-
Liczba zawartości
40 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O IW4N
- Urodziny 02.02.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Marek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Białystok
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1997
-
Panowie, jakiś dobry blacharz/lakiernik w Siedlcach?
-
Rozładowujący się akumulator zbyt wysoki pobór pradu.
IW4N odpowiedział piter25 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Jak to nic nie da? Znasz inny sposób, żeby zmierzyć prąd pobierany przez konkretny układ? No chyba, że miernikiem cęgowym, gdzieś na przewodzie o ile to możliwe. -
Może coś nie tak z jego obsadzeniem w "tym plastiku"! 1 cm? Moim zdaniem to jakaś błachostka. Obejrzyj mocowanie http://img694.yfrog.com/img694/6223/pedalgazuf.jpg
-
Jeśli chodzi o spadek mocy to ostatnio doświadczyłem ciekawej rzeczy... Wg diagnozy turbosprężarka ewidentnie nadawała się do czyszczenia, auto cały czas wpadało w tryb awaryjny, więc już niedługo turbina miała być wyciągana! Traf chciał że w ostatnim tygodniu urwała się linka potencjometru gazu, wymieniłem na nową, stara prawdopodobnie była źle założona na potencjometrze chociaż komputer pokazywał 100% wychylenia! Co ciekawe - po wymianie linki już nie pojawia się tryb awaryjny, auto odzyskało moc, jedzie jak kiedyś, jak trzeba! Dodam, że chodzi o silnik AFN.
-
diesel? ja zrobiłem kiedyś 70 km natomiast dalej nie próbowałem.
-
Najpierw obejrzysz luty - pewnie to ich wina ;] dalej - możesz sprawdzić miernikiem (omomierzem) czy mikrowłączniki są sprawne, prawda?
-
Moim zdaniem - naprawiać, bezwzględnie. Może cena zamka niewygórowana ale po co ten wydatek skoro możesz sprawę załatwić sam, za darmo? W moim przypadku też jedynie wystarczyło poprawić luty, gołym okiem było widać pęknięcia, wiadomo, drzwi kierowcy są najmocniej eksploatowane, zawsze je otwierasz i zamykasz poprawiłem luty i prawie 3 lata już jest spokój, jest oświetlenie, jest brzęczyk.
-
Kontrolka ładowania nie zniknie bo silnik jeszcze nie pracuje...
-
Kiepski akumulator, czy coś go rozładowuje?
IW4N odpowiedział hepos → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Jedno pytanie... Jak masz podłączone radio? Zależnie od stacyjki czy nie? Też miałem pobór ~0,5 A, to za duża wartość. Pomogła modyfikacja w instalacji radia... Teraz aku w znacznie lepszej kondycji. -
Samochód dla kolegi hactback , sedan do 20 tyś zł
IW4N odpowiedział Frolik → na temat → Dyskusje o motoryzacji
Mazda 626 brzydka....? Wiem, rzecz gustu i Ty też powinieneś o tym pamiętać. Ta Mazda to moim zdaniem znakomity wybór, w wersji po lifcie trzeba jedynie mocno zwrócić uwagę na blacharkę. -
Górne wahacze można pojedynczo wymieniać
IW4N odpowiedział michawar → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Jeżeli ewidentnie tylko jeden jest wybity to po co ten drugi kupować? Niektórzy to radzili od razy całe zawieszenie wymieniać, bo wahacz puka ;] -
coś mi mówi, że powinieneś się przyjrzeć temu błędowi - być może przewody głośnika tylnego, o którym mowa są przetarte/uszkodzone w jakiś sposób i być może włącza się jakiś stopień zabezpieczający wyjście końcówki mocy przed zwarciem, być może w tym kierunku?
-
http://imageshack.us/photo/my-images/190/62160582.jpg/ Niewątpliwie fan audi. Pod "1.9 TDI" emblemat "DIESEL MOTOR", pod "A3" chyba "Audi"
-
[3B AFN] Po nocy brak mocy - przegryziony przewód od przepływomierza
IW4N odpowiedział Gajdzi → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Jak to coś dostało się do komory silnika? Zamontuj osłonę pod silnik i skrzynię. -
Nowego korka... Nie chcę być złym prorokiem ale w moim AFNie problem tkwił w uszczelce pod głowicą.