Skocz do zawartości

rafa762

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rafa762

  • Urodziny 10.08.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    rafal
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    bydgoszcz

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Mam pytanko.jakiego uzyc klucza do odkrecenia srub mocujacych miske olejowa skrzyni tiptronic?.Probowalem torx T25,27 i lipa,a moze to nie sa torxy?pozdrawiam.
  2. Witam przylacze sie do tematu,z ktorej strony dolewa sie olej do dyfra?skrzynia eyf tiptronik z lewej znaczy po str kierowcy czy z prawej?pozdrawiam.
  3. Zbyszek przyznaje Tobie racje,oraz Michalowi,i Marcinowi,teraz juz wszystko jasne,wiem za co dokladnie ten tlumik odpowiada,stabilizuje drgania paska rozrzadu i potrzebna jest jego wymiana-pare podpowiedzi bylo mylnych-rozmawiajac z uzytkownikami i sprzedawcow czesci,wygladalo to tak ze mozna wymienic ale nie trzeba,itp dzieki za roztrzygniecie tej spornej kwesti.
  4. wypowiedz Lysego,i Dariusza rozjasnily moje watpliwosci bo 2 napinacze niemoga odpowiadac za naciag paska rozrzadu w tego typu konstrukcjach silnikow-mialem kilka aut i nazwa marketingowa"napinacz hydrauliczny"byla dla mnie novum,zreszta w wiekszosci aut gdzie pasek rozrzadu,napedza pompe wodna(uwazam to za slabe rozwiazanie,podczas ominiecia wym owej pompy)-a naciag jest na rolce napinajacej to ten tlumik drgan to nic innego jak napinacz paska wielorowkowego-dziekuje koledzy
  5. Zbyszek wchodzac na strone ktora podales wyskoczyl mi napinacz do 2,5tdi a jak poszukalem do 1,9 to wyswietlil nap.paska wielorowkowego ktory pasuje do pd 101km,lub 115km na pompie mysle ze kolega Darek ma racje ale czekam na podpowiedz fajnie by bylo jakby ktos w2yslalk link ze zdjeciem rozrzadu avf rozwialo by to moje watpliwosci rozpoznajac po zamontowanych czesciach
  6. czyli oprocz rolki napinajacej pasek rozrzadu,samego paska, plus rolke odwracajaca i pompe mozna smialo odpuscic sobie ten napinacz skoro napedza pasek wielorowkowy altowki?,i jak dobrze zrozumialem Ciebie rolka odwracajaca jest na napinaczu?oczywiscie wymienie pasek altowki i klimy.oliwe z filtrem wymienialem
  7. witam forumowiczow,posiadam paska b5 fl 1,9 pd 130km,i w tym aucie do roku 2002 byl montowany zestaw rozrzadu z tlumikiem drgan lub inna nazwa napinaczem niby hydraulicznym-mam pytanie;czy jest to czesc odpowiadajaca za naprezenie paska rozrzadu(bo oprocz tego jest klasyczna rolka z napinaczem plus rolka odwracajaca),czy tez sluzy on za naciag paska alternatora?dodam ze czeka mnie wym rozrzadu a po zdjeciu gornej obudowy paska rozrzadu slabo cokolwiek wybadac.pozdrawiam
  8. witam:),servo mam zamontowane z audi a4 sprawdzone,z gwarancja rozruchowa,kosztowalo mnie 500 zl z robocizna na alegro chodza po 300zl a typowo uzywane takzwany kot w worku nawet od 150 zeta ale wiesz jak to jest,nowe boscha ponad 1000zeta sa zamienniki napewno tansze,wiesz u mnie membrana dziurawa powodowala nacisk samoczynny na trzpien jakbym lekko dusil na hamulec a puzniej mozesz sobie wyobrazic temperatura itp-pozdrawiam cie bedziemy w kontakcie.ps wejdz na strone sklepu z czesciami inter-cars tam maja duzy wybor i pewne zamienniki;)
  9. witaj adrianie odebralem auto,poszlo servo wspomagania hamulcow tak zwane slonce zamontowane przy pompie,dziurawa membrana a sa dwie w pasach montowane od 2001roku,,ja w niedziele nierozbierajac zaciskow ,by cokolwiek czyscic jechalem na trasie z 70 km,zero blokowania kol ale po 4 godz.postoju i powrotu do domu zaczely mi blokowac 4 kola!wkurzylem sie i odpiolem wtyczke sterownika pompy abs aby sprawdzic,czy blokada kol nie jest czsem od walnietego sterownika-na desce po odpieciu pali sie wowczas kontr,abs i na czerwono ukl.hamulc.i po ruszeniu w droge znow zaczely blokowac kola:eek:,moja przypuszczenia padly wowczas na pompe hamulcowa lub servo-elektromechanik przebadal 2 wyzej uklady plus dla pewnosci vagowanie i servo powodowalo cale zamieszanie,jak narazie felgi letnie i toczenie lzejsze auta nawet patrzac na spalanie wg kompa.ps mielismy podobny problem ale u mnie pedal byl taki sam niezmienny ani miekki ani tawrdy nawet podczas blokady,pompa jak piszesz u mnie zostala podobnie przebadana pozdrawiam.
  10. ok rozumie,podepne sie do problemu kolegi adriana-dzis odstawilem auto do warsztatu i diagnoza padla na pompe hamulcowa lub dziurawa membrane w servie,jak odbiore auto to sie odezwe i dam znac-pozdrawiam.
  11. a jakiej sruby czujnika?stopu
  12. witam forumowiczow,i kolege z blizniaczym problemem-nie wspomne juz ze pare razy na trasie oczywiscie mialem zblokowanie 4 kol,wymienilem czujnik stopu blad z vaga,i zrobilem test odlaczylem wtyczke euro od sterownika pompy abs po zablokowaniu kol i ryszylem dalej w trase i klops... kola zaczely znow blokowac!mam pytanie czy odlaczajac sterownik pompy abs,odlaczam elektronike hamulcy abs plus esp na logike biorac to tak ale do licha czemu kola blokuja?w paskach od 2001 r w servo sa montowane 2 membrany moze to jest powod blokowania?pozdrawiam i wspolczuje koledze adriankowi.ps moze mamy pozbyc sie auta skoro wszyscy rozkladaja rece?dodam ze wymieniac czesci po kolei to dyza strata forsy nerwow i czasu.
  13. jutro zadzwonie to znaczy ze mamy ten sam problem i trafiony jest modul lub jak zwal sterownik pompy abs,u mnie blokowanie jest na trasie i w cieple dni,znaczy sa w elektronoice modulu zimne luty ,jutro dryndne i sie dowiem,pozdrawiam:)
  14. witaj,podaje numery 4 B0614517 G,na pompie bylem dzis podpiac sie pod vaga i wyswietla problem z sterownikiem pompy abs,65535 U48023 oraz brak komunikacji abs ecu 18057 P1649 ,ale 100% pewnosci niema ze to sterownik i lepiej by bylo gdyby elektromechanik luknal a ja dopiero po 3 sierpnia mam termin wlasnie.na alegro sa firmy ktore regeneruja te sterowniki cena kolo 300zeta ale jak to nie to a np.luzny kabel? pozdrawiam Ciebie i Forumowiczow
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności