cici Zgłoś #81 Napisano 3 Lutego 2014 A polecacie jakiegoś tunera w Łodzi lub okolicach? Troche sie napaliłem na Dynosoft z Katowic. Ma ktoś jakieś doświadczenie z nimi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodykulka Zgłoś #82 Napisano 4 Lutego 2014 Wymieniłem dzis gruche od turbo i nadal to samo. Blad przeładowania. Przypomnę że aktualnie jest turbo od 170km a posiadam 2.0 tdi cba 140km. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość chriso Zgłoś #83 Napisano 4 Lutego 2014 No tak na zdrowy rozum. Bez modyfikacji programu dałeś większą suszarkę, która daje teraz więcej powietrza niż komp myśli że dostanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2004 Zgłoś #84 Napisano 4 Lutego 2014 zmiana gruchy nic Ci nie da, ponieważ masz większą turbinę i daje więcej powietrza niż silnik(komputer)chce. jeśli chcesz zostać przy tej turbinie to musisz "poinformować"komputer że masz inna turbinę nie wiem czy jest to do zrobienia przez Vaga ale jak pojedziesz do tunera to na pewno Ci to ogarnie i przy okazji pare koni doda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodykulka Zgłoś #85 Napisano 4 Lutego 2014 No tak. Nie pomyslalem o tym. Przeciez inna mieszanka jest. Dzieki za pomoc. Pozostaje zmiana softu. 170 moze cos wiecej z tego zrobia. Dodam ze nie chce wywalac dpf. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #86 Napisano 4 Lutego 2014 daje więcej powietrza niż silnik(komputer)chce ta... a ropa ma octany... i w ogóle magnetyzery dają +600KM do respektu... młodykulka... Jaką miałes turbinę w oryginale? (obstawiam gt1749VA/B - bo w początkowych 140 takie szły) Jakie turbo zamontowałeś?? Gt1749VC czy bv43? sterowanie gruchy miałeś podciśnieniowe czy elektryczno podciśnieniowe? Po zmianie turbiny na większą nie zmienia Ci się samoczynnie mieszanka.. to nie dwusuw, że po rozwierceniu kanałów masz od razu więcej powietrza... Czujnik ciśnienia doładowania nie puści Ci za dużego ciśnienia..ECU będzie regulowało kierownicami ciśnienie.. Sam montowałeś turbo? Ktoś to robił? Co na VAGu w 8, 10 i 11? Co w błedach? A nie jakieś pierdoły, zanim pojedziesz gdziekolwiek , do kogokolwiek na SOFT , musisz, ale to bezapelacyjnie musisz!!! mieć wszystko OK z samochodem... Inaczej przysporzysz sobie tylko ogromnych kosztów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodykulka Zgłoś #87 Napisano 5 Lutego 2014 Sterowanie gruchy mam podcisnienie i elektryka. Dokladnego modelu turbo nie podam ale jest z silnika cbb. Turbo sam montowalem. Błąd tylko ze przekroczona górna granica ciśnienia doładowania. Zadnego innego niemam. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #88 Napisano 5 Lutego 2014 To zrób logi 8 10 i 11 kanał... w CBBB występowały i BV43a i GT1749MV ale obstawmy BV43A (popularna CAHA) żeby z niej coś wycisnąć (a 170KM to nie jest jej max) powinieneś faktycznie zrobić remap... Ale najpierw dojdź ładu... Wkręciłeś zaślepkę za sondę EGT? lub wstawiłeś sondę EGT?? Dokręciłeś dokładnie wszystko ? Pospinałeś doloty wyloty? No i logi.. obowiązkowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodykulka Zgłoś #89 Napisano 5 Lutego 2014 Zaślepki zadnej nie wstawiałem. Wszystko jest przełożone z jednego turbo do drugiego. Wszystko pospinane i podokręcane. Uszczelki nowe założone oczywiście. A logi do czego potrzebne? Bo niby innych błędów niema. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #90 Napisano 5 Lutego 2014 Logi są potrzeba do tego by zobaczyć przebieg doładowania.... czyli jak de facto turbina się zachowuje... same błędy to kopanie w jaja po omacku - wiesz że musisz ale nie wiesz czy trafisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodykulka Zgłoś #91 Napisano 5 Lutego 2014 Ok ok. Do weekendu postaram sie to ogarnąć pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodykulka Zgłoś #92 Napisano 6 Lutego 2014 Kurde odechciało mi się troche z tym nowym softem. Trochę wysoka cena. Chyba wsadzę seryjne turbo i spokoj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #93 Napisano 6 Lutego 2014 Troche sie napaliłem na Dynosoft z Katowic. Ma ktoś jakieś doświadczenie z nimi? Aligator , mogę polecić gość ma głowę na karku i wie co robi , robiłem u niego z ~ 2 lata temu . Na Śląsku lepszego nie znajdziesz , fury zjeżdzją się do niego z całej Polski . Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #94 Napisano 7 Lutego 2014 Niedaleko jeszcze macie Ctr Tuning. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodykulka Zgłoś #95 Napisano 12 Lutego 2014 Turbo od 140km wsadzilem spowrotem. I problem ten sam. Brak mocy. Okazalo sie ze podcnienie ktore idzie do f. Powietrza bylo nie drozne. Po odetkaniu brak problemu. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #96 Napisano 9 Marca 2014 Kurde odechciało mi się troche z tym nowym softem. Trochę wysoka cena. Chyba wsadzę seryjne turbo i spokoj Mięczak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mateules Zgłoś #97 Napisano 10 Marca 2014 Witam Czy ktoś się orientuje odnośnie tego gdzie w Poznaniu najlepiej zrobić chipa do passka CR 140km? I ile średnio to kosztuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafff Zgłoś #98 Napisano 10 Marca 2014 Korzystał może ktoś z was z czegoś takiego http://allegro.pl/wieksza-moc-vw-passat-b6-1-9-tdi-105km-30km-i4041964561.html. Posiadam Passat 1.9 tdi 2006 rok, na aukcji rozpisują że dają gwarancje, pytanie jak to działa ?. Testował ktoś ?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ame-tuning Zgłoś #99 Napisano 10 Marca 2014 daj sobie spokój z tym g......... jedz na porządny program z hamownią ...na pewno będziesz zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #100 Napisano 10 Marca 2014 na aukcji rozpisują że dają gwarancje no na boxa a nie na samochód ;) a po zamontowaniu tego raczej bym się martwił o samochód a nie o tego power box-a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach