Skocz do zawartości

daroslo

  • Liczba zawartości

    139
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O daroslo

  • Urodziny 14.01.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Piotrowice

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (APU)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Prawdopodobnie rozszczelniony masz dolot gdzieś pomiędzy intercoolerem a kolektorem ssącym. Może nie trzymać któraś złączka lub masz przetarcie na rurze które się powiększa w skutek czego spada moc - powietrze pompowane jest do komory silnikowej zamiast do silnika.
  2. Dzięki Panowie za pomoc, u mnie już widać różowy płyn, więc na pewno są do wymiany, będę jednak szukał oryginalnych używek. ---------- Dodano o 11:58 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:57 ---------- <skwaru> podobno masz komplecik, możesz zagwarantować że są jeszcze sprawne?
  3. Koledzy, potrzebuję nr katalogowe poduszek bocznych pod silnik do AWX, pomoże ktoś?
  4. Koledzy, czeka mnie wymiana poduszek pod silnikiem, czy ktoś może podać nr-y katalogowe poduszek bocznych do AWX -a
  5. Szukajka jakoś słabo działa. Wpisz w google "zatrzaśnięte drzwi passat b5" znajdziesz kilkanaście tematów z samego forum Passata co i jak zrobić aby zdjąć tapicerkę i usunąć ew. niedomaganie zamka. Sam kiedyś opisywałem jak to robiłem w swoim pasku, ale to była jakiś czas temu więc nie pamiętam szczegółów. Na pewno da się zdemontować tapicerkę bez większych strat po za kilkoma plastikowymi zatrzaskami które znajdują się najbliżej przodu, nawet bez problemu odkręcisz te dwa wkręty na dole drzwi kwestia ustawienia fotela w odpowiednim miejscu aby był dostęp. Powodzenia.
  6. W/g mnie układ zapowietrzony (wszystkie objawy na to wskazują), trzeba się dobrze napracować pedałem hamulca przy odpowietrzaniu aby efekt był pozytywny - przerabiałem
  7. te dwie części jako składowe kompletu napinacza zostały wyprodukowane przez dwie różne f-my stąd różnica w symbolice
  8. Moim skromnym zdaniem: cena interesująca, ale produkt marki "PRC" nie polecam ---------- Dodano o 18:18 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:16 ---------- kupić dobrej f-my i niezwłocznie wymienić, czekanie może się źle skończyć - w najlepszym wypadku zerwany pasek wielorowkowy w trasie ---------- Dodano o 18:20 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:18 ---------- ja założyłbym Boscha, chociaż mój mechanik twierdzi że obie f-my już się popsuły ---------- Dodano o 18:23 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:20 ---------- skoro masz zakupione wymień nie czekając na rozrząd, jak stare jest zatarte to rozwali Ci nowy napinacz który założysz Do wymiany napinacza i sprzęgiełka nie ma konieczności demontażu przodu
  9. skoro to był jeden raz to nie powinno być jakichś specjalnych skutków ubocznych. Pompki tak reagują na słabe paliwo ale to nie powód żeby od razu się posypały.
  10. Zdecydowanie polecam naprawić we własnym zakresie. Na pierwszy raz może się wydać skomplikowany cały zabieg ale to tylko pozory dla osoby z minimum zacięcia majsterkowicza. Stawiam na 99% że padł mikrostyk przy ryglu - najbardziej narażony na uszkodzenia. Argumenty za własną naprawą: -nowy oryginał -zbyt drogi -nowy zamiennik - badziew -oryginał używany - najprawdopodobniej będzie również miał uszkodzone mikrostyki -wymieniając na inny zamek nie skrócisz czasu pracy, a naprawiając samemu zaoszczędzisz kupę kasy - najważniejszy argument - SATYSFAKCJA Z WŁASNEJ NAPRAWY ---------- Dodano o 19:36 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:34 ---------- servis, sklepy motoryzacyjne, allegro
  11. To już nie te temperatury żeby świece żarowe miały taki wpływ, raczej badziewne paliwo (niedostateczne parametry) daje taki efekt - tankowanie ścierwa może doprowadzić do uszkodzenia silnika. Dobre paliwo + uzdatniacz powinno pomóc
  12. Odkręcić nakrętkę mocującą napinacz przy bloku poniżej pompy wtryskowej, potrzebny klucz nasadowy bodajże 15 + przedłużka łamana + dobra grzechotka. Jak będzie przeszkadzał wentylator w wyjęciu napinacza to trzeba odkręcić wisco z wentylatorem i cofnąć bliżej chłodnicy - potrzebny klucz imbusowy, śruba poniżej alternatora, dostęp utrudniony + płaski klucz ok 36 mm dość cienki do zablokowania koła wisco. Przodu nie ma potrzeby demontować. Na forum był ten temat szeroko omawiany - szukaj
  13. Po wymianie wahaczy konieczne jest ustawienie zbieżności.
  14. Po co od razu bić szybę, w niektórych egzemplarzach z tego modelu prawe drzwi miały normalną wkładkę do otwierania drzwi (w moim poprzednim aucie z '99 była) kluczykiem. Jeżeli masz wkładkę to ją rozwierć (potem założysz zaślepkę), jeżeli jej nie ma to wywierć otwór w zaślepce wkładki - otworzysz drzwi płaskim śrubokrętem mechanicznie. To chyba mniejsze straty niż bicie szyby czy wyginanie drzwi. Najlepiej było by zalać zapchaną wkładkę WD40 i próbować wydłubać syf cienkim sztywnym drucikiem, za którymś razem grot kluczyka powinien wejść, trochę z tym zabawy ale może warto pobawić się - obejdzie się wtedy bez strat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności