Skocz do zawartości
EEKTRONIK2

Grzałka elektryczna w B5FL i B5 zobacz!!

Rekomendowane odpowiedzi

 

Po VIN nie ma też tego kodu. Ale jest taki:

 

7E0 = W/o heat accumulator/auxiliary heating

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po VIN nie ma też tego kodu. Ale jest taki:

 

7E0 = W/o heat accumulator/auxiliary heating

W/o=with out czyli bez dodatkowego ogrzewania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien, że to znaczy without.

Bo może to też znaczyć jak poniżej:

W/O - Without

W/O - Work Order - czyli w wolnym tłumaczeniu na zamówienie (zlecenie)

 

Moja niepewność podyktowana jest tym, że słowo "without" pojawia się przy kodach wyposażenia (dekodowanie po VIN), więc dlaczego ETKA przy dekodowaniu nie użyła by tego słowa dla kodu 7E0 tylko W/o???

 

A poza tym ciepło z nawiewów pojawia się u mnie zaraz po uruchomieniu silnika. :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Być może Waldek masz racje-ja to wywnioskowałem właśnie na podstawie moich kodów z vin.

A na sprawdzenie czy masz czy nie masz jest tylko jedna pewna metoda-zobacz czy masz opisywaną wcześniej wtyczkę, przekaźniki i wskazania na vagu- i wszystko będzie jasne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba tak zrobię. Bo nie może tak być, że jak bajery to tylko w TDI - nam benzyniakom też się coś należy. :)

 

Pozdrawiam

 

P.S.

Nie obiecuję, że to zrobię szybko - ale jak zrobię to napiszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo nie może tak być, że jak bajery to tylko w TDI - nam benzyniakom też się coś należy.

Wystarczy, że macie cicho :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I bez wibracji, a do tego ładny zapach przy tankowaniu, a nie smród ropy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I bez wibracji, a do tego ładny zapach przy tankowaniu, a nie smród ropy...

No ładnie Patrick poleciałeś po "naszych gruźlikach" :haha:lol3:haha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sama prawda Wojtku;) Jak dla mnie przynajmniej-jeżdżę klekotem tylko z rozsądku. Serce wciąż powtarza: V6 benzyna. Ale rozum i portfel jakoś górą póki co są:dolamam I póki co wciąż muszę ropę wąchać na stacji:563:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakby ktoś chciał zakupić grzałkę http://allegro.pl/nagrzewnica-elektr...477381438.html

Tutaj nieco taniej: http://allegro.pl/nagrzewnica-elektryczna-passat-b5-fl-okazja-i1436482031.html

Ogólnie od 100zł w górę jest tego troszkę na Allegro...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bym sobie założył, ale rwać całą deskę? Nie nie ma sensu-chyba już lepiej webasto dołożyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ta omawiana grzałka znajduje się po stronie kierowcy???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy ta omawiana grzałka znajduje się po stronie kierowcy???

Omawiana grzałka znajduje się w obudowie nagrzewnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Od czego zależy cykliczne przełączanie się obwodów grzałki (LO,HI,LO+HI) bez ustawiania zmian na climatroniku?

Nie mogę połapać logiki w tym przełączaniu się obwodów.

 

Sprawdziłem - włączenie podgrzewanej szyby powoduje wyłączenie całkowicie grzałki.

 

Jest możliwość sprawdzenia VAGiem stanu grzania przedniej szyby?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szyba wyłącza grzałkę, bo jest wtedy za duże obciążenie alternatora. Vagiem szyby nie sprawdzisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie ale jak naciśnie się przycisk ten na przednią szybę to od razu dmuchawa idzie na maksa i włącza się klima , czyli co po włączeniu mam umiarkować wentylator i wyłączyć klimę , nie rozumiem do końca...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie ale jak naciśnie się przycisk ten na przednią szybę to od razu dmuchawa idzie na maksa i włącza się klima , czyli co po włączeniu mam umiarkować wentylator i wyłączyć klimę , nie rozumiem do końca...

 

Klima jest wyłączona tylko w pozycji OFF-to po pierwsze.Dajesz TYLKO nawiew na szybę i wentylator nie na maxa.O ile dobrze pamiętam to na 4'tą kreskę/patrz początek wątku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Klima jest wyłączona tylko w pozycji OFF
Nie wprowadzaj w blad.

Klima nie dziala tylko wtedy gdy na wyswietlaczu pali sie ECON, badz gdy jest ponizej 4-5C.

Gdy na wyswietlaczu jest OFF wtedy nawiew (i tym samym klima) nie dziala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak znalazłem posta w którym wspominam o tej że farelce http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/28226-Przewody-lodowate-a-powietrze-cieple?p=283637&viewfull=1#post283637 nikt wtedy nic nie napisał szkoda że dopiero teraz coś więcej na ten temat wiadomo mam parę pytań któe zadam później...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności