Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

A takie pytanie - czy soft sprawdzają w przypadku każdego serwisu, czy tylko jak coś się dupnie w aucie?

Bo w sumie jeśli tego nie zauważą przy zwykłych przeglądach to nie ma co się raczej obawiać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci to co mówię każdemu klientowi - ZAWSZE jest możliwość że dojdą do tego że był grzebane, ktoś kto twierdzi inaczej kłamie ;-)

Mam klientów z samochodami na gwarancji i nikt na przeglądach się nie czepia i nic nie widzi...problem pojawia się wtedy jak się wysypie silnik albo skrzynia biegów ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WItam

 

Przewertowałem cały topic od A do Z, posiadam Paska B6 z 2007r. Silnik 2.0 TDI 140km . Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zrobieniem Chipa na około 170 kucy. Pytanie mam teraz takie, czy te 170 koni to nie jest za bardzo podniesiona moc jak na taki silnik ? Bądź co bądź to ponad 20% więcej mocy. Czy jest to bezpieczne ?

 

Auto które posiadam znam od nowości gdyż jeździł nim mój kolega od którego go odkupiłem , silnik nigdy nie był męczony , piłowany etc, auto posiada obecnie 108tyś KM (ori przebieg). Nigdy nie było problemów z autem . 15 tyś KM zostały wymienione wszystkie pompo wtryskiwacze na akcji serwisowej VW.

 

Pytanie jeszcze gdzie robić taki Chip w Wawie lub okolicach. Z poprzednim samochodem miałem przykre doświadczenia , robiłem Chip w Kreatorze Mocy ( fakt że całe auto było non stop awaryjne- więc może to taki uraz do Kreatora mocy).

 

W ile koni mogę bezpiecznie oscylować z lekkim zapasem żeby nic nie uszkodzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat_BMP_CRY_wykres.jpg

 

Myślę, że tyle byłoby ok...

 

A i chipa, to myślę, że u rogala będzie najlepiej :)

Edytowane przez majkel1615

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzn gdzie powinienem się udać? Ile mniej więcej kosztuje taki chip ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież to jest temat dotyczący CRa a nie PDa, nie róbcie bałaganu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jest gdzieś topic do tematu Chip do PD ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie chce chipnąć Passata B6 110KM CR (CBDC). Zajechałem do jednego tunera polecanego na innym forum i ten odrazu zaproponował mi podniesienie mocy aż do 175 KM. Twierdzi, że to identyczny motor jak te 140 KM tylko fabrycznie przymulony ze skrzynią 5-tką. Moje pytanie: czy posiada ktoś wiedzę czy ta skrzynia/dwumas wytrzyma taki wzrost mocy i momentu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszedłem teraz na stronę Compsportu i mają w ofercie podniesienie moc ze 110km do ok 170km samym chip'em. Jak oni tak robią to nie powinieneś się niczym martwić, wszystko powinno wytrzymać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zaproponował mi podniesienie mocy aż do 175 KM

nie jest to aż.. ale przecież możesz powiedzieć że chcesz 150 czy 160... i ma Ci zrobić , jeśli uważa że 175 to górna BEZPIECZNA granica.. to jaki problem zrobić mniej??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...i ma Ci zrobić ....

 

"i może Ci zrobić" jak już ;-)

 

p@wel, tuner zaproponował takie parametry, jakie uzyskuje się po modyfikacji wersji 143Hp, bo to są te same silniki i turbiny. Twoja wersja jest tylko ograniczona "softowo" ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam rozumiem że mój silnik 2.0 TDI na Pompkach który posiada w serii 140 KM , jest zdławiony "softowo" na te 140 KM i nie powinno być problemu z podniesiem mocy na 170 Kucy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie twój ma mniej wydajną turbinę niż 170-tka. A to jest dalej temat o CR-kach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam rozumiem że mój silnik 2.0 TDI na Pompkach który posiada w serii 140 KM , jest zdławiony "softowo" na te 140 KM i nie powinno być problemu z podniesiem mocy na 170 Kucy ?

 

NIE

Tu cały czas jest mowa o CR a nie o PD.

a

"i może Ci zrobić" jak już

 

p@wel, tuner zaproponował takie parametry, jakie uzyskuje się po modyfikacji wersji 143Hp, bo to są te same silniki i turbiny. Twoja wersja jest tylko ograniczona "softowo"

kierowane było do p@wel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe ale się zamieszanie zrobiło przez PDków :P

140ka PD i 170 PD to inne turbiny/wtryski/ECU's itd .... można powiedzieć że są to zupełnie inne silniki..

 

Moja powyższa wypowiedź dotyczyła TYLKO CRa ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam brać forumową!

Chciałem zapytać na tematycznym forum o silnik 2.0tdi CR 140, ale jako nowo zarejestrowany użytkownik nie widzę opcji tworzenia wątków.

Jeżeli administracja może taki wątek stworzyć, to bym bardzo o to prosił.

 

Do rzeczy.

2.0 TDI nie słynie z niezawodności. Pękające głowice, zębatki napędu pompy oleju, elektroniczne, nieregenerowalne pompowtryski i mechanicy, którzy klną, że niesą w stanie niczego zrobić przy silniki bez specjalnych narzędzi.

Ogólnie silnik "zniechęcający".

O wersji z CR już nie słychać tak bardzo negatywnych opinii, więć poejrzewam, że więszych błędów konstrukcyjnych silnik nie posiada.

Jak się sprawuje wersja 140 KM w codziennej eksploatacji?

Jakie są jej najsłabsze punkty?

Jak się sprawują wtryski (Continental?), pompa wysokiego ciśnienia, turbina, ...

Jaki przebieg dla silnika jest krytyczny w sensie, że trzeba przygotować się na wymiany eksploatacyjne.

 

No i czy istnieje jakiś serwis internetowy, który pozwala na sprawdzenie samochód po VIN (konfiguracja fabryczna, producenci najważniejszych elementów samochodu, daty produkcji, kody lakieru itd).

Znacie jakiś wątek o eksploatacji i o samym silniku 2.0tdi CR?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo to są te same silniki i turbiny

Jako praktyk pewnie masz większe doświadczenie, ale gdzieś w necie znalazłem, jak dobrze pamiętam, że różnic pomiędzy 110 a 140 jest zdecydowanie więcej niż pomiędzy 140 a 170 (praktycznie tylko turbina)

jak znajde to wstawie

 

Dobra znalazłem różnice.

110-140 - inny blok silnika, wał korbowy, pompa oleju, brak wałka wyrównawczego (albo coś takiego, z niemieckiego tłumacze)

140-170 - pompa wody, turbina, układ wydechowy.

Edytowane przez bart.b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

Czy ktoś się orientuje odnośnie tego gdzie w Poznaniu najlepiej zrobić chipa do passka CR 140km?

I ile średnio to kosztuje?

 

Tuneforce.pl > user Kmink

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam brać forumową!

Chciałem zapytać na tematycznym forum o silnik 2.0tdi CR 140, ale jako nowo zarejestrowany użytkownik nie widzę opcji tworzenia wątków.

Jeżeli administracja może taki wątek stworzyć, to bym bardzo o to prosił.

 

Do rzeczy.

2.0 TDI nie słynie z niezawodności. Pękające głowice, zębatki napędu pompy oleju, elektroniczne, nieregenerowalne pompowtryski i mechanicy, którzy klną, że niesą w stanie niczego zrobić przy silniki bez specjalnych narzędzi.

Ogólnie silnik "zniechęcający".

O wersji z CR już nie słychać tak bardzo negatywnych opinii, więć poejrzewam, że więszych błędów konstrukcyjnych silnik nie posiada.

Jak się sprawuje wersja 140 KM w codziennej eksploatacji?

Jakie są jej najsłabsze punkty?

Jak się sprawują wtryski (Continental?), pompa wysokiego ciśnienia, turbina, ...

Jaki przebieg dla silnika jest krytyczny w sensie, że trzeba przygotować się na wymiany eksploatacyjne.

 

No i czy istnieje jakiś serwis internetowy, który pozwala na sprawdzenie samochód po VIN (konfiguracja fabryczna, producenci najważniejszych elementów samochodu, daty produkcji, kody lakieru itd).

Znacie jakiś wątek o eksploatacji i o samym silniku 2.0tdi CR?

 

Tu masz trochę info o silnikach CR: klik

 

Oprócz tego tu masz kogoś kto sprawdzi Ci historię auta w serwisie: klik

Edytowane przez zyga_wr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jako praktyk pewnie masz większe doświadczenie, ale gdzieś w necie znalazłem, jak dobrze pamiętam, że różnic pomiędzy 110 a 140 jest zdecydowanie więcej niż pomiędzy 140 a 170 (praktycznie tylko turbina)

jak znajde to wstawie

 

Dobra znalazłem różnice.

110-140 - inny blok silnika, wał korbowy, pompa oleju, brak wałka wyrównawczego (albo coś takiego, z niemieckiego tłumacze)

140-170 - pompa wody, turbina, układ wydechowy.

 

Mogę poprosić o źródło tej informacji ? Tunerzy uważają że to identyczne silniki i podniesienie mocy jest bezpieczne. Jednak chciałbym pocisnąć temat na podstawie informacji jakie zamieścił kolega wyżej. Boję się, że wersja 110 km ma np. mniej wytrzymałe np. tłoki czy właśnie ten wał korbowy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności