Jump to content

aggressive

  • Content Count

    205
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About aggressive

  • Birthday 05/17/1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Myślałem nad nową uszczelką typu "D" od Tesy ew. Sikaflex 221. @pietrek_g Dziękuję za pomoc. A szyba na czym jest zamontowana ? Po odkręceniu blachy nie wpadnie mi ona do środka ?
  2. Koledzy jedno pytanko. Co kilka postów widzę, że uszczelnialiście blachę drzwi silikonem/nową uszczelką itp. Pytanie moje brzmi czy po odkręceniu boczku jest konieczność odkręcenia tych wszystkich mechanizmów (min. szyby), które są do owej blachy przykręcone ? Chcę u siebie również poprawić uszczelnienia wszystkich drzwi, ale trochę boję się ilości tych wszystkich podzespołów zamontowanych wewnątrz drzwi tzn. późniejszych problemów z podłączeniem i prawidłową pracą wszystkich "bebechów". Najprościej mówiąc czy po demontażu boczku mogę wziąć się od razu za odkręcanie blachy pod którą znajduje się uszczelka ? Oczywiście nie mam na myśli całkowitego jej ściągnięcia z drzwi, a jedynie uchylenie na ile to możliwe i wklejenie nowej uszczelki dookoła.
  3. Dziękuję za pomoc. Widzę, że jest to jednak nie taki straszny problem jak mi się wydawało
  4. A co mogę zrobić z tą spękaną szpachlą z tyłu na zderzaku ?
  5. Koledzy pilnie potrzebuję Waszej pomocy. Do tej pory o auto dbałem jak mogłem, ale niestety wiek auta i ciągła eksploatacja po mieście mu nie sprzyja. Z daleka wygląda jeszcze jako tako, a z bliska jest już bardzo źle i nie ukrywam, że coraz częściej nie daje mi to spać :/. W związku z tym, iż w najbliższych dniach będę zmuszony do zakupu drugiego auta to nie mogę sobie pozwolić na tą chwilę na wymianę obecnego. Tutaj pojawia się kluczowy temat. Wiedząc, że będę nim jeździł jeszcze powiedzmy 3-4 lata inwestowalibyście w lakiernika czy obserwowali jak auto z każdym miesiącem ulega degradacji ? Ciężko jest mi na to patrzeć z racji na fakt iż jest to moje pierwsze auto, które mam już osobiście 6 lat i nabyłem go już z niektórymi „zaprawkami” które trzymają się do dnia dzisiejszego, ale wygląda to źle. Mechanicznie nie prezentuje się jak typowe auto od Janusza z passata dlatego tym ciężej jest mi patrzeć na to jak ono wygląda bo sprzedaż jest kompletnie nieopłacalna, tylko teraz pojawia się pytanie czy doprowadzenie lakieru do dobrego stanu nie przekroczy jego wartości ? Poniżej wrzucam zdjęcia i będę bardzo wdzięczny za wycenienie strat. Jeśli ktoś ma jako takie doświadczenie to byłbym wdzięczny za podanie przybliżonego kosztu dla pesymistycznego wariantu, czyli wymiana lewego błotnika na zamiennik + malowanie w kolor, wymiana tylnego zderzaka + malowanie, malowanie maski, malowanie wszystkich plastikowych listew dookoła w kolor i mnóstwo drobnych poprawek, które należało by zrobić tak jak się należy. Będę bardzo wdzięczny za pomoc i wszelkie rady.
  6. Dzisiaj wykonałem kolejną sztukę dla kolegi z innego forum. Fizycznie taki sam jak pierwotny bo taki sobie zażyczył, z tym że poszedłem w kolor Materiał oczywiście aluminium. Jak dla mnie wyszedł perfekt
  7. Myślałem nad tym w trakcie "realizacji" zbiorniczka, ale stwierdziłem, że to najmniejszy problem. Najprościej jak się da to montaż na obejmę skręcaną.
  8. Zainteresowany ostatnio tematem postanowiłem i u siebie zamontować OCT. Poniżej zdjęcie na zachęte bo postanowiłem, że zrobię parę sztuk na sprzedaż gdyby był ktoś zainteresowany. Oczywiście śledząc temat uwzględniłem wszelkie uwagi użytkowników, tak aby stworzyć jak najlepszy zbiorniczek. To co najczęściej było wymieniane jako błąd czy też budziło wątpliwości to zbyt mały przekrój króćców. U siebie zrobiłem 22m w środku (na zewnątrz 25mm). Oczywiście zamontowałem też w środku filtr, którego większość OCT nie posiada, oraz została wspawana ścianka grodziowa tak aby wpadający olej nie chlapał bezpośrednio na filtr (filtr jest na wylocie), a trafiał na ściankę i po niej spływał. Na dole korek spustowy oraz "rewizja" stanu oleju na kolankach o przekroju 8mm, bo na cieńszych były obawy, że dojdzie do zapchania. Oczywiście "seryjne" chińczyki nie mają tych 8mm. Korek spustowy celowo został wkręcony w redukcję tak aby nie wykręcać za każdym razem korka z aluminium co oczywiście zminimalizuje w zasadzie do zera ryzyko wyrobienia/przeciagnięcia gwintu. Zbiornik aluminiowy o pojemności ok 450ml. Nie mogę dodać ogłoszenia więc gdyby był ktoś zainteresowany proszę pisać PW.
  9. Koledzy a pod względem trwałości lepszy będzie Hankook Ventus Prime3 K125 czy Vredestein ULTRAC SATIN ?
  10. Koledzy aby nie zakładać nowego tematu powie mi ktoś czy takie wartości jak poniżej są akceptowalne na alternatorze ? 13,73V - światła mijania, grzanie tylnej szyby, radio, nadmuch na połowę "mocy". 13,89 - światła mijania, radio. 14.0 - włączony tylko silnik.
  11. @Jihad ja bym się w to chyba nie bawił. Tzn. zależy jeszcze w jakim stopniu miała by być regeneracja no i koszt reflektorów. Niedawno miałem ten sam problem. Za kompletną regenerację powiedzieli mi 700zł, nowe reflektory 900zł. Chyba nie ma się nad czym zastanawiać i kombinować z zamiennikami. Oszczędzając pozornie 500zł i tak z czasem kupimy zapewne oryginały, nie wspominając już o naszym i innych bezpieczeństwie. Ja nie żałuję nawet złotówki za te reflektory, w połączeniu z dobrymi żarówkami świecą perfekcyjnie.
  12. Jesteś pewny co do lokalizacji tego czujnika ? A czym jest to "coś" wmontowane w dolny wąż od chłodnicy ? Zaraz za wiatrakiem jak podniosę maskę to widać chyba jakiś czujnik.
  13. Koledzy zaczął mi głupieć wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej. Przy jeździe miejskiej temperatura dochodzi do 90 stopni (najczęściej ok 85 stopni), a czasami nawet te 90 osiąga. Za to dzisiaj na trasie ok 130km na początku "falował" w zakresie powiedzmy 85-70 stopni po czym stanął na 78-79 i tak "trzymał" całą trasę. Odkąd mam to auto wymieniałem już bodajże 3 termostaty (wahler) i za każdym razem objaw był ten sam tzn. wskazówka stała przeważnie na 85-87 stopniach, a tutaj trochę mnie zastanawia to "pływanie" wskaźnika bo cały tydzień na trasie 15km dochodził pod 90 stopni i cofał się o parę stopni i znów szedł w górę i tak w kółko. W czym tkwi problem wg Was lub jak to najlepiej sprawdzić ? Czujnik czy termostat jest na tyle dostępny, że dokonam samemy wymiany (kanał potrzebny?). Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
  14. Co do "2" to ten przewód powinien być na stałe zamocowany ? Na ile szczelne powinno być to połączenie i czy powinien on się od tak w palcach dać wypiąć ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy