Skocz do zawartości

Alex_K

  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Alex_K

  • Urodziny 30.10.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Świerklany

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Alex_K

    VW Passat 2.0 TDI wodorowanie

    Ja byłem na wodorowaniu u nas na sląsku w Radlinie i dla mnie to kupa i tyle ... Niby czysci z nagaru niby czysci wtryski niby kierownice na turbo i ten chwyt czysci dpf ... podjarany tymi obietnicami bo pastuch 2.0 tdi bmr przebieg 310 tyś mysle 300 zeta nie majątek a takie cudo . Pech moze nie pech podczas drogi na wodorowanie zapaliła sie kontrolka dpf czyli nadmierna wartosc sadzy oki jade na wodorowanie temat załatwią no i podłaczyl pod te magiczne cos auto uprzedzał ze z rury wydechowej bedzie czarno bo to wszystko bedzie sie wypalac i cuda wianki godzina wypalania z wydechu zero dymka kontrolka z dpf jak sie paliła tak sie pali praca silnika zero róznicy zadnego obiecanego wzrotu dynamiki podczas powrotu do domu . Ogólnie 300 zl nic nie dalo dpfa musialem vcds wypalac zeby kontrolka zgasla korekcje na wtryskach jakie byly przed takie same po Egr dalej zajebany syfem był jak był więc albo mi luft nie wodór dawał albo to wielka sciema ... marketingowa taka oto moja przygoda z wodorowaniem samochodu i
  2. Alex_K

    Dźwięk - mechanicy rozkładają ręce:(

    Mnie podobnie brzęczało w bmw 3.0 d na zimnym najbardziej i też fachowcy rece rozkladali a wkoncu wypatrzylem temat i rolki z paska pk i napinacz do kosza i byla gitara
  3. Za tak liczną pomoc dzieki temat można zamknąc sam ogarnołem temat przepływka do kosza a i bloki odnalazlem w sterowniku siemens
  4. Można zamknąć. LIicznik wymieniony na z polskim językiem i wszystko chula jak lala
  5. Witam mam b6 BMR i ostatnio jakos duszy mu brak i ciekawostka z przeplywomierzem w delphi programie pokazuje mi caly czas wartosc 0,01 mgs bleddów brak jak i delphi jak i vcds a jak ja wypne nic sie nie dzieje jedzie tak samo wartosc sie nie zmienia a i błedu też nie wywali po wypięciu i teraz cholera czy ona wogóle dziala bo dziwne to ... a w vcds w bloku 003 pokazuje wartosci ale maf tylko egr hmmm moze oś juz to przeszedl w BMR a i moze w tym sterowniku przeplywke sprawdza sie na innym bloku ?
  6. No mi działa tylko spalanie predkość temperatura średnia prędkość a takich funkcji na wswietlaczu jak jak otwarte drzwi i które brak tylko kontrolka na liczniku a na radiu wyświetla chodz to chinol ;(
  7. Przepraszam za literówki ale pisałem na telefonie i słownik t9 mogł co nieco pozmieniać mimo iż starałem się to korygować a Jest to passat b6 2.0 z DSG
  8. Witam mam Słynnego Passata B6 2.0tdi BMR dag i ciekawa sprawa z nim jest w październiku byłem na grupowym hamowaniu u tunera I efekt 153km i 318NM a turbo dopiero wstawalo na wykresie od 2500 obr po przeczytaniu różnych forum w miarę sie zastosowałem kupilem interfejsa Delhi żeby wypalić dpf bo auto jeździ między wioskami wymieniłem też zawór n75 i wężyki podciśnienia i sprawdzilem podcisnieniem czy działa grucha z turbo i z klap kolektora i po tym wszystkim nasatał grudzień i uzbieralem kasę na modyfikację softu i znów udałem się do tego tunera na moda pełny radości i entuzjazmu i zhamowalismy auto przed modem i szok na 6 biegu moc 141 i 288 NM !!!!!!! No szlak mnie jasny trafił w 2 miesiące poszlo się je..bać 12KM i 30NM !!!!!!! A na kompie zero błędu turbo pikuje 1.6 bar wtryski w normie przeplywka ok czyli paliwa daje i powietrza też i tuner stwierdził że może się podjąć modowania się softu kopał przy nim godzinę wgral to i efekt 161KM iii 398NM mocy mało ale niutków poszlo fajnie ale dalej Facet od się tu powiedzial ze coś jest nie halo bo turbo późno wstaje ze coś to trzyma i chyba kierownice zapieczone fakt auto fajnie idzie ale tuner stwierdził że jak robi BMR czy bmn to przy tej dawce paliwa auta wywychodzą mu w granicach 190-195 km i ponad 420NM ;( I teraz pytanie gdzie w tym silniku szukać problemu może ktoś miał taki przypadek i temu to turbo nie wstaje jak powinno przy 1900 obr tylko tak późno i czemu tak we 2 miesiące tak uciekla moc A dodam że na hamowaniu stan dpf był zapełniony w 29%..... Przepraszam za literówki ale pisałem na telefonie i słownik t9 mogł co nieco pozmieniać mimo iż starałem się to korygować a Jest to passat b6 2.0 z DSG
  9. No własnie gateway stary
  10. Witam jak w temacie szukam czarodzieja z rejonu Żor Rybnika i z Jastrzębia który mi odblokuje funkcje w nowym bialym liczniku w b6 bo na starym mialem kupę funkcji jak wyswietlanie fali z radia czy menu języka i czy ustawienie swiateł na powitanie a na nowym BIALym mam tylko spalanie prędkosc ile do tankowania km przejechane danego dnia reszty nie mogę odpalić tak jak by przycisk na kierownicy nie działał. Moze znacie namiary na kogoś z forum z tych okolic kto może mi to ogarnąć ?? Pozdrawiam
  11. Witam w jak opisie szukam dekoru na licznik do passata b6 ale tego nowszego z białym podświetleniem bo zamierzam robić przekładkę może ktoś ma albo wie kto ma w rossądnych pieniądzach a i może ktoś ma adapter przyłącza kabli do niego zeby pasowało
  12. Alex_K

    Problem z grzaniem świec :(

    w sumie to tam przeleciałem wszystkie bloki i temperatury oleju i cieczy wskazywało ... no chyba ze jakiś szczególny blok ominąłem
  13. Witam o jakiegoś czasu miałem problem z pierwszym odpaleniem po zimnej nocy jakie były ostatnio silnik łapał dopiero po 5-6 razie i chodził nie równo przez chwilkę więc podejrzenie padło na świece. Po zdemontowaniu ich z silnika i sprawdzeniu okazało się że wszystkie 4 nie żyją . Zakupiłem nowe oczywiście te dedykowane do mojego AJM i wymieniłem . Następnego ranka sytuacja ta sama za 5 razem silnik odpalił ii przez chwile nie równo chodząc więc zacząłem szukać dalej , zaobserwowałem taką sytuacje ze czy silnik jest zimny rano czy ciepły po jakich tam jazdach przy odpalaniu kontrolka grzania świec zawsze się zapala na taki sam czas czyli ok 1 sek i zaraz gaśnie a jak podłączyłem miernik pod złącze świecy żarowej to podczas odpalania wogóle nie pojawia się tam napięcie więc świece nadal nie grzeją Zrobiłem mały test i podłączyłem Vaga i zrobiłem test wyjść i podzespołów to napięcie sie pojawia czyli przekaźnik jest ok teraz moje pytanie gdzie dalej szukać winy co jest odpowiedzialne za tą sytuacje ?? Vag nie pokazuje żadnych usterek (
  14. Alex_K

    POMOCY!! Ajm - wiesza się na obrotach

    Dzisiaj wymieniłem czujnik tempa i skasowałem błąd i ok zero błędu w silniku ... ale jesli chcę wejść za p;ośrednictwem VAG-a w ABS to na wyświetlaczu na liczniku wyskakuje STOP bremse fehler a na Vagu jak mu sie uda wejść w usterki to wyskakuje magistrala CAN rozkodowana i potem odrazu w błędach na silniku wyskakuje odrazu błąd brak łączności z magistralą CAN czy coś podobnego ale po wyłączniu zapłonu i wyciągnięcia kluczyka wszytko wraca do normy , a dodam ze ABS działa normalnie podczas jazdy i zadne potem komunikaty czy kontrolki nie dają znac o sobie .... hmmm ciekawostki sie dzieja
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności