Skocz do zawartości

Alex_K

  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Alex_K

  • Urodziny 30.10.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Świerklany

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2007
  1. No własnie gateway stary
  2. Witam jak w temacie szukam czarodzieja z rejonu Żor Rybnika i z Jastrzębia który mi odblokuje funkcje w nowym bialym liczniku w b6 bo na starym mialem kupę funkcji jak wyswietlanie fali z radia czy menu języka i czy ustawienie swiateł na powitanie a na nowym BIALym mam tylko spalanie prędkosc ile do tankowania km przejechane danego dnia reszty nie mogę odpalić tak jak by przycisk na kierownicy nie działał. Moze znacie namiary na kogoś z forum z tych okolic kto może mi to ogarnąć ?? Pozdrawiam
  3. Witam w jak opisie szukam dekoru na licznik do passata b6 ale tego nowszego z białym podświetleniem bo zamierzam robić przekładkę może ktoś ma albo wie kto ma w rossądnych pieniądzach a i może ktoś ma adapter przyłącza kabli do niego zeby pasowało
  4. Problem z grzaniem świec :(

    w sumie to tam przeleciałem wszystkie bloki i temperatury oleju i cieczy wskazywało ... no chyba ze jakiś szczególny blok ominąłem
  5. Witam o jakiegoś czasu miałem problem z pierwszym odpaleniem po zimnej nocy jakie były ostatnio silnik łapał dopiero po 5-6 razie i chodził nie równo przez chwilkę więc podejrzenie padło na świece. Po zdemontowaniu ich z silnika i sprawdzeniu okazało się że wszystkie 4 nie żyją . Zakupiłem nowe oczywiście te dedykowane do mojego AJM i wymieniłem . Następnego ranka sytuacja ta sama za 5 razem silnik odpalił ii przez chwile nie równo chodząc więc zacząłem szukać dalej , zaobserwowałem taką sytuacje ze czy silnik jest zimny rano czy ciepły po jakich tam jazdach przy odpalaniu kontrolka grzania świec zawsze się zapala na taki sam czas czyli ok 1 sek i zaraz gaśnie a jak podłączyłem miernik pod złącze świecy żarowej to podczas odpalania wogóle nie pojawia się tam napięcie więc świece nadal nie grzeją Zrobiłem mały test i podłączyłem Vaga i zrobiłem test wyjść i podzespołów to napięcie sie pojawia czyli przekaźnik jest ok teraz moje pytanie gdzie dalej szukać winy co jest odpowiedzialne za tą sytuacje ?? Vag nie pokazuje żadnych usterek (
  6. POMOCY!! Ajm - wiesza się na obrotach

    Dzisiaj wymieniłem czujnik tempa i skasowałem błąd i ok zero błędu w silniku ... ale jesli chcę wejść za p;ośrednictwem VAG-a w ABS to na wyświetlaczu na liczniku wyskakuje STOP bremse fehler a na Vagu jak mu sie uda wejść w usterki to wyskakuje magistrala CAN rozkodowana i potem odrazu w błędach na silniku wyskakuje odrazu błąd brak łączności z magistralą CAN czy coś podobnego ale po wyłączniu zapłonu i wyciągnięcia kluczyka wszytko wraca do normy , a dodam ze ABS działa normalnie podczas jazdy i zadne potem komunikaty czy kontrolki nie dają znac o sobie .... hmmm ciekawostki sie dzieja
  7. POMOCY!! Ajm - wiesza się na obrotach

    nioo mam ASR i co sugerujecie jaki trop obrac ???
  8. POMOCY!! Ajm - wiesza się na obrotach

    hmm no dobra jest czujnik sprzęgła ale auto zachowuje sie anormalnie a błędów brak na vagu i co teraz ?? jak sie za to zabrać ....
  9. POMOCY!! Ajm - wiesza się na obrotach

    ESP nie mam , ale cały czas zastanawia mnie jaki związek ma sprzęgło przecież chyba nijak jest sprzężone z komputerem , wystarczy ze wcisnę pedał sprzęgła i momentalnie obroty spadają na nominalne
  10. POMOCY!! Ajm - wiesza się na obrotach

    podpinałem autko pod Vaga i KTS i tylko błąd czujnika temperatury wyskakuje i nic więcej
  11. Posiadam Passka Ajm i od jakiegoś czasu zaobserwowałem dziwne zjawisko a mianowicie podczas jazdy na biegu np 4 z prędkościa np 90 km/h po puszczeniu pedału gazu samochód zamiast zwalniac jak to sie powinno dziać po zwolnieniu gazu mój pasek jedzie prawie ze stałą prędkością a na kompie w chwilowym spalaniu pokazuje na przemian 0,00l i np 2,8l czyli komputer nadal pulsacyjnie wtryskuje paliwo do cylindrów gdzie powinien odciąć paliwo w celu wyhamowania obrotów silnika . Następnym dziwnym objawem jest to iż gdy osiągnę jakąś prędkość X samochodu i wrzucę luz to obroty silnika praktycznie pozostają przez chwilę na tych na jakich był podczas jazdy na biegu i po chwili troche spadaja i znów się wieszają na niższej wartości obrotowej przez chwile i tak powoli sie dzieje do osiągnięcia nominalnych obrotów silnika . Pewna ciekawostka pojawia sie w momenicie jazdy na luzie z jakąś tam prędkością i dodamy gazu np na 4 tyś obr. i zwolnimy pedał gazu to silnik pozostaje na tych wysokich obrotach nie reagując na powtórne naciśnięcie pedału gazu ale sytuacja wraca do normy podczas wciśnięcia sprzęgła silnik momentalnie wraca na bieg jałowy silnika czyli ok 800 obr .Dodam fakt iż te zjawiska dzieja sie tylko podczas jazdy samochodu . Na Vagu wyskakuje tylko błąd czujnika temperatury występujący sporadycznie . Koledzy Pomóżcie może już ktoś sie borykał z podobnymi problemami
×