sikorPL Zgłoś #261 Napisano 26 Czerwca 2014 witam ten sam problem byl awaryjny tryb itd rozebralem - da sie górą wyciagnać przeczyscilem wodą i preparatem do grilla , wsadzilem i dziala zobaczymy jak dlugo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #262 Napisano 8 Sierpnia 2014 Jak to jest?? Po usunieciu DPF wylaczaja 4 albo 5 czujnikow roznicy cisnien,czujnik przed DPF czujnik za DPF jakas lambda i ten czujnik w turbinie od temperatury spalin...Czy mozna wylaczyc czujnik ten w turbinie od temperatury spalin po wycieciu DPF?? Na co ma ten czujnik wplyw?? Dzwonilem do pewnej firmy o usuniecie DPF i pan mowil mi ze moga mi ten czujnik w turbo wylaczyc bo i tak nie gra waznej roli?? jak to jest? prawde mowil?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #263 Napisano 9 Sierpnia 2014 hehehe... Są 3 czujniki temperatury - dwa w DPFie i jeden przy turbinie, wyłączyć można wszystkie albo ten przy turbo zostawić gdyby ktoś chciał sobie EGT sprawdzać, lambdę też się wyłącza i dawka paliwa jest wtedy liczona w funkcji wskazań przepływomierza...to tak w skrócie...bo już kiedyś o tym pisałem i nie chce mi się tego powielać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #264 Napisano 9 Sierpnia 2014 Czyli ten czujnik w turbinie moge smialo wylaczyc?? Ktos kiedys na forum pisal ze ten czujnik w turbinie sluzy do tego zeby za gorace spaliny przez turbo nie szly czy jakos tak?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #265 Napisano 10 Sierpnia 2014 Jest to dodatkowy czujnik mierzący temperaturę spalin, który służy do dodatkowej kontroli temperatury gazów spalinowych. W seryjnym aucie bez DPFa go nie ma...jeśli jest to można go zostawić, może w przyszłości będą jakieś mody robione to się przyda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #266 Napisano 11 Sierpnia 2014 Jest to dodatkowy czujnik mierzący temperaturę spalin, który służy do dodatkowej kontroli temperatury gazów spalinowych. W seryjnym aucie bez DPFa go nie ma...jeśli jest to można go zostawić, może w przyszłości będą jakieś mody robione to się przyda. zanim sie zdecyduje na wywalenie DPF...Powiedz,czy zeby wyciagnac puszke DPF to ruszacie zawieche? Bo slyszalem ze robi sie juz bez ruszania zawieszenia.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #267 Napisano 12 Sierpnia 2014 Już w jakimś temacie była o tym rozmowa....nie ruszamy zawieszenia nawet w wersji 4x4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #268 Napisano 13 Sierpnia 2014 Już w jakimś temacie była o tym rozmowa....nie ruszamy zawieszenia nawet w wersji 4x4 Napisalem Ci zapytanie na PW... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #269 Napisano 16 Listopada 2014 (edytowane) Cześć, Przyznam, że przeczytałem 5 stron tego tematu i dalej mi się już nie chciało. Byłem w ASO i przy okazji przeglądu - zweryfikowałem filtr DPF. 168ml popiołu na 175ml max. Czyli praktycznie na górnej granicy. Filtr wypala się jak wściekły co jakieś 100 km. Pali jak smok. Co ciekawe nie świeci mi się żadna kontrolka. Ale ogólnie objawy klasyczne. Najgorsze jest to, że nigdy nie zdąża się wypalić... Pytanie do kolegów z Warszawy - gdzie najlepiej, bez zdzierania wyczyścić ten filtr, żeby auto znowu jeździło jak nowe? Macie jakiś sprawdzony serwis? Czy zrobić to w ASO? [EDIT] No dobra - przeczytałem wszystko Jednak nadal nie wiem gdzie wyczyścić DPF'a P.S. Nie piszcie o wycinaniu, bo na pewno go nie wytnę Edytowane 16 Listopada 2014 przez Albercik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ścigal Zgłoś #270 Napisano 3 Grudnia 2014 No dobra - przeczytałem wszystko Jednak nadal nie wiem gdzie wyczyścić DPF'a może sprobuj tu... http://eurovat.info.pl/regeneracja-filtrow-czastek-stalych-fap-dpf-bmw-mazda-5-audi-volkswagen-opel-ford Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #271 Napisano 3 Grudnia 2014 Najgorsze jest to, że nigdy nie zdąża się wypalić...w cr-kach dpf potrafi się wypalić nawet na postoju. Wystarczy że nie zgasisz silnika i poczekasz kilka-kilkanaście minut aż obroty spadną do 800 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #272 Napisano 3 Grudnia 2014 W taki sposob wiele sie nie wypala, chyba pomyliles z procedura wypalania na postoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #273 Napisano 3 Grudnia 2014 Nic nie pomyliłem. Albercik pisze w swoim poście i o czyszczeniu i o wypalaniu . Jak chodzi o czyszczenie to z tego co wiem najlepsze efekty daje .... wypalanie . Tyle że w piecu. Ponoć dobrze zregenerowany dpf odzyskuje 95% pierwotnej sprawności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #274 Napisano 3 Grudnia 2014 Przed jakakolwiek wymiana/regeneracja itp itd porzadnie zdiagnozowalbym silnik. Mozliwe ze wtryskiwacze leja przez co DPF sie szybciej zapycha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #275 Napisano 5 Grudnia 2014 Przed jakakolwiek wymiana/regeneracja itp itd porzadnie zdiagnozowalbym silnik. Mozliwe ze wtryskiwacze leja przez co DPF sie szybciej zapycha. Stary, przy 240 tys. na blacie to cud, że to w ogóle jeszcze działa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #276 Napisano 5 Grudnia 2014 Stary, przy 240 tys. na blacie to cud, że to w ogóle jeszcze działa... Nie, nazwalby tego cudem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #277 Napisano 5 Grudnia 2014 Nie, nazwalby tego cudem. Ja też, mój ma 200tys.km. i zero odzewu, a znam przypadek, że ma 300tys.km. i również nic. Fakt, auto "lata" tak, jak moje przede wszystkim na trasie. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #278 Napisano 5 Grudnia 2014 Stary, przy 240 tys. na blacie to cud, że to w ogóle jeszcze działa... Żal ... . Mój miał 230 tys na blacie i to w PD od 3 lat 90% to miasto i zero problemów . Ale tak 200 tys to już nie może przecież chodzić to musi paść :brawo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #279 Napisano 6 Grudnia 2014 Mój ma 235 tys i jest dopiero zapchany w 55%, czytałem, że jak ma gdzieś około 85% wtedy należy szukać rozwiązania jak go zregenerować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawkoW Zgłoś #280 Napisano 7 Grudnia 2014 Witam. Proszę o analizę wyników diagnozy mojego DPF-a. Martwi mnie druga pozycja w 68 kanale (z tego co wyczytałem max to 60). Jak na razie brak objawów ze strony DPF-a. Pomiary robione na zimnym i wyłączonym silniku - czy tak powinno się robić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach