Kosmy
-
Liczba zawartości
101 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Kosmy
- Urodziny 17.02.1954
Informacje osobiste
-
Imię
Krzysztof
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kwidzyn
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2002
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Kosmy obserwuje zawartość → [B5] Tarcze hamulcowe i klocki Steinhof - opinie
-
Jaki płyn do wspomagania kierownicy
Kosmy odpowiedział MALON_GT → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Obiło mi się o uszy że w ASO też już nie zalewają mineralnym tylko syntetykiem bo mniej niszczy magiel a że czeka mnie regeneracja magla to trzeba będzie pompę przepłukać i zalać syntetykiem -
FOTELE I KANAPA ( z AUDI A6 do PASSAT 3BG) KOMBI
Kosmy odpowiedział WLK → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam przy wtyku czerwonym są 4 kabelki wiadomo jeden plus drugi minus to są przewody grubsze ale są dwa cienkie od czego? -
W ubiegłym tygodniu w piątek(17.10) na dłuższej trasie co około 600 trasa Sopot Lublin na autostradzie pomiędzy Strykowem a Warszawą coś zaczęło dudnić a drążek zmiany biegów strasznie zaczął drżeć myślałem że coś z kołem ale na kierownicy tego czuć aż tak nie było czuć jak na podłodze dotelepałem sie 80/h (bo szybciej się nie dało) do Lublina tam do mechanika na szarpaki (3 tygodnie wcześniej wymiana całego zawieszenia) i nic wyważenie kół przód jedno miało 30g niedowagi po załatwieniu sprawy w Lublinie i z duszą na ramieniu powrót i wszystko w porządku dopiero jakieś sto km przed metą (Kwidzyn) powyżej 100/h dało się lekko słyszeć pukanie jakby ktoś uderzał w podłogę i wczoraj miałem ponad 120 km trasę i pod koniec znowu stuki ale mocniejsze dziś już po 3 km słychać dudnienie nawet powyżej 80/h W lublinie jak był na podnośniku to po złapaniu za półośkę z lewej strony na przegubie wewnętrznym wyczuwalny luz i to spory z prawej nie czyżby wewnętrzny przegub robił taki efekt?
-
[B5] Tarcze hamulcowe i klocki Steinhof - opinie
Kosmy odpowiedział Los22 → na temat → Hamulce, felgi, opony
Tarcze zmienione na nacinane nawiercane nie pamiętam producenta są ok ale klocki stainhof wywaliłem przy nie cały 50% zużyciem popękały w miejscu gdzie jest czujnik i świeciła się non stop kontrolka zużycia i do wywalenia założyłem kierunkowe MS i docieram z każdą 100 jest lepiej czyli popieranie rodzimego producenta to był błąd - - - - - aktualizacja - - - - - Ja do Steinhofa mam negatywne zdanie i osobiście nie polecam na dzień dobry wyleciał jeden kabelek czujnika ale że Passat potrzebuje tylko na jedno koło przebolałem ale nie dojechałem nawet do 50% zużycia i zaczęła błyskać kontrolka zużycia a grubość klocka jeszcze słuszna ale jak zaczęła się świecić non stop to wymieniłem bo okazało się że klocki popękały w miejscu wklejenia czujników więc z własnego doświadczenie nie polecam -
[B5] Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?
Kosmy odpowiedział cooler → na temat → Hamulce, felgi, opony
Witam a o byście bardziej polecali tarcze ATE gładkie (oczywiście wentylowane) czy może lepiej Mikoda ale nacinane i nawiercane klocki Steinhof już mam bo się sprawdziły -
[B5] Tarcze hamulcowe i klocki Steinhof - opinie
Kosmy odpowiedział Los22 → na temat → Hamulce, felgi, opony
Witam mam pytanko do klocków hamulcowych Steinhof lepiej podejdą tarcze ATE gładkie czy lepiej Mikoda ale nacinane bo zbliża się termin wymiany za sugestie i rady z góry dzięki -
[B5] Tarcze hamulcowe i klocki Steinhof - opinie
Kosmy odpowiedział Los22 → na temat → Hamulce, felgi, opony
Od ponad roku mam założone klocki Steinhof z przodu do tarcz ATE i jest Ok. (ca 20000 km) oryginalne klocki ATE jeszcze bardziej pyliły Teraz planuję wymianę tarcz i klocków tył myślę o Mikoda i klocki Stainhof albo tarcze Brembo i klocki Ferodo a może tarcze Mikoda nawiercane i klocki Mikoda co o tym myślicie który wariant -
Witam prosiłbym o łopatologiczne wytłumaczenie tego błędy "18057 P1649 4689 CAN data bus, ABS - brak sygnału > moduł ABS, przewody, dopasowanie rezystora w ECM" dla mnie jest to za duża chińszczyzna z góry dzieki
-
Witam nie jestem elektronikiem ani nawet elektrykiem i stąd moje mętne pojęcie o kabelkomani i dlatego mam pytanie w moim pasku gniazdo obd2 ma te wszystkie kabelki tj 7 szt i o czym muszę bezwzględnie pamiętać jakbym chciał przenieść gniazdo w inne miejsce bo 7 kabelków nie muszę to już się lekko zorientowałem myślę że pin nr 4, 7 i 16 ale czy jeszcze któryś? to nie wiem bo jak na moją znajomość elektroniki to 7 kabelków to trochę duża łamigłówka a nie chcę tego spie...yć za pomoc w rozwikłaniu łamigłówki z góry dzieki
-
dziwne stuki lewy przód - sprawdzone chyba wszystko :(
Kosmy odpowiedział roro → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
No w końcu dopadłem te stuki w życiu bym się nie spodziewał że coś takiego może być ale od początku może to się przydać innym Po wielu radach i przeczytanych postach postanowiłem wymienić poduszki górnego mocowania amortyzatorów i po zjeździe z podnośnika i przejechaniu paruset metrów dopiero zaczęło stukać to w tył zwrot i na podnośnik po poruszaniu kołem pierwsza diagnoza drążek kierowniczy ale przecież był dwa tygodnie wcześniej wymieniany czyżby bubel ale szczegółowe oględziny (czyli łapa na drążek i ruszanie kołem to nie drążek a przekładnia no to droższy kłopot ale szukamy dale i okazało się że śruby trzymające maglownicę jedna luźna mocno a druga też nie trzyma pierwszej nie idzie dokręcić ale gwint na śrubie i w maglownicy bez uwag więc podkładka druga dokręcona i nastała cisza słychać tylko szum opon i wady Polskich dróg ale bez stuków czyli warto się nie poddawać i szukać przyczyn a nie wymieniać auto bo usuniecie wady grosze a radość bezcenna -
dziwne stuki lewy przód - sprawdzone chyba wszystko :(
Kosmy odpowiedział roro → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Dziś rano po wczorajszym wieczornym deszczu i ochłodzeniu cisza czyżbym wersję zimową -
dziwne stuki lewy przód - sprawdzone chyba wszystko :(
Kosmy odpowiedział roro → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam od dwóch tygodni mam problem po ostatnich kwietniowych mrozach wymieniłem zawieszenie przód (Passat B5 Lift) przed powrotem zimy w Marcu zaczęło mi skrzypieć jakby guma tarła o metal pojechałem na trzepak diagnoza gumy na wahaczach dolnych wybite i stąd te skrzypienie decyzja wymiana wahaczy komplet prawa strona (dla jasności ubiegłej zimy córka jadać wpadła w dziurę felga do prostowania) lewa strona zero luzów po wymianie i ustawieniu zbieżności zaczął się problem ze stukami i cieplej na dworze tym głośniejsze stuki myślałem że to z powodu osłony pod silnikiem bo zbyt długie były blachowkręty i był ślad na wahaczach bo wymianie nic zero poprawy stukot jest taki jakby siadało łożysko w kole bo podobne były stukania ale łożyska wymieniłem oba na SKF w Lipcu ubr. i stukot nie przechodził w w werbel jak czasami teraz jak jadę po kostce brukowej. Już ręce opadają dwa razy na podnośnik niż w zawieszeniu nie jest luźne ani przez rękę ani prze łomik co zostało do sprawdzenia lub wymiany. Jest coraz cieplej a stuki coraz głośniejsze poradźcie Dodam że przed wymianą wahaczy takich stuków nie było ale też było zimniej -
Moje trzy grosze co do wymiany szyby czołowej Pękła mi szyba w ubiegłym roku (moja wina nie umiejętne ściąganie ramienia wycieraczki) wymieniłem na NordGlass i kicha od strony kierowcy wszystkie wycieraczki źle zbierają efekt skakania (wycieraczki testowane różnych producentów i różne typy) i w tym roku (w ostatni piątek) pękła mi szyba żadne reklamacje nie uwzględnione ani to że wycieraczki źle zbierają (już wcześniej reklamowałem) ani z powodu pęknięcia więc założyłem szybę firmy Pilkington i co wycieraczka która skakała na tamtej szybie na tej pracuje bez problemu nawet przy lekkim spryskaniu szyby więc odradzam NordGlass