Skocz do zawartości

grzelmo

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

1 obserwujący

O grzelmo

  • Urodziny 05.01.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radzyń Podlaski / Warszawa

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Moi Drodzy, pracuję w Salonie i zajmuję się finansowaniem od 9 lat - ARVAL liczy Ci serwis premium, czyli pierdyliard klocków, tarcz, piór i reszty - trochę dziwnie policzone, ale może też być tak, że właśnie w opłacie serwisowej miałeś "zaszytą" polisę . Wynajem sam w sobie nie jest zły - trzeba tylko podejść do tematu z kalkulatorem i tym co chcesz osiągnąć - przy dużych przebiegach ma sens, przy małych tak średnio...
  2. Cześć, Pracuję w Salonie VW i pojawiła się promocja na pakiet serwisowy - jeżeli ktoś jest zainteresowany proszę o informację na PW - pomogę (moim zdaniem warto - szczególnie jak ktoś ma DSG). Zasada jest taka - jesteś "między" przeglądami to masz 2 wymiany oleju w tej cenie i niżej wymienione czynności. Obowiązkowe przeglądy okresowe samochodu w wydłużonym okresie wykonywane wg wskaźnika okresów między międzyobsługowych (Long Life) wraz z materiałami eksploatacyjnymi w Autoryzowanych Stacjach Obsługi danej marki – zgodnie z instrukcją obsługi pojazdu, 3 Materiały eksploatacyjne: olej zgodny ze specyfikacją danej marki, filtr oleju, olej przekładniowy do skrzyni DSG , filtr p/pyłkowy, filtr paliwa, filtr powietrza, podkładka korka oleju, płyn hamulcowy, świece zapłonowe. Jeżeli powinienem umieścić post w innym dziale lub w jakiś sposób jest niezgodny z regulaminem (nie znalazłem takiego odniesienia) to proszę administrację o usunięcie. Pozdrawiam, GW
  3. Panowie mam taki o to problem - posiadam auto z silnikiem BMN (praktycznie bliźniak BMR) i mam problem z szarpaniem, a raczej "dławieniem się" silnika. Objawia się to tym, że przy spokojnej jeździe przy minimalnie wciśniętym gazie auto dostaje "żabki" (szarpie tak, że strach jechać w korku). Na kompie brak błędów - ostatnio zauważyłem, że "przegazowanie" na wciśniętym sprzęgle pomaga (tak samo jak dynamiczna jazda, ale nie zawsze jest to możliwe). Podczas "czkawki" przegazowanie jest ograniczone do 3tys. obr. (silnik wydaje się być bardzo mułowaty), a jak ona przejdzie to auto daje się "przegazować" do czerwonego pola. Czy ktoś z Was miał podobny problem lub jest mi w stanie pomóc? Pompowtryski wymienione ok. 20tys. km temu, filtr paliwa ok. 15tys. temu.
  4. ja mam Seata Freetracka - jakbym kolego czytał o swoim przypadku, w sobotę zrzucam czapę (brzmi jak brzmi ) i sprawdzam ustawienie i osadzenie pompodyszla, jego regulację i uszczelnienie, bo doprowadza mnie to do szewskiej pasji... a najlepsze jest to, że jak wsadzę mechanika do auta to tego nie ma...
  5. w systemie sprawdzają jaki masz kod silnika - w Passatach BMP ma Boscha i one nie podlegają wymianie, pozostałe, czyli m.in. BKP, BMR sa na Siemensach i te się wymienia, a interwencja w zdejmowanie dekla jest po to, aby sprawdzić czy fizycznie siedzą wtryski z końcówką M, D czy T (MX, DX, a najlepiej TX bo te są pozbawione wady), bo tego się nie rejestrowało w fabryce ;p
  6. dzisiaj miałem okazję zrobić kilka kółek wokół serwisu B7 1.8TSI - i muszę przyznać, że auto naprawdę daje radę zasiadając za kółkiem wiedziałem tyle - B7 kombi, benzyna. zrobiłem kilka kółek przekonując się, że to 2.0TSI 211KM, jakież było moje zdziwienie jak spojrzałem w dokumenty serwisowe, a tam... 1.8TSI 160KM... mój BMN w Altei Freetrack tak nie przyspiesza i zrywa przyczepności (akurat po serwisie auto wymagało ostrego traktowania, wiem, że przy 4x4 u mnie ciężko zerwać przyczepność, ale wrażenia z przyspieszeń są ogromne na +++++), kilka spokojnych kilometrów, aż osiągnie temp. roboczą po czym w palnik... wrażenia - SUPER !! elastyczność na 5 przyspieszenie na 5 trakcja na 3 ktoś kto ma wątpliwości mi jako "ropniaka" rozwiało. szybkie spojrzenie na komputer - średnie spalanie z ostatnich 7000km ok. 8,8l - moim zdaniem rewelka.
  7. Panowie przesiądźcie się na rowery to nie będzie dymiło. (chyba, że z nosa z wysiłku ) Rozważcie temat na logikę - po wymianie pompek auto mi dymi - co drugi tak pisze, a wcześniej nie dymiło (wcześniej to znaczy tydzień, 2, 3, 5, rok, dwa?) Przyjeżdżasz z trasy - płyn chłodzący ma conajmniej 90stopni, DPF może mieć 800stopni, wydech ma pewnie ze 300stopni, olej ma ze 100stopni - przez noc się chłodzi, a wynikiem chłodzenia jest para wodna, która zamienia się w krople wody, a przy odpaleniu spowrotem zmienia się w parę i żebyście siatki, sitka, denka zakładali to ona i tak będzie!! a to, że niska temperatura zbiegła się z wymianą pompek to drugie, a przewrażliwienie to trzecie ja miałem 2.0TDI BKD - robiłem głowicę, mam 2.0TDI BMN - wymieniałem pompowtryski. BKD dymił na biało jesienią, obserwowałem to przez 1.5roku i było to coś normalnego, głowica pokazała się latem - wykotłowało 2 zbiorniki płynu na 500km BMN od 2 tygodni przez pierwsze 2km jazdy potrafi dymić na biało, a sprawdzając nawet dzisiaj auto na VCDSie - zapełnienie filtra 0% ilość popiołu 32.2g (na 150g możliwych). jeżeli auto nie gubi płynów, nie ma ubytków, nie zalewa, trzyma moc itp. to nie ma co się przejmować bo ta para jest czymś NORMALNYM - taka jest moja teoria
  8. Ja nie mam B6 tylko Seata Altea Freetrack, ale potwierdzam - czuć delikatne "szarpanie" podczas spokojnej jazdy (przegazowanie, na wciśniętym sprzęgle lub redukcja pomaga na jakiś czas...). Jeszcze nie wymyśliliśmy z mechanikami co to może być - ostatnio zaczęło mi strasznie telepać budą podczas jazdy ok. 100-110km/h okazało się, że winne temu były opony (po zmianie na zimówki objaw ustąpił) - a już miałem reklamowac pompki Być może i tutaj jest jakaś pierdoła, która wcześniej nie była wyczuwalna, a teraz z racji nowych wtryskiwaczy poprostu bardziej czuć? Muszę poobserwować jaki ma wpływ zapełnienie DPF na pojawianie się tych "szarpnięć"...
  9. Kolego sprawdź i wyczyść EGR - może pomóc (w znajomym Audi A4 B7 wzmożone kopcenie było początkiem końca EGRu)...
  10. masz Continental-Siemens o symbolu zapewne TX. podobno są poprawione, ja u siebie w aucie (Seat Altea Freetrack) mam je od ok. 7tys. km i działają - czas pokaże). nie ma możliwości wymiany pompek ContiSiemens na Bosch bez przeróbek elektroniki sterującej (drążyłem temat i nie jest to takie proste).
  11. grupa VW ma to do siebie, że poszczególne auta bezpośrednio ze sobą nie konkurują - Golf A4 Passat A6 dlatego też, uważam, że B7 trzeba porównywać z A6 bo A4 jest autem dużo mniejszym...
  12. ja na 1km przed awarią czułem, że auto bardzo słabinie, dziwnie pracuje silnik, aż za 1km zgasł na skrzyżowaniu i wrócił na lawecie
  13. ja mma BMN (Seat Altea Freetrack) i u mnie dokładnie tak samo to wygląda. dodatkowo ktoś napisał o włączającym się wiatraku i obrotach (wzrastają do 1000-1100) - TRUE
  14. pracuję w ASO i z moich obserwacji wynika (jak i autopsji - SEAT z silnikiem BMN ), że te co przychodzą na wymiany są nowe - a literka X może oznaczać część nie do pierwszego montażu lub dla odróżnienia właściwych (X występuje tylko na opakowaniu, sam PD nie ma tego znaku). Może to wynikać ze zmian technologicznych - bo rzeczywiście póki co narazie nie wracają auta po wymianie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności