Skocz do zawartości

Bartosz1

  • Liczba zawartości

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Bartosz1

  • Urodziny 02.07.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartosz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Podkarpacie

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2000
  1. Bartosz1

    Ciekawostki licznikowe

    Witam. Posiadam licznik 1J5920845C, w samochodzie Bora 2000r. Czy uaktywnię w nim RKM, Welcome, albo podświetlanie wskazówek po zapłonie? Eeprom licznika ściągnięty i po zmianie C1 na E1 nie wyświetla RKM, a w miejscu napisu mam FF i po zmianie na B6 też nic. W miejscu wskazówek ma 10 i po zmianie na np. 13, 15, 17, 19, 1B, 1D, 1F to bywa różnie, albo świeci się od razu wszystko albo sam fis. I jeszcze tak przy okazji zapytam, czy jeśli jest wypalony fis to ta linia co oddziela spalanie od temperatury na wysokości 1/3 wyświetlacza to też powinna słabo świecić? Bo słabo widać na nim, ale ta linia jest bardzo wyraźna jak nowa. Sprzedawca mi mówił, że FIS tak zaczął słabo świecić jak wyciągnął navi MFD z DSP (chyba, żeby miała coś wspólnego komukacja CAN?). Czy to możliwe czy ściema i po prostu wyświetlacz do wymiany. Pozdrawiam
  2. tak, lepiej ciągnie, przynajmniej równo, nie czuć skoków jak na tej innej, a zmieniłem dlatego, że ta lekko puszcza, tzn. po zatkaniu palcem opada powoli, ale widocznie jeszcze nie tak bardzo skoro podciśnienie da radę ją utrzymać. Fakt te pierwsze logi to kosmos bo robiłem sam i nie dałem stop i logowało kilka prób a te drugie nałożyły mi się bo nie zmieniłem nazwy pliku i zapisało wszystko razem. Też mi się wydaje, że mieści się wszystko w granicach, staram się, szukam wartości i te tolerancje, ale chciałem, żeby ktoś mi to potwierdził czy dobrze to odczytuje i sprawdzam. Kiedyś przy czasie postaram się więcej zrobić tylko przydała by się jednak osoba zboku od start i stop;). a jak przepływomierz? Tam też na końcu samym i po chwili jest odpuszczenie gazu bo musiałem się z samochodem rozminąć. Dzięki za zainteresowanie.
  3. No właśnie i tez tak samochód jechał. Teraz na starej ciągnie równo. A te różnice doładowania w zadanej części i wykonywanej to mieszczą się normie? Ale jak mówisz ze słabo są logi zrobione to będę musiał pewnie zrobić wszystkie co się da i wtedy wrzucę jeszcze raz. A teraz chce tylko wiedzieć czy turbo dobrze wstaje i czy prawidłowo bije. Jeśli te logi to mało do stwierdzenia to zrobię nowe.
  4. Jak na postoju? co tutaj nie jasne? pierwszy post log 011 ze zmienioną gruszką na małą po czyszczeniu turbiny a drugi post log 011 po założeniu starej większej gruszki która delikatnie juz przepuszcza. Tylko ten log 003 w drugim poście to suma wszystkich bo nazwy nie zmieniłem ale na samym dole jest data z dzisiaj i to ostatni się liczy. 3 bieg i gaz do spodu. Głównie mi chodzi o turbo czy zostawić ta gruche stara
  5. Tutaj robione dzisiaj po zmianie na starą gruszkę. grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/log_181652.html i grupa 003 tylko trzeba patrzeć na ostatni pomiar 05.08.2014 http://vaglog.rtnet.pl/log_181650.html
  6. Witam. Samochód to VW Bora 1.9 TDI 110KM (ASV). Chciałbym poprosić o analizę logów bo wydaje mi się, że turbo trochę za dużo odbiega. Niby faula teraz nie łapie bo jest turbina po czyszczeniu, ale postanowiłem zmienić gruszkę ponieważ stara po zaciągnięciu i zatkaniu palcem opadała, wziąłem na próbę też od 110km ale trochę mniejsza ta gruszka była czy ma to znaczenie? Wyregulowałem długość jak starą, ale czuję, że nie równo przyśpiesza. Zastanawiam się, czy założyć starą gruszkę która jeszcze da radę zaciągać i spróbować na niej, czy tą co założyłem skrócić. Zastanawiam się jeszcze dlaczego zostały zmienione te małe gruszki na większe. Mało miałem styczności z tymi gruszkami, ale około może z 5-cioma większymi i z 2-ma mniejszymi. Moje spostrzeżenie było, że te małe też mają duży skok tylko, że dużo lżej chodziły, być może na takie trafiłem, a może to jest zmiana na mocniejsze, żeby lepiej dało rade odpychać łopatki? http://vaglog.rtnet.pl/log_181642.html
  7. Witam. Przeszukałem dużo schematów opisów i nie mogę sobie poradzić z podłączeniem noki dsp w borze, ale myślę, że to będą podobne schematy. Więc radio jest kenwood 6029 i nie działa system dsp. Ktoś wcześniej podpiął kable bezpośrednio do głośników i odłączył dsp. Chciałem to odpalić bo efekt jest słaby na samym radyjku, pewnie przez głośniki które są przystosowane do dsp a grają z radia. Mianowicie mój problem polega tym, ze nie do końca wiem jak sprawdzić sam wzmacniacz dsp czy jest dobry. odłączyłem głośniki z kostki iso. Podłączyłem sygnał niskiego napięcia na mini kostkę iso, masę wspólną głośników i plusa od sterowania załączania anteny. Gala ominięta. Wzmacniacz reaguje, przynajmniej jakiś przekaźnik w nim tyka, ale głośniki nie grają. Nie wiem jakie radio było oryginalnie. Więc tak przy wzmacniaczu noki mam kabelki do pinów 13, 14, 15, 16, 17 ale w mini iso żółtej mam tylko na dwa kanały pin 3 i 4. moje pytanie brzmi czy ze względy braku podłączenia na dsp pinu 14,16 może powodować, że wzmacniacz nie działa? gdzieś znalazłem ze to jest nf+ i nf- tylko nie wiem gdzie to podpiąć pod radiem i gdzie szukać. Mam jeszcze kostkę 26 pinową za radiem odłączoną. Czy pod nf+ i nf- podpiąć normalnie sygnał niskiego napięcia (plusy) z kanałów które mam nie dostępne w mini iso?
  8. Tak tylko, że mam już trzecią pompę, jaka może być przyczyna padania pomp? Wszystkie używki, tzn. pierwsza chyba ori była, druga od audi wybite 96r a trzecia tez od audi 04r. 2.0 tdi, gość wymieniał cały silnik i pompa była ok. Już nie wiem jaka założyć, o nowych też różne opinie. Wcześniejsze chodziły do końca tylko zaczęły wyć.
  9. Witam. Wczoraj miałem dziwne zjawisko dotyczące wspomagania. Ruszając przy całym skręcie w lewo dość energicznie i prostując kierownice przejechałem kawałek, następny zakręt i wspomagania niema. Zatrzymałem się, płyn jest, pompa się kręci i nic nie słychać niepokojącego. Dojechałem do domu ok 9km bez wspomagania. Nic nie pomagało, wyższe obroty, niższe-kompletny brak wspomagania, po odkręceniu korka od płynu, nie widać żeby się przelewał. Poczekałem chwile, ponownie odpaliłem samochód po ok 10min. i wspomaganie było przez może jeden obrót. Przy pełnym skręcie i dociągnięciu kiery nie słychać pompy, czy ślizgającego paska, a było wcześniej słychać jak to przy pełnym skręcie. Wymieniłem płyn, dmuchałem powietrzem i wszystko wyrzuciło. Bez płynu zaczęło być pompę słychać. Zalałem zbiorniczek, odpaliłem samochód i płyn poszedł w układ, więc go uzupełniłem i odpowietrzyłem na klockach-koła w powietrzu. Mimo tego brak wspomagania dalej. Pojechałem się przewieźć i raz jest wspomaganie, raz nie, niezależnie od obrotów. Co może być przyczyną? Dodam tylko, że np. wcześniej parę razy zauważyłem, że po energicznym skręceniu w prawo na parkingu i odbiciu szybko w lewo tak jak by musiałem wolniej kręcić bo się nie dało szybciej bo opór się robił na kierownicy. Nie wiem co mogę jeszcze zrobić czy sprawdzić. A ogólnie to wspomaganie dość ciężko mi chodziło od początku, u brata lżej mimo, że ma większe i szersze opony, mi nawet na ori wymiarach opon chodzi ciężej.
  10. Witam. Wczoraj miałem dziwne zjawisko dotyczące wspomagania. Ruszając przy całym skręcie w lewo dość energicznie i prostując kierownice przejechałem kawałek, następny zakręt i wspomagania niema. Zatrzymałem się, płyn jest, pompa się kręci i nic nie słychać niepokojącego. Dojechałem do domu ok 9km bez wspomagania. Nic nie pomagało, wyższe obroty, niższe-kompletny brak wspomagania, po odkręceniu korka od płynu, nie widać żeby się przelewał. Poczekałem chwile, ponownie odpaliłem samochód po ok 10min. i wspomaganie było przez może jeden obrót. Przy pełnym skręcie i dociągnięciu kiery nie słychać pompy, czy ślizgającego paska, a było wcześniej słychać jak to przy pełnym skręcie. Wymieniłem płyn, dmuchałem powietrzem i wszystko wyrzuciło. Bez płynu zaczęło być pompę słychać. Zalałem zbiorniczek, odpaliłem samochód i płyn poszedł w układ, więc go uzupełniłem i odpowietrzyłem na klockach-koła w powietrzu. Mimo tego brak wspomagania dalej. Pojechałem się przewieźć i raz jest wspomaganie, raz nie, niezależnie od obrotów. Co może być przyczyną? Dodam tylko, że np. wcześniej parę razy zauważyłem, że po energicznym skręceniu w prawo na parkingu i odbiciu szybko w lewo tak jak by musiałem wolniej kręcić bo się nie dało szybciej bo opór się robił na kierownicy. Nie wiem co mogę jeszcze zrobić czy sprawdzić.
  11. No to już jakaś odpowiedź w końcu. Dzięki, to ori ślizgi od 3b obciąłeś od góry i tyle?
  12. I temat się urwał, a może by coś więcej na ten temat? Ma ktoś założony z 3bg kombi do 3b kombi? Czy po wymianie ślizgów będzie ok? Temat dość ciekawy bo chciałbym sobie zamontować czujniki parkowania i chciałbym właśnie ori zderzak od 3bg z tą dokładką na czujniki
  13. No to fajnie, że tylko wina korka, u mnie też się na tym nie obeszło ale już byłem pewny. Pzdro
  14. Dolej płyn i sprawdź dokładnie jeszcze raz, może się odpowietrzył. A kropelkę miałeś pod tym króćcem w zbiorniczku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności