Mr. X Zgłoś #181 Napisano 8 Października 2015 Mam MFD wer D i can podpiąłem do kabli idących od przekaźnika do licznika. Do licznika był doprowadzony can. Do radia podpiąłem zgodnie z rozpiską na radiu do kości 26 pin. Później poprowadziłem też kabel z przekaźnika pin 5 do radia na żółtą kostkę pin 11. Ale i tak nie działa sterowanie. Kodowanie przekaźnika mam kod 00118 ponieważ na 00008 nie mam podświetlenia kierownicy. Czy może coś źle podpiąłem? rozumiem, że podłączyłeś pin 13 i 26 z wtyczki 26 pinowej navi pod sygnał CAN oraz masz podłączone piny 1 i 3 sterownika multifunkcji na piny 8 i 9 zielonej wtyczki licznika? przy takim połączeniu nie ma potrzeby łączenia jednoprzewodowo navi z pinu 11 zielonej kostki mini iso na 5 pin sterownika multifunkcji albo ma być komunikacja po CAN albo bez CAN jednoprzewodowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralf2410 Zgłoś #182 Napisano 8 Października 2015 Mam podłączone tak jak napisałeś. Dodatkowy kabel prowadziłem ponieważ chciałem jeszcze sprawdzić czy tak za działa. Ale nie działa dalej. Co może być powodem? I dlaczego wyskakuje błąd 01336-80-10. Czy to może być przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tylas Zgłoś #183 Napisano 8 Października 2015 ja, a w czym problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralf2410 Zgłoś #184 Napisano 31 Października 2015 Witam. Pod długiej walce i pomocy kolegów "vipereeek" i "Mr. X" problem rozwiązany. Kierownica działa na przekaźniku 451. Podłączenie podobne jak przekaźnika 452 tylko dwa kable więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LPEOP Zgłoś #185 Napisano 9 Listopada 2015 a czy jest ktos z łódzkiego lub świętokrzyskiego kto podjąłby się montażu multi kierownicy w moim b5 FL.? - - - - - aktualizacja - - - - - oczywiście nie za friko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #186 Napisano 17 Lutego 2016 Panowie a powiedzcie czym się różni manetka tempomatu zwykła od tej z wersji z kierą multi? Nie mam teraz ani tempomatu ani kiery multi a myślę o założeniu takiej kiery więc wypadało by dołożyć też manetkę aby od razu mieć tempomat. Tylko czym one się różnią? Sprawa dotyczy co prawda Sharana 7M ale to chyba to samo co B5 FL? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Keramak Zgłoś #187 Napisano 17 Lutego 2016 artkon , jest tak, że manetka do multi ma tylko włącznik tempomatu, a zwykła jeszcze przyciski do ustawień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #188 Napisano 18 Lutego 2016 Dzięki za odpowiedź. Czyli ta manetka jest do zwykłej kiery a ta do multifunkcji? Dobrze rozumuję? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Keramak Zgłoś #189 Napisano 18 Lutego 2016 Zasadniczo tak, obie mogą być do MF, a ta z przełącznikami tylko do zwykłej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kikus Zgłoś #190 Napisano 3 Marca 2016 Koledzy a jak w passacie nie ma kostek mini ISO co dalej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zorin Zgłoś #191 Napisano 3 Marca 2016 Mowisz o zielonej kostce do radia? Ja znalazlem jakis co pasowal z tylu radia podlutowalem kabelek nacagnolem na pin termokurczliwa koszulke i wpiolem i dziala juz rok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #192 Napisano 3 Marca 2016 Koledzy a jak w passacie nie ma kostek mini ISO co dalej? Podjedź na jakiś szrot, tam raczej powinni mieć takie wtyczki choćby w rozbieranych autach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kikus Zgłoś #193 Napisano 6 Marca 2016 to musze podjechac na szrot a tak czytam czytam to zeby bylo sterowanie radia w kierownicy to do radia trzeba pociagnac jeden kabel tak z ego co pisze mr x.i jeszcze pytanko teraz mam gamme zaniedlugo bedzie mfd czy bedzie to wszystko dzialac na mfd z gory dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #194 Napisano 6 Marca 2016 to musze podjechac na szrot a tak czytam czytam to zeby bylo sterowanie radia w kierownicy to do radia trzeba pociagnac jeden kabel tak z ego co pisze mr x.i jeszcze pytanko teraz mam gamme zaniedlugo bedzie mfd czy bedzie to wszystko dzialac na mfd z gory dziekuje Tak będzie ale jeśli masz w planach licznik full fis to dociągnij do zielonej wtyczki licznika od zielonej mini iso również 3 przewody by były informacje z radia na fisie wyświetlane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kikus Zgłoś #195 Napisano 6 Marca 2016 dzieki Mr.X..tylko nie napisales do sterowania radiem z przekaznizka 452 idzie tylko jeden kabel do kostki zielonej mini iso tak i tona tyle?.a full fis bedzie w przyszlosci takze dzieki za porade:) - - - - - aktualizacja - - - - - i jeszcze pytanko czy droga jest wymiana na full fis? - - - - - aktualizacja - - - - - i czy samemu da rade to zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #196 Napisano 6 Marca 2016 dzieki Mr.X..tylko nie napisales do sterowania radiem z przekaznizka 452 idzie tylko jeden kabel do kostki zielonej mini iso tak i tona tyle?.a full fis bedzie w przyszlosci takze dzieki za porade:) - - - - - aktualizacja - - - - - i jeszcze pytanko czy droga jest wymiana na full fis? - - - - - aktualizacja - - - - - i czy samemu da rade to zrobic? Jasne, żeby da radę. Jeśli masz 1/2 FIS to nawet kabli nie trzeba ciągnąć aby licznik zadziałał. Tylko ewentualnie te 3 do zielonej wtyczki licznika by komunikaty z radia na fosie były. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Benny Zgłoś #197 Napisano 20 Kwietnia 2016 Witam, przy okazji przekładki anglika postanowiłem założyć kierownicę multifunkcyjną. Jak do tej pory w samochodzie było radio gamma, auto to passat z 2002 roku. Z racji iż miałem przekaźnik 451 to na nim zbudowałem instalację. Próbowałem podłączyć z pinu 5 przekaźnika na pin 11 zielonej kostki mini-iso sterowanie radiem mając nadzieję że przekaźnik 451 również będzie działał poza can. Nie mogę jednak aktywować tempomatu (przy okazji też dołożyłem do wyposażenia) ani przycisków sterowania radiem. Mam wersję lite vcdsa, czy to może być powodem? Z połączeniem z innymi modułami w aucie radzi sobie bez problemu. Wszystko podłączyłem według schematu, jedynie co mogę zrobić to z pinów 1 i 3 przekaźnika 451 podłączyć can do radia, tylko gdzie? Próbowałem na odtwarzaczu mcd, w odtwarzaczu mam kostke 10-pinową, czy mam podłączyć can pod canL canH w tej wtyczce? Docelowo mam już kupioną stację GMS 6501 jednak chciałem najpierw uruchomić kierę na fabrycznym radiu, co radzicie? Może jest ktoś z małopolski albo śląska do kogo mógłbym to zawieźć, wiadomo nie za darmo:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #198 Napisano 29 Kwietnia 2016 Czołgiem. No to teraz pytanie za "milijon"... Multifunkcja działa, tempomat działa. Manetka pozostała póki co z tempomatem. Nie działa przycisk CANCEL. Podpięte wg. schematów zgodnie ze sztuką. Obecnie do manetki dochodzą tylko 3 przewody - zasilanie i dwa wyjścia do ECU. I tu pytanie: Jaki stan powinien być w grupie 006 w ECU przy przełączeniu na ON? U mnie dwie ostatnie jedynki się pojawiają, reszta 0. Wtedy wsio działa. I co najciekawsze, na OFF w grupie 6 pokazuje wszystko sprawnie, hamulec, ON, sprzegło, natomiast po włączeniu na ON nie widzi już reakcji sprzęgła... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #199 Napisano 29 Kwietnia 2016 Nie działa przycisk CANCEL. Gdzie masz dolutowany przewód z PIN14 przekaźnika od MF ? :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #200 Napisano 29 Kwietnia 2016 (edytowane) Wszystko co do ECU mam podlutowane bezpośrednio do niego, do manetki tempomatu dochodzą obecnie tylko 2 przewody z ecu - włączenie tempomatu i podtrzymanie bodajże ( te, które odpowiadają za dwie jedynki w grupie 6 ecu). Po włączeniu manetki na ON mam 000011, czyli OK. Jak jest tylko jedna jedynka obojętnie która to nie działa w ogóle. ECU jakie mam to 012A, ale wątpię, że to jest powodem problemów... Edytowane 29 Kwietnia 2016 przez polonez15 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach