korass
-
Liczba zawartości
49 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O korass
- Urodziny 06.01.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Czyżowice
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
-
Rok produkcji
1997
-
korass obserwuje zawartość → Zawieszenie / wahacze - jaka firma, producent, ceny?
-
Pewnie było, ale jest mi ktoś w stanie napisać ile potrzeba mikrostyków do pełnej regeneracji zamka w Passacie B5 przed liftem. Chodzi mi o zamki przednie. Szukałem zdjęć zamków w necie i tam są różne płytki drukowane z różną liczbą mikrostyków...
-
Napinacz łańcucha rozrządu - VW Passat B5 1.8 20V
korass odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
Podczas "płukanki" to ciekawe gdzie cały ten syf leci? WIEM! Może właśnie leci do napinacza! Miłego płukania... -
Zawieszenie / wahacze - jaka firma, producent, ceny?
korass odpowiedział temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
- - - - - aktualizacja - - - - - A ty kolego się już kiedyś zabiłeś?a -
Przebieg na wahaczach - Paski 3b i 3bg.
korass odpowiedział Stochastic → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Ludziki, wy naprawdę myślicie że wasze passaty z przebiegami >300000 mają wahacze od pierwszego montażu? Na pewno ktoś wymieniał w tym czasie, tylko że kiedyś nie było Hartów Maxgirów i innych chinoli to ludzie kupowali oryginały zwłaszcza w niemcowni. A mit o słabym zawieszeniu z czego się wywodzi? Przecież wahacze wytrzymują 250000 kilo -
Pomocy help me ! czym sie rózną silniki 1.8 20V ADR I APT
korass odpowiedział romeo9999 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
P&P to tylko na taki sam jak masz teraz. -
WTF? wystarczy jeden WTF? Lepiej z agregatu prądotwórczego w bagażniku, ale nie zapomnij o przewodach minimum 50mm2 bo jedna żarówka ma pobiera zawrotną i extremalną moc max 55W. Sorry ale brednie trzeba dementować bo potem ludzie głupoty powtarzają.
-
Ten nowy przekaźnik który kupiłem faktycznie jest inny. Ma więcej styków, nie zwróciłem na to uwagi bo wszędzie gdzie szukałem w necie i po katalogach to przekaźnik 4B0 955 531A i 4B0 955 531C były pod jedną pozycją i miały być zamienne. Niestety się okazało że to nie to samo...
-
Problem. Ześwirował mi przekaźnik wycieraczek więc kupiłem nowy wg. numerów na starym. Stary: 4B0 955 531A Nowy: Topran 4B0 955 531C Po wymianie wszystko działa oprócz biegu czasowego (pierwsza pozycja manetki w górę), niezależnie w którą stronę przesunę suwak na manetce to wycieraczki robią tylko jeden cykl. Reszta działa OK. Teoretyczni stary przekaźnik miał końcówkę A, a nowy C, ale według interneta są one zamienne?
-
Zawieszenie / wahacze - jaka firma, producent, ceny?
korass odpowiedział temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Stare zostają tylko odlewy alu, wszystkie tuleje i swoznie są nowe i może faktycznie są dobrej jakości. Ciekawy jestem czy ktoś faktycznie na tym jeździ. -
Zawieszenie / wahacze - jaka firma, producent, ceny?
korass odpowiedział temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
A co myślicie o wahaczach regenerowanych? Dwóch niezależnych mechaników mi je bardzo polecało i mówili że jakością przewyższają nawet oryginały lemfordera. Cena takiego całego zestawu to miedzy 600 a 700 złotych. -
Pytanko, moze i glupie ale co tam pod gwint ta technix przod trzeba zakladac jakies specjalne odboje czy zwykle? To samo dotyczy tylu.
-
Najprościej napisac bezmyślnie zeby ktos wymieniał uszczelke pod głowica... Glowice miałem robiona w zeszlym roku, planowanie, uszczelka, prowadnice itp. Węże nie są twarde, plyn czysciutki, z wydechu nie kopci, brak maselka gdziekolwiek.
-
Proszę o pomoc. Mam problem z wyciekiem płynu chłodniczego spod zbiorniczka wyrównawczego. Prześledziłem wszelkie połączenia, króćce, węże i nigdzie nie ma żadnego wycieku. Okazało się, że płyn kapie mi spod zbiorniczka wyrównawczego, a dokładnie z króćca który jest przelewem w zbiorniczku. Ubywanie płynu zauważyłem po montażu instalacji gazowej, ale to chyba tylko zbieg okoliczności. Płynu ubywa może z litr na miesiąc. Samochód stoi w wykafelkowanym garażu i dziennie gdy wyjeżdżam to na kafelkach jest plama wielkości dłoni. Podejrzewałem korek od zbiorniczka wyrównawczego bo w nim jest zaworek który właśnie duże ciśnienie przepuszcza na przelew i kupiłem nowy korek FEBI, niestety nic się nie zmieniło... Miał ktoś podobny przypadek?
-
Panowie, mam problem oczywiście z anteną. Mianowicie bardzo słabym sygnałem. Poprzedni właściciel samochodu coś kombinował sztukował kabel antenowy w bagażniku i ciągnął do radia. Kupiłem separator antenowy i było odrobinkę lepiej, ale wciąż słabo. Dzisiaj się zdenerwowałem, wyciągnąłem lampkę z podsufitki w bagażniku i znalazłem takie cudo jak na zdjęciu. do górnego gniazda jest podłączona antena na dachu do lewego dolnego "funk" prawdopodobne radio do lewego górnego nie wiem... Dodam że gdy auto kupiłem to był zamontowany jakiś zestaw głośnomówiący siemens Miał ktoś coś podobnego?
-
Ponawiam pytanie. Czy zbyt duży poziom oleju w układzie może powodować takie zjawisko jak duże obciążenie sprężarki? Jeden z mechaników dał taką diagnozę