Skocz do zawartości

darekj61

  • Liczba zawartości

    554
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O darekj61

  • Urodziny 28.07.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nic się samo nie wykręca, sam pewnie jej nie dokręcił. Jak jeszcze nie rozkręcony przód to bądź przy tym i zobacz co się naprawdę stało. Jak dobrze pamiętam to i nawet jak jest jakaś luźna śrubka od tłumika drgań to nie mam możliwości aby wypaść bo się zaprze o plastikową osłonę rozrządu
  2. Znalazłem dawce, zmieniałem wszystko po kolei i problem rozwiązany. Wina leżała w czujniku ciśnienia doładowania(ten na plastikowej rurze obok filtra paliwa).
  3. Mam pytanie odnośnie tego zaworu. Od razu zaznaczam mam sprawny zawór (sprawdzałem kilka nawet na nowym z ASO). Problem jest tego typu, że podczas gaszenia silnika zawór nie zadziała i silnik zadrży. Podciśnienie dochodzące do tego zaworu jest ok, ponieważ gdy odłączę przewód od niego i podłącze bezpośrednio do gruszki przy EGR to silnik od razu zgaśnie. Więc wydaje mi się że problem jest w elektryce. Przy włączonym zapłonie jest + na wtyczce. Czy są jakieś przekaźniki sterujące tym zaworem? Zawór jest sterowany -, czy z chwilą wyłączenia zapłony + ginie i otwiera zawór?
  4. Jak zaczyna działać ABS lub inny system na bazie ABS-u np ESP to jest normalne że światła przygasają.
  5. Chyba nie za bardzo, w 117 poście masz to najlepiej opisane nawet są zdjęcia przekaźników o które pytasz.
  6. Możliwe że masz gdzieś przeszorowaną izolację na kablach od czujników. Jak skręcasz koła to dotykają masy i zapala się kontrolka
  7. Klocki posmaruj płynem hamulcowym, powinny przestać piszczeć. Czasami operacje trzeba powtórzyć, za pierwszym razem może nie być efektu
  8. Te objawy jak kontrolka świec ABS ESP to najszybciej czujnik STOP niekoniecznie może być padnięty, czasami wystarczy jego regulacja. Ale że odcięło gaz to jeszcze się z tym nie spotkałem
  9. miałem podobną sytuację. Nie było różnicy jaka temp. jest ustawiona to grzało na max, tylko jak było LO to wiało zimnym. Climatrocic pokazywał 444 co do czego VAG pokazał padnięty czujnik temp nawiewy na nogi.
  10. W pasku znajomego na postoju sam sobie gazu dodawał. Po podłączeniu VAG-a pokazało błąd czujnika temp. silnika. Zmieniłem mu czujnik ale błąd nie znikną. Okazało się że był lekko przetarty przewód idący do tego czujnika i dotykał do masy
  11. poproszę o dane do przelewu i ile mam przelać za wszystko tj. filtry, olej, czujnik
  12. wiadomo już coś na temat czujnika poziomowania xenonów? w jakiej cenie klocki na przód TRW?
  13. przypominam się w sprawie czujnika poziomowania xenonów przy lewym przednim kole, w jakiej cenie filtr powietrza, paliwa(bez rurek), oleju i olej Motul
  14. Witam Potrzebuję sensor poziomowania lamp ksenonowych, ten który jest z przodu z lewej strony przy wahaczu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności