Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cienkiej rurki nie kupisz uzywki praktycznie kazda ma zerwany gwint a jak juz sie trafi to gosciowi palma wali do lba i krzycza sobie ponad 200zl,ja podczas przekladki rozwiazalem ten problem dorabiajac przewod w zakladzie przewodow cisnieniowych do koparek,za 40zl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. KLima nabita, osuszacz wymieniony, kompresor się załącza, wentylator również. Wiem że kompresor bije słabe ciśnienie na postoju 8 bar czy atm. Ale problem jest taki że w ogóle nie chłodzi, ustawie na econ 18 jak załączę auto na 18 leci takie samo powietrze. Rurki przy grodzi nie czuć żeby robiły się chłodne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie powinno być prawidłowe ciśnienie ale jeśli wiesz że jest słabe to może to być to poprostu wina kompresora. Rurka powinna być chociaż zimna jakby kompresor dobrze sprężał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak go założyłem klima była ale tak dziwnie chodziła a dokładnie jak się jej chciało to chłodziła. Na początku po nabiciu rurki koło grodzi były tak zaszronione że miały z 2-3mm szronu. potem się unormowało. rurki były zimne, osuszacz też i chłodziło ale też jak się jej chciało nieraz leciało bardzo zimne a nie raz takie sobie. Klapa w nagrzewnicy działa bo ją słychać jak się zamyka.

 

Wyskakuja mi 2 bledy na klimatroniku 25b i 4f7. Na pewno 25b blad (serwomotor od nawiewu na nogi jest walniety bo się patrzyłem i się nie rusza tylko słychać tykanie.) 4f7 serwomotor ciepłego powietrza rusza się tylko 1-1,5 cm. ale nie widze żeby to byl pełny zakres ponieważ widzę jak inne serwomotorki pracują.

Edytowane przez wojtf23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

w dniu dzisiejszym po odpaleniu w upale auta odrazu uciekł mi cały czynnik ( 2 sek chmury pod maska i brak chlodzenia )

Czy kogoś spotkała taka sytuacja ? ew co mogło być problemem.

pojawił się błąd

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

35-10 - - - Intermittent

 

Ale domyślam się, że błąd to już jest konsekwencja braku czynnika - gdyż wczśniej żadnych błędów nie miałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przmek, spusc olej ze sprezarki jak beda opilki albo nie bedzie oleju to raczej zatarty, a przy tej dyszy co pokazales to klima nie ma prawa dzalac.

 

wojtf23 zobacz czy po wlaczeniu klimy przewody sa cieple, zimne. Przez te klapy bywa ze po prostu zimne powietrze nie trafia dalej do kratek...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przmek, spusc olej ze sprezarki jak beda opilki albo nie bedzie oleju to raczej zatarty, a przy tej dyszy co pokazales to klima nie ma prawa dzalac.

 

wojtf23 zobacz czy po wlaczeniu klimy przewody sa cieple, zimne. Przez te klapy bywa ze po prostu zimne powietrze nie trafia dalej do kratek...

 

Kompresor na stole i rozebrany, diagnoza zerwało nie wiem jakim cudem pierścień teflonowy z jednego tłoka i podszedł pod tą tarczkę zaworową oraz dostał się do zaworu sterującego. Ale żadnych opiłków nie było olej zielony jeszcze był. Po wyczyszczeniu resztek uszczelki(pierścienia) teflonowego kompresor pracował ale dawał dużo niższe ciśnienie niż powinien (z racji nieszczelnego jednego tłoka). Problem taki że nie da rady dokupić takich części. A tu trzeba by wymienić wszystkie tłoki z talerzem bo są razem zespolone! Pozostaje tylko przekładka z dobrej używki lub kupno drugiego.

----------------------------------------------------------

A tu film z pracy tłoków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam problem z klimą!!!!!a mianowicie jakieś 3-4 tygodnie temu była nabijana i przy nabijaniu mechanik powiedział że dobrze by było zająć się osuszaczem bo ponoć kiepsko wygląda.Nabił klimę i przez kilka dni chłodziła elegancko ale później wydawało mi się że jej wydajność szybko spada.Okazało się że nic mi się nie wydaje.Wczoraj jak wracałem z nad morza to praktycznie nic nie chłodziła,mimo że ustawiłem na 18 stopni to ledwo coś tam chłodnego z niej wylatywało.Powiedzcie czy to jest wina tego osuszacza??????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś czy rurki są zimne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nie sprawdzałem.Wiem że wentylator działa bo go wymieniałem i sprężarkę też słychać jak się załącza.Czyli mam sprawdzić czy rurki są zimne!!!! A co jak nie będą ?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź rurki na podszybiu jedna powinna być zdecydowanie zimniejsza. Jeżeli Nie będzie to możliwe że czynnik ci uciekł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem sprawdzić rurki i jedna jest nawet bardzo zimna !!!!!!Czyli czynnik jest !!!!!???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jest bardzo zimna to dobrze to bardzo możliwe że masz zapchana dyszę dławiąca lub tak jak mechanik mówił zapchany osuszacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli muszę jutro jechać do mechaniora i to dokładnie zdiagnozować.Ile może kosztować usunięcie tej usterki ??????Patrzyłem na allegro i osuszacz jest tak po ok 90 zł.

Dzięki PersoN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dysza dławiąca coś koło 12 zl osuszacz około 100 zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to są za mechanicy? Gościu mówi że osusacz kiepsko wygląda po czym nabija klimę? Koszt odessania i ponownego nabicia będzie wynosił tyle co nowy osusacz plus dysza. Patologia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W mnie w pasku 1.8 ADR 125 koni po włączeniu manualnej klimy działa ona w miarę ok, tylko czuć naprawde spore obciążenie dla silnika. Po uruchomoeniu klimy wolne obroty trochę opadają ale to normalne natomoast samochód jeździ jak gdyby mial z 30 koni mechanicznym mniej. Wolniej przyspiesza i czuć to wyraźnie. Sprężarka nie hałasuje i nie ma innych niepokojacych odgłosów.

 

Przy dobijaniu klimy dodali mi 10 gram oleju. Wystarczy?

 

To jest normalne?

Edytowane przez korass

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W mnie w pasku 1.8 ADR 125 koni po włączeniu manualnej klimy działa ona w miarę ok, tylko czuć naprawde spore obciążenie dla silnika. Po uruchomoeniu klimy wolne obroty trochę opadają ale to normalne natomoast samochód jeździ jak gdyby mial z 30 koni mechanicznym mniej. Wolniej przyspiesza i czuć to wyraźnie. Sprężarka nie hałasuje i nie ma innych niepokojacych odgłosów.

 

Przy dobijaniu klimy dodali mi 10 gram oleju. Wystarczy?

 

To jest normalne?

 

Przy sprawnej i poprawnie nabitej klimie to nie jest normalne. Przy 125KM twojego silnika obroty mogą conajwyżej drgnąć zanim komputer to skompensuje ale nie powinieneś odczuwać znaczącego pogorszenia w prowadzeniu. To nie maluch.

W poprzednim samochodzie innej marki (1.8 90KM) też miałem takie efekty jak opisujesz, bardzo wyraźne obciążenie silnika i znaczny spadek obrotów przy załączeniu klimy. Byl to efekt zacierania się sprężarki. Po wymianie sprężarki nie było czuć różnicy po załączeniu.

W prasku tak samo. obrotomierz nawet nie drgnie jak włączam klime.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aleiz ja również mam taką różnicę przy załączeniu klimy. Ze sprężarką jest wszystko dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy sprawnej i poprawnie nabitej klimie to nie jest normalne. Przy 125KM twojego silnika obroty mogą conajwyżej drgnąć zanim komputer to skompensuje ale nie powinieneś odczuwać znaczącego pogorszenia w prowadzeniu. To nie maluch.

W poprzednim samochodzie innej marki (1.8 90KM) też miałem takie efekty jak opisujesz, bardzo wyraźne obciążenie silnika i znaczny spadek obrotów przy załączeniu klimy. Byl to efekt zacierania się sprężarki. Po wymianie sprężarki nie było czuć różnicy po załączeniu.

W prasku tak samo. obrotomierz nawet nie drgnie jak włączam klime.

 

 

Potwierdzam wypowiedź kolegi kiedyś w audi 2.8 193 KM po włączeniu klimy było czuć straszne obciążenie sprężarka szybko uległa zatarciu (chociaż wiem że z reguły w benzynie mocniej czuć włączoną klimę) W pasku było czuć włączenie klimy i miał ciężko też się zatarła. W następnej sprężarce było od początku strzelone łożysko wewnątrz. Wymieniłem na sprawy kompresor to jako że to TDI to w ogóle nie czuje kiedy klima jest włączona. Pewnie tez przez tuning ze 110/ prawie 170 km :hyhy Ale pierwsze takie objawy działania klimy nie wróżą nic dobrego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności