Skocz do zawartości
Gość magnus

Pytanie O Xenon do zwykłych lamp

Rekomendowane odpowiedzi

Gdybym miał soczewki to problemu by nie było,a tak to co - założę HIDa do normalnej lampy to mnie przecież zlinczujecie ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a po co CI ten HID??? weź chłopie przyinwestuj kup sobie osram night breaker PLUS i zobaczysz że nie potrzeba nic wiecej do zwykłych lampek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie niebieskie żarówki fajnie się sprawdzają na śniegu. Wystarczy że będzie padał deszcz / mokry asfalt a już widzisz 2 razy mniej niż przy zwykłej żarówce. Nie od parady oryginalny ksenon ma barwę 4100 - 4300 k. Jest to najlepszy kolor na każdą pogodę. Wbrew pozorom im więcej koloru niebieskiego tym mniej widzimy w brzydką pogodę.

 

Polecam zadbać o reflektory i dobre żarówki, niekoniecznie niebieskie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy ja mialem prawie wszystkie z tych zarowek zamontowane u siebie i zadne nie odwozrowuja barw ksenonu. sa lekko biale z wiekszoscia barwy zoltej i z czasem robia sie coraz mocniej zolte.

 

Czyli w gruncie rzeczy nie ma takich żarówek, które imitują xenon i poprawiają lub nie pogarszają widocznosci?

To chyba nie ma się co bawić w wydawanie kasy na żarówki, które mają pogorszyć widoczność po jakimś czasie stają się jak zwykłe żarówki (żółte).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zadnej roznicy w poziomi swiecenia na scianie nie bylo

No z pewnością ;)

Jak stoi w miejscu to niema-ot cała filozofia samopoziomowania...

Uwierz mi że różnica jest spora,ale nie będę tego wałkował poraz kolejny.

 

 

 

to mnie przecież zlinczujecie ;-)

 

Otóż to :-D

Żartuję,każdy ma swoją głowę i według swoich upodobań zakłada co chce.A to że innym to przeszkadza,oślepia i jest niedopuszczone do ruchu to już inna bajka ;)

 

 

 

Takie niebieskie żarówki fajnie się sprawdzają na śniegu. Wystarczy że będzie padał deszcz / mokry asfalt a już widzisz 2 razy mniej niż przy zwykłej żarówce. Nie od parady oryginalny ksenon ma barwę 4100 - 4300 k. Jest to najlepszy kolor na każdą pogodę. Wbrew pozorom im więcej koloru niebieskiego tym mniej widzimy w brzydką pogodę.

 

Polecam zadbać o reflektory i dobre żarówki, niekoniecznie niebieskie.

 

No i powtarzamy to poraz kolejny i efektu pewnie nie będzie żadnego dopóki nasze społeczeństwo się nie nauczy pożądnie czytać ;)

 

Jeszcze raz-im więcej barwy tym gorzej,szczególnie podczas deszczu w ciemnościach.

 

 

 

Czyli w gruncie rzeczy nie ma takich żarówek, które imitują xenon i poprawiają lub nie pogarszają widocznosci?

Niema i basta.ŻADNA żarówka nie będzie xenonem...Może jedy nie być nieco mocniejsze światło niż zwykła żarówka i nieco inna barwa światła.

To chyba nie ma się co bawić w wydawanie kasy na żarówki, które mają pogorszyć widoczność po jakimś czasie stają się jak zwykłe żarówki (żółte).

 

Moim zdaniem (z tych żarówek które wymieniłem powyżej) najlepsze są chyba jednak Osram Night Breaker Plus.

Popatrzcie na posty Charakterka,On testował bardzo dużo żarówek ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy mógłbyś polecić jakieś dobre żarówki żeby świeciły bardziej białym niż żółtym światłem, żeby efekt wizualny był lepszy i dobra jakość?

Edytowane przez Sierko2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy mógłbyś polecić jakieś dobre żarówki żeby świeciły bardziej białym niż żółtym światłem, żeby efekt wizualny był lepszy i dobra jakość?

Najlepiej Osram Nightbreaker,pisałem to już ostatnio tylko nie pamiętam gdzie.Podałem 4 rodzaje żarówek z których by możnabyło najlepiej wybrać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy mógłbyś polecić jakieś dobre żarówki żeby świeciły bardziej białym niż żółtym światłem, żeby efekt wizualny był lepszy i dobra jakość?

 

1. Regeneracja reflektorów i (kloszy i odbłyśników):

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47704

 

2. Żarówki.

 

Philips Night Guide 3 Color Safety Double lifetime H7S (do soczewek) i H7R (do odbłyśników) - świetna żarówka na każdą pogodę. Szczególnie na mokrym nie do wyjęcia.

 

Philips Xtreme - bardzo mnie rozczarowała. Brzydkie żółte światło i świeci naprawdę źle. Niewarta kasy, wydanej na nią.

 

Philips Blue Vision. Z tej serii polecam tylko postojówki. Bo już na pewno nie żarówki, które drogę oświetlają gorzej niż standardowe philipsy. Miało być ładne białe światło - wyszło białawo w kloszu, a na drodze - delikatna porażka.

 

Osram Silverstar. Jak dla mnie najbardziej niedoceniana żarówka. Daje ogrom światła krócej żyje co prawda, ale za to jej cena nie powala z nóg. Po prostu rewelacyjna żarówka do świateł mijania (podobnie jak 3 kolorowa philipsa, tylko silverstar jaśniejszy). Żyją około roku (max 20 000 km) Dlatego warto mieć w zapasie komplecik.

 

Osram Night Breaker Plus. Totalny odjazd. Ale żyją naprawdę krótko. Najlepiej je wtyknąć na drogowe i wozić w zapasie drugi komplet.

 

Osram Cool Blue. Podobnie jak niebieski Philips. Biało w reflektorze, a na jezdni niekoniecznie fajnie. Z tej serii podobnie jak u Philipsa polecam postojówki (takie mam u siebie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam i mam takie pytanie,robiłem przegląd i wymontowałem hid xenon który lutowałem by nie ciąć blaszki potem kupiłem nowe żarniki 5K i po podłączeniu i uruchomieniu świecą około 15s i gasną samoczynnie nie wiem czemu?? Jak zgaszę i zaświecę to zaś 15s i ciemność,czyżby przetwornice nie wyrabiały??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :) może coś wybiorę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam i mam takie pytanie,robiłem przegląd i wymontowałem hid xenon który lutowałem by nie ciąć blaszki potem kupiłem nowe żarniki 5K i po podłączeniu i uruchomieniu świecą około 15s i gasną samoczynnie nie wiem czemu?? Jak zgaszę i zaświecę to zaś 15s i ciemność,czyżby przetwornice nie wyrabiały??

 

Obie gasną jednocześnie? W tym samym czasie? Biegunowość podłączenia przetwornic sprawdziłeś? Pytane zasadnicze jakie są to przetwornice? Bo te tanie są... hm tanie :) I niekoniecznie dobre. Nie radzą sobie z zapłonem xenona. Palniki były w komplecie, czy dokupiłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za komplet dałem 70€ ,teraz kupiłem na allegro dwa palniki i po założeniu gasną praktycznie razem.Biegunowośc jest dobra bo przy zamianie + - nie zapala wcale.Pewnie przetwornice nie wyrabiają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam czy mógłby ktoś podesłać fotki jak wygląda lampa od strony komory silnika po założenie HID-ów chodzi mi o mocowanie przetwornic z gory dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam czy mógłby ktoś podesłać fotki jak wygląda lampa od strony komory silnika po założenie HID-ów chodzi mi o mocowanie przetwornic z gory dzięki

 

Tutaj masz fotki kolegi Omni81:

http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=423702&postcount=30

i kolegi Roqs:

http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=434458&postcount=71

Edytowane przez Wojciechpop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mogę coś dorzucić... od samego początku HIDów panowie policyje z mojej miejscowości nas skutecznie łupili z tego typu wynalazków. Czy to motocykle czy soczewki w A4 Pasku czy czym innym wynalazku bez soczewki. Robione kilkakrotnie akcje typu "ZNICZ" na xenony eliminowały takie przeróbki. Wczoraj byłem na przeglądzie Octavką ojczulka z fabrycznym xenonem i facet aż się bał wbić pieczątkę bo do końca nie mógł uwierzyć, że takie były. Żadne tłumaczenie o poprawnym ustawieniu świateł nie ma tu sensu. Producent uzyskał homologację na halogen to ma tam siedzieć halogen a nie żaden H7 HID. Prawo jest klarowne i mówi, że ma być samopoziomowanie i spryskiwanie, a lampa minimum typu DC czyli pod xenon koniec.

W starym swoim pasku B4 mam popularne lampy z ringami, w które planowałem włożyć HID'a. Dałem sobie siana po tym jak pojawiła się na rynku Night Breaker Osrama. Po prostu szkoda zachodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hahahah...wlasnie bylem sobie na angielskim forum i zostalem wysmiany, iz spryski sa potrzebne do hidu, a nawet kolesie polecaja sobie montowanie hid do zwyklej lampy...

I za cholere takiemu nic nie przetlumaczysz bo on wie lepiej;)

Panowie warto bylo urodzic sie w PL i chodzic do szkoly, efekty college w ktorym sie siedzi na koncu na pc jak sobie czlowiek nie radz daja sie odczuc w uk na co dzien.

 

---------- Post added at 15:12 ---------- Previous post was at 15:10 ----------

 

Wysmiali mnie bo napisalem zeby zadbali o przeciwnikow na drodze i zamontowali poprawnie hid, czyli do soczewki i przydaly by sie spryski.

 

---------- Post added at 15:13 ---------- Previous post was at 15:12 ----------

 

AAAAA... i dowiedzialm sie ze licznik sie wyciaga i wklada inny i dzial hahahah...pieknie tam w glowach maja, i pozniej jeszcze chca sprzedac te zlomy kolegom;)

 

---------- Post added at 15:13 ---------- Previous post was at 15:13 ----------

 

sory za odejscie od tematu, ale musialem sie pochwalic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest związane z przysłowiem: "Zakazany owoc smakuje lepiej"

W USA, gdzie ludzie raczej nie są wykształceni, nie ma tradycji pakowania Hid w lampy H. A ci którzy pragną mieć HID w starszym samochodzie płacą nie małą kasę firmom, które wstawiają porządne soczewki do starych reflektorów, albo kombinują na własną rękę. Kwestia podejścia, tam jak masz HID to jesteś be, a u nas jesteś cool bo ci świeci na niebiesko. Kwestia akceptacji społecznej, dlatego też nie udzielam się w sprawach związanych z Hidem w reflektorach H - zasady trzeba mieć ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie udzielam się w sprawach związanych z Hidem w reflektorach H

 

I ja też odpuszczę ten temat :)

 

Poza tym-myślę że należałoby już wątek zamknąć,w końcu dosyć sporo-a myślę że wszystko-zostało już powiedziane.No więc po co się produkować skoro inni i tak wiedzą lepiej?

 

Pozdrawiam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I ja też odpuszczę ten temat :)

 

Poza tym-myślę że należałoby już wątek zamknąć,w końcu dosyć sporo-a myślę że wszystko-zostało już powiedziane.No więc po co się produkować skoro inni i tak wiedzą lepiej?

 

Pozdrawiam ;)

i za takie wypowiedzi wodka sie powinna dla mowcy lac strumieniami, a jak nie p[ije to Nowe oponki mu na lato;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i za takie wypowiedzi wodka sie powinna dla mowcy lac strumieniami, a jak nie p[ije to Nowe oponki mu na lato;)

 

Pana Tadeusza proszę ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poszło PW do Łysego,zobaczymy jak sprawa się potoczy.Wątej rzeczywiście już moim zdaniem niepotrzebny.

 

Podsumowując-xenon do zwykłych lamp-stanowcze NIE.Jeżeli ktoś chce-zakłada na własną odpowiedzialność.Jaki osprzęt ma być przy xenonach i jak mają działać każdy już powinien wiedzieć-jak nie to może zawsze doczytać.

 

pozdrawiam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności