Skocz do zawartości

Benny

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Benny

  • Urodziny 16.06.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Spytkowice

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Czy ktoś mógłby mi pomóc, co może być przyczyną zaistniałej awarii?
  2. Witam, z góry przepraszam że odgrzewam temat, ale mam problem jak sądzę również z uszczelką pod głowicą w moim Passacie. Samochód: VW Passat b5 fl 1.9tdi 130km Objawy: Od pewnego czasu samochód kopcił na biało, ogrzewanie działało bardzo słabo, a oleju ubywało. Przyjechałem samochodem i normalnie zgasiłem. Po odpaleniu następnego dnia auto dziwnie chodziło, nierówno jakby nie dostawało paliwa albo chodziło na trzy gary. Po ujechaniu stu metrów zgasło i pojechało na holu do domu. Jak sądzicie, co poszło? Moje typy to albo uszczelka pod głowicą (chociaż nie ma masła pod korkiem, ani oleju w płynie) albo silnik jest zajechany.
  3. Witam, przy okazji przekładki anglika postanowiłem założyć kierownicę multifunkcyjną. Jak do tej pory w samochodzie było radio gamma, auto to passat z 2002 roku. Z racji iż miałem przekaźnik 451 to na nim zbudowałem instalację. Próbowałem podłączyć z pinu 5 przekaźnika na pin 11 zielonej kostki mini-iso sterowanie radiem mając nadzieję że przekaźnik 451 również będzie działał poza can. Nie mogę jednak aktywować tempomatu (przy okazji też dołożyłem do wyposażenia) ani przycisków sterowania radiem. Mam wersję lite vcdsa, czy to może być powodem? Z połączeniem z innymi modułami w aucie radzi sobie bez problemu. Wszystko podłączyłem według schematu, jedynie co mogę zrobić to z pinów 1 i 3 przekaźnika 451 podłączyć can do radia, tylko gdzie? Próbowałem na odtwarzaczu mcd, w odtwarzaczu mam kostke 10-pinową, czy mam podłączyć can pod canL canH w tej wtyczce? Docelowo mam już kupioną stację GMS 6501 jednak chciałem najpierw uruchomić kierę na fabrycznym radiu, co radzicie? Może jest ktoś z małopolski albo śląska do kogo mógłbym to zawieźć, wiadomo nie za darmo:)
  4. Witam i z góry przepraszam że odgrzebuję temat sprzed kilku lat, ale mam podobny problem na temat którego nie znalazłem nic w internecie. Chciałbym zamontować w Passacie b5 fl radio Parrot Asteroid Smart oraz podłączyć do niego sterowanie z kierownicy multifunkcyjnej. Można to zrealizować przy pomocy interfejsu Unika Parrot Asteroid, jednak z danych producenta wynika, że interfejs jest kompatybilny z kierownicą multifunkcyjną w Passacie b6 http://dbinstall.parrot.com/compatibility_pdf.php?model=1640&ck=11 Znalazłem na zagranicznym forum informację od firmy Parrot, że najprawdopodobniej urządzenie jest również kompatybilne z moim Passatem http://forum.parrot.com/usa/viewtopic.php?id=28409 Co o tym sądzicie, czym różni się sterowanie z kierownicy w Passacie b5 i b6? Jak najlepiej rozwiązać problem sterowania z kierownicy radiem Parrot w Passacie b5 fl?
  5. Lisekexeter, dzięki bardzo za pomoc i szybką odpowiedź, zabieram się do roboty:)
  6. Dzięki bardzo za pomoc, tym bardziej że jak się domyślacie nie zajmuje się tym zarobkowo, to moja pierwsza przekładka jedynie na własne potrzeby:) Ściana grodziowa myślę że podejdzie na właściwe miejsce, musiałbym się chyba bardzo starać żeby wyszła przesunięta. Nie rozumiem o co chodzi z przetłoczeniem na kielichu na przewody klimy. O kostkach w klimatroniku czytałem, nakładkę na wyjście do kierownicy mam zamiar przespawać. Problem pojawił się z tym co piszesz o przesunięciu maglownicy. Miałem nadzieję że maglownica podejdzie plug&play poza tą trzecią śrubą przykręcaną od spodu. Jak to najlepiej rozgryźć, naspawać jakieś blachy i do nich przymocować maglownicę? Bo przykręcenie w oryginalne miejsca na pewno nie przejdzie, na końcówkach drążków nie ma możliwości takiej regulacji, poza tym wyjście pod kolumnę kierownicy by się przusunęło. Załączam rysunek. Na czerwono zaznaczyłem miejsca, gdzie w angliku są zlokalizowane miejsca na montaż maglownicy, na niebiesko tam gdzie są w wersji europejskiej. Co radzicie?
  7. A co z pedałami, czy mogę kupić obojętnie jakie, czy muszą pasować pod konkretną wersję silnikową?
  8. Mam pytanie pośrednio dotyczące zmiany skrzyni automatycznej na manualną, mam nadzieję że administratorzy nie będą mieli nic przeciwko że napiszę je tutaj, ponieważ nie chcę zakładać osobnego tematu. Robię właśnie przekładkę anglika z silnikiem 1.8T. Jako dawcę mam na podwórku passata z silnikiem 2.5tdi tylko w automacie. Musze więc dokupić kompletne pedały i chciałbym się dowiedzieć, czy różnią się one w poszczególnych wersjach silnikowych? Jeśli tak to czy ta różnica jest tylko w potencjometrze gazu? Czy servo hamulcowe i pompka sprzęgła z anglika będą pasowały? Co jeszcze ewentualnie potrzebuję dokupić?
  9. Sprawdziłem już połączenia wężyków od podciśnienia i faktycznie dwa wężyki dość lekko zeszły z trójników - inne wchodzą bardzo ciasno. Wymienię je bo mam taki wąż - niestety dopiero koło środy bo na razie jestem poza domem. Wszystko to o czym piszecie może przyczynić się do osłabienia auta ale skąd taka ilość oleju w układzie doładowującym? Możliwe że z odmy? Jeśli nie to uszczelniacze na turbinie przepuszczają. Dodam, że turbina, jak i miejsce gdzie odma wchodzi do grubego węża przy turbinie są mocno spocone olejem. Jak na razie mam taki plan działania: Po pierwsze zlokalizować skąd olej dostaje się do układu. W tym celu wypnę odmę i skieruje do jakiegoś naczynia które chwilowo zamocuję w aucie. Jeśli nadal będzie wyciek oleju, to znaczy że turbina. Następnie wyczyszczę cały układ (węże, intercooler, turbinę, czujniki ciśnienia) Co myślicie o takim "doświadczeniu"?
  10. W tygodniu postaram się kupić miernik podciśnienia bo jak na razie nie mam możliwości pomiaru. A czy sama obecność oleju w układzie (niezależnie od tego, czy przedostaje się on z turbiny , czy z odmy- dodam że turbina, jak i koniec odmy są mocno zroszone) doładowującym może powodować osadzanie się na ściankach, które blokuje EGR? Czy EGR przy dodawaniu gazu na postoju też powinien zmieniać położenie?
  11. Przejechałem się dzisiaj Passatem i wydaje mi się, że hamulce słabiej działają, ale nie wiem czy to tylko moje wyczulenie, czy faktycznie tak jest. W takim razie padnięta by była pompka waku? Między pompką a gruszką, która pełni rolę zbiornika podciśnienia musi być przewód. Czy zdejmując go z gruszki przy włączonym silniku powinienem czuć zasysanie na palcu? A jeśli mam auto na biegu jałowym, to przy dodawaniu gazu zawór EGR powinien się otwierać? (byłoby to widoczne na zewnątrz i mógłbym ocenić pracę pompki). Nie mam do końca pewności, czy to uszczelniacze na turbinie puszczają. Czy możliwe aby taka spora ilość oleju wydostawała się przez odmę? Połączenie odmy z tym grubym wężem przy turbinie jest mocno zroszone. Może odłączę odmę i skieruje jej wylot do jakiegoś słoiczka żeby dowiedzieć się skąd tyle oleju w układzie? Na pewno muszę wyczyścić cały układ doładowujący, ale co powoduje takie zmulenie samochodu? Dodam że sprawdzając ostatnio auto na trasach do 3km zachowuje się normalnie. Czy ta cała maź może blokować otwieranie EGR? Dlaczego osłabienie nie następuje od razu tylko po kilku kilometrach? Co radzicie?
  12. Witam, jestem nowy na forum, więc z góry proszę o wyrozumiałość. Mam podobny problem co kolega powyżej, a dotyczy on Passata b5 fl. Silnik to diesel AVF. Po przejechaniu kilku kilometrów auto zaczyna znacznie tracić na mocy. Pojawia się komunikat abgas werkstatt (od razu po uruchomieniu silnika zresztą też). Po podłączeniu do komputera wyskakuje mi błąd 17965 ("Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża" lub według innej książki "regulacja ciśnienia doładowania, przekroczona górna granica regulacji". Odkręciłem plastikową obudowę silnika i okazało się, że zawór EGR jest cały mokry. Maź wycieka z dwóch otworów z zaworu. Przy okazji odkręcenia pokrywy silnika okazało się, że w moim Passacie odłączona jest chłodnica spalin (o czym wcześniej nie miałem pojęcia). Podobno jest ona tylko w celu uzyskania lepszej normy spalin, więc nie ma to chyba nic wspólnego z moim problemem. Co radzicie zrobić? Czy wyczyszczenie EGR może załatwić sprawę, czy nie ma to sensu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności