Skocz do zawartości
Charakterek

Montaż świateł do jazdy dziennej w B5 - mały manual.

Rekomendowane odpowiedzi

kurcze, a 501 naprawde solidnie wyglądają, 507 niejednokrotnie widziałem zaparowane. Ja jak narazie odpukać na philipsach u siebie i u ojca ani śladu pary nie mam, a przeszły już dobrych kilka myć, w tym na bezdotykówce jak i bezpośrednie gąbkowanie, a wody z węża nigdy nie żałuję ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
501 naprawde solidnie wyglądają
I naprawdę są.
507 niejednokrotnie widziałem zaparowane
Stary model niestety, że tak powiem szlaq trafia, moje już poszły do producenta, bo się zalały w środku i mi zwarcie w aucie robiły... Ale mam nadzieję, że dostanę teraz 501 :)

Teraz są już nowe 507 i one są bardziej solidnie zrobione niż stare.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

hmm nie takiego efektu oczekiwałem po kupnie tych światełek (501), drugi raz bym ich nie kupił . Swoje rozkleiłem i skleiłem klejem do szyb , przed sklejeniem w domu wysuszone (suszarką) .

Sklejone ,myślałem że uporałem się z problemem ,ale nie dalej parowała , więc dodatkowo dookoła uszczelniłem lampkę , między kratką a szkiełkiem lampki , i niestety nic to nie dało .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zmien temat na Montaż świateł do jazdy dziennej w B5 FL - mały manual.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam, zamontowałe światła do jazdy dziennej model 501 i niestety ale zakłucjąpracę radia fm i cb. nie jest to mocno słyszalne ale jednak szumy są wieć dla tych którym zalezy na czystym dźwieku odradzam ten model.

 

Nie bardzo wiem co może tam zakłócać. Może to jakiś błąd w podłączeniu? LEDy raczej nie zakłócają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

własnie tez się zastanawiam, mysle że to nie ma nic wspólnego z podłączeniem bo przeciez podłączyłem tak jak tu jest opiane, może ten przekaźnik zakłóca?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam jestem ciekaw, może podłącz na krótko lampki do akumulatora z pominięciem przekaźnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...może ten przekaźnik zakłóca

Co za przekaźnik? Pytam bo nie znam tych lampek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłączał może ktoś wyłącznik zmierzchowy do świateł dziennych? jeśli tak to jak można to zrobić?

Edytowane przez demsy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja takze dalej czekam jak z 5 sek zrobic 30???

A co do waszych zaparowanych swiatel - szeroko opisane recenzje na temat modelu 501, 507 itd sa na forum elektronikow. Ja sie wystrzeglem dolozylem pare zl wiecej i nie zaluje.

Deszcz, wilgoc, myjke cisnieniowa, gabke z plynem przeszly na 6!

A tak swoja droga - jak te swiatla dostaly homologacje skoro paruja, zaklocaja radio, itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co do waszych zaparowanych swiatel - szeroko opisane recenzje na temat modelu 501, 507 itd sa na forum elektronikow. Ja sie wystrzeglem dolozylem pare zl wiecej i nie zaluje

 

Elektronikiem nie jestem więc i na forum o elektronice nie siedzę. Tu znalazłem same superlatywy o nich więc kupiłem, a 180 zł to tez nie jest mało jak za takie światełka.

Przez to, że były tak chwalone za jakość, nie uszczelniłem swoich dodatkowo, przed założeniem, bo myślałem, że nie a prawa tak się stać, choć przeszło mi to przez głowę. U ojca uszczelniłem połączenie klosza i para już raczej nie grozi, a lampki wchodzą idealnie między górę kratki a zderzak i ładnie się komponują-więc drugi raz też bym je kupił, tylko od razu uszczelnił i kłopot z głowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dalem 214, wiec nie wiele wiecej co ty. Sorki ale pseudodruciarstwo (uszczelnianie w tym przypadku po zakupie nowego towaru jeszcze przed uzyciem go) calkowicie nie wchodzi w gre, jeszcze za 180 zeta!!! Nie reklamuje tu zadnego towaru, ale przestrzegam przed takimi zakupami w dodatku tak waznych rzeczy jak swiatla - bo auto to auto a nie hulajnoga

Edytowane przez halski67
zle opisalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam światła dzienne Hella od Skody Fabia montowane w miejsce halogenów.

 

Jeśli auto miało wcześniej halogeny to można wykorzystać instalację halogenów - nie trzeba ciągać żadnych kabli i cała instalacja zajmuje max 30 minut:

 

1. zmienić wtyczkę od halogenu z 2-pin na 3-pin

 

2. zrobić połączenie przy włączniku świateł łącząc wyjście halogenu do pinu TFL (przez bezpiecznik)

 

3. wywalić przekaźnik halogenów i zastąpić zworą (aby długie światła nie miały wpływu na "halogen" czyli nasze nowe światła dzienne)

 

Działa pięknie, można mieć dzienne, dzienne + pozycję i po ręcznym załączeniu halogenu można nawet mieć dzienne razem z krótkimi i długimi - pełny wypas i jak dla mnie bajka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i po ręcznym załączeniu halogenu można nawet mieć dzienne razem z krótkimi i długimi - pełny wypas i jak dla mnie bajka.

Można też stracić dowód rejestracyjny. :P

Pełen wypas. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja dalem 214, wiec nie wiele wiecej co ty. Sorki ale pseudodruciarstwo (uszczelnianie w tym przypadku po zakupie nowego towaru jeszcze przed uzyciem go) calkowicie nie wchodzi w gre, jeszcze za 180 zeta!!! Nie reklamuje tu zadnego towaru, ale przestrzegam przed takimi zakupami w dodatku tak waznych rzeczy jak swiatla - bo auto to auto a nie hulajnoga

 

Ale powiedz mi po co Ty to piszesz tutaj? Żeby poprawić sobie samopoczucie, że Ty kupiłeś lepsze bo Tobie nie parują, a ja kupiłem dziadostwo? Gdybym wiedział, że zaparują to bym tyle kasy na nie nie wydał i kupił coś innego. Moim zdaniem 180 za takie światełka to wcale nie mało, ale wydał bym i więcej, bo kto mnie zna to wie, że nie żałuje kasy na auto i nigdy nie kupuje innych części jak oryginalne lub czasem w ostateczności dopuszczam kupno części bez loga vw, ale producentów produkujących dla VW.

Myślisz, że szkoda mi było dac 30 zł więcej? Proszę Cie-wyczytałem tu, że światełka te są bardzo dobrze wykonane i dzięki ich rozmiarom bardzo dobrze wpasowują się w zderzak. Dodatkowo okazało się, że dystrybutor jest nie daleko mnie-więc kupiłem, przekonany, że dokonałem właściwego wyboru. I zamontowałem będąc bardzo zadowolony z efektu. Oczywiście opisałem to tu. Kupiłem tez drugi zestaw dla ojca, bo mu się bardzo spodobały.

Niestety po pierwszym deszczu moje lampy zaparowały. Od razu ostrzegłem o tym tutaj potencjalnych nabywców.I byłem bardzo wkurzony, że stało się to w nowym nie tanim produkcie zaraz po zamontowaniu. Pierwsza myśl, to była jadę oddać, ale po przemysleniu zdecydowałem nie oddawać moich lampek i je podkleić bo to wbrew pozorom najłatwiejsza i najszybsza opcja w moim przypadku. Pewnie musiałbym czekać na rozpatrzenie reklamacji, a za chwilę kończy mi sie urlop i wracam do domu, a nie uśmiecha mi się kupować nowych kratek, bądź jeździć z wyciętymi dziurami, a już wogle nie uśmiecha mi się tracić czas na demontaż tych światełek.

Więc zrobiłem DRUCIARSTWO jak to piszesz, klejąc klosz lepiej aniżeli producent to zrobił i to samo zrobiłem w nie zamontowanym jeszcze zestawie ojca. Dziwne pojęcie druciarstwa masz skoro szczelne sklejenie klosza lampy (na zasadzie przewidzianej przez producenta, tylko wykonanej lepiej) nazywasz druciarstwem-pojechałeś mi ostro, no ale bywa...

Oczywiście ojca zestaw mogłem oddać, ale raz, że nie wiem czy by mi uznano zwrot, bo przecież jeszcze nic się z nimi nie stało (nie były zamontowane), dwa nie mam już czasu, a koniecznie chciałem teraz zrobić światła dzienne ojcu, bo będę w Polsce znów dopiero za kilka miesięcy. I po trzecie wiem, że one wpasowują się idealnie i montaż poszedł mi szybciej bo już wiedziałem co i jak po montażu moich.

A to, że je uszczelniłem dodatkowo-korona mi z głowy nie spadła, lampy też swoich właściwości nie zmieniły, przynajmniej tych założonych przez homologacje więc nie wiem po co ten Twój wywód-ja jasno napisałem i ostrzegłem co mi sie stało i użytkownik forum czytający ten wątek sam zdecyduje, czy kupić te lampki i narażać się na problem, który mnie spotkał czy dopłacić i kupić coś lepszego, jak Ty zrobiłeś.

Mnie problem spotkał, o którym nikt tu słowa wcześniej nie napisał, mimo, że przed zakupem przeczytałem dwa tematy w których model moich lampek nie raz był opisywany i chwalony, poradziłem sobie z nim odpowiednio do mojej sytuacji i najważniejsze ostrzegłem innych, a w zamian od druciarzy zostałem wyzwany-super, dzięki kolego:dobrze:taksobie

A przy okazji: masz pewność, że Twoje lampki po roku dalej będą szczelne? Bo ja teraz mam pewność, że moje będą...

I przy okazji mi nic nie zakłócają.

Edytowane przez Patrick

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale o co Ty masz do mnie pretensje?? O to, ze napisalem prawde??

Z opona tez tak zrobisz? Kupisz nowa, jak za 2 dni sie rozleci to co, do wulkanizatora na latke pojedziesz?? Uczulam, jeszcze raz uczulam przed kupnem rzeczy firm X do samochodu. Za pol roku w tym temacie ja i Ty napiszemy jak sie spisuja swiatelka.

Edytowane przez halski67
dalszy ciag

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mi te swiatła zakłócaja, w zestawie jest taka czarna puszka (nie wiem jak ja nazwać) i mysle że to własnie przez to sa te zakłócenia, apropo parowania pierwsze mycie za mna i narazie jest ok, miejmy nadzieje że tak zostanie,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, zakłócenia które niektórzy słyszą w CB lub FM pochodzą od przetwornicy która zasila diody - wbudowane najczęściej w lampę. Niestety przy diodach mocy (a takie są stosowane w tych lampkach) stosowanie oporników mija się z celem z 2 powodów

- za duży jest zakres wahania napięcia w instalacji samochodowej te 2,5V różnicy potrafi szybko załatwić diodę LED - szczególnie białą

- problem z wytraceniem odpowiedniej mocy (ciepła) na rezystorze

Przetwornice działają z wysoką częstotliwością w trybie step-down ze stabilizacją prądu, generując oczywiście zakłócenia - ich poziom zależy od jej jakości (cewka, ilość elementów odkłócających typu kondensatory) W chińskich produktach rozrzut jakościowy jest niestety dość duży stąd te problemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, zakłócenia które niektórzy słyszą w CB lub FM pochodzą od przetwornicy która zasila diody - wbudowane najczęściej w lampę. ...

 

Jak zwykle przerost formy nad treścią. Nic dziwnego, że "sieje". Ciekawe jakie to mądre głowy wymyśliły. Prościej by było połączyć w szereg 6 diód + stabilizacja napięcia i po kłopocie. Ale to tylko moje pomysły :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ale o co Ty masz do mnie pretensje?? O to, ze napisalem prawde??

Z opona tez tak zrobisz? Kupisz nowa, jak za 2 dni sie rozleci to co, do wulkanizatora na latke pojedziesz?? Uczulam, jeszcze raz uczulam przed kupnem rzeczy firm X do samochodu. Za pol roku w tym temacie ja i Ty napiszemy jak sie spisuja swiatelka.

Widzę, że nie potrafisz zrozumieć, że dla mnie rekomendacja tego forum była wystarczającą by uznać zakup tego produktu za właściwy. Dlaczego ich nie oddałem tez wyjaśniłem, ale widzę że do Ciebie to nie trafia bo zaprogramowany jesteś na swoją i tylko swoją rację, więc z mojej strony było by na tyle w dyskusji z Tobą na temat tychże lampek do jazdy dziennej. Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności