Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja posiadam 2.0 Tdi 140 KM CFFB 4motion. Na ile mozna go bezpiecznie chipowac? Czy znacie kogos kto moglby sie nim zająć w Swietokrzyskim lub w jego okolicach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość nizus

Czesc

moze podac namiary na tunera z piaseczna?

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki chlopaki za namiary ale autko juz po operacji. Wsadzilem Szwedzkiego chipa firmy KCR. Teraz jest 162KM i 380Nm, calkiem przyjemniej sie teraz jezdzi, jest roznica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stary z 4 motion to trza było jechać na Get car Kielce ul sciegiennego tam maja rolki 4x4 a program daje v tech Kraków schodzi prawie pól dnia ale warto koszt ok 1200 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bylem w Get Car na hamowni po montazu chipa. Wiem ze taki program warto, bo mialem w poprzednim pasku ale niestety w tym mam jeszcze 4 lata gwarancji i nie moge ryzykowac....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zawsze mnie zastanawiają ci magicy co CBA robią pod 200Hp...a inni zakładają turbiny od CBB, żeby dość do takich wartości...

 

Podzielam Twoje obawy.

Wygląda że to byle jaka hamownia, która pokazuje bzdury

Inna sprawa że przy ostrej jeździe pewnie tłoki spłyną bo będzie tak wysokie EGT.

 

Ja mojego ostatnio hamowałem i trzymał zdrową serię 143@323 po programie wyszło bezpieczne 175@370.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podzielam Twoje obawy.

Wygląda że to byle jaka hamownia, która pokazuje bzdury

Inna sprawa że przy ostrej jeździe pewnie tłoki spłyną bo będzie tak wysokie EGT.

 

Ja mojego ostatnio hamowałem i trzymał zdrową serię 143@323 po programie wyszło bezpieczne 175@370.

 

Dopiero dzisiaj trafiłem na ten wątek i szczerze też byłem w szoku :blink jakim cudem ktoś osiągał takie wyniki w CBAB z seryjną dmuchawką... U mnie było zdrowo na seryjnym sofcie (przy przebiegu ok. 105 tys. km) z dmuchawką CBBB wyszło 158 KM i 346 Nm po modzie uzyskany wynik to 215 KM i 413 Nm (spokojnym softem bez żyłowania), aktualnie była korekta po wymianie rozrządu i doszczelnieniu wydechu (wymiana wszystkich uszczelek i obejm) przy przebiegu 135 tys. km, korekta wygładzenia wykresów dała wynik 214 KM i 426 Nm (przez cały ostatni rok i po przebiegu ok. 30 tys. km nie było jakichkolwiek problemów - tyle zrobiłem na sofcie j.w.). Korekta po zmianie rozrządu tylko w celu dalszej bezproblemowej eksploatacji :064:

 

Wszystkie zbliżone wyniki na seryjnej turbinie CBAB... przemilczę :papa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a z BKP 4Motion ile można wykrzesać po Chipie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie po przestudiowaniu tych postów.

 

Przebywam za granicą i mam paska z 2010r. 2,0TDI CM 140 KM silnik CBAB, skrzynia DSG + DPF i przebieg ~144 tyś.

Byłem w zakładzie gdzie robią chip tuning i powiedzieli że moc będzie podniesiona z 140 KM na 185 KM + moment z 320nm na 410nm.

Jest to bezpieczny zakres ?? wszystko wytrzyma czy mogą być jakieś komplikacje później.

Dodam że na CM mają tylko tą ofertę a na PD 2 oferty pierwsza 140->172 a druga 140->185

 

Pytam bo jak widzę wszyscy z 140 podnoszą na ~160-170 i moment ~380 a jak pytam tu za granicą pytałem w ok 10 firmach to wszyscy mają w ofercie podniesienie mocy na ~182-187 KM

Więc może mi ktoś wyjaśnić dlaczego taka różnica jest między PL a NL ?? :D

Pozdrówka

Edytowane przez Sir_Stahu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Różnica jest w jakości paliwa badteeth.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak samo jak w u nie w UK oni operuja KM na sprzegle a w polsce sie operuje KM na kolach. Stad te roznice. Jak robilem chipa w UK to wyszlo 194KM a jak shamowalem w PL tylko 174 KM bi na kolach. Inne jednostki. PZDr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie jestem na chip tuningu i okazało się ze nie mogą mi dokładnie zrobić chamowni bo podobno w moim pasku nie można do końca wyłączyć ESP i wykres jest jak fale Dunaju góra dół góra dół.

Powiedzieli ze dokładnie schamowac go można jedynie na 4 rolkach a oni maja tylko 2.

Zgadza się to? Ze passek z 2010 nie wylancza całkowicie ESP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prostu hamowali Twoje auto na hamowni inercyjnej...nie było obciążenia...nie było mocy...jest to do obejścia ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wlasnie jestem na chip tuningu i okazało się ze nie mogą mi dokładnie zrobić chamowni bo podobno w moim pasku nie można do końca wyłączyć ESP i wykres jest jak fale Dunaju góra dół góra dół.

Powiedzieli ze dokładnie schamowac go można jedynie na 4 rolkach a oni maja tylko 2.

Zgadza się to? Ze passek z 2010 nie wylancza całkowicie ESP.

Ja tez tak miałem dopiero na 4x4 poszło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o to czy jest 4x4 czy ośka, tylko o obciążenie ;-)

Swoją drogą to tuner robił chyba pierwsze auto na edc17 skoro nie wiedział co zrobić w takiej sytuacji...bo bez problemu mógł je shamować ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam passata 2.0tdi cba 140km. Zamontowalem w nim turbo od wersji 170km. Mam problem z doladowaniem. Prawdopodobnie musze wymienic gruche. Czy potrzebne jest jakies specjalne strojenie? Czy poradze sobie z tym sam? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Posiadam passata 2.0tdi cba 140km. Zamontowalem w nim turbo od wersji 170km. Mam problem z doladowaniem. Prawdopodobnie musze wymienic gruche. Czy potrzebne jest jakies specjalne strojenie? Czy poradze sobie z tym sam? Pozdrawiam

A jakie są objawy? Gruszka szczelna? Czujnik w niej uwalony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jakie są objawy? Gruszka szczelna? Czujnik w niej uwalony?

 

1, 2, 3 bi3g ok. Ale na 4 jak przekrocze 3000obr to spirala i check wywala. Jutro podlacze kompa i będę wiedział jaki jest dokładnie błąd. Dam znać jutro. Gruszka szczelna. Podejrzewam czujnik. Chyba że to właśnie przez to turbo od 170km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komputer podłączony. BłAd przekroczono górną granicę ciśnienia doładowania. Czy odpowiedzialny za to jest zaworek z czujnikiem na tirbo? Czy muszę wyregulować cięgno? Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności