Obywatel Zgłoś #821 Napisano 5 Lutego 2015 Aż taki zupełnie zimny nie jest Poza tym nie codziennie mi się spieszy Ale zdarza się, że po 3 minutach pracy wskazówka obrotomierza chwilami widzi czwórkę - tylko do momentu wrzucenia IV biegu - później już jest spokojniej. Mam nadzieję, że aż tak strasznie turbina przez to nie dostaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #822 Napisano 5 Lutego 2015 Ja w moim AFNie but odrazu jak tylko rozrusznik puści i tak od 8 lat i turbo z silnikiem trzyma, nie muszę dolewać oleju między wymianami. Wiele czynników wpływa na zużycie silnika i osprzętu. Ja swojego nie oszczędzam bo po co:bezzebow Pasatów tyle teraz żę mój 97r nie ma żadnej wartości rynkowej więc po co się bawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rutek89 Zgłoś #823 Napisano 5 Lutego 2015 Witam Mam pytanie czy wszsytkie B5-tki po liftingu maja popmpowtryskiwacze? Chodzi mi bardziej o silnik 1.9 TDI 110 ps Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #824 Napisano 5 Lutego 2015 Po lifcie nie ma takiego silnika. 101 albo 130 i na pompowtyskach oba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rutek89 Zgłoś #825 Napisano 5 Lutego 2015 rozumiem a lepiej wziac auto przed liftem czy po? co powiecie na temat pompowtryskiwaczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #826 Napisano 5 Lutego 2015 A poczytaj ten watek i wiele innych na forum. Zagadka sie rozwiaze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #827 Napisano 5 Lutego 2015 rozumiema lepiej wziac auto przed liftem czy po? co powiecie na temat pompowtryskiwaczy? przedlifty na pompie rotacyjnej to większość zajechane konie, polifty na pompowtryskiwaczach to loteria większe ryzyko awarii ale i można trafić że olej tylko będzie się zmieniać. Obecnie każde B5 w TDI to ogromne ryzyko, trzeba zaczerpnąć trochę wiedzy przed kupnem na co zwrócić uwagę przy kupnie aby nie trafić na minę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #828 Napisano 5 Lutego 2015 (edytowane) ale i można trafić że olej tylko będzie się zmieniać Mnie się to udało :marecek A kupowałem totalnie w ślepca - nie mając większego pojęcia o TDI a lepiej wziac auto przed liftem czy po? Zdecydowanie po. co powiecie na temat pompowtryskiwaczy? na pewno rozwiązanie nowsze i bardziej kulturne niż pompa. Mówią, że PD bardziej wrażliwe na jakość paliwa. Ja leję co popadnie - gdzie taniej - i auto śmiga jak szalone. Generalnie nie ma strachu. Najlepiej szukać AVF. Jeśli sie trafi dobry AVB, to też można wziąć, ale wtedy trzeba jeszcze doliczyć 800 zł na wirusa Edytowane 5 Lutego 2015 przez Obywatel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rutek89 Zgłoś #829 Napisano 6 Lutego 2015 http://otomoto.pl/volkswagen-passat-b5-1-9tdi-110km-klimatyzacja-C35870621.html co powiecie na temat tego auta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #830 Napisano 6 Lutego 2015 (edytowane) co powiecie na temat tego auta? nie ten dział... ps. fotele w nim są od liftowego paska, przy dekorach z karbonu czteroramienna kiera raczej nie występowała. Różne lampy tylne. Edytowane 6 Lutego 2015 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysieeek20 Zgłoś #831 Napisano 12 Marca 2015 jaki silnik polecacie w b6 i jaka wersje wyposażenia bo mam zamiar zakupic passata b6 i nie wiem jakiego szukac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris85 Zgłoś #832 Napisano 12 Marca 2015 1,9 lub 1,6 PZDR> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #833 Napisano 12 Marca 2015 jaki silnik polecacie w b6 i jaka wersje wyposażenia bo mam zamiar zakupic passata b6 A nie widzisz, ze to dział B5? Masz temat - o B6-tce , więc tam sobie poczytaj :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skovi Zgłoś #834 Napisano 12 Marca 2015 http://otomoto.pl/volkswagen-passat-b5-1-9tdi-110km-klimatyzacja-C35870621.html co powiecie na temat tego auta? Zobacz dokładnie. Zrobił 10tyś. km w trzy lata? HAHAHAHA :aniolek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysieeek20 Zgłoś #835 Napisano 14 Marca 2015 no fakt nie zauważyłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #836 Napisano 11 Sierpnia 2015 (edytowane) koledzy dziś kupiłem autko tak jak w opisie... na początek idzie rozrzad do wymiany i pompa wspomagania nastepnie lewy przegub Edytowane 11 Sierpnia 2015 przez tppl1986 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #837 Napisano 11 Sierpnia 2015 koledzy dziś kupiłem autko tak jak w opisie...na początek idzie rozrzad do wymiany i pompa wspomagania nastepnie lewy przegub No i super - najlepszy silnik R4 w B5fl! Bezproblemowej eksploatacji życzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PatrycjaGD Zgłoś #838 Napisano 16 Października 2016 Kilka stron przeczytałam oraz wypytałam znajomych pytając jakiego wybrać Passata B5 doczytałam że jest wersja FL nazwana tez 3BG szukam najmniej awaryjnej wersji wolnego bezpiecznego auta wyczytałam na tym forum że 90 i 110 jest na pompie 101/115/130 na pompowtryskach - nie wiem czym to się różni które lepsze są silniki? znajomi mówią mi że na pompie czyli 90 i 110? jakie to są z jakiego rocznika? czy to jest B5? czy B5.5 (FL - 3BG) ? na innym portalu wyczytałam że najlepszym silnikiem bedzie 115 i 130 "Jako złoty środek zalecane są silniki 115 i 130 konne (odpowiednio dla modeli 3b i 3bg)" i już sama nie wiem co myśleć pomoże mi ktoś? dodam że chcę kupić dislelka gdyż 2 razy w roku będę jeździła do Niemiec a tak to po mieście wiem że powinnam wybrać benzynowca ale znowu sporo czasu spędzę w sieci a nie mam już siły za bardzo piszecie w skrótach i ciężko mi było na początku zrozumieć do czego się odnosicie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #839 Napisano 16 Października 2016 Podstawa to zadbany silnik i osprzęt. Potem wybór konkretnego silnika. Wybieraj z modeli 101 / 130 ponieważ to są nowe Passaty po Face Liftingu. Najlepiej silniki AVF i AWX bo to te najbardziej dopracowane silniki 130 KM. Sporo przyjemniejsze w jeździe dzięki lepszej dynamice niż wersja 101 KM. Ja mam 101 KM i mam przyjemność jeździć co jakiś czas zdrowym AVF. Kocham go. Ostatecznie jednak zadbane 101 KM to lepszy wybór niż niepewne 130 KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #840 Napisano 16 Października 2016 AVF był chyba najlepszym motorkiem w Passacie. Do tego skrzynia 6-biegowa manualna. Przejechałem takim ok. 130-140tkm (to był mój pierwszy Passat)-miał tak naprawdę jedną awarię-pękł wąż z cieczą chłodzącą (był już sparciały, może nadgryziony przez zwierzaka jakiegoś czy czas... Poza tym tylko serwis co 15tkm i jazda. Najlepszy Passat, jakim jeździłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach