IW4N Zgłoś #21 Napisano 18 Marca 2012 Najpierw obejrzysz luty - pewnie to ich wina ;] dalej - możesz sprawdzić miernikiem (omomierzem) czy mikrowłączniki są sprawne, prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartosz1 Zgłoś #22 Napisano 18 Marca 2012 dokładnie, ja miernikiem sprawdzałem tylko czy robią przejścia po wciśnięciu i rozłączeniu, to mi wystarczyło ponieważ skoro robiły przejścia na inne ścieżki to sprawne prawda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DARA. Zgłoś #23 Napisano 18 Marca 2012 witam,mialem podobny problem,wymontowalem zamek bez rozbierania go i widac bylo odrazu uszkodzony mikrostyk,sama wymiana mikrostyku dwie minutki i po problemie,wszystko dziala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzechu Zgłoś #24 Napisano 19 Marca 2012 A gdzie takie mikrostyki można dostać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daroslo Zgłoś #25 Napisano 19 Marca 2012 Zdecydowanie polecam naprawić we własnym zakresie. Na pierwszy raz może się wydać skomplikowany cały zabieg ale to tylko pozory dla osoby z minimum zacięcia majsterkowicza. Stawiam na 99% że padł mikrostyk przy ryglu - najbardziej narażony na uszkodzenia. Argumenty za własną naprawą: -nowy oryginał -zbyt drogi -nowy zamiennik - badziew -oryginał używany - najprawdopodobniej będzie również miał uszkodzone mikrostyki -wymieniając na inny zamek nie skrócisz czasu pracy, a naprawiając samemu zaoszczędzisz kupę kasy - najważniejszy argument - SATYSFAKCJA Z WŁASNEJ NAPRAWY ---------- Dodano o 19:36 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:34 ---------- A gdzie takie mikrostyki można dostać? servis, sklepy motoryzacyjne, allegro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy0105 Zgłoś #26 Napisano 19 Marca 2012 (edytowane) Krancówki kupiłem na Miłej w LBN 2 zł sztuka podpinasz sie w brązowy kabel w podswietleniu progu i juz jestes w" obwodzie" Edytowane 19 Marca 2012 przez nowy0105 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf1026 Zgłoś #27 Napisano 11 Listopada 2012 Witam kolego możesz dokładnie opisać jak podpiąłeś sie w obwód zwykłą krańcówką? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniolkm Zgłoś #28 Napisano 11 Listopada 2012 http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-opel-vw-audi-seat-skoda-faktura-i2751222278.html ja 7m-c temu w przednich drzwiach wstawiłem te mikrostyki i wszystko działa bez problemu. Dodatkowo poprawiłem wszystkie luty na płytce. Wbrew temu co "niektórzy" mówią, zamek da się rozebrać i naprawić. Jedyny wydatek to mikrostyki. Robocizna nic nie kosztuje, bo każdy bez problemu wykona taką naprawę sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #29 Napisano 12 Listopada 2012 Jak już robić dla siebie i ma posłużyć przez dłuższy czas to sugeruje dołożyć i kupić pożądany mikrostyk hermetyczny taki jak oryginał: http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-audi-seat-skoda-fv-instrukcja-i2778514588.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rudzik Zgłoś #30 Napisano 2 Sierpnia 2013 Witam, Długo czytałem i przybierałem sie do naprawy zamka. Ale rozbebrałem wszystko, poprawiłem lity posprawdzałem styki ale zapomniałem o styku rygla, który jest obok płytki głównej zamka, na zdjeciu zaznaczony kołem Problem jest taki,że po zamknięciu zamka (centralnym czy z kluczyka) zamyka bolczyk w środku-ale można otworzyć drzwi z zewnatrz-wiec straszna lipa. Czy warto zakupić nowy mikrostyk i podmienić go? Na Aledrogo troche ich jest, ale który bedzie najlepszy,mozecie coś polecić. Dzieki za wszelkie info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #31 Napisano 2 Sierpnia 2013 Kolego Rudzik musiałeś źle złożyć zamek jak tak się dzieje, rozbierz go i sprawdź co źle złożone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blasznik Zgłoś #32 Napisano 26 Kwietnia 2017 Ja zamontowałem standardowe krancówki i mam spokój na lata, 30 min zajeła mi kazda strona i nie trzeba rozbierac zamka, wszystko zaczeło działac oswietlenie brzeczek itd Wyślij manuala jak te krańcówki w 30 min zamontować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adik3x Zgłoś #33 Napisano 19 Sierpnia 2017 Panowie podpowiedzcie, kiedy zamykam auto od strony kierowcy, za pierwszym razem dzyndzel w drzwiach pasażera chowa sie ale wyskakuje spowrotem, nie zapala sie dioda w drzwiach kierowcy, za drugim razem to samo, dopiero za trzecim wszystko jest ok czyli dzyndzle sie chowaja i odpala sie dioda. kiedy zamykam od strony pasazera od razu wszystko jest ok. Za reanimacje ktorego zamka sie brac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #34 Napisano 20 Sierpnia 2017 Zamek od kierowcy do roboty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adik3x Zgłoś #35 Napisano 20 Sierpnia 2017 Zamek od kierowcy do roboty. dzieki, juz raz to naprawilem tylko nie moglem sobie przypomniec przelutowanie ktorego zamka pomoglo. myslalem nad zakupem nowego ale cena raz mniejsza nowki od uzywki jest mocno podejrzana dlatego wole naprawic stary i dobrze uszczelnic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #36 Napisano 20 Sierpnia 2017 Ja wymieniałem zamek kierowcy na zamiennik jakieś 6-7 lat temu (był już tam oryginał 7-letnj po naprawie)... zamiennik wytrzymał do tych wakacji... kupiłem kolejny zamiennik za 70zł i wymieniłem... Z tego wynika, że zamiennik ma taką samą wytrzymałość, jak oryginał, a babrać się w naprawę, żeby zaoszczędzić 70zł na 7lat (10zł rocznie) nie ma dla mnie sensu :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #37 Napisano 20 Sierpnia 2017 Ja wymieniałem zamek kierowcy na zamiennik jakieś 6-7 lat temu (był już tam oryginał 7-letnj po naprawie)... zamiennik wytrzymał do tych wakacji... kupiłem kolejny zamiennik za 70zł i wymieniłem...Z tego wynika, że zamiennik ma taką samą wytrzymałość, jak oryginał, a babrać się w naprawę, żeby zaoszczędzić 70zł na 7lat (10zł rocznie) nie ma dla mnie sensu :-) Kupiłem zamiennik za 110zł chyba, wytrzymał niecały rok (11miesięcy) i pojawił się problem z brakiem oświetlenia wnętrza jak i błędęm w module komfortu. Rozebrałem drzwi ponownie, stary oryginał przelutowałem, założyłem nową zewnętrzną krańcówkę (kupioną za kilka zł na allegro) i zamek śmigał do końca, gdy auto było u mnie czyli 2 lata. Jak dla mnie to tylko regeneracja oryginału ( o ile się da ). Kupno nowego nawet droższego zamiennika widać nie daje oczekiwanego efektu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #38 Napisano 20 Sierpnia 2017 Widocznie różnie można trafić. Ja z zamiennika jestem bardzo zadowolony. Oryginał po naprawie wytrzymał mi 2 lata. Dlatego nie zastanawiałem się 2tyg temu, tylko kupiłem kolejny zamiennik. Tak na marginesie-oryginał zamontowany fabrycznie był walnięty w aucie, które miało 3,5roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fanbmw Zgłoś #39 Napisano 26 Sierpnia 2017 (edytowane) Panowie jak zdjąć : zauważyłem drut z plastikową końcówka, zapewne to jest powodem tego, ze nie mogę otworzyć drzwi pasażera od zewnątrz. Edytowane 26 Sierpnia 2017 przez fanbmw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #40 Napisano 26 Sierpnia 2017 Zaślepkę wyciągasz po poluzowaniu torxa tuż poniżej bębenka-widać go na zdjęciu-zamek trzyma się na dwóch torxach, a trzeci jest od zaślepki przy klamce. A linkę z plastikiem z foto nr 2 podważasz śrubokrętem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach