Skocz do zawartości

Pinek

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Pinek

  • Urodziny 08.06.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Przemyśl

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Ale licznik pokazuje wartości nie w litrach tylko w galonach (MPG).
  2. Aktualizuje - żeby było widać że temat nadal aktualny. Widzę, że co niektórzy podłączyli przycisk. Szkoda tylko, że nie zamieścili dokładnego opisu która końcówka z przycisku do jakiego kabelka w którym miejscu aucie?? Nie ogarniam tego gadżetu w postaci przycisku. Próbowałem go dziś podłączyć w samochodzie i nie udało mi się. Kiedy podłączam pod Pin5 masę z karoserii, a pod Pin6 kabelek z kostki błękitnej6pinowej to oświetlenie się kabinie świeci. Mogę przyciskiem włączać i wyłączać. Ale... jeśli teraz chcę żeby po włączeniu przycisku zapalał się on na żółto to zaczynają się cyrki. Pod Pin2 daje masę z karoserii i nic się nie dzieje, ani oświetlenia kabiny, ani żółtego podświetlenia przycisku. Dopiero jak odłączę Pin5 przycisk jest podświetlany na żółto. Skąd wziąć napięcie dla Pin1, który to kolor przewodu??? Najlepiej by było gdyby ktoś wytłumaczył gdzie który styk ma być podłączony.
  3. Przycisk jest do kupienia na tej stronie: http://www.need4street.de/index.php/language/en/products_id/3030/cat/1577 Z wysyłką za 13,99€ podatkiem 19% - 7,30€, PayPAL 1,72€ wyszło w sumie 45,70€. Jak zrobi się pogoda to go zamontuje. W komplecie dostajemy przycisk, kostkę, kabelki. "Instrukcję" z opisem pinów dostajemy na email. Jeśli chodzi o podświetlanie przycisku na żółto - po jego włączeniu - wynika z moich prób na zwykłej baterii, że oprócz Pin1 to pod Pin5 też trzeba dać 12V. Nie wiem co to masa stała??? Niech ktoś raz na zawsze powie jak ma być to podłączone. Wkurza mnie to, że nigdzie nie ma jasnej instrukcji jak to powinno być tak naprawdę podłączone. Każdy interpretuje to na swój sposób.
  4. U mnie nie wiem kiedy były zdejmowane wycieraczki. Ale łatwo się je wyciąga. Po odkręceniu nakrętki wystarczy - tutaj pozwoliłem sobie na wykorzystanie powyższego zdjęcia 1) Ramię z piórem podnieść lekko w górę, 2) Docisnąć do szyby tą drugą część. 3) Całość wyciągamy.
  5. Osłona filtra powietrza (tego na zdjęciu) to: 3B0 133 849 A Więcej o osłonach na tej super stronce: http://www.passatplus.de/umbauten/motorabdeckung/motorabdeckung.htm
  6. Z niektórych postów wywnioskowałem, że komuś się udało
  7. Z ciekawości wszedłem na ten cały erWin wpłaciłem 5€, ale nic tam nie ma. Ściągnąłem sobie tylko Indywidualną informację o pojeździe. Gdzie te akcje serwisowe powinny się wyświetlić, w której części strony??
  8. 5 podstron ma temat. A nikt nawet nie umieścił Passata sedana z lampami od 3BG. Ciekawy jestem jak auto wygląda z takimi lampami w ciągu dnia nie w nocy.
  9. Mam też AFN. Jakie pipnięcia? Nic nie słyszę. Gaśnie ikonka spiralki i przekręcam kluczyk. Ostatnio muszę go jedynie dłużej trzymać przekręconego bo u mnie jest -20st rano. Dochodzi nawet do tego, że w pewnym momencie zapala się czerwona ikonka od oleju, a ja kręcę jeszcze przez 2-5 sekund.
  10. Czy zna ktoś jakieś dobrej jakości kierunki przednie, które nie żółkną. 2 lata temu założyłem takie typu clearcoś tam za ok. 25zł sztuka, dzisiaj są zżółknięte.
  11. Podejmował ktoś próbę zrobienia nawiewu na tylne boczne szyby (w drzwiach) w Passacie B5? Bo mam pomysł, ale nie wiem jak z jego realizacją. Czy wewnątrz słupka jest wystarczająco miejsca na zrobienie przewodu dolotowego? Mój plan jest następujący. Doprowadzić rurką - typu peszel ? lub inną - ciepłe powietrze spod jednego z nawiewów foteli przednich do wnętrza słupka bocznego. W górnej części słupka zamontować kratki z modelu B6. Kratki takie jak na obrazku załączonym są montowane w przednich słupkach w B6. Są długie i wąskie. Rurka zamontowana byłaby wewnątrz słupka do samego dołu i tam w "bezczelny" sposób wychodziła by z listwy bocznej. Położona na podłodze wchodziłaby do jednego z dwóch otworów wylotowych pod fotelem.
  12. Sprawa się przeciąga, nie mam czasu. Ale dzisiaj czekam na telefon kiedy warsztat będzie wolny i od razu jadę. Zapomniałem dodać, że skrzypienie słychać przy skręcaniu kierownicą nawet jak auto stoi w miejscu. Mechanik od razu mi powiedział to samo co wyżej piszecie - "Nasmarujemy i będzie mógł Pan dalej jeździć". Edycja 16:11 No i nasmarował i nie skrzypi.
  13. Te Passaty to jakieś magiczne samochody Kiedy u mnie zaczyna coś się dziwnego dziać, od razu włączam forum i proszę bardzo.... o tym samym mowa. A tematem tego miesiąca (Marzec) w moim Passacie jest - skrzypienie przedniego zawieszenia od strony kierowcy. Słychać jakby tarcie gumy o gumę przy skrętach - nawet tych lekkich - i nie przyjemne, ale właśnie ciche skrzypienie. Jutro jadę do mojego mechanika. Dzisiaj stwierdził że to sworzeń. Ale jutro dokładnie się okaże co i jak. PS. Tematem miesiąca lutego był w moim samochodzie problem z siłownikiem zamka centralnego przy klapie bagażnika.
  14. Sorki z góry, że odkopuję temat. Ale mam kilka pytań w sprawie tego błędu. Zrobiłem samodiagnozę climatronika i wywaliło taki błąd (z lewej pokazuje)-4FA, (z prawej)-02 . Wiem co oznacza 4FA, ale nie wiem co to jest 02? Klapka działa poprawnie widać ją jak się zamyka i otwiera po przyciśnięciu przycisku 'obieg wewnętrzny'. Czy błąd może być spowodowany uszkodzonym czujnikiem? W którym miejscu się dokładnie on znajduje? Czy jeśli jest uszkodzony czujnik, może mieć to jakiś wpływ, nato że szyby w samochodzie parują, bo... "źle sobie ustala przepływ powietrza czy coś"?
  15. A ustawiłeś je poprawnie. Bo po oglądnięciu tego filmiku mam wrażenie, że bardzo ładnie po oczach walą tym nadjeżdżającym z naprzeciwka. Ale mogę się mylić więc sorki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności