Skocz do zawartości

aggressive

  • Zawartość

    186
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O aggressive

  • Urodziny 17.05.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jesteś pewny co do lokalizacji tego czujnika ? A czym jest to "coś" wmontowane w dolny wąż od chłodnicy ? Zaraz za wiatrakiem jak podniosę maskę to widać chyba jakiś czujnik.
  2. Koledzy zaczął mi głupieć wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej. Przy jeździe miejskiej temperatura dochodzi do 90 stopni (najczęściej ok 85 stopni), a czasami nawet te 90 osiąga. Za to dzisiaj na trasie ok 130km na początku "falował" w zakresie powiedzmy 85-70 stopni po czym stanął na 78-79 i tak "trzymał" całą trasę. Odkąd mam to auto wymieniałem już bodajże 3 termostaty (wahler) i za każdym razem objaw był ten sam tzn. wskazówka stała przeważnie na 85-87 stopniach, a tutaj trochę mnie zastanawia to "pływanie" wskaźnika bo cały tydzień na trasie 15km dochodził pod 90 stopni i cofał się o parę stopni i znów szedł w górę i tak w kółko. W czym tkwi problem wg Was lub jak to najlepiej sprawdzić ? Czujnik czy termostat jest na tyle dostępny, że dokonam samemy wymiany (kanał potrzebny?). Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
  3. Co do "2" to ten przewód powinien być na stałe zamocowany ? Na ile szczelne powinno być to połączenie i czy powinien on się od tak w palcach dać wypiąć ?
  4. aggressive

    Co zrobić z takimi felgami ?

    Ok w takim razie spróbuję sam coś podziałać w temacie. Powiedzcie mi tylko proszę co potem ? Tzn. jak już pozbędę się tej warstwy lakieru to co dalej z tym zrobić ? polerować nadal jakimś papierem o wyższej gradacji ? Zabezpieczać to jakoś na koniec ? A co np. z miejscami gdzie występuje korozja bo zauważyłem na jednej feldze, że pojawiła się taka plamka jedna.
  5. Dziękuję W takim razie pozostało ustalić co to za przewód i po problemie
  6. Koledzy pomożecie ? Dzisiaj przy odkurzaniu i udrożnianiu odpływu pod akumulatorem ukazały mi się dwie zastanawiające mnie rzeczy. Pod fotelem znalazłem "wypiętą" sprężynę. Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć za co ona odpowiada i czy da radę założyć ją bez demontażu fotela ? Druga rzecz. Przy wyciąganiu akumulatora wypiął mi się przewód widoczny na zdjęciu. Czy wiecie może od czego on jest ? Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
  7. Witam. Koledzy czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy kolor dekorów z poniższego zdjęcia jest kolorem fabrycznym ? Druga rzecz. Czy możecie wrzucić swoje dekory, które malowaliście na własną rękę ? Szukam inspiracji do przemalowania mojego "drewna" bo nie mogę na to patrzeć
  8. aggressive

    Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?

    Koledzy mam pytanko. Jako, że klocki textara ostatnio dość popularne to pewnie będziecie znali odpowiedź. Zamontowałem ostatnio u siebie na przodzie klocki + tarcze ww firmy, tzn. wymienił mi to mechanik, ale uwagę moją przykuła pozostawiona taśma 3m na klocku. Z tego co mi wiadomo powinno się ją ściągnąć aby taśma, która znajduje się pod spodem przykleiła się do zacisku i pewniej w nim "siedziała". Pomijając już aspekt techniczny i czy spełnia to swoje zadanie czy też nie, strasznie mnie ta taśma drażni "wizualnie". Tutaj pojawia się moje pytanie bo pewnie nie przeżyję jak jej nie ściągnę, czy po ściągnięciu tej wierzchniej warstwy cała powierzchnia pod nią jest lepka ? Skoro cała ta powierzchnia nie jest osadzona/przyklejona do zacisku to czy nie przyklei się do tego syf i nie będzie to wyglądać jeszcze gorzej ? Jeśli gadam głupoty to mnie poprawcie
  9. Witam. Tak jak w temacie. Kupię reflektory bi-xenon do B5 FL oraz kratki nawiewu od superb-a I. Im lepszy stan tym lepiej. Rozważę każdą propozycję.
  10. aggressive

    Co zrobić z takimi felgami ?

    Myślałem wlasnie aby jakiś rozpuszczalnik przed papierem zastosować.
  11. aggressive

    Co zrobić z takimi felgami ?

    @Jankusa jak pozbyć się resztek bezbarwnego lakieru z tej felgi ?
  12. Witam. Tak jak w temacie. Kupię felgi aluminiowe 17" do B5 FL. Koniecznie nie spawane i nie prostowane, w jak najlepszym stanie. Rozważę każda propozycję. Proszę pisać PW.
  13. @marcin_peselczyli w pasie przednim jedyna opcja to rozwiercić łeb i potem założyć nowe nitonakrętki ? Obawiam się jedynie tego, że podczas rozwiercania na skutek zwiększonej temperatury samej śruby/nita to tworzywo się po prostu obrobi i będzie trzeba pewnie zastosować większe nitonakrętki.
  14. A na te w nadkolach jaki masz sposób ? Mógłbyś mi pokazać jak wyglądają te śruby/kołki nowe ? Wiesz jaki rozmiar tam idzie ?
  15. @Krawcol82 dzięki za szybką odpowiedź. Nie pamiętam jak sytuacja miała się do nadkoli, ale jestem pewny na 100%, że ta górna śruba obracała się razem z "gniazdem" stąd mój problem, a jak wiadomo nie ma możliwości aby przytrzymać ten kołek z drugiej strony aby się nie obracał, dlatego nie wiedziałem jak do tego podejść aby nie narobić syfu.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności