zbigniewz01@ Zgłoś #801 Napisano 1 Lutego 2015 W tym przypadku to za przeproszeniem kolego pierdoły piszesz,nie jeżdziłes a ni jednym ani drugim tylko jak zwykle kolega ,znajomy itp,mój kumpel też ma 1,8T i ma spalanie 8-10l lpg,a tak sie składa że wcześniej miałem paska vr6,w którym najniższe spalanie na trasie wychodziło 10l lpg,w mieście do 13l,natomiast obecnie mam 1,8T i najniższe spalanie jakie zanotowałem to 8,5l lpg,a w mieście 11l,wyliczone przy tankowaniu,oczywiście jak bym zaczoł go pałować to spali sporo więcęj. Mysle ze Komorowski niedługo wreczy Ci order za ekologiczna jazde. Swietna bryka ten VR 6,tak mało palił to jabym go trzymał albo kupił innego albo ten silnik bym wymontował i oddał do muzeum motoryzacji jako rewelacje!. Wiesz ja mam 1.8 125KM i zazdroszcze ci tego miejskiego 11l.lpg. Mój pali 13. Moze ty kupiłeś sobie te laczki reklamowane w TV z tym żelem. Wybacz ale w to co piszesz to naprawde wierzą nieliczni. Piszesz do szymina89 że uzywa sloganów kolega,kolegi a sam to powtarzasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #802 Napisano 1 Lutego 2015 Panowie, ale o zużyciu paliwa to chyba inny wątek jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #803 Napisano 1 Lutego 2015 (edytowane) Tak jak napisałem, raporty ze strony Auto Centrum pochodzą zarówno od producentów samochodów, jak i samych użytkowników. Moim zdaniem nie wszystkie informacje są miarodajne. Jak każdy zauważył trafiają się osoby które na oparach pokonują znaczne odległości.Kazdy ma inny styl jazdy i wysiadając do jednego auta każdy może mieć inne wskazania spania po pokonaniu tej samej trasy w jednakowych warunkach. Moim zdaniem jeśli spalanie nie odbiega dużo od średniej podawdanej przez użytkowników, nie ma się co martwić. Ja nie wiem ale wy nie możecie znalezć raportów spalania. To nie sa te które są oceniane przez uzytkowników,ja wiem o jaką strone ci chodzi ale to nie ta. Pewnie ze 1.8 125kM moze spalic wiecej od 1.8T ale wtedy albo jest wypukany na cylindrach albo cos ma zepsute albo wystarczy dziurka jak od szpilki w dolocie powietrza i juz nie ciagnie jak powinien. Dlatego ja nie sugeruje sie tym co pisza uzytkownicy bo masz racje jeden ma noge w bucie inny w laczku, ale znam 1.8T i 1.8 20V znam owe raporty i nie ma dużych róznic w spalaniu,jednak minimalnie sa na korzyść 1.8 20V. Do13L w miejskim 1.8T przyznaje sie wiekszość uzytkowników. Ja w moim też spale tyle ale lubie startować. Ale jak poprzednio kolega pisał o silniku VR6 to już cud spalania.Jeżeli ktoś jeżdzi az za oszczednie to musi wiedzieć że niszczy silnik, bo te i TDI potrzebuja wysokich obrotów, taka jest prawda. Edytowane 1 Lutego 2015 przez zbigniewz01@ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #804 Napisano 1 Lutego 2015 No ale tak jak wlasciciele tdi twierdza ze ich passaty pala 5l ON na 100km... Taa... Też się zawsze zastanawiam skąd takie wyniki - chyba tylko z księżyca albo z sufitu. Ja po mieście palę "dyszkę" na 100 km. Na trasie 6 - 7. Dodam też, że TDI to najoszczędniejszy silnik, jaki miałem. Benzyną żadną po mieście nie zszedłem poniżej 10l/100km - włącznie z Maluchem, a w większości aut było ok. 13l/100km. Jeżdżę przeważnie spokojnie, ale i zdarza mi się depnąć w podłogę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #805 Napisano 1 Lutego 2015 Panowie, ale o zużyciu paliwa to chyba inny wątek jest Tomek, spalanie nie należy do oceny silnika ? Jezeli ktos poleca cos to musi miec wiedze i przekonanie.Sprawa sie rozgrywa miedzy 1.8 20V 125KM a 1.8T 150KM. Ta róznica 25KM chyba nie jest zasilana powietrzem prawda? Moze ludzie nie wiedzą jaka jest zasada działania turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #806 Napisano 1 Lutego 2015 Jak kolega zauwazyl od spalania jest odpowiedni watek. Tu mozna wspomniec ale nie rozpisywac sie. Dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #807 Napisano 1 Lutego 2015 Taa... Też się zawsze zastanawiam skąd takie wyniki - chyba tylko z księżyca albo z sufitu. Ja po mieście palę "dyszkę" na 100 km. Na trasie 6 - 7. Dodam też, że TDI to najoszczędniejszy silnik, jaki miałem. Benzyną żadną po mieście nie zszedłem poniżej 10l/100km - włącznie z Maluchem, a w większości aut było ok. 13l/100km. Jeżdżę przeważnie spokojnie, ale i zdarza mi się depnąć w podłogę. Moze jest takie wyobrazenie że jak turbo to powietrza nawali i pali ! a nie wiedza że turbina kiedy sie załącza to wstrzykuje dodatkową dawke paliwa i wtedy dostaje wiekszej mocy, a moc z czegoś musi wynikać, z reguły z wiekszej ilości paliwa. Juz mnie glowa boli od tego tłumaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #808 Napisano 1 Lutego 2015 Nie da Ci tego dziewczyna co turbo benzyna:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #809 Napisano 1 Lutego 2015 Jak kolega zauwazyl od spalania jest odpowiedni watek. Tu mozna wspomniec ale nie rozpisywac sie. Dzieki. Damian, nie chce być upierdliwym ,bo mnie też to juz tez meczy. Tylko tyle ,jezeli ludzie pytają o wybór silnika to z reguły ignoranci w sprawie Passata B-5 i powinni wiedziec jak najwiecej,bo niektórzy próbują pisać niedorzeczności. Pisze np. o raportach spalania, nie tych od uzytkowników i nikt nie potrafi znalezć tego na podanej stronie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #810 Napisano 1 Lutego 2015 Zbedna dyskusja. Wybor auta to nie tylko ten watek. Smialo moga poczytac inne watki prawda ? Spalanie, wybor czesci ich ceny wszystko ladnie opisane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #811 Napisano 1 Lutego 2015 no i sedno...dlaczego 1,8 125 i 1,8t 150 ma zbliżone spalanie??? Bo są inne skrzynie biegów. Turbo z racji posiadami więcej momnetu i znacznei niżej ma skrzynie o dłuższych przełożenia. Dlatego przy jeździe oszczędne, silnik mimo że mocniejszy pracuje na niższych obrotach. Równo jadą pastuch z trubo przy 100km/h ma 2300 obrotów w manulu lun 2 tyś w automacie a wolnossach będzie miał przy tej samej prędkości 2700-2800...... i to jest właśnie prawidłowa odpowiedź a tak szczerze to jak dla mnie to: stwierdziłem ostatnio że statystycznie rzecz biorąc jestem już prawie gdzieś na "półmetku" i chrzani mnie to czy autko spali 1l czy 3l wiecej lub mniej. Wolę mieć coś pod butem i obecne 170 KM to też żadna rakieta więc następne co by nie było to raczej poniżej 200 KM nie schodzę, trzeba się cieszyć przyjemnością z jazdy a nie liczyć każdy litr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #812 Napisano 1 Lutego 2015 Oj tam chlopaki na powietrze jezdza. Moze koledzy zle licza. Średnie spalanie na 100 km = (Zatankowane paliwo / Przejechane kilometry) * 100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #813 Napisano 2 Lutego 2015 (edytowane) A tam na powietrze,widocznie muszę mieć chyba coś zepsute,albo nie umiem jezdzić że mi tylko tyle pali,co do liczenia to wydaje mi sie że chyba umiem,bo do szkoły chodziłem. Tak przy okazji akurat dzisiaj tankowałem,weszło 43,5l-przejechany dystans 483km,głównie trasa. Jak dla mnie silnik 1,8T to chyba dobre rozwiązanie biorąc pod uwage moc do spalania,i co ważne daje możliwośc zwiększenia mocy,choc ma tez swoje minusy. Edytowane 2 Lutego 2015 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
18rp Zgłoś #814 Napisano 3 Lutego 2015 @marcin007 ale i tak znajdą się tacy, którzy powiedzą że lepiej wziąć zwykłe 1.8 bo nie ma turbo, które może się zepsuć. Ja tam będę polecał 1.8t, chyba najlepsza zmiana jaką mogłem zrobić zmieniając stare 1.8 na monowtrysku. Mam kumpla co mówi że 2.3 vr5 o tej samej mocy w porównaniu do 1.8t jedzie od dołu i nie trzeba go tak żyłować :hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #815 Napisano 4 Lutego 2015 Kazdy swoje g... chwali. 1.8t to dobry silnik lecz nie pozbawony wad, godny polecenia ale nie w wszystkim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #816 Napisano 4 Lutego 2015 Kazdy swoje g... chwali. 1.8t to dobry silnik lecz nie pozbawony wad, godny polecenia ale nie w wszystkim. hehehe opinia która niestety nie wyraża nic 1.8t to dobry silnik lecz nie pozbawony wad hmm a który jest pozbawiony godny polecenia ale nie w wszystkim wiec komu go polecisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #817 Napisano 4 Lutego 2015 hmm a który jest pozbawiony Sa jeszcze takie, ktore maja ich mniej. wiec komu go polecisz Komus kto jest swiadomy ewentualnego ryzyka awarii turbiny czy osprzetu. Wiem ze to nie awaria wystepujaca w kazdym 1.8t ale jednak. Jesli ktos potrzebuje pojemnosci ponizej 2.0 i oczekuje wiecej mocy. Ale na pewno nie osobom, ktore 99% robia przebieg w miescie i to na krotkich odcinkach. Wiadomo ze bogatemu nikt nie zabroni ale przecietnemu uzytkownikowi to nie potrzebne bo zanim olej sie nagrzeje ze mozna kozystac z turbiny w pelni to trzeba silnik gasic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #818 Napisano 4 Lutego 2015 Ale na pewno nie osobom, ktore 99% robia przebieg w miescie i to na krotkich odcinkach No im to jest nie potrzebne a nawet to dodatkowy kłopot zabierający czas dla śpieszącego się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #819 Napisano 5 Lutego 2015 Nie ma co przesadzać z tym uważaniem na turbinę - ona służy do używania a nie ciągłego uważania. W końcu nie jest z plasteliny. Ja odpalam auto, wyjeżdżam z garażu, zamykam bramę - to gdzieś z minuta schodzi - potem jakieś 400 m osiedlową drogą, wpadam na dwupasmówkę i pędzel. Z kolei jak dojeżdżam do celu, to staram się ostatnie pół kilometra jechać spokojnie. Ot całe moje uważanie - nie popadajmy w przesadę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #820 Napisano 5 Lutego 2015 Tylko ze po 400 metrach i 3 minutach pracy silnika, to ten olej jest jeszcze zimny, wiec jakie smarowanie ma turbina? :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach