Skocz do zawartości

hamulcesklep

  • Zawartość

    205
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O hamulcesklep

  • Urodziny 13.09.1963

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kleczew/Konin/Poznań

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. hamulcesklep

    Klocki hamulcowe w B6

    Traci swoje wymiary ale nie ma to nic wspólnego ze skrzywieniem. Różnica grubości powstaje najczęściej na skutek nierównej powierzchni stykowej tarczy z piastą.
  2. hamulcesklep

    Klocki hamulcowe w B6

    Najczęściej różnica grubości, drugi powód to przegrzanie, które powoduje zmiany strukturalne materiału uniemożliwiające wytworzenie filmu ciernego. To tak w bardzo mocnym uproszczeniu.
  3. hamulcesklep

    Klocki hamulcowe w B6

    Przetaczasz tarcze powiadasz ? Pewnie te pogięte Polecam udać się choć na jedno podstawowe szkolenie dotyczące układów hamulcowych nim zaczniesz podejmować dyskusje w tym temacie. Przy okazji może nauczą też kultury wypowiedzi.
  4. hamulcesklep

    Klocki hamulcowe w B6

    OK, prawa fizyki to dla Ciebie bzdura i masz je za nic jak widzę więc nie będę Cię uświadamiał skoro jesteś tak pewny swoich racji Czasami łatwiej żyć w niewiedzy.
  5. hamulcesklep

    Klocki hamulcowe w B6

    No nie Tarcz nie pogniesz. To, że biją to nie znaczy, że są krzywe
  6. hamulcesklep

    Klocki hamulcowe w B6

    Nie skrzywić a przegrzać Wiesz, że dzwonią ale nie wiesz w którym kościele Klocki, które idą na pierwszy montaż pochodzą w wielu przypadkach z tej samej taśmy produkcyjnej tyle tylko, że partia przeznaczona na OE przechodzi więcej testów, nie powiedziane jest, że klocki które nie załapały się do tej partii by tych testów nie przeszły
  7. hamulcesklep

    Klocki hamulcowe w B6

    Nie wziąłeś pod uwagę tego, że klocki są produkowane bez tego loga a Partia, która trafia do producenta aut w następnym procesie jest dopiero inaczej/dodatkowo znakowana bo tak to właśnie wygląda w fabrykach w których bywam. Tu ponownie jesteś w błędzie, oryginalne hamulce przednie w Twoim aucie na pewno nie są wyrobem ATE ATE to konstruktor ukladów hamulcowych a nie producent podzespołów do nich A ten termin, którego Ci zabrakło, który określa stopień wyczucia hamulca to tzw modulacja. Zamiennikiem jest wszystko co jest zakładane w zamian za klocki/tarcze, które były montowane fabrycznie, bez względu na to jakie logo jest na pudełku. Masz rację, w końcu ATE czy TRW to nie OE. Galfer jest dostawcą na 1szy montaż dla bardzo wielu producentów aut, nie tylko do Audi. Dalej nie komentuje bo przekazane informacje mają niewiele wspólnego z prawdą i to nawet nie da się tego prostować tylko trzeba by wszystko na nowo opisywać a to za dużo czasu, wszystko jest w internecie A niedzielę wolę spędzać w nieco inny sposób Dobrego dnia wszystkim
  8. hamulcesklep

    Klocki hamulcowe w B6

    No tu akurat jesteś w błędzie. W wielu przypadkach są to te same klocki.
  9. hamulcesklep

    Klocki hamulcowe w B6

    No ATE przyzwoite ale żadne cuda, lepiej np Ferodo wybrać.
  10. hamulcesklep

    Klocki hamulcowe w B6

    Bez sensu Oryginalne VW to w nich jest tylko pudełko, zawartość pochodzi od jednego z wielu producentów, kupując ten sam produkt w opakowaniu producenta marża VW pozostaje w Twojej kieszeni.
  11. hamulcesklep

    Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?

    Z moich obserwacji wynika, że najdłużej wytrzymuje powłoka na Zimmermannach
  12. hamulcesklep

    Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?

    312/282mm czyli standard. Hamulce tył 1KW.
  13. hamulcesklep

    Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?

    Nie zmienia to faktu że nadal podajesz VIN od Sharana
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności