Pinek Zgłoś #21 Napisano 4 Lutego 2012 Mam też AFN. Jakie pipnięcia? Nic nie słyszę. Gaśnie ikonka spiralki i przekręcam kluczyk. Ostatnio muszę go jedynie dłużej trzymać przekręconego bo u mnie jest -20st rano. Dochodzi nawet do tego, że w pewnym momencie zapala się czerwona ikonka od oleju, a ja kręcę jeszcze przez 2-5 sekund. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartosz1 Zgłoś #22 Napisano 4 Lutego 2012 Dzisiaj też miałem z tą ikoną oleju. I właśnie zapytałem o to. słychać jak się przekaźnik od świeć rozłącza, po zgaśnięciu spirali poczekaj jeszcze chwile to usłyszysz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #23 Napisano 4 Lutego 2012 Mam też AFN. Jakie pipnięcia? Nic nie słyszę. Gaśnie ikonka spiralki i przekręcam kluczyk.Ostatnio muszę go jedynie dłużej trzymać przekręconego bo u mnie jest -20st rano. Dochodzi nawet do tego, że w pewnym momencie zapala się czerwona ikonka od oleju, a ja kręcę jeszcze przez 2-5 sekund. to pyknięcie sygnalizuje zagrzanie świeć. Przy takiej temperaturze powyżej -10 ja rozgrzewam świece 3 razy a za 4 razem jak już słychać to pyknięcie odpalam autko i pali od razu. (Aby usłyszeć to pyknięcie to teraz przy takiej temperaturze wystarczy wsiąść do auta przekręcić kluczyk i wyłączyć wszystko w aucie(radio, klima) wtedy na pewno go usłyszycie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartosz1 Zgłoś #24 Napisano 4 Lutego 2012 Dokładnie, a później podczas jazdy też jeszcze raz słyszę, ale trzeba się wsłuchać i to bez problemu słychać. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #25 Napisano 4 Lutego 2012 Podczas jazdy tzn jak juz silnik pracuje to slyszysz przekazniki od wlaczania grzania swiec plynu chlodniczego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartosz1 Zgłoś #26 Napisano 4 Lutego 2012 Możliwe, że to też od tych więc dzięki za poprawę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aniel22 Zgłoś #27 Napisano 4 Lutego 2012 witam koledzy poweim wam tak po zgaszeniu sie kontrolki swiec zarowych na desce rozdzielczej swiece jeszcze grzeja około 15 sekund dlatego przy duzych mrozach najlepiej poczekac aż rozłaczy sie przekaznik swiec zarowych to bardzo słychac i wtedy odpalac samochód duzo lepjej pali pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #28 Napisano 4 Lutego 2012 witam koledzy poweim wam tak po zgaszeniu sie kontrolki swiec zarowych na desce rozdzielczej swiece jeszcze grzeja około 15 sekund dlatego przy duzych mrozach najlepiej poczekac aż rozłaczy sie przekaznik swiec zarowych to bardzo słychac i wtedy odpalac samochód duzo lepjej pali pozdrawiam A najlepiej grzac swiece na "dwa razy". Natepna glupota. Moze i lepiej pali ale rozwalisz sobie swiece ktore po nagrzaniu musza zostac "schłodzone" mieszanką paliwo-powietrze. Świece będa grzały, nawet w trakcie pracy silnika. Oraz z tego co wiem grzeja nawet po rozgrzaniusilnika aby ograniczyc emisje czegośtam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #29 Napisano 6 Lutego 2012 Koledzy dziś zmieniłem sobie świece i zobaczymy jak jutro rano zapali, bo na starych po 3 sezonach 4 krotne podgrzanie dopiero co nie co dawało. A przekręcałem kluczyk dopiero po pyknięciu przekaźnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #30 Napisano 6 Lutego 2012 A najlepiej grzac swiece na "dwa razy". Natepna glupota. Moze i lepiej pali ale rozwalisz sobie swiece ktore po nagrzaniu musza zostac "schłodzone" mieszanką paliwo-powietrze. Świece będa grzały, nawet w trakcie pracy silnika. Oraz z tego co wiem grzeja nawet po rozgrzaniusilnika aby ograniczyc emisje czegośtam... W końcu ktoś coś mądrego napisał. A nie filozofie w stylu grzej 3 razy na dużym mrozie. Jak słyszę takie porady to mi się nóż w kieszeni otwiera. A później ludzie jak moja siostra (bo skąd niby ma się znać) po takich poradach tak robi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serce74 Zgłoś #31 Napisano 6 Lutego 2012 Zapłon powinien nastpić natychmiast (w silniku diesla) po zgasnięciu kontrolki swiec zarowych. A te wszystkie inne kontrolki komputer sobie i tak poprawnie sprawdzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remont Zgłoś #32 Napisano 7 Lutego 2012 po zgasnięciu kontrolki czekam na dźwęk przekaźnika i cyk pali bez problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #33 Napisano 7 Lutego 2012 jak zgaśnie kontrolka od świec żarowych to od razu się powinno odpalać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek8 Zgłoś #34 Napisano 7 Lutego 2012 a ja mysle że to pyknięcie co słyszycie to klapka od nadmuchu u mnie tez czasem sobie pyknie, bo przełącza nadmuch z szyby na całą kabine w klimatroniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #35 Napisano 7 Lutego 2012 a ja mysle że to pyknięcie co słyszycie to klapka od nadmuchu u mnie tez czasem sobie pyknie, bo przełącza nadmuch z szyby na całą kabine w klimatroniku Ciekawych rzeczy się dowiaduję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #36 Napisano 10 Lutego 2012 Koledzy a kiedy powinno się przekręcac kluczyk przy 15 stopniowym mrozie po 3 godzinnym postoju? Po pyknięciu przekaźnika czy wcześniej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #37 Napisano 10 Lutego 2012 8,55 sekundy po pyknięciu:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #38 Napisano 10 Lutego 2012 Ja odpalam bezpośrednio po zgaszeniu kontrolki świec,odpala bez problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #39 Napisano 10 Lutego 2012 8,55 sekundy po pyknięciu ja mam niezłą zagwostkę mnie nie gaśnie ba nawet się nie oświeca kontrolka świec (a przecież mam cztery) ale pali od strzała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #40 Napisano 10 Lutego 2012 A u mnie własnie kontrolka gaśnie i nic nie pyka. Jak jest ciepły to pali od razu a po 4 godzinnym postoju muszę długo nim kręcić. Proszę o sugestie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach