-
Liczba zawartości
63 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O passat4ever
- Urodziny 18.11.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Marek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
FZG
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
-
Rok produkcji
2019
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
passat4ever obserwuje zawartość → VIRTUAL TUNING, sprzęgło wpada w podłogę-jaka przyczyna? i Wymiana odmy olejowej 1.8 adr
-
Niestety nie mam w czym wybierać w moim mieście.. najchętniej oddałbym to komuś z forum kto ma narzędzia i chce trochę dorobić
-
Mechanik powiedział że konieczne będzie ściągnięcie kolektora ssącego, za samą robociznę powiedział 350zł. Czy mógłby ktoś podpowiedzieć do czego idzie wężyk z króćca zaznaczonego strzałką? Ten grubszy wiem że idzie do odmy lecz z tym cieńszym mam zagwózdkę..
-
Dzieki kolego za odpowiedź Z wykręconą przepustnicą miałem taki dostęp, że widziałem tylko króciec od odmy który de facto pękł i został w wężu idącym do kolanka przed przepustnicą, a cieńszy gumowy wężyk dosłownie kruszył się pod palcami (swoją drogą nawet nie wiem do czego on szedł....). Więc generalnie muszę wymienić odmę i dwa wężyki idące od kolanka. Modlę się nad tym tematem już trzeci dzień.. , w 1.9TDI AFN nie miałem takiego problemu z wyciągnieciem turbo jak tutaj z tą odmą i przepustnicą.. Jakbym wiedział że za 150zł ktoś mi to wymieni to z pocałowaniem dłoni bym skorzystał z usługi.. Kolego, naprawdę dałeś radę zmienić odmę tylko z wyciągniętą przepustnicą?
-
Chciałbym odświeżyć temat ponieważ w trakcie czyszczenia przepustnicy zobaczyłem sparciałe węże wychodzące od odmy i pękniętą odmę uwaloną olejem. W jaki sposób najprościej dostać się do odmy i ją wymienić ? Czy trzeba koniecznie demontować kolektor? Ile może policzyć warsztat za taką usługę ? Bo nie wiem czy jest sens bawić się z tym samemu...
-
Witam Proszę o analizę logów, pacjent to Touran 1.9TDI BXE 105km, chip na 140. Po regeneracji turbiny wolno reaguje na wciśnięcie gazu, jakieś 2 sekundy, ogólnie przyspiesza nieźle. Logi dynamiczne: http://vaglog.pl/log_264889.html http://vaglog.pl/log_264888.html http://vaglog.pl/log_264887.html http://vaglog.pl/log_264885.html Statyczne: http://vaglog.pl/log_264893.html http://vaglog.pl/log_264894.html
-
Ciekawi mnie tylko czy jeżeli sprawa jest w toku to czy mogę teraz sprzedać auto ? Czy rzeczoznawca będzie się odnosił do zdjęć zrobionych przez PZU czy musi przyjechać i osobiście zobaczyć..
-
Dzięki za obszerną odpowiedź Kalkulacja już dawno zrobiona przez polski związek motorowy i niestety PZU nic mi nie "dołożyło". Dziś zaniosłem wszystkie papiery prawnikowi, w czwartek wnosi pozew o resztę kwoty która mi się należy. Prawnik nie potrzebny wiadomo... ale koleś siedzi w temacie odszkodowań więc będzie wiedział co robić. Zobaczymy jak to się potoczy a potrwa to pewnie kilka miesięcy. Mówił że będzie powołany rzeczoznawca z sądu.
-
Dzięki za odpowiedź, a jakie są szanse na wygranie tego typu sprawy ? Mam zamiar iść z tym do prawnika jeśli już mam wkroczyć na drogę sądową. Czy sąd powołuje jakiegoś swojego rzeczoznawcę ?
-
Witam W ostatnim czasie byłem uczestnikiem drobnej kolizji drogowej (starszy pan nie zauważył mnie w lusterku zmieniając pas i wjechał na mnie) w wyniku której mam wgnieciony błotnik, przetarty zderzak i kierunkowskaz oraz obtartą oponę. Przyjechał rzeczoznawca PZU, dokonał oględzin, wieczorem otrzymałem wycenę szkody na 1200zł co przyprawiło mnie o śmiech a zarazem zdenerwowanie bo wiem że nie jest możliwe za tą kwotę naprawić tego. Powołałem więc niezależnego rzeczoznawcę, który wycenił tą szkodę na blisko 5tys zł. Wysłałem tą wycenę do PZU na co otrzymałem odpowiedź że nie widzą podstaw do zmiany strony i wypłaty wyższej kwoty. Niezależny rzeczoznawca polecił mi aby wziąć wszystkie dokumenty z tej sprawy i udać się do prawnika w celu założenia sprawy. I tu jestem w kropce.. bo nie wiem jakie są koszty założenia sprawy, a jeżeli sprawy nie wygram to jakimi kosztami zostanę obciążony. Czy waszym zdaniem warto iść w opór i zakładać sprawę czy raczej ciężko będzie coś z nimi ugrać?
-
2.8 v6 4 motion , wyrzuca płyn chłodniczy
passat4ever odpowiedział passat1.8t → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam Chciałbym nieco odświeżyć temat bo nie znalazłem innego, który by pasował do mojego pytania; a mianowicie mam możliwość zakupu Passata 2.8 2003r "w dobrych pieniądzach", autko poflotowe w ładnym stanie wizualnym. Niestety, zostałem poinformowany, że ubywa płynu chłodniczego i autko bierze olej. Świecąca kontrolka płynu oraz silnika. Faktycznie w zbiorniczku dość sucho. Silnik odpalony po miesiącu stania - pracuje ładnie, jednak przejażdżka była niemożliwa z powodów "polityki firmy". Chciałbym się dowiedzieć jakie konsekwencje mogą być tych przypadłości, które wymieniłem. Czy brak płynu chłodniczego to od razu uszczelka pod głowicą ? Jeśli tak to jakie to są koszta ? Prosiłbym o jakieś uwagi osób obeznanych w temacie 2.8 bo chciałbym oszacować czy warto się "pchać" w taki zakup. Pozdrawiam -
0:25 proszę jakie cudo
-
Do przyciemnienia szyb w domu, garażu itp będzie idealna. Jednak jeśli chcesz przyciemnić szyby w samochodzie to jedynie folia termokurczliwa, którą za pomocą opalarki (min 500st) i rakli "dokształcisz" folię. Rolka porządnej folii 75x300cm to ok 100zł i w górę nie polecam z allegro Pozdrawiam
-
A znaczek może w karbon ? żeby jeszcze choć trochę było go widać
-
Miałem tak samo gdy był dziurawy wąż intercooler - turbo. Po wymianie wkręcał się już normalnie na obroty... Sprawdź czy nie masz dziurawych gumowych węży Jak przyspieszasz to nic nie syczy spod maski ?