Jump to content

michal1981g

  • Content Count

    341
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About michal1981g

  • Birthday 05/04/1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    PL

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002
  • Link do tematu o samochodzie
    147736

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. dokładnie tak ktoś założył klocki bez czujników zużycia, i zmostkował żeby sie nie świeciła kontrolka na desce
  2. w automacie raczej to https://www.auto-data.net/pl/volkswagen-passat-b5-1.8t-20v-170hp-automatic-28717 lepiej kupić 150 w manualu lepiej się odpycha, i mniej pali https://www.auto-data.net/pl/volkswagen-passat-b5-1.8-t-20v-150hp-8907
  3. 320 tysięcy tak wygląda wnętrze dlatego jak widze nieraz samochody które "mają po 190 tysięcy " i wytartą do białości kierownice, przetarty fotel i starte nakładki na pedały, to śmiać mi się chce z naiwności ich właścicieli
  4. u mnie niedawno pewien Pan się zatrzymał na moim zderzaku, w zasadzie rozpięły mi się zatrzaski, zderzak się odkształcił i wrócił do swojego kształtu, ale delikatnie popękał jakby lakier pod tą folią zabezpieczającą. dostałem 2058zł
  5. nie ważne ile diód się pali, a ile rzeczywiście spalił, jak miałeś do pełna i przejechałeś 140 to zatankuj znowu do pełna, podziel ilość litrów przez 1,4 i bedzie wiadomo ile spalił a centralke w instalacji to mogę Ci tak ustawić żeby np. 3 diody zgasły w ciągu pierwszych 50 km a potem załóżmy jeszcze 300km lub jak wolisz np. przez 300 nie zgaśnie Ci żadna a potem w ciągu 30-50 km wszystkie realnie napisz ile Ci pali wtedy bedzie wiadomo co i jak
  6. klapka uchwytu rolety bagażnika kombi
  7. https://forum.vw-passat.pl/topic/18463-silnik-23-v5-170km/?page=9&tab=comments#comment-1553212
  8. poczekaj aż hydraulika "siądzie" kilka godzin po skręceniu, wszystkiego, - albo jak wolisz odpal i niech sobie chodzi na wolnych obrotach (jeśli jesteś pewny że wszystko ustawiłeś tak jak powinno być to po ok 3-4 minutach pracy na wolnych gdzie będzie "rzęził", "kasłał" wszystko się ustabilizuje) jak się ustabilizuje wszystko odpal VAG-a i sprawdź sobie kanał 091 i 093 bodajże tam będziesz miał ustawienie rozrządu a potem 094 i zrób sobie test napinacza ale na 99% obstawiam że jeszcze zawory nie "siadły" tak jak powinny, a nie zapominaj że są regulowane hydraulicznie, więc jak luzowałeś wałek i poszły do góry, a potem je docisnąłeś dokręcając wałek, i tak się właśnie będzie działo jak sobie parę minut pochodzi na wolnych to będzie ok
  9. a co ma brudny filtr kabinowy do braku ogrzewania ???? albo masz brudną nagrzewnice, albo klęka pompa wody, problem znany i opisywany na forum
  10. Na 99% pęknięty wężyk doprowadzający płyn do spryskiwaczy - nie używaj spryskiwacza tylnej szyby dopóki go nie naprawisz
  11. Witam mam pytanie bo szukam już od jakiegoś czasu informacji, i nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, czy jest jakiś sposób na skasowanie korekt w 1.8T AWT (poza odpięciem klem z akumulatora) ? pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc
  12. Witam Powoli się przymierzam do zmiany samochodu, więc ten trafia do sprzedaży krótko: Samochód sprowadzony ponad 2 lata temu do Polski, jestem jego pierwszym i jedynym właścicielem w kraju. Passat ma dość duże wyposażenie, a mianowicie: skóra+alcantara skórzana wielofunkcyjna kierownica 2 podłokietniki ABS+ESP pakiet chrom czujnik deszczu podgrzewane przednie fotele tempomat MFD + zmieniarka +oryginalny tuner Tv +Tuner DVBT fabryczna nawigacja zaktualizowana do 2015 wraz z Polskim Lektorem kamera cofania (obraz wyświetla się na MFD) światła bixenonowe webasto 4 el szyby klimatronik elektryczne i podgrzewane lusterka anteny do tunera Tv fabryczne w tylnych szybach fabrycznie przyciemniane szyby czujniki cofania (fabryczny parktronic) hak założony jakieś 9 m-cy temu Instalacja LPG Stag z wtryskiwaczami Hana i pewnie coś jeszcze o czym zapomniałem . W samochodzie na chwilę obecną wszystko jest zrobione, w tamtym roku wymieniany był kompletny rozrząd, oraz hydrauliczny napinacz łańcucha rozrządu, tarcze i klocki z tyłu oraz klocki hamulcowe z przodu, czyszczony smok i miska olejowa przy okazji wymiany napinacza, profilaktycznie , żeby nie dostał syfu, oraz normalne rzeczy eksploatacyjne, tj. filtry, oleje, płyny, oprócz tego wymienione zostało kompletne przednie zawieszenie. oprócz tego wymienione były żarniki xenonowe, oraz przetwornice, bo się jedna spaliła, nabijana, i odgrzybiana była klima, naprawiana była stacyjka, krańcówki w drzwiach , czujnik ABS, osłona przegubu i jakieś drobiazgi plus filtry oleje itp. samochód jest właśnie świeżo po wymianie oleju wraz z filtrami przegląd do Sierpnia 2018 OC do stycznia 2019 jeśli chodzi o cenę to niestety nie będzie to żadna okazja, ani promocja tylko dobra cena, za dobre auto tj. 16500zł wiem że jest cała masa B5 fl po 10 000zł ale wiem też w jakim stanie i z jakim wyposażeniem jest mój więc cena jest niestety jedną z wyższych, ale jest to również jedna z najlepiej wyposażonych B5 w Polsce, co do stanu również BDB, więc jeśli ktoś szuka naprawdę zadbanego samochodu, to zapraszam zainteresowanych proszę o kontakt pod nr 604-609-922 trochę zdjęć z lata ale nic się od tego czasu nie zmieniło jak będę miał chwilkę to zrobię jeszcze kilka aktualnych i dorzucę Zapraszam
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy