przemekgo_vw Zgłoś #921 Napisano 14 Października 2013 Panowie jaki polecicie zestaw tarcz i klocków na tył do passata b5 3b sedan 110 KM 98r. ??mógłbym prosić o poglądowe zdjęcia z allegro. Taki zestaw będzie dobry ?? http://allegro.pl/bosch-tarcze-klocki-tyl-passat-b5-b6-audi-a6-i3587871611.html jaka może być orientacyjna wymiana ?? czy łatwo samemu sobie wymienić ?? Ten zestaw będzie pasował. Widze że ten zestaw jest na zacisk Lukasa bo ma w zestawie śróby M8 i kształt klocka typowy dla tego zacisku. Ja mam u siebie zacisk Atr i tam zacisk jest mocowany na imbus 7. W Passacie jest tylko jeden rodzaj zacisku tylnego. Na przodzie są różne zaciski i różne średnice tarcz. Tył jest jednego rodzaju na tarczę 245x10. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vesto43 Zgłoś #922 Napisano 15 Października 2013 Tarcze i klocki TRW. Założone 3 października 2012, obecnie mają 22 tyś przebiegu. Klocka widać jest sporo, więcej niż połowa okładzin. Na zdjęciu widać też rdze powierzchniową bo auto nie jeżdżone od niedzieli. Z przodu mam założone Mikody od początku roku, można by rzec, stały w tych samych warunkach ale ich rdza tak nie zeżarła. Niestety te tylne rdzewieją na potęgę. Na zdjęciu widać odłupany grubszy fragment rantu. Myślę że to wina tego że auto stało tydzień czasu na zaciągniętym ręcznym ale na drugiej tarczy niema takiego odłupania. Jeszcze dwa tygodnie będę w Niemczech, dopiero jak wrócę do domu to dokładniej przedstawię stan tarcz. Zastanawiam się nad tym czy wymienić z tyłu komplet czy poczekać aż skończą się klocki i dopiero wtedy zmiana. Generalnie z hamowaniem niema poważnych problemów oprócz odczuwalnego falowania, pewnie z winy tego odłupanego rantu. Widać jak byk na pierwszym zdjęciu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #923 Napisano 15 Października 2013 Tarcze i klocki TRW. Założone 3 października 2012, obecnie mają 22 tyś przebiegu. Klocka widać jest sporo, więcej niż połowa okładzin.Na zdjęciu widać też rdze powierzchniową bo auto nie jeżdżone od niedzieli. Z przodu mam założone Mikody od początku roku, można by rzec, stały w tych samych warunkach ale ich rdza tak nie zeżarła. Niestety te tylne rdzewieją na potęgę. Na zdjęciu widać odłupany grubszy fragment rantu. Myślę że to wina tego że auto stało tydzień czasu na zaciągniętym ręcznym ale na drugiej tarczy niema takiego odłupania. Ja od czasu do czasu przejade sie kilkaset metrow na lekko zaciagnietym recznym, by tylne hamulce przeczyscic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #924 Napisano 15 Października 2013 masakra, jakość tarcz TRW jest wręcz tragiczna. Miałem przeboje z tym syfem. Twoje tarcze wyglądają jakby miał 10 lat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #925 Napisano 15 Października 2013 wystarczy hamulców używać do hamowania a nie spowalniania i wszystko będzie ok! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vesto43 Zgłoś #926 Napisano 15 Października 2013 Używane były nieco ostrzej niż standardowo więc wykluczam sposób hamowania. Główną przyczyną takich zniszczeń było to że auto stało miesiąc czasu w krzakach i tarcze są wykonane z niskiej jakości materiału. Przednie aż tak nie zardzewiały, generalnie to na powierzchni ciernej niema rdzy, tylko te tylne takie dziadostwo. Teraz każdy dłuższy postój niż tydzień owocuje coraz bardziej postępującą korozją. Zmęczę ten szajs do końca i pomyślę co dalej. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian Zgłoś #927 Napisano 16 Października 2013 Używane były nieco ostrzej niż standardowo więc wykluczam sposób hamowania. Główną przyczyną takich zniszczeń było to że auto stało miesiąc czasu w krzakach i tarcze są wykonane z niskiej jakości materiału. Przednie aż tak nie zardzewiały, generalnie to na powierzchni ciernej niema rdzy, tylko te tylne takie dziadostwo. Teraz każdy dłuższy postój niż tydzień owocuje coraz bardziej postępującą korozją. Zmęczę ten szajs do końca i pomyślę co dalej.Pozdrawiam. Jakościowo na pewno TRW jest lepsze niż Mikoda. Także tą kwestię możesz wykluczyć. Tarcze tył w Paskach mają już taki urok, że szybko je szlak trafia, szczególnie jak auto długo stoi a tym bardziej jak zostawia się je na ręcznym a wiele osób popełnia taki błąd. Taka już niestety jest prawda, że materiały z których wykonane są tarcze czy klocki są bardzo podatne na działanie warunków atmosferycznych i tego niestety nie zmienisz. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #928 Napisano 16 Października 2013 Może masz prowadnice zapieczone, i przez to nie równo bierze zewnętrzną i wewnętrzna stronę tarczy. Tak też się często dzieje w tym systemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dandek88 Zgłoś #929 Napisano 16 Października 2013 A co polecacie na tył ? Zestaw Brembo plus klocki Ferodo sa na allegro po 210 zł za komplet na tył. Cena bardzo dobra tylko ciekawe jak z jakoscia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #930 Napisano 17 Października 2013 Szybkie pytanie , jaki jest właściwy rozmiar tarcz do 2.3VR5 , allegro oferuje 282 i 288mm ( oba wymiary oczywiście do tego samego silnika ) czy da się to jakoś określić bez zdejmowania tarczy ?? Z góry dzięki za pomoc . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #931 Napisano 14 Stycznia 2014 Panowie podpowiedzcie jaką mam średnicę tarczy chamulcowej przedniej w passacie fl Avf, 280mm czy może 288mm??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kml_84 Zgłoś #932 Napisano 14 Stycznia 2014 Ja mam 288mm bo niedawno wymieniałem, to u Ciebie pewnie to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #933 Napisano 15 Stycznia 2014 Panowie podpowiedzcie jaką mam średnicę tarczy chamulcowej przedniej w passacie fl Avf, 280mm czy może 288mm??? 288mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #934 Napisano 15 Stycznia 2014 Dzięki Panowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #935 Napisano 18 Stycznia 2014 Witam,wie ktoś jaki jest rozmiar tarczy z przodu, a jaki z tyłu w ATJ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #936 Napisano 18 Stycznia 2014 tył to zapewne standard 245mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosmy Zgłoś #937 Napisano 10 Lutego 2014 Witam a o byście bardziej polecali tarcze ATE gładkie (oczywiście wentylowane) czy może lepiej Mikoda ale nacinane i nawiercane klocki Steinhof już mam bo się sprawdziły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian Zgłoś #938 Napisano 10 Lutego 2014 Witam a o byście bardziej polecali tarcze ATE gładkie (oczywiście wentylowane) czy może lepiej Mikoda ale nacinane i nawiercane klocki Steinhof już mam bo się sprawdziły Pomiędzy tymi dwoma zdecydowanie ATE, ale jeszcze lepiej TRW lub Zimmermann Podeślij numer nadwozia to przygotuję ofertę. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat4ever Zgłoś #939 Napisano 18 Lutego 2014 Witam Co sądzicie o komplecie hamulców na tył tj: klocki hamulcowe firmy Steinhof oraz tarcze hamulcowe Koffler. Ten zestaw jest na alle_ro za 130zł + przesyłka. Rozważam opcję ich zakupu bo ATE z tego co widzę są dużo dużo droższe.. Proszę o opinię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kazik2000 Zgłoś #940 Napisano 19 Lutego 2014 Jakie tarcze hamulcowe polecacie na przód i tył do passata b5 rocznik 2004 fl 1.9TDI 130 KM sedan? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach