Skocz do zawartości

AdekPassat

  • Liczba zawartości

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O AdekPassat

  • Urodziny 11.09.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1993

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. polecam od razu kopułkę potraktować benzyną ekstrakcyjną woda może tam zalegać jeszcze dwa tygodnie zanim wyparuje
  2. Nic nie podziałałem oczywiście auto stało długo długo zanim osiągneło 19.6 w czasie jazdy nie ma więcej jak 13
  3. dobrze że z tą nagrzewnicą to jakaś nie straszna robota jutro powalczę najpierw z osprzętem (parownik , termostat) a później zabiorę się za wyciągnięcie deski i jeszcze raz zerknięcie na klapki , jak wszystko będzie ok i nadal nie nagrzeje auta to rozbieram do gołej blachy i szukam dziur bo więcej pomysłów nie mam czemu auto się nie może nagrzać nawet na postoju
  4. tak jak myślałem coś jeszcze nie daje rady , powiedzcie czy nagrzewnica ta od klimy ma wpływ na ogrzewanie ? myślę jeszcze o trójnikach zamontowanych dla parownika wyczytałem że jak mają za małe średnice to przepływ wody jest za mały żeby odpowiednio rozgrzać nagrzewnice , co by trochę odpowiadało moim objawom bo ogrzewanie jako tako jest ale słabe , pozatym nagrzewnica nie rozgrzewa się do tego stopnia żeby ulatniał się z niej ten specyficzny zapach nowej zakonserwowanej nagrzewnicy . ew jak mam klime manual te dwa przyciski jak dobrze myślę powinny być wyłączone prawda ? Na jutro zaplanowałem se zabawe z tymi trójnikami i postaram się jeszcze zmierzyć prawdziwą temp w układzie chłodzenia bo mimo tego że na liczniku mam te 85-90 stopni obawiam się że może czujnik zawyża chociaż termostat działa prawidłowo i póki nie dojdzie do 90 st chłodnica jest zimna p.s co znaczy nie do końca dobrze zrobione klapki ? ja swoje zabezpieczyłem pianką pod panele plus szara taśma zbrojona
  5. czy mógł by ktoś sprawdzić do jakiej temperatury w środku nagrzewa się passat b3 ? u mnie max 19.6st , dla porównania audi 100 c4 30.5st , voyager 25.5st , u mnie wymieniona nagrzewnica , naprawione klapki , wymieniona pompa wody i pasek napędzający ją tamte auta od dłuższego czasu nie zaczepiane jeśli chodzi o ogrzewanie
  6. byłem a aucie jest słyszalne że cięgno chodzi a nawet klape słychać , obawiam się najgorszego że poprostu wsadziłem zamiast nowej starą nagrzewnice , to by tłumaczyło czemu nie ma zapachu , ani żadnej poprawy jak by się to potwierdziło piszę się na największego głupka roku , jutro zajadę na garaż to będzie wiadome tak to chyba nic nie wymyślimy , kwestia tego czy jeśli pasek na pompie wody jest już dość luźny mogą być jeszcze takie objawy ?
  7. Która klapa ? ta która steruje ciepło zimno ? tzn ta większa z załamaniem ? pracuje , na 100% bo specjalnie obserwowałem czy klapy pracują jeszcze gdy nie było deski chyba że w czasie składania coś rypło ale i po odpaleniu właśnie bez deski nie było czuć zapachu nowej nagrzewnicy , jedyna klapa której nie ruszałem to na najmniejsza ale ona chyba służy do sterowania szyba nogi a to akurat działa bdb zastanawiam się czy poświęcić znowu te 3 godziny i ściągać deskę ale nie wiem czy to ma sens
  8. linek nie rozpinałem wcale , klapy okleiłem szara taśma + pianka do paneli i znowu szara taśma , sprawdzałem bez składania deski że się zamykają jednak auto stało w ciepłym garażu i nie potrafiłem stwierdzić czy dobrze grzeje. Teraz wiem że nie Układ odpowietrzony , oba węże na nagrzewnicę gorące na wejściu jest zamontowany parownik , może to on odbiera ciepło ?
  9. panowie passat b3 , ogrzewanie słabe przy aktualnych mrozach temperatura nie rośnie powyżej 8 stopni w aucie , w sobotę wymieniłem nagrzewnice naprawiłem klapki a temperatura jest nadal taka sama tzn gdy na dworze jest -12 w aucie 8-9,5 (takie same temperatury były przed wymianą nagrzewnicy) auto trzyma licznikowe 90 stopni czasami delikatnie spadnie , jutro mam zamiar wymienić termostat , pompe i pasek klinowy , czy coś jeszcze próbować aby było lepiej ? klima manualna (brak chłodnicy) p.s co mnie zdziwiło nie ma tego charakterystycznego zapachu nowej nagrzewnicy p.s 1 nagrzewnica Febi
  10. podłączam się do tematu , jak odpalić samochód który nie ma przełącznika gaz/benzyna (jest ale pomieszane kable i żadna kombinacja nie pomaga) , po samym podłączeniu +12 na elektrozawory samochód nie odpala
  11. wiązkę już wypiąłem ze starego ale jeden kabelek idzie gdzieś dalej a robiło się ciemno i nie chciałem rwać więc opuściłem w moim nie działała temperatura oleju prawdopodobnie nie było czujnika , kupie go i będę coś próbował dosztukować dzięki za podpowiedzi
  12. tak robie to co wiem że w moim aucie jest sprawne to przekładam a co do tego co jest już stare lub ja tego nie wymieniałem nie mam zaufania . Koledzy szukam i szukam i szukajki też używam i nie mogę odnaleźć tematu z poradą jak podłączyć mfa , bez zmiany wiązki podłączam licznik z mfa do obecnego passata - bez zapłonu pokazuje przebieg i godzinę po przekręceniu zapłonu gaśnie , działa wtedy tylko temperatura silnika i paliwo , problemem jest także to że mfa jest elektryczny a ja mam licznik na linkę , gdzie znajduje się impulsator , i skoro w moim 1.8 go nie ma to czy będzie pasował z 2.0 ?
  13. stoi już na tablicy z zaporową ceną 1900 zł http://tablica.pl/oferta/passat-b3-2-0-lpg-CID5-ID2Wb0X.html#cac1400521 nie ukrywam że oddam dużo taniej przez sam fakt że auto zrobiło dla mnie 40k km w rok i sporo dla mnie znaczy i nie uśmiecha mi się oddanie go na złom ale też nie chce żeby przyjechał mi czesiek i za 1000zł krzywo patrzył bo brzydki ty to masz zdrowie fajnie że są jeszcze tacy co wiedzą wszystko na temat passata b3 dzięki za odpowiedź , jako ze obecne auto prezentuje się nie najgorzej jutro powinna być galeria Pozdrawiam p.s a lampy ? sedan a kombi jest różnica ? mowa o tylnych
  14. Witam zmieniłem dzisiaj passata a że stary idzie prawdopodobnie na złom to chciałbym poprzekładać parę gratów 1.Tarcze przód - moje mają 8k km a w obecnym aucie biją czy tarcze w 1.8 - 2.0 są takie same ? 2.Elektryka przód - obecny ma korbę , kwestia tego czy z kombi pasują do sedana 3.MFA - czy z 2.0E da się przerzucić do 1.8 zwykłego 90KM ? , obecny licznik nie ma nawet obrotomierza 4.Łożysko tył - w moim mam nowe może 2k a w nowym łożysko już się odzywa 5.Centralny z kombi do sedana
  15. Tak jak w temacie auto puki jest używane codziennie nie ma problemu ale kiedy w sobotę zgaszę to w poniedziałek mogę zapomnieć że odpali , pomaga holowanie i rozgrzewanie silnika na biegu (czasami moment i chodzi czasami 20km :wsciekly:wsciekly) Auto nie chodzi na benzynie - pompka podaje paliwo ale wycieka gdzieś z przodu , odpala na gazie . Parownik nie zamarza - objawy dzieją się i przy +30 i przy - 30 , jeżeli zgaszę wieczorem to następnego wieczora odpali od strzała nawet jak jest -25 a jeśli nie mam jak odpalić wieczorem to rano nie ma szans . Auto jest na blosie , nie strzela , pali dużo - 15 w górę (90% trasa) Wymienione przewody , świece , palec , kopułka na wolnych po rozgrzaniu pracuje równo , póki zimno trochę skacze Gazownik poleca mi wymienić parownik , mój ma już 10 lat więc tak czy tak to zrobię (jaki polecacie ?) Ale głównie chodzi mi o motyw z tym że on tak ciężko pali po postoju . Jak jest ciepły to rozrusznik nawet sekundy nie musi kręcić tylko od razu łapie Silnik zdrowy - płynu chłodniczego ubywa około litr na 4000km - jest delikatny wyciek , którego z doświadczenia nie ruszam gdyż po uszczelnieniu podobnego wycieku wymieniałem 2 przewody , chłodnice , nagrzewnice i króciec . Oleju od wymiany do wymiany nie spadnie nawet na minimum Jak odpali to oprócz spalania nie ma żadnego problemu codziennie robi po 120KM i nigdy jeszcze nie staną Ogólnie to auto lux , gdyby tylko odpalał zawsze normalnie nie mam się do czego przyczepić . Moje pytania : 1.Jaki parownik do 2E 115km - instalacja na blosie 2.Jakie jest dopuszczalne spalanie w w/w silniku (trasa - miasto mnie nie interesuje) 3.Czy wymiana parownika może pomóc w trudnym rozruchu po postoju
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności