lisekexeter Zgłoś #1641 Napisano 6 Sierpnia 2015 Cienkiej rurki nie kupisz uzywki praktycznie kazda ma zerwany gwint a jak juz sie trafi to gosciowi palma wali do lba i krzycza sobie ponad 200zl,ja podczas przekladki rozwiazalem ten problem dorabiajac przewod w zakladzie przewodow cisnieniowych do koparek,za 40zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #1642 Napisano 8 Sierpnia 2015 Witam. KLima nabita, osuszacz wymieniony, kompresor się załącza, wentylator również. Wiem że kompresor bije słabe ciśnienie na postoju 8 bar czy atm. Ale problem jest taki że w ogóle nie chłodzi, ustawie na econ 18 jak załączę auto na 18 leci takie samo powietrze. Rurki przy grodzi nie czuć żeby robiły się chłodne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #1643 Napisano 8 Sierpnia 2015 Nie wiem jakie powinno być prawidłowe ciśnienie ale jeśli wiesz że jest słabe to może to być to poprostu wina kompresora. Rurka powinna być chociaż zimna jakby kompresor dobrze sprężał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #1644 Napisano 8 Sierpnia 2015 (edytowane) jak go założyłem klima była ale tak dziwnie chodziła a dokładnie jak się jej chciało to chłodziła. Na początku po nabiciu rurki koło grodzi były tak zaszronione że miały z 2-3mm szronu. potem się unormowało. rurki były zimne, osuszacz też i chłodziło ale też jak się jej chciało nieraz leciało bardzo zimne a nie raz takie sobie. Klapa w nagrzewnicy działa bo ją słychać jak się zamyka. Wyskakuja mi 2 bledy na klimatroniku 25b i 4f7. Na pewno 25b blad (serwomotor od nawiewu na nogi jest walniety bo się patrzyłem i się nie rusza tylko słychać tykanie.) 4f7 serwomotor ciepłego powietrza rusza się tylko 1-1,5 cm. ale nie widze żeby to byl pełny zakres ponieważ widzę jak inne serwomotorki pracują. Edytowane 8 Sierpnia 2015 przez wojtf23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tofana Zgłoś #1645 Napisano 8 Sierpnia 2015 Witam, w dniu dzisiejszym po odpaleniu w upale auta odrazu uciekł mi cały czynnik ( 2 sek chmury pod maska i brak chlodzenia ) Czy kogoś spotkała taka sytuacja ? ew co mogło być problemem. pojawił się błąd 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 35-10 - - - Intermittent Ale domyślam się, że błąd to już jest konsekwencja braku czynnika - gdyż wczśniej żadnych błędów nie miałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #1646 Napisano 8 Sierpnia 2015 Przmek, spusc olej ze sprezarki jak beda opilki albo nie bedzie oleju to raczej zatarty, a przy tej dyszy co pokazales to klima nie ma prawa dzalac. wojtf23 zobacz czy po wlaczeniu klimy przewody sa cieple, zimne. Przez te klapy bywa ze po prostu zimne powietrze nie trafia dalej do kratek... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #1647 Napisano 9 Sierpnia 2015 Przmek, spusc olej ze sprezarki jak beda opilki albo nie bedzie oleju to raczej zatarty, a przy tej dyszy co pokazales to klima nie ma prawa dzalac. wojtf23 zobacz czy po wlaczeniu klimy przewody sa cieple, zimne. Przez te klapy bywa ze po prostu zimne powietrze nie trafia dalej do kratek... Kompresor na stole i rozebrany, diagnoza zerwało nie wiem jakim cudem pierścień teflonowy z jednego tłoka i podszedł pod tą tarczkę zaworową oraz dostał się do zaworu sterującego. Ale żadnych opiłków nie było olej zielony jeszcze był. Po wyczyszczeniu resztek uszczelki(pierścienia) teflonowego kompresor pracował ale dawał dużo niższe ciśnienie niż powinien (z racji nieszczelnego jednego tłoka). Problem taki że nie da rady dokupić takich części. A tu trzeba by wymienić wszystkie tłoki z talerzem bo są razem zespolone! Pozostaje tylko przekładka z dobrej używki lub kupno drugiego. ---------------------------------------------------------- A tu film z pracy tłoków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nemosto Zgłoś #1648 Napisano 9 Sierpnia 2015 Witam.Mam problem z klimą!!!!!a mianowicie jakieś 3-4 tygodnie temu była nabijana i przy nabijaniu mechanik powiedział że dobrze by było zająć się osuszaczem bo ponoć kiepsko wygląda.Nabił klimę i przez kilka dni chłodziła elegancko ale później wydawało mi się że jej wydajność szybko spada.Okazało się że nic mi się nie wydaje.Wczoraj jak wracałem z nad morza to praktycznie nic nie chłodziła,mimo że ustawiłem na 18 stopni to ledwo coś tam chłodnego z niej wylatywało.Powiedzcie czy to jest wina tego osuszacza?????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #1649 Napisano 9 Sierpnia 2015 A sprawdzałeś czy rurki są zimne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nemosto Zgłoś #1650 Napisano 9 Sierpnia 2015 no nie sprawdzałem.Wiem że wentylator działa bo go wymieniałem i sprężarkę też słychać jak się załącza.Czyli mam sprawdzić czy rurki są zimne!!!! A co jak nie będą ????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #1651 Napisano 9 Sierpnia 2015 Sprawdź rurki na podszybiu jedna powinna być zdecydowanie zimniejsza. Jeżeli Nie będzie to możliwe że czynnik ci uciekł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nemosto Zgłoś #1652 Napisano 9 Sierpnia 2015 Byłem sprawdzić rurki i jedna jest nawet bardzo zimna !!!!!!Czyli czynnik jest !!!!!??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #1653 Napisano 9 Sierpnia 2015 Jak jest bardzo zimna to dobrze to bardzo możliwe że masz zapchana dyszę dławiąca lub tak jak mechanik mówił zapchany osuszacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nemosto Zgłoś #1654 Napisano 9 Sierpnia 2015 Czyli muszę jutro jechać do mechaniora i to dokładnie zdiagnozować.Ile może kosztować usunięcie tej usterki ??????Patrzyłem na allegro i osuszacz jest tak po ok 90 zł. Dzięki PersoN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #1655 Napisano 9 Sierpnia 2015 Dysza dławiąca coś koło 12 zl osuszacz około 100 zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #1656 Napisano 10 Sierpnia 2015 Co to są za mechanicy? Gościu mówi że osusacz kiepsko wygląda po czym nabija klimę? Koszt odessania i ponownego nabicia będzie wynosił tyle co nowy osusacz plus dysza. Patologia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korass Zgłoś #1657 Napisano 10 Sierpnia 2015 (edytowane) W mnie w pasku 1.8 ADR 125 koni po włączeniu manualnej klimy działa ona w miarę ok, tylko czuć naprawde spore obciążenie dla silnika. Po uruchomoeniu klimy wolne obroty trochę opadają ale to normalne natomoast samochód jeździ jak gdyby mial z 30 koni mechanicznym mniej. Wolniej przyspiesza i czuć to wyraźnie. Sprężarka nie hałasuje i nie ma innych niepokojacych odgłosów. Przy dobijaniu klimy dodali mi 10 gram oleju. Wystarczy? To jest normalne? Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez korass Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #1658 Napisano 10 Sierpnia 2015 W mnie w pasku 1.8 ADR 125 koni po włączeniu manualnej klimy działa ona w miarę ok, tylko czuć naprawde spore obciążenie dla silnika. Po uruchomoeniu klimy wolne obroty trochę opadają ale to normalne natomoast samochód jeździ jak gdyby mial z 30 koni mechanicznym mniej. Wolniej przyspiesza i czuć to wyraźnie. Sprężarka nie hałasuje i nie ma innych niepokojacych odgłosów. Przy dobijaniu klimy dodali mi 10 gram oleju. Wystarczy? To jest normalne? Przy sprawnej i poprawnie nabitej klimie to nie jest normalne. Przy 125KM twojego silnika obroty mogą conajwyżej drgnąć zanim komputer to skompensuje ale nie powinieneś odczuwać znaczącego pogorszenia w prowadzeniu. To nie maluch. W poprzednim samochodzie innej marki (1.8 90KM) też miałem takie efekty jak opisujesz, bardzo wyraźne obciążenie silnika i znaczny spadek obrotów przy załączeniu klimy. Byl to efekt zacierania się sprężarki. Po wymianie sprężarki nie było czuć różnicy po załączeniu. W prasku tak samo. obrotomierz nawet nie drgnie jak włączam klime. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #1659 Napisano 10 Sierpnia 2015 Aleiz ja również mam taką różnicę przy załączeniu klimy. Ze sprężarką jest wszystko dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #1660 Napisano 10 Sierpnia 2015 Przy sprawnej i poprawnie nabitej klimie to nie jest normalne. Przy 125KM twojego silnika obroty mogą conajwyżej drgnąć zanim komputer to skompensuje ale nie powinieneś odczuwać znaczącego pogorszenia w prowadzeniu. To nie maluch.W poprzednim samochodzie innej marki (1.8 90KM) też miałem takie efekty jak opisujesz, bardzo wyraźne obciążenie silnika i znaczny spadek obrotów przy załączeniu klimy. Byl to efekt zacierania się sprężarki. Po wymianie sprężarki nie było czuć różnicy po załączeniu. W prasku tak samo. obrotomierz nawet nie drgnie jak włączam klime. Potwierdzam wypowiedź kolegi kiedyś w audi 2.8 193 KM po włączeniu klimy było czuć straszne obciążenie sprężarka szybko uległa zatarciu (chociaż wiem że z reguły w benzynie mocniej czuć włączoną klimę) W pasku było czuć włączenie klimy i miał ciężko też się zatarła. W następnej sprężarce było od początku strzelone łożysko wewnątrz. Wymieniłem na sprawy kompresor to jako że to TDI to w ogóle nie czuje kiedy klima jest włączona. Pewnie tez przez tuning ze 110/ prawie 170 km Ale pierwsze takie objawy działania klimy nie wróżą nic dobrego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach