-
Liczba zawartości
146 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O zyga_wr
- Urodziny 08.01.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
PWR
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2018
-
Link do tematu o samochodzie
136544
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ja olej zmieniłem po ok. 2tys km od wyjazdu z salonu. Też mi mówili, że niby po co i w ogóle - jakoś nie mam do nich zaufania . Zalałem Eurola FS 0w30 z normą 507.00. Kolejne zmiany były na 15, 30tys km. Teraz mam 42tys przebiegu. Z oleju będziesz zadowolony.
-
Tak jak kolega wyżej napisał - powłoka nie ochroni Cię od rys. Jak chcesz zwiększyć odporność na rysy i odpryski to tylko folia bezbarwna samoregenerująca. Niestety cena póki co wysoka - za sam przód auta (zderzak, lampy, maska, błotniki, lusterka) coś ok. 3-4tys zł...
-
Zamów więc 5Q0127177 , czyli filtr. Nr 5Q0127400F to nr obudowy tego filtra
-
zyga_wr obserwuje zawartość → Wycieraczki przednie - komplet, jakie? i Passat B6 2010r 2.0TDI CR Salon PL ASO
-
Sprzedam Passata kombi B6 2010r 2.0TDI CR 140KM@185KM. Salon PL, bezwypadkowy, serwisowany w ASO. Przebieg 193500km. Ostatni wpis w książce przy ok. 190tys km w czerwcu 2018r. Link do ogłoszenia: klik Kontakt - priv lub podany w ogłoszeniu.
-
2.0 TDI czy 1.4 (1.5 TSI) - nowe, podobna cena
zyga_wr odpowiedział PiotrekPiotrek → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
TDI - 184KM, a TSI 220KM i obie w dsg. Spalanie - średnio wychodziło 6l/100 w tdi, a ta sama trasa i mniej więcej czas przejazdu i średnia prędkość tsi to już 8,2l/100. Przy 90 i 140 nie patrzę ile pali, więc tu nie pomogę. -
Ubezpieczenie passata B8 w leasingu
zyga_wr odpowiedział kriss555 → na temat → Dyskusje o motoryzacji
Znając życie to VW Leasing za kolejny rok wywali wysoką stawkę. Co polecam - zebrać konkurencyjne oferty (od tych TU, które są akceptowalne przez VW Leasing i spelniają.wszystkie warunki). Z najkorzystniejszą ofertę idziesz do VW Leasing (bądź wysyłasz do nich), że masz coś takoego i czy chcą złożyć kontrofertę. Najczęściej tak kombinują, że dają stawkę: twoja oferta od konkurencji + 300zł, które byś musiał zapłacić za sprawdzenie. Tak czy inaczej warto się targować -
2.0 TDI czy 1.4 (1.5 TSI) - nowe, podobna cena
zyga_wr odpowiedział PiotrekPiotrek → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Miałem podobny dylemat: nowa Octavia RS w tdi lub tsi. Miałem już octavię rs w tdi i wiedziałem ile pali, parę razy jeździłem też tsi. Tsi jeździ lepiej, ale niestety te same trasy i styl jazdy to ok. 2l/100 więcej. Różnica jest większa przy jeździe powyżej 120km/h na autostradach. Ponieważ rocznie robię ok. 40tys km decyzja była oczywista - tdi. Co do odsprzedaży po 4-5 latach bym się nie martwił. Teraz sprzedawałem 3 letnią octavię rs w tdi z przebiegiem 111tys km. Auto sprzedało się w 1 dzień, pierwszy oglądający. -
Podjedź tam, gdzie Ci powłokę nakładali i niech przejadą aplikatorem z powłoką pióra wycieraczek - powinno pomóc
-
VW Polo 9n 1.4 TDI - proszę o info w temacie chipowania
zyga_wr odpowiedział kbc85 → na temat → Ogólno-techniczny
Hej! Też mam polo 1.4 TDI, ale z roku 2008r. W serii miałem 70KM, teraz po programie ok 85 (musiałbym spojrzeć na wykres). Tak czy inaczej teraz to jedzie w miarę przyjemnie Co do Twojego polo - w tych rocznikach były 2 oznaczenia silnika 1.4 TDI: AMF i BAY - oba o mocy 75KM. TO cudo co masz podpięte to box. Jak działa, silnik chodzi równo (jak to możliwe w 3 cylindrach , nie kopci, nie pali oleju - zostawić i się cieszyć -
O kurde... Ładnie musieli jej mieszać, że padła Nie mniej ja odpuściłem z tym stukaniem, bo przejechałem się 2 innymi Octaviami (2.0tdi z dsg) i obie mają dokładnie tak samo. Jedna ma 66tys km, druga prawie 90tys km (w tej drugiej mechatronikę zmieniali, bo... tempomat przestał działać). Muszę się umówić na jazdę testową nową, inną sztuką i wtedy sprawdzić i drążyć póki jeszcze jest gwarancja. Daj znać jak będziesz po wymianie skrzyni, czy w końcu jest cisza.
-
Kolego mam tak samo - co prawda nie w Passacie, a w Octavii RS 2.0TDI z DSG. Na forum Skody też są osoby, które mają takie objawy. Co zauważyłem: te odgłosy słychać tylko jak jest zapięty 2 bieg. Zbijesz w trybie manual na 1 - cisza, to samo jakbyś wrzucił tryb Sport i wtedy do tych 25-30 km/h jedzie na 1 biegu i też jest cisza. Nagrałem filmik, pokazałem w ASO i co? Jak zawsze - TTTM - po prostu. Niby tak musi być, przy 2 biegu sprzęgła mają większy luz czy coś tam (nie znam się na budowie skrzyni). Przejechałem tak 45tys km. Na razie wszystko ok nie mniej na 60tys km przy wymianie oleju w skrzyni będę zgłaszał ponownie. Daj znać co Tobie powiedzą.
-
Szybkie spoty i ustawki Grupy Wlkp na landach
zyga_wr odpowiedział wisniarafal8 → na temat → Wielkopolskie Dyskusje
Dzięki za spotkanko! Mało nas było, ale było fajnie! Na fotce brakuje mojego brachola B6-tką -
I tutaj się w pełni zgodzę z Grześkiem. Robiłem u nich paska w marcu 2014r - 2010r 2.0 tdi CBAB. DPF został, od tego czasu zrobione ponad 60tys km i nie ma absolutnie żadnych problemów z filtrem, dwumasą itp. Wszystko działa jak należy.
-
Szybkie spoty i ustawki Grupy Wlkp na landach
zyga_wr odpowiedział wisniarafal8 → na temat → Wielkopolskie Dyskusje
Jarek zapraszam na moje tereny Ja też będę :dobrze Jak mi się uda to nawet moim eks passatem przyjadę, a nie Skodą :brawo