czarny122 Zgłoś #221 Napisano 22 Marca 2014 A jaka byla diagnoza zapchania sie DPFu przed regeneracja? Uklad wtryskowy na pewno sprawny? u mnie zaczęło się od tego żę najpierw zapaliła się kontrolka DPF podjechałem do mechanika a on mi na to żę 1 i 3 wtrysk jest uszkodzony, no to go do serwisu i tam wymienili te wtryski, ale ciągle DPF świeci wiec z powrotem do mechanika ten wykastrował go chemicznie no i było ok ale na jakiś czas, potem problem z pompką paliwa był wiec wymianiłem ją (pasek mi stanął na dyżym skrzyżowanu w wawie, nie zapomniane przeżycie). Chemiczna kastrakcja pomogła na jakiś miesiąc, potem wysłałem filtr do Vat-Con. no i było ok do wczoraj...k...a przymierzam się do Audi A6 ale jak tam mają być takie same problemy z tym g...nem to możę poloneza sobie kupić? masakara. Zastanawiam się czy nie wrócić do serwisu tylko co im powiedzieć, oni powiedzą żę wtryski na 100% są sprawne a szukanie przyczny będzie kosztowało 1000zł w zwyż, tak jak było z pompką paliwa za diagnoze chcieli mnie skasować 350zł ostatecznie skończyło się na 250zł a za wymianę pompki paliwa w baku chcieli 1750zł to ja paska na hol do kolegi i za 650zł mi założył oryginalną. - - - - - aktualizacja - - - - - Odpowiem za kolegę ten kolega to chyba ja - - - - - aktualizacja - - - - - Miałem u siebie dokładnie tak samo. Przed wymianą wtrysków na akcji serwisowej czyściłem dpfa w euro vat. Później wymieniłem wtryski i okazało się że samochod kopci jak diabli. Do tego duży problem z utrzymaniem stałych obrotów. I szybkie zapychanie się dpfa. Pojechałem na reklamacje wtrysków wymienili znowu komplet i teraz jest wszystko ok. Wygląda na to że te które wymieniają na akcji też bardzo często zawodzą. co im powiedziałęś? że masz problem z DPF-em i z tego względu chcesz wymiany wtrysków? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k0b3 Zgłoś #222 Napisano 22 Marca 2014 Powiedzialem im ze przyjechalem samochodem ktory jezdzil normalnie a po wymianie wtryskow problemy ze stabilna praca silnika i ze caly czas dpf sie zapycha. Od razu zauwazyli ze bylo z nim cos robione. A ja im powiedzialem ze ok bylo robione ale samochod jezdzil w porzadku do momentu wymiany wtryskow. Sprawdzili przez komputer ze ma dawki ok a ja im na to ze niech sprobuja wymienic wtryski raz jeszcze i poszli na to. Okazalo sie ze po drugiej wymianie jest juz ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny122 Zgłoś #223 Napisano 24 Marca 2014 (edytowane) od kiedy zapaliła się u mnie kontrolka DPF to silnik zaczał ładnie pracować nia łapie większych obrotów i nie trzęsie go, w serwisie powiedzieli że owszem sprawdzą co i jak ale za 300zł, a że wtryskiwacze to nie możliwe żeby siadły... taka odpowiedź od pana z serwisu. Firma Vat-Consulting oczywiście nie poczuwa się do winy bo oni wyczyścili filtr, pan oczywiście mówi, że to nie wina samego filtra... Edytowane 25 Marca 2014 przez czarny122 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZILLION Zgłoś #224 Napisano 19 Maja 2014 Ja dopiero zaczynam "przygodę" z DPF. Czy ktoś mógłby mi zinterpretować stan filtra w moim pasku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość chriso Zgłoś #225 Napisano 19 Maja 2014 wg producenta wartość pierwszego parametru, przy której powinna nastąpić wymiana DPF na nowy to 175 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZILLION Zgłoś #226 Napisano 19 Maja 2014 wg producenta wartość pierwszego parametru, przy której powinna nastąpić wymiana DPF na nowy to 175 No to widzę, że nie wiele mi pozostało... Nie można go jakoś przeczyścić, żeby zmniejszyć tą wartość? Z tego co wyczytałem to można czyścić ale większość postów dotyczyła silników nie CR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #227 Napisano 19 Maja 2014 można czyścić ale większość postów dotyczyła silników nie CR A co za różnica? Poszukaj firm które zajmują się wypalaniem piecowym DPF-ów, albo go usuń Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZILLION Zgłoś #228 Napisano 19 Maja 2014 no to raczej usunę dziada i będzie po problemie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #229 Napisano 19 Maja 2014 Z ciekawosci, jaki masz przelot w tym pasku? Co do samego usuwania to mozesz rozwazyc ewentualnei wymiane na nowy, tuneforce.pl z tego co wiem ma dpfy bezposrednio od producentow w calkiem sensownych cenach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZILLION Zgłoś #230 Napisano 19 Maja 2014 Z ciekawosci, jaki masz przelot w tym pasku? Co do samego usuwania to mozesz rozwazyc ewentualnei wymiane na nowy, tuneforce.pl z tego co wiem ma dpfy bezposrednio od producentow w calkiem sensownych cenach. Przebieg 212500 km, Przy sprowadzeniu z dojczlandji w październiku 2012 miał 185000km i jeździł nim mój brat, często śmigał w trasy i z tego co mi mówił to chwile zwlekał z wymianą czujnika różnicy ciśnień, ja mam go od dwóch miesięcy i niedawno dorwałem kabelek do niego i pierwsze co to sprawdziłem DPF'a. Kilka lat temu miałem też paska 3BG 1,9 TDI AVF 2005 bez DPF ale niestety zwinęli mi go w Sopocie (... A czy tego pierwszego parametru nie da się zmniejszyć przez wymuszone wypalanie? Tak jak pisałem wyżej jest to moja pierwsze przygoda z DPF'em więc proszę o wyrozumiałość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #231 Napisano 19 Maja 2014 Nie ma sposobu zeby "wypalic" ta wartosc, bo wypalanie filtra powoduje jej podniesienie. Mozna ja zmniejszyc jedynie interfejsem, ale szczerze powiedziawszy nie wiem jaki to bedzie mialo skutek. Pytasz o stan filtra czysto informacyjnie czy masz jakies problemy? Jesli nie wypala Ci sie za czesto to bym sie wogole nie przejmowal ta wartoscia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZILLION Zgłoś #232 Napisano 19 Maja 2014 Pytasz o stan filtra czysto informacyjnie czy masz jakies problemy? Jesli nie wypala Ci sie za czesto to bym sie wogole nie przejmowal ta wartoscia. Problemów na razie nie mam, tzn ze dwa razy wyczuwalnie włączyło mi sie wypalanie (podniesione obroty, nierówna praca silnika) ale nie wiem w których blokach sprawdza się ilość wypaleń... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #233 Napisano 19 Maja 2014 no to raczej usunę dziada i będzie po problemie... A masz z filtrem jakieś problemy, czy tylko ta liczba w okienku ci przeszkadza?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #234 Napisano 19 Maja 2014 Tego akurat nie sprawdzisz, sterownik nie przechowuje archiwalnych informacji. Jesli jestes zainteresowany popatrzeniem co i jak to bloki 99-108 sa dla Ciebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZILLION Zgłoś #235 Napisano 19 Maja 2014 A masz z filtrem jakieś problemy, czy tylko ta liczba w okienku ci przeszkadza?? Jak na razie żadnych problemów a usunięcie to ostateczność jak coś się zacznie... na chwilę obecną chciałem tylko interpretacji co oznaczają dane w przypadku mojego DPFa. Wypalanie ostatnio włączyło się dwa razy w przeciągu czterech tygodni czyli ok 1000-1200 km po mieście w tym jedna trasa ok 200km. Poczekamy zobaczymy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #236 Napisano 19 Maja 2014 No to jak Ci sie wypala co 700km to nawet bym sie tym nie interesowal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #237 Napisano 19 Maja 2014 Jak na razie żadnych problemów a usunięcie to ostateczność jak coś się zacznie... na chwilę obecną chciałem tylko interpretacji co oznaczają dane w przypadku mojego DPFa. Wypalanie ostatnio włączyło się dwa razy w przeciągu czterech tygodni czyli ok 1000-1200 km po mieście w tym jedna trasa ok 200km. Poczekamy zobaczymy... W moim poprzednim B6 wg. okienka w vcds filtr był już śmieciem, a mimo to nie sprawiał problemów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZILLION Zgłoś #238 Napisano 19 Maja 2014 No to jak Ci sie wypala co 700km to nawet bym sie tym nie interesowal. Masz racje... Po co zaprzątać sobie tym głowę... Dzięki za info... W moim poprzednim B6 wg. okienka w vcds filtr był już śmieciem, a mimo to nie sprawiał problemów... Oby i u mnie tak było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #239 Napisano 22 Maja 2014 Koledzy czy ktoś czyścił DPF'a płynem Wurth lub Liqui Moly ew. jakimś innym? Czy to się sprawdza i po jakimś czasie/ przebiegu dalej jest OK? Ew. może wiecie gdzie to zrobić i macie godne polecenia miejsce? Muszę szybko albo go wyczyścic bo już totalnie zapchany albo go wyciąć - zastanawiam się nad płynem i daniem mu jeszcze jednej szansy Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemko passat Zgłoś #240 Napisano 2 Czerwca 2014 witam mam problem z filtrem DPF pomoże ktoś :mmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach