DżejDżej Zgłoś #121 Napisano 24 Marca 2014 A takie pytanie - czy soft sprawdzają w przypadku każdego serwisu, czy tylko jak coś się dupnie w aucie? Bo w sumie jeśli tego nie zauważą przy zwykłych przeglądach to nie ma co się raczej obawiać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #122 Napisano 25 Marca 2014 Powiem Ci to co mówię każdemu klientowi - ZAWSZE jest możliwość że dojdą do tego że był grzebane, ktoś kto twierdzi inaczej kłamie Mam klientów z samochodami na gwarancji i nikt na przeglądach się nie czepia i nic nie widzi...problem pojawia się wtedy jak się wysypie silnik albo skrzynia biegów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #123 Napisano 29 Marca 2014 WItam Przewertowałem cały topic od A do Z, posiadam Paska B6 z 2007r. Silnik 2.0 TDI 140km . Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zrobieniem Chipa na około 170 kucy. Pytanie mam teraz takie, czy te 170 koni to nie jest za bardzo podniesiona moc jak na taki silnik ? Bądź co bądź to ponad 20% więcej mocy. Czy jest to bezpieczne ? Auto które posiadam znam od nowości gdyż jeździł nim mój kolega od którego go odkupiłem , silnik nigdy nie był męczony , piłowany etc, auto posiada obecnie 108tyś KM (ori przebieg). Nigdy nie było problemów z autem . 15 tyś KM zostały wymienione wszystkie pompo wtryskiwacze na akcji serwisowej VW. Pytanie jeszcze gdzie robić taki Chip w Wawie lub okolicach. Z poprzednim samochodem miałem przykre doświadczenia , robiłem Chip w Kreatorze Mocy ( fakt że całe auto było non stop awaryjne- więc może to taki uraz do Kreatora mocy). W ile koni mogę bezpiecznie oscylować z lekkim zapasem żeby nic nie uszkodzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel1615 Zgłoś #124 Napisano 29 Marca 2014 (edytowane) Myślę, że tyle byłoby ok... A i chipa, to myślę, że u rogala będzie najlepiej Edytowane 29 Marca 2014 przez majkel1615 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #125 Napisano 29 Marca 2014 Tzn gdzie powinienem się udać? Ile mniej więcej kosztuje taki chip ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #126 Napisano 30 Marca 2014 Przecież to jest temat dotyczący CRa a nie PDa, nie róbcie bałaganu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #127 Napisano 30 Marca 2014 a jest gdzieś topic do tematu Chip do PD ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #128 Napisano 2 Kwietnia 2014 Panowie chce chipnąć Passata B6 110KM CR (CBDC). Zajechałem do jednego tunera polecanego na innym forum i ten odrazu zaproponował mi podniesienie mocy aż do 175 KM. Twierdzi, że to identyczny motor jak te 140 KM tylko fabrycznie przymulony ze skrzynią 5-tką. Moje pytanie: czy posiada ktoś wiedzę czy ta skrzynia/dwumas wytrzyma taki wzrost mocy i momentu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheStig Zgłoś #129 Napisano 2 Kwietnia 2014 Wszedłem teraz na stronę Compsportu i mają w ofercie podniesienie moc ze 110km do ok 170km samym chip'em. Jak oni tak robią to nie powinieneś się niczym martwić, wszystko powinno wytrzymać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #130 Napisano 3 Kwietnia 2014 zaproponował mi podniesienie mocy aż do 175 KM nie jest to aż.. ale przecież możesz powiedzieć że chcesz 150 czy 160... i ma Ci zrobić , jeśli uważa że 175 to górna BEZPIECZNA granica.. to jaki problem zrobić mniej?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #131 Napisano 3 Kwietnia 2014 ...i ma Ci zrobić .... "i może Ci zrobić" jak już p@wel, tuner zaproponował takie parametry, jakie uzyskuje się po modyfikacji wersji 143Hp, bo to są te same silniki i turbiny. Twoja wersja jest tylko ograniczona "softowo" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #132 Napisano 3 Kwietnia 2014 Mam rozumiem że mój silnik 2.0 TDI na Pompkach który posiada w serii 140 KM , jest zdławiony "softowo" na te 140 KM i nie powinno być problemu z podniesiem mocy na 170 Kucy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #133 Napisano 3 Kwietnia 2014 Nie twój ma mniej wydajną turbinę niż 170-tka. A to jest dalej temat o CR-kach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #134 Napisano 3 Kwietnia 2014 Mam rozumiem że mój silnik 2.0 TDI na Pompkach który posiada w serii 140 KM , jest zdławiony "softowo" na te 140 KM i nie powinno być problemu z podniesiem mocy na 170 Kucy ? NIE Tu cały czas jest mowa o CR a nie o PD. a "i może Ci zrobić" jak już p@wel, tuner zaproponował takie parametry, jakie uzyskuje się po modyfikacji wersji 143Hp, bo to są te same silniki i turbiny. Twoja wersja jest tylko ograniczona "softowo" kierowane było do p@wel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #135 Napisano 4 Kwietnia 2014 hehe ale się zamieszanie zrobiło przez PDków 140ka PD i 170 PD to inne turbiny/wtryski/ECU's itd .... można powiedzieć że są to zupełnie inne silniki.. Moja powyższa wypowiedź dotyczyła TYLKO CRa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soliera Zgłoś #136 Napisano 5 Kwietnia 2014 Witam brać forumową! Chciałem zapytać na tematycznym forum o silnik 2.0tdi CR 140, ale jako nowo zarejestrowany użytkownik nie widzę opcji tworzenia wątków. Jeżeli administracja może taki wątek stworzyć, to bym bardzo o to prosił. Do rzeczy. 2.0 TDI nie słynie z niezawodności. Pękające głowice, zębatki napędu pompy oleju, elektroniczne, nieregenerowalne pompowtryski i mechanicy, którzy klną, że niesą w stanie niczego zrobić przy silniki bez specjalnych narzędzi. Ogólnie silnik "zniechęcający". O wersji z CR już nie słychać tak bardzo negatywnych opinii, więć poejrzewam, że więszych błędów konstrukcyjnych silnik nie posiada. Jak się sprawuje wersja 140 KM w codziennej eksploatacji? Jakie są jej najsłabsze punkty? Jak się sprawują wtryski (Continental?), pompa wysokiego ciśnienia, turbina, ... Jaki przebieg dla silnika jest krytyczny w sensie, że trzeba przygotować się na wymiany eksploatacyjne. No i czy istnieje jakiś serwis internetowy, który pozwala na sprawdzenie samochód po VIN (konfiguracja fabryczna, producenci najważniejszych elementów samochodu, daty produkcji, kody lakieru itd). Znacie jakiś wątek o eksploatacji i o samym silniku 2.0tdi CR? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart.b Zgłoś #137 Napisano 5 Kwietnia 2014 (edytowane) bo to są te same silniki i turbiny Jako praktyk pewnie masz większe doświadczenie, ale gdzieś w necie znalazłem, jak dobrze pamiętam, że różnic pomiędzy 110 a 140 jest zdecydowanie więcej niż pomiędzy 140 a 170 (praktycznie tylko turbina) jak znajde to wstawie Dobra znalazłem różnice. 110-140 - inny blok silnika, wał korbowy, pompa oleju, brak wałka wyrównawczego (albo coś takiego, z niemieckiego tłumacze) 140-170 - pompa wody, turbina, układ wydechowy. Edytowane 5 Kwietnia 2014 przez bart.b Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #138 Napisano 5 Kwietnia 2014 Witam Czy ktoś się orientuje odnośnie tego gdzie w Poznaniu najlepiej zrobić chipa do passka CR 140km? I ile średnio to kosztuje? Tuneforce.pl > user Kmink Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga_wr Zgłoś #139 Napisano 5 Kwietnia 2014 (edytowane) Witam brać forumową!Chciałem zapytać na tematycznym forum o silnik 2.0tdi CR 140, ale jako nowo zarejestrowany użytkownik nie widzę opcji tworzenia wątków. Jeżeli administracja może taki wątek stworzyć, to bym bardzo o to prosił. Do rzeczy. 2.0 TDI nie słynie z niezawodności. Pękające głowice, zębatki napędu pompy oleju, elektroniczne, nieregenerowalne pompowtryski i mechanicy, którzy klną, że niesą w stanie niczego zrobić przy silniki bez specjalnych narzędzi. Ogólnie silnik "zniechęcający". O wersji z CR już nie słychać tak bardzo negatywnych opinii, więć poejrzewam, że więszych błędów konstrukcyjnych silnik nie posiada. Jak się sprawuje wersja 140 KM w codziennej eksploatacji? Jakie są jej najsłabsze punkty? Jak się sprawują wtryski (Continental?), pompa wysokiego ciśnienia, turbina, ... Jaki przebieg dla silnika jest krytyczny w sensie, że trzeba przygotować się na wymiany eksploatacyjne. No i czy istnieje jakiś serwis internetowy, który pozwala na sprawdzenie samochód po VIN (konfiguracja fabryczna, producenci najważniejszych elementów samochodu, daty produkcji, kody lakieru itd). Znacie jakiś wątek o eksploatacji i o samym silniku 2.0tdi CR? Tu masz trochę info o silnikach CR: klik Oprócz tego tu masz kogoś kto sprawdzi Ci historię auta w serwisie: klik Edytowane 6 Kwietnia 2014 przez zyga_wr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #140 Napisano 7 Kwietnia 2014 Jako praktyk pewnie masz większe doświadczenie, ale gdzieś w necie znalazłem, jak dobrze pamiętam, że różnic pomiędzy 110 a 140 jest zdecydowanie więcej niż pomiędzy 140 a 170 (praktycznie tylko turbina)jak znajde to wstawie Dobra znalazłem różnice. 110-140 - inny blok silnika, wał korbowy, pompa oleju, brak wałka wyrównawczego (albo coś takiego, z niemieckiego tłumacze) 140-170 - pompa wody, turbina, układ wydechowy. Mogę poprosić o źródło tej informacji ? Tunerzy uważają że to identyczne silniki i podniesienie mocy jest bezpieczne. Jednak chciałbym pocisnąć temat na podstawie informacji jakie zamieścił kolega wyżej. Boję się, że wersja 110 km ma np. mniej wytrzymałe np. tłoki czy właśnie ten wał korbowy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach