Skocz do zawartości

Dandek88

  • Liczba zawartości

    108
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Dandek88

  • Urodziny 23.01.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Daniel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bielsko-Biała

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witam. Tez mam problem z hamulcami. Bicie czy tez wibracje pojawiaja sie przy dojazdach np z gory hamuje z predkosci 30 - 40 km/h i wtedy czuc jakby pulsowanie hamulca - lekkie objawy tez na kierownicy. Moje pytania: 1. Czy odpowiedzialne za to moga byc hamulce tylko z przodu ? Mam nowy komplecik Zimmermana zrobione okolo 10 kkm. Na tyle mam jakies gowno TRW i juz widac na nich ze lipa, przod wyglada jak nowka. 2. Mam lekkie luzy na koncowkach drazkow kierowniczych wymieniac ? 3. Przegob prawy przod troche sie odzywa ale tylko czasami. Ogolnie jade na wakacje i wole miec wszystko tip top, ale sprzedaje tego passiaka i nie chce wladowywac nie wiadomo ile kasy. Z gory dzieki za pomoc.
  2. Poradziłes może sobie z tym zapachem ? Mam to samo w moim awx. Udało mi się jedynie zaobserwówczas ze biały dym po odpaleniu trwa jakiś czas i w pewnym momencie nagle znika. Płynu chłód nie ubywa oleju tez. Podekrzewami ze pompki do roboty bo na zimnym pewnie leją. Sprawdzalem na ciepłym i odczyty w normie. Smród jednak jak był tak jest a co naj dziwniejsze to czasem nic nie czuć a czasem wali na kilka metrów.
  3. MI tez cos skrzypi ale bardziej jakby z wewnatrz. Tzn moze nie skrzypi a jakby sie cos trzesło i jakby to było w schowku ale schowek pusty. Czy ktos mial cos podobnego ?
  4. Czy tam nie ma jakiejs uszczelki pod pokrywa ktora trzeba wymienic ? Da sie to zrobic bez klucza dynamometrycznego ? Dzieki
  5. Chyba tez dopadl mnie problem z przegobem. Jest on o tyle dziwny ze nie zawsze strzela. Czasem tak czasem nie, kola wcale nie musza byc na full skrecone to strzela, czasem na full i nie strzela. Moze to przegob wewnetrzny ? Jak to sprawdzic ?
  6. Kupiłem w końcu radio. Wybór padł na Blaupunkt SanFrancisco 320 - Podswietlenie ideał wg mnie - czerwone przyciski nibieski LCD. Zamieniłem kable do podtrzymania pamieci. Założyłem separator - smiga super! Problem który miałem z trzeszczacym tweeterem - wystarczyło docisnąć jednego pina w kostce bo prawie wypadł.
  7. Witam. Odkopie temat. Mam pytanie - mam u siebie 4 glosniki i 4 tweetery. Z kostki od radia wychodza po dwa kable na kazde drzwi ? Plus i minus do tych duzych glosnikow a do malych ida od glosnikow nie od radia ? To cale audio w passacie ? Ma ktos moze schemat ?
  8. A gdzie kupujecie te mieszki ? Ja galke mam jeszcze w porzadku tylko mieszek przetarty lekko - data w srodku sugeruje ze od nowosci. I jakis update manuala z pierwszej strony ? Bo niestety ale zdjecia padly i nie da rady sprawdzic. z gory dzieki
  9. Witam. A o ktore gumy dokladnie chodzi ? Znacie minimalny wymiar tarcz do jakich mozna toczyc ? Te mi drga ale zestawe TRW - moze one tak maja ? dodam ze klocki po przejechaniu 40 kkm prawie nic nie zjechane - a kto wie ile poprzedni wlasciciel na nich jezdzil. Tarcze, pod palcem czuc jakies rowki wiec moze cos z tymi TRW nie tak ?
  10. Jest ktos z okolic bielska bialej kto pomoglby ogarnac temat logow ?
  11. Wszystko spoko ale czy uwazacie ze mocny zapach spalin to powod normalnej pracy EGR'a ? Ojciec w Rav4 tez ma EGR i wcale nie czuc tych spalin. Do tego ( silnik 2.2 D-cat ) po przejechaniu 8kkm olej czysciutki - a tutaj ktos wspominal ze diesel to od razu czarny, ja w AWX mam czarny olej od razu . Chcialbym wyeleiminowac ten zapach spalin bo strasznie mnie on denerwuje. Ostatnio jak pisalem w innym temacie czyscilem caly dolot wraz z kolektorem ssacym EGR'em i po przejechaniu 1000 km EGR suchutki. sciagalem weze zeby sprawdzic po 1000 km i suchutko a zapach spalin dalej ten sam. Myslicie ze to pompka ktoras leje ? Z obserwacji wynika ze chyba na zimnym smierdzi bardziej niz na goracym - ale to moze subiektywne odczucie.
  12. Tez mysle nad tym ATE - mam niby calkiem dobre klocki ale chyba cos tarcze sie pokrzywily bo troche szarpia szczegolnie jak goracy - TRW chyba nie polecam, tylko kupilem juz auto na nich, zrobilem prawie 30k przez rok a klocki jak nowe a tarcze pod palcem czuc ze troche jakby nierowne. Czy ktos z forum sprzedaje w dobrej cenie ten zestaw ATE 288 i klocki z czujnikami ? Wie ktos co to za klucz do odkrecenia zacisku ? 18 czy 19 ? Rozumiem ze mocowanie jarzma jest pod tymi gumkami ? Tloczki z przodu wciskamy czy wkrecamy ? ( Tyl robilem - wkrecane ) Cos musze jeszcze wiedziec ? Z gory dzieki.
  13. Witam. Jestem swiezo po czyszczeniu zaworu EGR. Do tej roboty pozdejmowalem wszystkie weze, caly dolot od filtra do bloku czyli razem z kolektorem. Polecam zabieg bo syfu jest co nie miara, na laczeniach rur itd. U mnie EGR zamykal sie do konca ale w srodku byl bardzo maly przeswit UWAGA !! Do czyszczenia kolektora ssacego najlepiej nadaje sie srodek do czyszczenia szyb kominkowych EMWAY wraz z taka szczoteczka. 30 zl taki preparat ale kolektor jest wyczyszczony do zera - absolutnie zadnej nawet najdrobniejszej czarnej kropki w srodku. EGR czyscilem nafta przez 1 dzien moczony pozniej szczoteczka do zebow i preparat WURTH do czyszczenia hamulcy czy cos takiego - EGR wyglada jak nowy. Rura IC karcher i jazda wiec troche sie wymyla. Wszystkie weze dokladnie myte karcherem a szczegolnie laczenia. Ogolnie w dolocie calym mialem sucho, jedynie po stronie kierowcy jest taki krotki waz typu "L" i z neigo wyciekly 3 moze 4 kropki oleju. Zastanawia mnie tylko dlaczego EGR plul olejem jak szalony skoro w rurach tego oleju wcale duzo nie ma - raczej mgła olejowa i troche brudu. Zestaw uszczelek wszystkich wg numerow podanych gdzies tutaj na forum kosztowal mnie 67 zl w ASO VW. Ogolnie rozbierania 4 godziny skladania tyle samo - czyszczenie 2 dni Nie wypowiem sie czy samochod chodzi lepiej czy gorzej - odczucie jest oczywiscie na + jakby szybciej reagowal na gaz. Polecam kazdemu kto waha sie czy to zrobic - napewno nie zaszkodzi a pomoc tylko moze. Spostrzezenia: Otwory na kolektor w bloku mocno dosc zasyfione - balem sie tego ruszac zeby nie wlecialo do srodka Ktos cos z tym robil ? Mam chyba walnieta gruszke od EGR'a bo troche trzesie jak sie gasi i chyba nie zamyka tej przepustnicy do konca. Ma ktos podobnie ? To tyle.
  14. Witam, Tez mam problem z kablem. Kabel KKL. Port com ustawiony na COM4 latency probowalem na 10 na 7 - bez roznicy. Laptop z windowsem XP. Problem: Nie laczy z engine a dokladniej laczy tylko z ABS/ESP kontrolki migaja pokazuje ze nie ma bledow. z Airbag sie proboje laczyc bo kontrolka miga ale niestety pisze too many connections. Z modulem komfortu proboje ale niestety w tych napisach co jakies krzaki, niby sie polaczy ale jak dam fault codes to wypluwa taki komunikat jak w airbag. EDIT: program VCDS lite - sprawdzalem VWtool to samo. Wtyczki po prawej i po lewej przy progu cale. Mam dolozone odciecie zaplonu oraz niefabryczny alarm - czy to moze byc przyczyna ? To odciecie jest wylaczone i nie mma pojecia nawet jak to wlaczyc - samochod tak kupilem niecaly rok temu. Pisal ktos o odpieciu klemy - czy nie zresetuje mi to czegos ze bede musial na nowo ustawiac ? Odpale normalnie auto ? Jak odepne keleme to alarm nie zacznie wyc ? Z gory dzieki za porady!!!! Czekam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności