Skocz do zawartości

IW4N

  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O IW4N

  • Urodziny 02.02.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Panowie, jakiś dobry blacharz/lakiernik w Siedlcach?
  2. Jak to nic nie da? Znasz inny sposób, żeby zmierzyć prąd pobierany przez konkretny układ? No chyba, że miernikiem cęgowym, gdzieś na przewodzie o ile to możliwe.
  3. IW4N

    luźny pedał gazu

    Może coś nie tak z jego obsadzeniem w "tym plastiku"! 1 cm? Moim zdaniem to jakaś błachostka. Obejrzyj mocowanie http://img694.yfrog.com/img694/6223/pedalgazuf.jpg
  4. IW4N

    spadek mocy

    Jeśli chodzi o spadek mocy to ostatnio doświadczyłem ciekawej rzeczy... Wg diagnozy turbosprężarka ewidentnie nadawała się do czyszczenia, auto cały czas wpadało w tryb awaryjny, więc już niedługo turbina miała być wyciągana! Traf chciał że w ostatnim tygodniu urwała się linka potencjometru gazu, wymieniłem na nową, stara prawdopodobnie była źle założona na potencjometrze chociaż komputer pokazywał 100% wychylenia! Co ciekawe - po wymianie linki już nie pojawia się tryb awaryjny, auto odzyskało moc, jedzie jak kiedyś, jak trzeba! Dodam, że chodzi o silnik AFN.
  5. diesel? ja zrobiłem kiedyś 70 km natomiast dalej nie próbowałem.
  6. Najpierw obejrzysz luty - pewnie to ich wina ;] dalej - możesz sprawdzić miernikiem (omomierzem) czy mikrowłączniki są sprawne, prawda?
  7. Moim zdaniem - naprawiać, bezwzględnie. Może cena zamka niewygórowana ale po co ten wydatek skoro możesz sprawę załatwić sam, za darmo? W moim przypadku też jedynie wystarczyło poprawić luty, gołym okiem było widać pęknięcia, wiadomo, drzwi kierowcy są najmocniej eksploatowane, zawsze je otwierasz i zamykasz poprawiłem luty i prawie 3 lata już jest spokój, jest oświetlenie, jest brzęczyk.
  8. Kontrolka ładowania nie zniknie bo silnik jeszcze nie pracuje...
  9. Jedno pytanie... Jak masz podłączone radio? Zależnie od stacyjki czy nie? Też miałem pobór ~0,5 A, to za duża wartość. Pomogła modyfikacja w instalacji radia... Teraz aku w znacznie lepszej kondycji.
  10. Mazda 626 brzydka....? Wiem, rzecz gustu i Ty też powinieneś o tym pamiętać. Ta Mazda to moim zdaniem znakomity wybór, w wersji po lifcie trzeba jedynie mocno zwrócić uwagę na blacharkę.
  11. Jeżeli ewidentnie tylko jeden jest wybity to po co ten drugi kupować? Niektórzy to radzili od razy całe zawieszenie wymieniać, bo wahacz puka ;]
  12. coś mi mówi, że powinieneś się przyjrzeć temu błędowi - być może przewody głośnika tylnego, o którym mowa są przetarte/uszkodzone w jakiś sposób i być może włącza się jakiś stopień zabezpieczający wyjście końcówki mocy przed zwarciem, być może w tym kierunku?
  13. http://imageshack.us/photo/my-images/190/62160582.jpg/ Niewątpliwie fan audi. Pod "1.9 TDI" emblemat "DIESEL MOTOR", pod "A3" chyba "Audi"
  14. Jak to coś dostało się do komory silnika? Zamontuj osłonę pod silnik i skrzynię.
  15. Nowego korka... Nie chcę być złym prorokiem ale w moim AFNie problem tkwił w uszczelce pod głowicą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności