Skocz do zawartości

maciejek

  • Liczba zawartości

    209
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maciejek

  • Urodziny 30.11.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa WB

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To jest VIN od Sharana z roku modelowego 2013
  2. Średnica tarczy 280, numer OE 8E0 615 301 P
  3. Ten olej jest do DSG do skrzyni quatttro + , do paska się nie nada. Nie ma co kombinować jak szlag może trafić sprzęgło wewnątrz skrzyni
  4. W FSI masz cztery pojedyncze cewki, jedna z nich wyciągnęła kopyta i tyle, standardowy temat.
  5. Na twarz?? Łoj będzie nawracanie niewiernych.... :hehe:hehe:hehe
  6. Dobrze działają, ma zestaw przód/tył w Alhambrze i jestem bardzo zadowolony. Przody masz 288m, tyły 245mm klocki z przodu z czujnikiem, tył bez czujnika. Tak z ciekawości co to za promocja ma Ci uciec?
  7. Serwisy LongLife są cudowne, ale pod warunkiem że auto jeździ po autostradzie w DE, jak bdździsz się codziennie w korkach to zamiast przebiegu masz motogodziny, osobiście uważam że max co 15.000 wymiana oleju i będzie święty spokój
  8. To jest numer OE Volkswagen 4B0698151J, tak poza tematem nie rozumiem jak można mieć problem z doborem klocków do Twojego paska. ---------- Post added at 09:36 ---------- Previous post was at 09:35 ---------- Teoretycznie masz przednie tarcze 282,5 mm jednak sprawdź czy ktoś wcześniej nie założył 288mm, częsty myk ze zmianą średnicy tarczy.
  9. Do octy możesz lać spokojnie
  10. jeżeli uzyskasz od mechanika kwit razem z wekslem na 8.000 PLN że pokryje koszty naprawy/wymiany DPF to możesz śmiało jeździć do następnej wymiany, jeżeli jest to nie możliwe to zmień mechanika i olej na spełniający normę 504.00-507.00.
  11. CAPSLOCK i bold Ci się zaciął Castrol to BP, Mobil itd. jest robiony w różnych rafineriach na zlecenie producenta - napis MADE IN EU, nigdy nie wiesz na co trafisz i gdzie było to robione. Statoil ma własne rafinerie i powinien trzymać poziom jakości produktu. Osobiście polecałbym coś z rynku niemieckiego, np. http://www.pentosin.de
  12. Zmień mechanika, a na pewno zmień olej na ten z norma 504.00-507.00, chyba że chcesz wykończyć silnik. Zmieniaj olej co 15.000 na taki jaki zalecił producent i będziesz miał święty spokój z silnikiem
  13. 1. samochód na rynek niemieckiFD - wyposażenie szary flanelowy N4 - kolor zewnętrzny zielony royal perlisty, kod koloru C6N data produkcji - 29.12.1998 2. samochód na rynek francuski GP - wyposażenie czarny X1 - kolor zewnętrzny srebrny satynowy metalik, kod koloru B7Z data produkcji 24.06.1999 WVWZZZ3BZXP307840.pdf WVWZZZ3BZYP049897.pdf
  14. samochód na rynek niemieckiHX - wyposażenie czarny K1 - kolor zewnętrzny błękit maritime, kod koloru A5E data produkcji - 31.07.1998 wvwzzz3bzxp130717.pdf
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności