Skocz do zawartości
EEKTRONIK2

Grzałka elektryczna w B5FL i B5 zobacz!!

Rekomendowane odpowiedzi

VW wycofał się ze swiec w ukladzie cieczy chłodzącej na rzecz własnie elektrycznej nagrzewnicy

 

Bzdury na resorach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd widocznie moja wiedza jest nieprecyzyjna Jeszcze raz przepraszam widze ze kolega wie lepiej

PS Licze ze masz jakies argumenty na poparcie swojej tezy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Argument stoi przed domem.

Modelowo rok 2004 i ma dogrzewanie w układzie chłodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem dzisiaj rano-zaraz po odpaleniu grzeje,tylko przy nawiewie na szybę.Więc wniosek taki,że w benzyniaku z 1998 roku też mam :jupi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:respect

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja ruina nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem też w mniejszości - sprawdzałem na weekendzie - i też nie mam :kwasny ale sprawdzę jeszcze dzisiaj wlepę, ale chyba to nic nie zmieni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pewnie w książce serwisowej. Tu kolega opisywał swojego paska http://forum.vw-passat.pl/showpost.p...80&postcount=1 i jak widać w wersji BASIC z 2004 było montowane.

W to wyposażali większość diesli i oznaczali to w kodach wyposażenia jako 7E6. Fajna sprawa w dwie minuty po odpaleniu było cieplutko w aucie. Jak złapie odpowiednią temperaturę to się wyłącza.

Namacalnie i naocznie da się to ustalić.Wystarczy podnieść maskę i rzucić okiem pod zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego.Jeżeli idą dwa kable to grzałka jest, jeżeli idą 3 kable to są od webasto.

Edytowane przez pawel1971

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Wystarczy rzut okiem na wlepkę w bagażniku... kod 7E6 - ta właśnie grzałka. W wersjach z klimą ręczną i bez klimy też można było ją zamontować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ja jakos czegos tu nie rozumiem moze być związek ze sprawą. Otóż gdy wchodze do auta odpalam je nadmuch dziala na maxa i zaczyna sie robic gorąco w aucie. Nawet przy temperaturze 18 stopni dalej wieje cieple powietrze. Dopiero jak silnik sie rozgrzeje temperatura sie reguluje i mozna spokojnie ustawic na 21. Sprawdzalem bledy w klimatyzacji wyskakuje 444 00, co oznacza brak błędów. Praktycznie zawsze jezdze z tą szybka wlaczona, ale myslalem ze to jest nawiew na przednia szybe. Wy mowicie ze gdy przycisne przycisk z ta szyba wlacza mi sie nagrzewanie z tego grzejnika i dlatego jest tak goraco?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem podobną sytuację.

Nie było różnicy jaka temp. jest ustawiona to grzało na max, tylko jak było LO to wiało zimnym. Climatrocic pokazywał 444 co do czego VAG pokazał padnięty czujnik temp nawiewy na nogi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
"Koledzy ja jakos czegos tu nie rozumiem moze być związek ze sprawą. Otóż gdy wchodze do auta odpalam je nadmuch dziala na maxa i zaczyna sie robic gorąco w aucie. Nawet przy temperaturze 18 stopni dalej wieje cieple powietrze. Dopiero jak silnik sie rozgrzeje temperatura sie reguluje i mozna spokojnie ustawic na 21. Sprawdzalem bledy w klimatyzacji wyskakuje 444 00, co oznacza brak błędów. Praktycznie zawsze jezdze z tą szybka wlaczona, ale myslalem ze to jest nawiew na przednia szybe. Wy mowicie ze gdy przycisne przycisk z ta szyba wlacza mi sie nagrzewanie z tego grzejnika i dlatego jest tak goraco?"

 

No nie rozumiesz.

Grzałka działa dopiero jak ciepełko podciągniesz na HI , przy 18C nie będzie działać.

Problem z ustawieniem ciepła był opisywany na forum,też tak miałem, że przy 18C leciał żar z nawiewów. Poszukaj w "szukajce".

Edytowane przez Majcin
wstawienie quo:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie doczytałem, ile stopni musi być na dworze, aby takie cudo się włączyło? Dzisiaj autka jeszcze nie włączałem, jednak jest ciepło, więc chyba raczej nie ma sensu testować i wprowadzać siebie w błąd.

Jak patrzę na wlepkę książki serwisowej, to nie widzę nic typu 7E6, jednak w mrozach czasami naprawdę bardzo szybko zaczęło lecieć ciepłe powietrze, a czasami wolno - chyba nieumyślnie włączałem opisywane cudo.

Podczas kliknięcia w przycisk ustawiania nawiewu na przednią szybę, automatycznie wyłącza się tryb ECON i wszystkie kreski wskakują(maksymalny nawiew).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem takie informacje:

Dodatkowy element grzejny -Z35- - peryferia:

● sygnał obiążenia alternatora- zacisk DF

● przekaźnik ogrzewania niskiej mocy -J359-

● przekaźnik ogrzewania wysokiej mocy -J360-

● czujnik temperatury powietrza w kolektorze ssącym -G72-

● czujnik temperatury płynu chłodzącego -G62-

● przełącznik kontaktowy klapy gorącego powietrza -F268-

 

Warunki działania

● temperatura powietrza zasysanego poniżej 19°C

● temperatura płynu chłodzącego poniżej 80°C

● temperatura w przedziale pasażerskim około 20°C

● napięcie akumulatora powyżej 11 V

● obiążenie alternatora nie większe niż 50% (zacisk DF)

● prędkość obrotowa silnika powyżej 450 obr/min

● wentylator układu przewietrzania poziom 4

● pokrętło regulacji temperatury ustawione w pozycji maksymalnego ogrzewania

 

---------- Post added at 16:28 ---------- Previous post was at 16:13 ----------

 

znalazłem jeszcze: natężenie prądu 39A czyli daje jakieś 470W mocy przy 12V

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podczas kliknięcia w przycisk ustawiania nawiewu na przednią szybę' date=' automatycznie wyłącza się tryb ECON i wszystkie kreski wskakują(maksymalny nawiew). [/quote']

każdy tak ma czy tylko Ci co maja ta grzalke?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
każdy tak ma czy tylko Ci co maja ta grzalke?

u mnie nie wskakuje na maxa, ale od potrzeb (wilgotnosc powietrza chyba) na 2-3 lubmax kreski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o co chodzi z tymi kablami pod zbiorniczkiem przeciez dwa sa standardowo do czujnika braku płynu Czyli mam rozumieć ze mają być jeszcze dwa zeby byla grzalka ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie nie wskakuje na maxa, ale od potrzeb (wilgotnosc powietrza chyba) na 2-3 lubmax kreski.

a Ty masz ta grzałke?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem sprawdzanie wlepy bagażnika mija się z celem. Taka informacja nie zawsze była podawana. U mnie lista kodów we wlepie liczy jakieś 20 pozycji. Natomiast lista kodów wyposażenia podana na podstawie VIN liczy skromne 155 pozycji :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a Ty masz ta grzałke?

Nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności