daroslo
-
Liczba zawartości
139 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O daroslo
- Urodziny 14.01.1971
Informacje osobiste
-
Imię
Darek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Piotrowice
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (APU)
-
Rok produkcji
2001
-
Dziwne syczenie po dodaniu gazu 1.9 tdi AVF
daroslo odpowiedział Mareve → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Prawdopodobnie rozszczelniony masz dolot gdzieś pomiędzy intercoolerem a kolektorem ssącym. Może nie trzymać któraś złączka lub masz przetarcie na rurze które się powiększa w skutek czego spada moc - powietrze pompowane jest do komory silnikowej zamiast do silnika. -
Dzięki Panowie za pomoc, u mnie już widać różowy płyn, więc na pewno są do wymiany, będę jednak szukał oryginalnych używek. ---------- Dodano o 11:58 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:57 ---------- <skwaru> podobno masz komplecik, możesz zagwarantować że są jeszcze sprawne?
-
dzięki kolego
-
Koledzy, potrzebuję nr katalogowe poduszek bocznych pod silnik do AWX, pomoże ktoś?
-
Koledzy, czeka mnie wymiana poduszek pod silnikiem, czy ktoś może podać nr-y katalogowe poduszek bocznych do AWX -a
-
Demontaż tapicerki przy zamkniętych drzwiach? przód
daroslo odpowiedział zwirek → na temat → Nadwozie i wnętrze
Szukajka jakoś słabo działa. Wpisz w google "zatrzaśnięte drzwi passat b5" znajdziesz kilkanaście tematów z samego forum Passata co i jak zrobić aby zdjąć tapicerkę i usunąć ew. niedomaganie zamka. Sam kiedyś opisywałem jak to robiłem w swoim pasku, ale to była jakiś czas temu więc nie pamiętam szczegółów. Na pewno da się zdemontować tapicerkę bez większych strat po za kilkoma plastikowymi zatrzaskami które znajdują się najbliżej przodu, nawet bez problemu odkręcisz te dwa wkręty na dole drzwi kwestia ustawienia fotela w odpowiednim miejscu aby był dostęp. Powodzenia. -
Co poszło nie tak podczas wymiany hamulców?
daroslo odpowiedział groszek28 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
W/g mnie układ zapowietrzony (wszystkie objawy na to wskazują), trzeba się dobrze napracować pedałem hamulca przy odpowietrzaniu aby efekt był pozytywny - przerabiałem -
te dwie części jako składowe kompletu napinacza zostały wyprodukowane przez dwie różne f-my stąd różnica w symbolice
-
Moim skromnym zdaniem: cena interesująca, ale produkt marki "PRC" nie polecam ---------- Dodano o 18:18 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:16 ---------- kupić dobrej f-my i niezwłocznie wymienić, czekanie może się źle skończyć - w najlepszym wypadku zerwany pasek wielorowkowy w trasie ---------- Dodano o 18:20 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:18 ---------- ja założyłbym Boscha, chociaż mój mechanik twierdzi że obie f-my już się popsuły ---------- Dodano o 18:23 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:20 ---------- skoro masz zakupione wymień nie czekając na rozrząd, jak stare jest zatarte to rozwali Ci nowy napinacz który założysz Do wymiany napinacza i sprzęgiełka nie ma konieczności demontażu przodu
-
skoro to był jeden raz to nie powinno być jakichś specjalnych skutków ubocznych. Pompki tak reagują na słabe paliwo ale to nie powód żeby od razu się posypały.
-
Zdecydowanie polecam naprawić we własnym zakresie. Na pierwszy raz może się wydać skomplikowany cały zabieg ale to tylko pozory dla osoby z minimum zacięcia majsterkowicza. Stawiam na 99% że padł mikrostyk przy ryglu - najbardziej narażony na uszkodzenia. Argumenty za własną naprawą: -nowy oryginał -zbyt drogi -nowy zamiennik - badziew -oryginał używany - najprawdopodobniej będzie również miał uszkodzone mikrostyki -wymieniając na inny zamek nie skrócisz czasu pracy, a naprawiając samemu zaoszczędzisz kupę kasy - najważniejszy argument - SATYSFAKCJA Z WŁASNEJ NAPRAWY ---------- Dodano o 19:36 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:34 ---------- servis, sklepy motoryzacyjne, allegro
-
To już nie te temperatury żeby świece żarowe miały taki wpływ, raczej badziewne paliwo (niedostateczne parametry) daje taki efekt - tankowanie ścierwa może doprowadzić do uszkodzenia silnika. Dobre paliwo + uzdatniacz powinno pomóc
-
Odkręcić nakrętkę mocującą napinacz przy bloku poniżej pompy wtryskowej, potrzebny klucz nasadowy bodajże 15 + przedłużka łamana + dobra grzechotka. Jak będzie przeszkadzał wentylator w wyjęciu napinacza to trzeba odkręcić wisco z wentylatorem i cofnąć bliżej chłodnicy - potrzebny klucz imbusowy, śruba poniżej alternatora, dostęp utrudniony + płaski klucz ok 36 mm dość cienki do zablokowania koła wisco. Przodu nie ma potrzeby demontować. Na forum był ten temat szeroko omawiany - szukaj
-
Dziwne drgania przy mocnym przyspieszaniu
daroslo odpowiedział kownas19 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Po wymianie wahaczy konieczne jest ustawienie zbieżności. -
Po co od razu bić szybę, w niektórych egzemplarzach z tego modelu prawe drzwi miały normalną wkładkę do otwierania drzwi (w moim poprzednim aucie z '99 była) kluczykiem. Jeżeli masz wkładkę to ją rozwierć (potem założysz zaślepkę), jeżeli jej nie ma to wywierć otwór w zaślepce wkładki - otworzysz drzwi płaskim śrubokrętem mechanicznie. To chyba mniejsze straty niż bicie szyby czy wyginanie drzwi. Najlepiej było by zalać zapchaną wkładkę WD40 i próbować wydłubać syf cienkim sztywnym drucikiem, za którymś razem grot kluczyka powinien wejść, trochę z tym zabawy ale może warto pobawić się - obejdzie się wtedy bez strat.