :

target

limiter

 

driver wish

 

torque

 

smoke

n75

 

ID - extrapolacja do tych "mocy" w jakie podlałeś"

 

 

"Na tą moc" Czyli na ile. Bawię się na razie w programie - wypluło 384NM i 179KM Czy to by się pokrywało z tym co Ty celujesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cz miał by może ktoś ori soft do AWX 'a? Oznaczenie sterownika 038906019ER. Bardzo bym prosił o pomoc.

 

I jeszcze pytanie do Madzi. Jak idą mody na zmniejszenie spalania? Zmieniałaś jeszcze wartości? może jakiś screen shot?

Edytowane przez Swider

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc Daron!

 

Mam jeszcze pytanie odnośnie Selectora inj. dur. nie wiem czy dobrze rozumuje wybór mapy. Gdy SOI jest większe niż 25stopni to mam wybrana mapę ID 0?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cz miał by może ktoś ori soft do AWX 'a? Oznaczenie sterownika 038906019ER. Bardzo bym prosił o pomoc.

 

I jeszcze pytanie do Madzi. Jak idą mody na zmniejszenie spalania? Zmieniałaś jeszcze wartości? może jakiś screen shot?

 

Zostawiłam na razie tak jak było, aktualnie szukam turbo brd :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zostawiłam na razie tak jak było, aktualnie szukam turbo brd :P

 

Na ile udało Ci się zjechać z spalaniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zostawiłam na razie tak jak było, aktualnie szukam turbo brd :P

 

czemu nie gtb1756vk?

albo gtb2260vk?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na ile udało Ci się zjechać z spalaniem?

 

Na trasie jadac do 110km/h najmniej 4,4.

 

 

 

czemu nie gtb1756vk?

albo gtb2260vk?

 

Ma byc jak najbardziej P&P i tanio :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy mógłby ktoś zerknąć?

http://kabelnet.pl/AWX_BRD.bin

Wartości w "N75 duty cycle" ustalacie na podstawie późniejszych logów dynamicznych czy jest jakiś wzornik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat Zamieszczone przez Swider Zobacz posta

Na ile udało Ci się zjechać z spalaniem?

Na trasie jadac do 110km/h najmniej 4,4.

 

 

 

Cytat Zamieszczone przez lukas313 Zobacz posta

czemu nie gtb1756vk?

albo gtb2260vk?

Ma byc jak najbardziej P&P i tanio

 

Trzymajmy się tematu, takie pogaduchy piszcie na PW.

 

Jeśli spalanie dotyczy edycji wsadu to proszę podać konkrety zmian w sofcie, bo pisanie 4,4 to można uznać za chwilowe, a nie średnie spalanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli spalanie dotyczy edycji wsadu to proszę podać konkrety zmian w sofcie, bo pisanie 4,4 to można uznać za chwilowe, a nie średnie spalanie.

Dużo wcześniej była dyskusja m.in. o zmianach w SOI, Magda sie z tym bawiła (ja na podstawie jej postów również), niektórzy pamiątają więc dopytują...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego banshee przeczytaj od początku cały wątek i będziesz wiedział o co pytam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wątek znam od początku i jest w nim tyle fachowej wiedzy, że zmieściłaby się na 3 stronach a nie 29.

Dlaczego nikt nie podał konkretów, np. Zmiana kąta o 2 stopnie w zakresie 1900-2200 dla dawek 15-25mg zmniejszyła spalanie o 2 litry?

Chyba takie wypowiedzi powinny mieć miejsce w tak poważnym temacie.

Co ci da, że koleżanki auto pali 4,4? Jeździsz klonem jej auta? Załóż szersze opony i zapomnij o 4,4.

Skoryguj sobie chociażby mapę N75, albo mapę doładowania a zobaczysz, jakie zmiany w spalaniu będą.

To samo będzie z egr, soi i mapą grzania świec wodnych, gdy się włączają.

Nie wspomnę już o podzespołach, które wpływają na straty mocy.

Czy dla ciebie SOI to jedyna mapa, po zmianie której oczekujesz cudów w zmniejszeniu spalania?

Jak ci powiem, że w moim sofcie na 190PS w jeździe mieszanej spala mi 5,5/100 średnio na kołach 17", a w trasie schodzę do 4,5 w 4 osoby to coś ci to da? Oczywiście, że nie.

Miałem się powstrzymać od komentarza napisanego w odpowiedzi już przed tobą...nie dałeś mi wyboru

Edytowane przez banshee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak byś był spostrzegawczy to byś zobaczył że nie mam nawet 1.9TDI PD tylko 1.8T AEB (w 2 aucie1.9TDI AHU) Pobaw się SOI a resztę zostaw w spokoju i zobacz jaki to ma wpływ na spalanie. Pytam żeby nie błądzić na ślepo tylko zmienić konkretne wartości w konkretnym przedziale.

W AHU na ori mapię moj dostawczak po mieście bez bólu okręca 7,5l/100km, na mapie SOI z sterownika 028906021EF NIECAŁE 6,2l/100km także proszę daruj sobie ironiczne wypowiedzi. Jak bym wiedział że to G daje to bym olał to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Czy mógłby ktoś zobaczyć czy wsad jaki pobrałem ze swojego AVF przy pomocy programu jest ok? W poprzednim aucie (też AVF) uwaliłem ECU przez to, że miałem źle zgrany wsad (przynajmniej tak mi magik naprawiający ECU powiedział). Z góry wielkie dzięki za ocenę wsadu (oczywiście jest to ori wsad).

 

passatavf2003.zip

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zachciało się i mi po kilku latach czajenia zabrać za odczyt mojego ECU. I chyba sobie naważyłem bigosu...

Auto ma program zrobiony u Aligatora parę lat temu.

Dziś przyszedł mi chiński mpps i postanowiłem sobie sczytać zawartość sterownika, aby podglądnąć ją w tu opisanym programie.

Po odczycie pojawiła się kontrolka silnika i komunikat emission workshop.

Błędów w sterowniku brak. Autem nie da się jeździć - to jest automat i rusza jakby z wyższego biegu, bo bardzo opornie mu to idzie, dodatkowo trzyma wysokie obroty na biegach i nie wrzuca ostatniego - po prostu obroty idą do góry i tyle. No masakra.

Czy to możliwe, że sam odczyt uszkodził sterownik lub jego zawartość?

Nie podpinałem prostownika, napięcie było zielone w oscylowało w okolicach 12.20 według programu. W sumie odczytywałem trzy razy, bo po otwarciu pliku przez vag suite nic się nie pokazywało i na dole był napis check sum failed. Nie wiem po którym razie wyskoczyła kontrolka.

Program za każdym razem po odczytaniu pokazał informacje, że odczyt powiódł się.

Próbowałem zrobić check sum w mpps odczytanych plików to wyskakuje komunikat, że nie znaleziono check sum, więc to co się zgrało pewnie do niczego się nie nadaje.

 

Jestem wkurzony na maxa, bo wydawało mi się, że przy odczycie nic się nie stanie. A wygląda na to, że przez ciekawość pozbawiłem się swojego sterownika i programu.

Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to proszę poratować. Mi chyba zostało poszukać drugiego ecu i skontaktować się z Aligatorem, może trzyma kopie programów klientów...

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Kodowanie ecu na manual nic nie daje. Komunikacja z ecu ciągle jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności