0x7B3 Zgłoś #81 Napisano 16 Stycznia 2011 VW wycofał się ze swiec w ukladzie cieczy chłodzącej na rzecz własnie elektrycznej nagrzewnicy Bzdury na resorach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik_110 Zgłoś #82 Napisano 16 Stycznia 2011 W takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd widocznie moja wiedza jest nieprecyzyjna Jeszcze raz przepraszam widze ze kolega wie lepiej PS Licze ze masz jakies argumenty na poparcie swojej tezy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #83 Napisano 16 Stycznia 2011 Argument stoi przed domem. Modelowo rok 2004 i ma dogrzewanie w układzie chłodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #84 Napisano 17 Stycznia 2011 Sprawdzałem dzisiaj rano-zaraz po odpaleniu grzeje,tylko przy nawiewie na szybę.Więc wniosek taki,że w benzyniaku z 1998 roku też mam :jupi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #85 Napisano 17 Stycznia 2011 :respect Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #86 Napisano 17 Stycznia 2011 Moja ruina nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #87 Napisano 17 Stycznia 2011 Jestem też w mniejszości - sprawdzałem na weekendzie - i też nie mam ale sprawdzę jeszcze dzisiaj wlepę, ale chyba to nic nie zmieni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1971 Zgłoś #88 Napisano 17 Stycznia 2011 (edytowane) pewnie w książce serwisowej. Tu kolega opisywał swojego paska http://forum.vw-passat.pl/showpost.p...80&postcount=1 i jak widać w wersji BASIC z 2004 było montowane. W to wyposażali większość diesli i oznaczali to w kodach wyposażenia jako 7E6. Fajna sprawa w dwie minuty po odpaleniu było cieplutko w aucie. Jak złapie odpowiednią temperaturę to się wyłącza. Namacalnie i naocznie da się to ustalić.Wystarczy podnieść maskę i rzucić okiem pod zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego.Jeżeli idą dwa kable to grzałka jest, jeżeli idą 3 kable to są od webasto. Edytowane 17 Stycznia 2011 przez pawel1971 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #89 Napisano 17 Stycznia 2011 Cześć, Wystarczy rzut okiem na wlepkę w bagażniku... kod 7E6 - ta właśnie grzałka. W wersjach z klimą ręczną i bez klimy też można było ją zamontować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DRACK Zgłoś #90 Napisano 17 Stycznia 2011 Koledzy ja jakos czegos tu nie rozumiem moze być związek ze sprawą. Otóż gdy wchodze do auta odpalam je nadmuch dziala na maxa i zaczyna sie robic gorąco w aucie. Nawet przy temperaturze 18 stopni dalej wieje cieple powietrze. Dopiero jak silnik sie rozgrzeje temperatura sie reguluje i mozna spokojnie ustawic na 21. Sprawdzalem bledy w klimatyzacji wyskakuje 444 00, co oznacza brak błędów. Praktycznie zawsze jezdze z tą szybka wlaczona, ale myslalem ze to jest nawiew na przednia szybe. Wy mowicie ze gdy przycisne przycisk z ta szyba wlacza mi sie nagrzewanie z tego grzejnika i dlatego jest tak goraco? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #91 Napisano 17 Stycznia 2011 miałem podobną sytuację. Nie było różnicy jaka temp. jest ustawiona to grzało na max, tylko jak było LO to wiało zimnym. Climatrocic pokazywał 444 co do czego VAG pokazał padnięty czujnik temp nawiewy na nogi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernieball Zgłoś #92 Napisano 17 Stycznia 2011 (edytowane) "Koledzy ja jakos czegos tu nie rozumiem moze być związek ze sprawą. Otóż gdy wchodze do auta odpalam je nadmuch dziala na maxa i zaczyna sie robic gorąco w aucie. Nawet przy temperaturze 18 stopni dalej wieje cieple powietrze. Dopiero jak silnik sie rozgrzeje temperatura sie reguluje i mozna spokojnie ustawic na 21. Sprawdzalem bledy w klimatyzacji wyskakuje 444 00, co oznacza brak błędów. Praktycznie zawsze jezdze z tą szybka wlaczona, ale myslalem ze to jest nawiew na przednia szybe. Wy mowicie ze gdy przycisne przycisk z ta szyba wlacza mi sie nagrzewanie z tego grzejnika i dlatego jest tak goraco?" No nie rozumiesz. Grzałka działa dopiero jak ciepełko podciągniesz na HI , przy 18C nie będzie działać. Problem z ustawieniem ciepła był opisywany na forum,też tak miałem, że przy 18C leciał żar z nawiewów. Poszukaj w "szukajce". Edytowane 18 Stycznia 2011 przez Majcin wstawienie quo:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Meon Zgłoś #93 Napisano 17 Stycznia 2011 Nie doczytałem, ile stopni musi być na dworze, aby takie cudo się włączyło? Dzisiaj autka jeszcze nie włączałem, jednak jest ciepło, więc chyba raczej nie ma sensu testować i wprowadzać siebie w błąd. Jak patrzę na wlepkę książki serwisowej, to nie widzę nic typu 7E6, jednak w mrozach czasami naprawdę bardzo szybko zaczęło lecieć ciepłe powietrze, a czasami wolno - chyba nieumyślnie włączałem opisywane cudo. Podczas kliknięcia w przycisk ustawiania nawiewu na przednią szybę, automatycznie wyłącza się tryb ECON i wszystkie kreski wskakują(maksymalny nawiew). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #94 Napisano 17 Stycznia 2011 Znalazłem takie informacje: Dodatkowy element grzejny -Z35- - peryferia: ● sygnał obiążenia alternatora- zacisk DF ● przekaźnik ogrzewania niskiej mocy -J359- ● przekaźnik ogrzewania wysokiej mocy -J360- ● czujnik temperatury powietrza w kolektorze ssącym -G72- ● czujnik temperatury płynu chłodzącego -G62- ● przełącznik kontaktowy klapy gorącego powietrza -F268- Warunki działania ● temperatura powietrza zasysanego poniżej 19°C ● temperatura płynu chłodzącego poniżej 80°C ● temperatura w przedziale pasażerskim około 20°C ● napięcie akumulatora powyżej 11 V ● obiążenie alternatora nie większe niż 50% (zacisk DF) ● prędkość obrotowa silnika powyżej 450 obr/min ● wentylator układu przewietrzania poziom 4 ● pokrętło regulacji temperatury ustawione w pozycji maksymalnego ogrzewania ---------- Post added at 16:28 ---------- Previous post was at 16:13 ---------- znalazłem jeszcze: natężenie prądu 39A czyli daje jakieś 470W mocy przy 12V Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genzo7 Zgłoś #95 Napisano 17 Stycznia 2011 Podczas kliknięcia w przycisk ustawiania nawiewu na przednią szybę' date=' automatycznie wyłącza się tryb ECON i wszystkie kreski wskakują(maksymalny nawiew). [/quote'] każdy tak ma czy tylko Ci co maja ta grzalke? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #96 Napisano 17 Stycznia 2011 każdy tak ma czy tylko Ci co maja ta grzalke? u mnie nie wskakuje na maxa, ale od potrzeb (wilgotnosc powietrza chyba) na 2-3 lubmax kreski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik_110 Zgłoś #97 Napisano 17 Stycznia 2011 o co chodzi z tymi kablami pod zbiorniczkiem przeciez dwa sa standardowo do czujnika braku płynu Czyli mam rozumieć ze mają być jeszcze dwa zeby byla grzalka ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genzo7 Zgłoś #98 Napisano 17 Stycznia 2011 u mnie nie wskakuje na maxa, ale od potrzeb (wilgotnosc powietrza chyba) na 2-3 lubmax kreski. a Ty masz ta grzałke? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Strohs Zgłoś #99 Napisano 17 Stycznia 2011 Moim zdaniem sprawdzanie wlepy bagażnika mija się z celem. Taka informacja nie zawsze była podawana. U mnie lista kodów we wlepie liczy jakieś 20 pozycji. Natomiast lista kodów wyposażenia podana na podstawie VIN liczy skromne 155 pozycji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #100 Napisano 17 Stycznia 2011 a Ty masz ta grzałke? Nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach