Skocz do zawartości

DARA.

  • Liczba zawartości

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O DARA.

  • Urodziny 10.01.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    zychlin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. problem możesz mieć tylko przy N75 bo tam jest ograniczony dostep.
  2. nie to nie możliwe żeby grucha była za twarda,mozesz ja smialo odkrecic i sprawdzić a przy okazij będziesz miał lepszy dostep do rozruszania łopatek w turbinie.tylko zaznacz sobie w jakiej pozycji jest ta sruba bo jest to ważne.
  3. trzeba tylko mieć troszke zwinne rączki......
  4. zależy jak bardzo jest zapieczona ja musialem odkrecic gruszke bo bez tego ani rusz. ---------- Dodano o 22:49 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:47 ---------- to nie od turbo.
  5. zblokowany musi być mechanizm i dlatego od razu go rozlancza
  6. wykrecenie go to max 5 min bez wykrecania zadnych wetylatorow lub innych rzeczy
  7. moze,jezeli bedzie turbina przepuszczac.
  8. witam bylem w tej samej sytulacij przy otwieraniu maski cieglo zostalo mi w reku,wylecial badz zlamal sie bolec ktory blokuje je przed calkowitym wyciagnieciem.ale nie mialem problemu z otworzeniem maski,uzylem do tedo zwyklego srubokreta,takiego ktory oczywiscie siegal do zamka przy uchylonej do gory masce.wystarczy odchylic ten haczyk ktory zabezpiecza maske przed otwarciem.i po problemie
  9. ja u siebie wymienilem na nowy mikrostyk i śmiga do dzisiaj......
  10. DARA.

    Odstająca klamka

    raczej sama linka nie powinna spaść z zaczepu w klamce ani z zaczepu przy zamku bo jest to nie mozliwe,musisz zdjac boczek ewentualnie go odchylic i zobaczyc czy linka jest na swoim miejscu,jesli tak to pewnie cos w zamku lub przy zamku uleglo uszkodzeniu.
  11. witam mialem ten sam problem,uszkodzeniu ulegl mikrostyk znajdujacy sie na samym dole w zamku (zamek w pozycij przykreconej) uszkodzenie u mnie bylo widoczne,po wymiane mikrostyku na nowy wszystko od razu wrocilo do normy.
  12. pewnie ze sie da odkrecic tylko z jednej strony,ale uprzedzam ze w taki sposob zagniesz blache, zrobi sie nie szczelna i zacznie ci leciec woda do srodka.
  13. kwestja wyczyszczenia calego zacisku i przesmarowania go.
  14. [/color]tak sprawdzałem,cały czas tak jest aż nie wskoczy w tryb awaryjny to na 1 i 2 biegu też lipa po wyłączeniu silnika i ponownym zapaleniu normalnie kręci na wysokie obroty i chodzi jak szwajcarski zegarek ale tylko na 1 i 2 biegu,3 bieg 2500obr i k.... kaplica tryb awaryjny mialem to samo 2500obr i lipa - zapieczone kierownice,nie mam czasu na wyjecie turbiny wiec rozruszalem lopatki recznie na razie jezdzi jest ok.
  15. wiesz ze od dolu boczek jest przykrecony,wiec zeby go nie zniszczyc wypadalo by go odkrecic,a tu jest chyba problem w tym........
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności