Skocz do zawartości
norbert2205

Akcja serwisowa 23H9 - Wymia pompowtryskiwaczy piezoelektrycznych Siemens (zamknięta z końcem 2015)

Rekomendowane odpowiedzi

Błąd pojawił się po przejechaniu 10 km od wymiany...

Czy osoby mające dostęp do VAG'a mogą sprawdzić, czy u nich również pojawiają się błędy po wymianie wtrysków na "Continentala" i podzielić się wynikiem na forum?

 

Próbowałeś kasować błąd, jeżeli po skasowaniou błąd powraca,to coś jest nie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

servee79, a jakieś masz objawy oprocz tych bledow??

ja dzisiaj robilem trase 100km i przyznam ze jadac ze staala predkoscia chyba delikatnie szarpie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jadac ze staala predkoscia chyba delikatnie szarpie

 

Ja nie mam B6 tylko Seata Altea Freetrack, ale potwierdzam - czuć delikatne "szarpanie" podczas spokojnej jazdy (przegazowanie, na wciśniętym sprzęgle lub redukcja pomaga na jakiś czas...).

Jeszcze nie wymyśliliśmy z mechanikami co to może być - ostatnio zaczęło mi strasznie telepać budą podczas jazdy ok. 100-110km/h okazało się, że winne temu były opony (po zmianie na zimówki objaw ustąpił) - a już miałem reklamowac pompki :)

Być może i tutaj jest jakaś pierdoła, która wcześniej nie była wyczuwalna, a teraz z racji nowych wtryskiwaczy poprostu bardziej czuć?

Muszę poobserwować jaki ma wpływ zapełnienie DPF na pojawianie się tych "szarpnięć"...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
servee79, a jakieś masz objawy oprocz tych bledow??

Błąd wyskoczył podczas postoju. Uruchomiłem silnik tylko po to, żeby dogrzać kabinę bo na kogoś czekałem, a było chłodno. Na chodzie był z pół godzinki. Przed odpaleniem silnika błędu nie było, bo sprawdzałem - pojawił się w trakcie. Problemów z pracą silnika żadnych nie zaobserwowałem. Po rozgrzaniu kilka razy go delikatnie przygazowałem tak do ~2000 rpm. Błąd na razie pojawił się tylko raz. Na razie go nie kasuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to oceniajcie i mówcie jak jest u Was..plizzz..

 

W garażu było 6,5 stopnia, para z ust leciała.. jakiś dupek nie zamknął bramy ;)

 

Żeby było szybciej: 2:48 zaczyna dymić, 6:21 przestaje, potem rzut na zegary... O co biega? Jest tak u Was?

 

Auto z realnym przebiegiem 142 tyś, wymiana wtrysków w piątek zawiodła.. Nie wiem, czy takie dymienie było wcześniej.. Nie sprawdziłem przed wymianą..

Dymek w HD ;)

[video=youtube_share;LCnS7sf9HMQ]http://youtu.be/LCnS7sf9HMQ?hd=1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry za OT, ale tak mi jakoś przyszło do głowy... parafrazując tytuł "Dom na Rozlewiskiem", że ten filmik to by można było nazwać "Dym za Passaciskiem" ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to oceniajcie i mówcie jak jest u Was..plizzz..

 

W garażu było 6,5 stopnia, para z ust leciała.. jakiś dupek nie zamknął bramy ;)

 

Żeby było szybciej: 2:48 zaczyna dymić, 6:21 przestaje, potem rzut na zegary... O co biega? Jest tak u Was?

 

Auto z realnym przebiegiem 142 tyś, wymiana wtrysków w piątek zawiodła.. Nie wiem, czy takie dymienie było wcześniej.. Nie sprawdziłem przed wymianą..

Dymek w HD ;)

[video=youtube_share;LCnS7sf9HMQ]http://youtu.be/LCnS7sf9HMQ?hd=1

 

 

U mnie jest dokładnie to samo mam 2.0tdi BKP. Wydaje mi się, że po prostu katalizator wypala jak już ktoś wspominał i raczej nie ma co się martwić tym dymem, bo to raczej wydaje się normalne, ale poczekam na zdanie kogoś kto bardziej się na tym zna:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam tak samo a jeszcze nie wymieniałem :) także wymiana u Ciebie raczej na plus...może tylko obroty mam niższe niż 800 ;P ale to na rozgrzanym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z garażu jestem też po wymianie pompek i u mnie nic nie kopci czekałem na zimnym silniku około 15 minut i nawet chmurki nie puścił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie jest dokładnie to samo mam 2.0tdi BKP

 

U mnie na zimnym to samo. bkp po wymianie pompek

Edytowane przez korexus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podejrzewam ,że akcja dotyczy nie kilkuset lecz kilkudziesięciu tysięcy samochodów i samo przez się nie skończy się np. po miesiącu. Skoro auto masz zakupione lub przepisane w RP to ich obowiązkiem jest poinformowanie Ciebie o tym i wymiana. Chyba to powinno leżeć w ich interesie aby się wybielić z tego bubla co wypuścili na rynek.

 

Mirek a ja ci powiem tak:

- tydzień temu w poniedziałek byłem w serwisie przepisać auto

- 3x pytałem co dalej i twierdzili że jak tylko centrala przepisze to będą dzwonić i zapraszać do serwisu

- po 2 dniach w środę rano auto zostało przepisane bo pojawiła mi się akcja na tej niemieckiej stronie

- dzisiaj mija tydzień a z serwisu nikt się nie odezwał

Gdzie tu widzisz ich jakiekolwiek poczucie obowiązku, chęci czy chociażby zainteresowanie klientem???

 

Okazuje się że nie informują klientów o akcji nawet tych zainteresowanych...

Edytowane przez Domely

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Domely, pisałem, że ASO ma obowiązek poinformować klienta, jak takowy się do nich zgłosi niekoniecznie w tej sprawie.. Za akcje serwisowe ASO ma małą kasę, bo przy takiej akcji serwisowej roboczogodzina jest zaniżona, bo dostają konkretny czas, w którym mają się wyrobić i np wychodzi, że coś zajmuje im 4h a centrala płaci im za 2h..

 

Dzięki, że tyle osób się wypowiada w sprawie dymienia, na razie 4:1 że dymi, ale już ten jeden wprowadza lekki zamęt, bo w większości marek to nie występuje. Wczoraj sprawdzałem w nissanie brata 2.2 to też ani dymka. W weekend sprawdze u ojca w passku 4motion 170KM 2011..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To teraz ja. Zostawiłem dziś o 7:00 auto w ASO S. Zasada w Warszawie, odbieram koło 17 (po pracy). Z wstępnych rozmów, gwarancji nie udzielają (jakbym płacił 1zł za pompki to byłaby gwarancja, a że za darmo to nie dają), ale jakby pompka padła to ciągle jest akcja dobrej woli i wymienią. Oczywiście powiedziałem, że w innych ASO dają gwarancję, niemniej nie jest to jak widać jakiś problem. Auto podpinają pod kompa, powiedziałem że zdażają się po wymianie błędy wtrysków, Pan przyjmujący w serwisie był zdziwiony i wyraźnie nie wierzył ale po krótkiej rozmowie zapewnił mnie "że będzie dobrze". ;) Marka montowanych wtrysków nie znana.

 

 

Co do białego dymu, ja wczoraj na mrozie jak odpalałem na starych pompkach to był biały dym, w mojej B3 i B4 też jest biały dym w zimę. Ja tu nic nienormalnego nie widzę, a już na pewno nie winę pompek, wystarczy poczytać w internecie co jest powodem białego dymu. W B3 nie mam katalizatora i dym w zimę jest non-stop, nawet jak auto się rozgrzeje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To teraz ja. Zostawiłem dziś o 7:00 auto w ASO S. Zasada w Warszawie, odbieram koło 17 (po pracy). Z wstępnych rozmów, gwarancji nie udzielają (jakbym płacił 1zł za pompki to byłaby gwarancja, a że za darmo to nie dają), ale jakby pompka padła to ciągle jest akcja dobrej woli i wymienią. Oczywiście powiedziałem, że w innych ASO dają gwarancję, niemniej nie jest to jak widać jakiś problem. Auto podpinają pod kompa, powiedziałem że zdażają się po wymianie błędy wtrysków, Pan przyjmujący w serwisie był zdziwiony i wyraźnie nie wierzył ale po krótkiej rozmowie zapewnił mnie "że będzie dobrze". ;) Marka montowanych wtrysków nie znana.

 

 

Co do białego dymu, ja wczoraj na mrozie jak odpalałem na starych pompkach to był biały dym, w mojej B3 i B4 też jest biały dym w zimę. Ja tu nic nienormalnego nie widzę, a już na pewno nie winę pompek, wystarczy poczytać w internecie co jest powodem białego dymu. W B3 nie mam katalizatora i dym w zimę jest non-stop, nawet jak auto się rozgrzeje.

 

Trzeba było zagrozić, że zabierasz auto, zadzwoniliby do Poznania i gwarancja 24 miesiące by się potwierdziła.. takowa jest..

Co do dymienia, to włąśnie czytając na necie, to każdy piszę, że jak mocno nie dymi, to się nie przejmować, ale kurde, przecież to nie jest normalne, bo nie w każdym aucie tak dymi i czemu dopiero od 2-3 minuty niezależnie od temperatury? Dobrze, że prawie u wszystkich tak jest, niemniej jednak, koledzy którzy nie mają pasków, śmieją się że fajna furka, a dymi jak trabant ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja swoim jak wyjeżdżam z garażu to po odpaleniu 1 min chodzi i dopiero jadę a garaż mam cały szary z dymu i tak jest już od 3 lat ;) to co na wideo to według mnie normalne auto się nagrzewa termostat otwiera itd ważne ze nie kopci ci tak jak jeździsz nim po city :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem auto, wymienili mi 4 pompowtryski i wiązkę. Inny doradca serwisowy mi wydawał auto, no i poinformował mnie, że oczywiście na części wymieniane w ramach akcji serwisowej są 2 lata gwarancji. Powiedział także, że przez pierwsze 50km auto może trochę dymić i nie pracować równo, bo w pompowtryskach jest fabryczny smar i musi się on przepalić.

 

Co do wrażeń z jazdy, przejechałem ledwie 10km do domu. Pierwsze odpalenie wyraźnie bardziej zatrzęsło budą, przy przyśpieszaniu bardziej słyszę niekiedy charakterystyczny klekot PD ale może to wrażenie jako że wcześniej aż tak bacznie się nie przysłuchiwałem. Po rozgrzaniu spala na postoju 0,7 (raz mi pokazał 0,6). Auto znacznie lepiej reaguje na gaz i wyczuwalnie lepiej przyspiesza. Mam wrażenie że i DSG redukuje biegi później, przy ok. 1200 obr. Co do kultury pracy wydaje mi się, że na postoju jest trochę gorzej ale nie dużo, liczę że po przejechaniu większego dystansu wszystko się ułoży i będą same pozytywy. Wskazania chwilowego spalania wydają mi się bardziej dokładne no i skala ich się bardziej powiększyła. Nie zauważyłem, żeby auto nadmiernie dymiło. Jeżdżę na Shell V-Power Diesel.

 

edit: no i oczywiście auto wypucowane.

Edytowane przez Nuttie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja swoim jak wyjeżdżam z garażu to po odpaleniu 1 min chodzi i dopiero jadę a garaż mam cały szary z dymu i tak jest już od 3 lat to co na wideo to według mnie normalne

 

Uważam, że nie jest to normalne, garaż szary od dymu masakra to na 100 nie jest normalne.

Dzisiaj jeszcze raz sprawdziłem na zewnątrz temperatura 6 stopni silnik stał około 8 godzin - nawet dymka nie puścił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a DPF jest czy nie ma?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o mnie to mój nie ma dpf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodziło o Andrewk28, boprzy DPF może nie dymić..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności