kenczorf Zgłoś #1981 Napisano 11 Lipca 2018 (edytowane) Co oznacza dobry montaz? Wszystkie powierzchnie styku oczyszczone. Nic sie nie zacina a klocki w miejscach styku posmarowane pasta ate do tego przeznaczona. Z tych co ja montowalem trw plus trw piszcza lekko. Klocki textar plus tarcza prawdopodobnie OE piszczy. Znajomy mechanik potwierdza, ze kladzie textara bo dobrze hamuje ale klienci narzekaja na piszczenie. Ferodo premier cosza. Bosch cisza. Ate cisza. Tyle z mojego doswiadczenia A dodom jeszcze steinhof rs300 kure... piszcza. Nakladki antywibracyjne plus pasta ate przeciwpiszczeniu zalatwilo sprawe na 4-5 kkm. Teraz wypadaloby znow rozebrac i smarowac Edytowane 11 Lipca 2018 przez kenczorf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #1982 Napisano 12 Lipca 2018 Dnia 9.07.2018 o 08:04, Łysy napisał: Kup zwykłego zimerka tarczę do tego klocek textara 16 godzin temu, Patyk0 napisał: Zrozumiałem że mówiłeś o zestawie Textara (tarcze + klocki) a ja miałem na myśli zestaw tarcze Zimmerman + klocki Textara. czasami ręca opadają gdzie pisałem o tarczy textara ? Tarcze zimmerman plus klocek textar. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #1983 Napisano 14 Lipca 2018 Witam,panowie jaki jest rozmiar tarcz przednich do b5 1997 r 1.8t? po vin.nie znajduje.pozd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #1984 Napisano 15 Lipca 2018 Naprawdę nikomu nie chce się samemu poszukać? Lepiej napisać VIN i czekać na podanie wyniku na tacy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aggressive Zgłoś #1985 Napisano 18 Sierpnia 2018 Koledzy mam pytanko. Jako, że klocki textara ostatnio dość popularne to pewnie będziecie znali odpowiedź. Zamontowałem ostatnio u siebie na przodzie klocki + tarcze ww firmy, tzn. wymienił mi to mechanik, ale uwagę moją przykuła pozostawiona taśma 3m na klocku. Z tego co mi wiadomo powinno się ją ściągnąć aby taśma, która znajduje się pod spodem przykleiła się do zacisku i pewniej w nim "siedziała". Pomijając już aspekt techniczny i czy spełnia to swoje zadanie czy też nie, strasznie mnie ta taśma drażni "wizualnie". Tutaj pojawia się moje pytanie bo pewnie nie przeżyję jak jej nie ściągnę, czy po ściągnięciu tej wierzchniej warstwy cała powierzchnia pod nią jest lepka ? Skoro cała ta powierzchnia nie jest osadzona/przyklejona do zacisku to czy nie przyklei się do tego syf i nie będzie to wyglądać jeszcze gorzej ? Jeśli gadam głupoty to mnie poprawcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #1986 Napisano 19 Sierpnia 2018 (edytowane) No jasne, że ten papier trzeba zerwać. W pudełku z klockami często nawet jest karteczka z informacją, który klocek jest lewy, a który prawy i że ten papier z folii samoprzylepnej należy usunąć. Cała powierzchnia pod papierem jest lepka i w niczym to nie przeszkadza. Na pewno będzie to wyglądać lepiej niż pomarszczony papier wyłażący spod zacisku. Edytowane 19 Sierpnia 2018 przez jackrally Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MMichał Zgłoś #1987 Napisano 21 Sierpnia 2018 O matko i córko. Zmień mechanika jak on tego nie wiedział. Oczywiste że tą taśmę się zrywa, warto wyczyścić tłoczek i zacisk w miejscu gdzie się ta taśma ma przykleić i je odtłuścić. Na klockach są też oznaczenia (strzałki) wskazujące kierunek w jakim należy je zamontować lub oznaczenie prawy/lewy. Komplet textara czy zimmermana u mnie w aucie po przelocie paru tysiecy od montażu zawsze zaczynał piszczeć przy dochamowywaniu, ale to nie jest taki wysokotonowy drażniący pisk tylko taki bardziej stonowany. Nie mniej jednak mnie drażnił, a rozwiązanie jest proste. Rozebrać, wyczyścić wszystko sprejem do czyszczenia hamulców, odpylić a potem przy skłądaniu na plecy klocków dołożyć ate plastilube w miejscach gdzie się opierają o zacisk/tłoczek i po sprawie. Jarzma nigdy nie smaruję niczym, tylko zawsze czyszczę na lustro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafja Zgłoś #1988 Napisano 17 Września 2018 Witam, szukałem tylnych klocków do swojego paska, 2.0 TDI, Kombi 2011 r. , u jednego ze sprzedających, mimo, że dane modele podane w ogłoszeniu zgadzały się z moim (po opisie), po wysłaniu VIN otrzymałem odpowiedź, że klocki tylne nie pasują. Mógłby ktoś podpowiedzieć czego mam szukać (chcę TRW) bo podobno są 2 rodzaje układów hamulcowych... LUCAS, BOSCH ? VIN: WVWZZZ7NZDV03 Z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macias97 Zgłoś #1989 Napisano 18 Września 2018 Polecacie tarcze i klocki master sport do passata b5 1.8 T z 99? Tyl za 120 zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #1990 Napisano 18 Września 2018 Z tego co czytałem są słabej jakości, bardzo twarde klocki. Polecam komplety TRW z allegro przód tył do fl-a za 550zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1991 Napisano 18 Września 2018 Ja za komplet przód/ tył do przedlifta ale Textar płaciłem 600 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macias97 Zgłoś #1992 Napisano 18 Września 2018 Wymieniłem tyl ma master sport dziś i od razu zaczął lepiej hamować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejek Zgłoś #1993 Napisano 19 Września 2018 Dnia 17.09.2018 o 11:07, rafja napisał: Witam, szukałem tylnych klocków do swojego paska, 2.0 TDI, Kombi 2011 r. , u jednego ze sprzedających, mimo, że dane modele podane w ogłoszeniu zgadzały się z moim (po opisie), po wysłaniu VIN otrzymałem odpowiedź, że klocki tylne nie pasują. Mógłby ktoś podpowiedzieć czego mam szukać (chcę TRW) bo podobno są 2 rodzaje układów hamulcowych... LUCAS, BOSCH ? VIN: WVWZZZ7NZDV03 Z góry dziękuję To jest VIN od Sharana z roku modelowego 2013 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #1994 Napisano 20 Września 2018 Takie mieli pole numerowe, takie wspawali ? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #1995 Napisano 20 Września 2018 Czyżby jakaś piękna historia nam się tu rysowała? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafja Zgłoś #1996 Napisano 20 Września 2018 (edytowane) 19 godzin temu, The_Saint napisał: Takie mieli pole numerowe, takie wspawali ? Dzieki za zwrócenie uwagi. Tak, to ulep z B5 i F125 bo akurat to było w kolorze. A tak na poważnie to: WVWZZZ7NZDV038718 Ostatnie 4 cyfry zgubiłem wcześniej Edytowane 20 Września 2018 przez rafja błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamulcesklep Zgłoś #1997 Napisano 21 Września 2018 Nie zmienia to faktu że nadal podajesz VIN od Sharana 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafja Zgłoś #1998 Napisano 21 Września 2018 ożesz! cyrki jakieś. Faktycznie, z tego zaaferowania podawałem vin do autka, które ostatnio sprawdzałem. Miałem fotkę VINu zza szyby, stąd to wszystko... Nie wiem co powiedzieć, mea culpa. Przepraszam za błędy i proszę o pomoc w sprawie doboru klocków na tyl: VIN: WVWZZZ3CZBE364507 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamulcesklep Zgłoś #1999 Napisano 25 Września 2018 312/282mm czyli standard. Hamulce tył 1KW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cardriveros Zgłoś #2000 Napisano 9 Października 2018 Witam, Którego producenta polecacie pod kątem powłoki antykorozyjnej na tarczach (powłoki jak w oryginale, ATE, TEXTAR, Zimmermann a nie lakieru jak w TRW, czy FEBI). Czy któryś z producentów budżetowych oferuje takie rozwiązanie? Dotyczy to tarcz 288mm na przód do B5FL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach