Jump to content

Kosmy

  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Kosmy

  • Birthday 02/17/1954

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kwidzyn

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam chciałbym poznać historie samochodu Bora vin wvwzzz1jz2w3664669 juz korzystałem z tej opcji na tym forum raz Passat 2 x Audi może nawet u Ciebie ale ostatnio 2015 wiec trochę czasu minęł

    1. arkady375

      arkady375

      witam koszt 50 pln

  2. Witam chciałbym poznać historie samochodu Bora vin wvwzzz1jz2w3664669 juz korzystałem z tej opcji na tym forum raz Passat 2 x Audi może nawet u Ciebie ale ostatnio 2015 wiec trochę czasu minęło

  3. Obiło mi się o uszy że w ASO też już nie zalewają mineralnym tylko syntetykiem bo mniej niszczy magiel a że czeka mnie regeneracja magla to trzeba będzie pompę przepłukać i zalać syntetykiem
  4. Witam przy wtyku czerwonym są 4 kabelki wiadomo jeden plus drugi minus to są przewody grubsze ale są dwa cienkie od czego?
  5. W ubiegłym tygodniu w piątek(17.10) na dłuższej trasie co około 600 trasa Sopot Lublin na autostradzie pomiędzy Strykowem a Warszawą coś zaczęło dudnić a drążek zmiany biegów strasznie zaczął drżeć myślałem że coś z kołem ale na kierownicy tego czuć aż tak nie było czuć jak na podłodze dotelepałem sie 80/h (bo szybciej się nie dało) do Lublina tam do mechanika na szarpaki (3 tygodnie wcześniej wymiana całego zawieszenia) i nic wyważenie kół przód jedno miało 30g niedowagi po załatwieniu sprawy w Lublinie i z duszą na ramieniu powrót i wszystko w porządku dopiero jakieś sto km przed metą (Kwidzyn) powyżej 100/h dało się lekko słyszeć pukanie jakby ktoś uderzał w podłogę i wczoraj miałem ponad 120 km trasę i pod koniec znowu stuki ale mocniejsze dziś już po 3 km słychać dudnienie nawet powyżej 80/h W lublinie jak był na podnośniku to po złapaniu za półośkę z lewej strony na przegubie wewnętrznym wyczuwalny luz i to spory z prawej nie czyżby wewnętrzny przegub robił taki efekt?
  6. Tarcze zmienione na nacinane nawiercane nie pamiętam producenta są ok ale klocki stainhof wywaliłem przy nie cały 50% zużyciem popękały w miejscu gdzie jest czujnik i świeciła się non stop kontrolka zużycia i do wywalenia założyłem kierunkowe MS i docieram z każdą 100 jest lepiej czyli popieranie rodzimego producenta to był błąd - - - - - aktualizacja - - - - - Ja do Steinhofa mam negatywne zdanie i osobiście nie polecam na dzień dobry wyleciał jeden kabelek czujnika ale że Passat potrzebuje tylko na jedno koło przebolałem ale nie dojechałem nawet do 50% zużycia i zaczęła błyskać kontrolka zużycia a grubość klocka jeszcze słuszna ale jak zaczęła się świecić non stop to wymieniłem bo okazało się że klocki popękały w miejscu wklejenia czujników więc z własnego doświadczenie nie polecam
  7. Witam a o byście bardziej polecali tarcze ATE gładkie (oczywiście wentylowane) czy może lepiej Mikoda ale nacinane i nawiercane klocki Steinhof już mam bo się sprawdziły
  8. Witam mam pytanko do klocków hamulcowych Steinhof lepiej podejdą tarcze ATE gładkie czy lepiej Mikoda ale nacinane bo zbliża się termin wymiany za sugestie i rady z góry dzięki
  9. Od ponad roku mam założone klocki Steinhof z przodu do tarcz ATE i jest Ok. (ca 20000 km) oryginalne klocki ATE jeszcze bardziej pyliły Teraz planuję wymianę tarcz i klocków tył myślę o Mikoda i klocki Stainhof albo tarcze Brembo i klocki Ferodo a może tarcze Mikoda nawiercane i klocki Mikoda co o tym myślicie który wariant
  10. Witam prosiłbym o łopatologiczne wytłumaczenie tego błędy "18057 P1649 4689 CAN data bus, ABS - brak sygnału > moduł ABS, przewody, dopasowanie rezystora w ECM" dla mnie jest to za duża chińszczyzna z góry dzieki
  11. Witam nie jestem elektronikiem ani nawet elektrykiem i stąd moje mętne pojęcie o kabelkomani i dlatego mam pytanie w moim pasku gniazdo obd2 ma te wszystkie kabelki tj 7 szt i o czym muszę bezwzględnie pamiętać jakbym chciał przenieść gniazdo w inne miejsce bo 7 kabelków nie muszę to już się lekko zorientowałem myślę że pin nr 4, 7 i 16 ale czy jeszcze któryś? to nie wiem bo jak na moją znajomość elektroniki to 7 kabelków to trochę duża łamigłówka a nie chcę tego spie...yć za pomoc w rozwikłaniu łamigłówki z góry dzieki
  12. No w końcu dopadłem te stuki w życiu bym się nie spodziewał że coś takiego może być ale od początku może to się przydać innym Po wielu radach i przeczytanych postach postanowiłem wymienić poduszki górnego mocowania amortyzatorów i po zjeździe z podnośnika i przejechaniu paruset metrów dopiero zaczęło stukać to w tył zwrot i na podnośnik po poruszaniu kołem pierwsza diagnoza drążek kierowniczy ale przecież był dwa tygodnie wcześniej wymieniany czyżby bubel ale szczegółowe oględziny (czyli łapa na drążek i ruszanie kołem to nie drążek a przekładnia no to droższy kłopot ale szukamy dale i okazało się że śruby trzymające maglownicę jedna luźna mocno a druga też nie trzyma pierwszej nie idzie dokręcić ale gwint na śrubie i w maglownicy bez uwag więc podkładka druga dokręcona i nastała cisza słychać tylko szum opon i wady Polskich dróg ale bez stuków czyli warto się nie poddawać i szukać przyczyn a nie wymieniać auto bo usuniecie wady grosze a radość bezcenna
  13. Dziś rano po wczorajszym wieczornym deszczu i ochłodzeniu cisza czyżbym wersję zimową
  14. Witam od dwóch tygodni mam problem po ostatnich kwietniowych mrozach wymieniłem zawieszenie przód (Passat B5 Lift) przed powrotem zimy w Marcu zaczęło mi skrzypieć jakby guma tarła o metal pojechałem na trzepak diagnoza gumy na wahaczach dolnych wybite i stąd te skrzypienie decyzja wymiana wahaczy komplet prawa strona (dla jasności ubiegłej zimy córka jadać wpadła w dziurę felga do prostowania) lewa strona zero luzów po wymianie i ustawieniu zbieżności zaczął się problem ze stukami i cieplej na dworze tym głośniejsze stuki myślałem że to z powodu osłony pod silnikiem bo zbyt długie były blachowkręty i był ślad na wahaczach bo wymianie nic zero poprawy stukot jest taki jakby siadało łożysko w kole bo podobne były stukania ale łożyska wymieniłem oba na SKF w Lipcu ubr. i stukot nie przechodził w w werbel jak czasami teraz jak jadę po kostce brukowej. Już ręce opadają dwa razy na podnośnik niż w zawieszeniu nie jest luźne ani przez rękę ani prze łomik co zostało do sprawdzenia lub wymiany. Jest coraz cieplej a stuki coraz głośniejsze poradźcie Dodam że przed wymianą wahaczy takich stuków nie było ale też było zimniej
  15. Moje trzy grosze co do wymiany szyby czołowej Pękła mi szyba w ubiegłym roku (moja wina nie umiejętne ściąganie ramienia wycieraczki) wymieniłem na NordGlass i kicha od strony kierowcy wszystkie wycieraczki źle zbierają efekt skakania (wycieraczki testowane różnych producentów i różne typy) i w tym roku (w ostatni piątek) pękła mi szyba żadne reklamacje nie uwzględnione ani to że wycieraczki źle zbierają (już wcześniej reklamowałem) ani z powodu pęknięcia więc założyłem szybę firmy Pilkington i co wycieraczka która skakała na tamtej szybie na tej pracuje bez problemu nawet przy lekkim spryskaniu szyby więc odradzam NordGlass
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy