Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Czy ktoś się orientuje odnośnie tego gdzie w Poznaniu najlepiej zrobić chipa do passka CR 140km?

I ile średnio to kosztuje?

 

Pisz do "kmink" on ci wszystko ladnie ogarnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poczytaj, przedstawia to czym są te "chip box-y"

 

to nie temat o chip-box'ach :wmorde zresztą poruszany wielokrotnie na naszym forum - posty w koszu......

Edytowane przez Blop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zdecydowałem się na wiruska. W zasadzie pozostało mi do zdecydowania czy zrobię go u Aligatora w Katowicach, czy u Cinka w Rudnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja zdecydowałem się na wiruska.

 

:lol dopiero? warto,warto - później nie to auto ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I właśnie do tego pije, wirus to jedyne sensowne rozwiązanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U Aligatora robiłem dwa francuzy i było ok. Fakt ładne kilka lat temu. Sam zastanawiam się nad modyfikacją ale nie wiem jak wydoli DSG. Trochę poszukałem i wszędzie podają, że wytrzymuje 350Nm czyli tyle ile ma seria. Czy ktoś wie jak koszty Aligator a Cinsoft?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja zdecydowałem się na wiruska. W zasadzie pozostało mi do zdecydowania czy zrobię go u Aligatora w Katowicach, czy u Cinka w Rudnie.

 

3/4 znajomych robiło soft u Aligatora w Dynosofcie :) i żaden nie narzeka, fakt ma troszke drożej ale lepszego tunera na Śląsku nie znajdziesz ;) ja sam się tam będe wybierał :) nie tyle co na chiptuning co na korektę softu :) a tak po za tym wszelkie grupowe chiptuningi na innych forach wybierają własnie Dynosoft ;) także coś to musi znaczyć ;) Co nie zrobisz będzie tak jak mówi Bercik: nie to auto ;)

Edytowane przez szczupaczek_90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A DSG daje radę po modzie?

Średnio z wykresów wychodzi 400Nm. Seria to 350Nm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3/4 znajomych robiło soft u Aligatora w Dynosofcie :) i żaden nie narzeka, fakt ma troszke drożej ale lepszego tunera na Śląsku nie znajdziesz ;) ja sam się tam będe wybierał :) nie tyle co na chiptuning co na korektę softu :) a tak po za tym wszelkie grupowe chiptuningi na innych forach wybierają własnie Dynosoft ;) także coś to musi znaczyć ;) Co nie zrobisz będzie tak jak mówi Bercik: nie to auto ;)

 

 

 

jest jeszcze CTR Tuning w zabrzu sporo klientów u nieo stroi auta sam osobiscie mam program z CTR i nie narzekam z czystym sumieniem moge polecić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mkpol, Cinek też świetnie ogarnia temat(Tak samo jak Ali), więc jedź tam gdzie masz bliżej albo gdzie jest taniej ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie Cinka miałem niemal pod domem, a teraz jak się przeflancował do Rudna to mi za jedno czy pojadę do niego czy do Katowic :).

Mój plan na wirus jest taki: optymalizacja spalania, 350 nm i kucy ile wyjdzie bezpiecznie. Jest jeszcze taki kłopocik, że w moim sterowniku grzebały faszystowskie policaje i jest zahasłowany. Nie wiem czy da się go odblokować :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do bardziej doświadczonych w temacie , jak ten mój pasek z opisu znosi wirusa i czy jest sens go uszlachetnić, że tak powiem i cóż mam szanse osiągnąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No właśnie Cinka miałem niemal pod domem, a teraz jak się przeflancował do Rudna to mi za jedno czy pojadę do niego czy do Katowic :).

Mój plan na wirus jest taki: optymalizacja spalania, 350 nm i kucy ile wyjdzie bezpiecznie. Jest jeszcze taki kłopocik, że w moim sterowniku grzebały faszystowskie policaje i jest zahasłowany. Nie wiem czy da się go odblokować :)

 

Wiem że robie sie nudny z tym Dynosoftem :) Aligator robi takie rzeczy:

to imoże na Twój sterownik coś poradzi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spider boot to nie jest wymysł Aligatora, tylko "urządzenie", które tuner może kupić od producenta naszych programatorów ;-) Jest to jakby drugi procesor ;-) Co to zablokowanego sterownika...opisz dokładnie o jaka blokadę chodzi bo może po prostu masz na myśli TP ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co to zablokowanego sterownika...opisz dokładnie o jaka blokadę chodzi bo może po prostu masz na myśli TP
Nie mam zablokowanego sterownika, da się go bez problemu sczytać, ale przy próbie wejścia prosi o podanie hasła. Jednocześnie licznik zmian ma wartość 3 :). Jak chcesz to mogę ci podesłać plik programu, który kolega rrafalek skopiował z mojego sterownika. Może po tym będziesz wiedział coś więcej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podeslij na "info małpa tuneforce.pl".

Tylko, że skoro udało się go odczytać, oznacza że jednak nie jest zablokowany...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszedł mail, dzięki za zainteresowanie Grzesiek :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość poTFoor

Cześć, czołem !!!

 

Jestem nowym parchem na tym forum. Szczęśliwym ( bądź nie, za wcześnie ocenić ) posiadaczem Passata B7 Variant 140 TDI CR, mam pytanie odnośnie chiptuningu. Wcześniej miałem Focusa w podobnej mocy i pojemności jednak tamto auto miało trochę więcej werwy i trochę mi tego w moim nowym nabytku brakuje ...

 

Na ile bezpiecznym dla silnika jest taki chiptuning jeżeli miesięcznie kręcę po ok 7000 tyś km i jak to się ma do gwarancji fabrycznej.

 

Pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak to się ma do gwarancji fabrycznej.

 

 

Tak się ma że jak wykryją wirusa to stracisz gwarancję, a mają możliwość sprawdzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest opcja ze spider bootem, ale do tego trzeba raz otworzyć ECU, wiec zawsze jest prawdopodobieństwo, że jeśli wyjma sterownik to zobaczą ze był otwierany. Niestety, jakieś tam ryzyko jest zawsze ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności