Jump to content

genzo7

  • Content Count

    223
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About genzo7

  • Birthday 09/22/1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2003

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. czołem szanowne grono, może ktoś podpowie jaki jest numer pompy wspomagania w passacie b5 fl silnik 1.8T AWT i jaką ewentualnie można włożyć mocniejszą pompę, może coś z audi 120bar?
  2. ktoś rozwiązał ten problem, mam to samo u siebie w swoim AWT, choć problem jest tylko na gazie, na benzynie chodzi idealanie, na gazie szarpie i widać, chodzi na 3 cylindry
  3. wytłumaczy mi ktoś po co ktoś wsadził ten napinacz łączący wałki rozrządu w 1.8T nie można by tego było zrobić normalnie na pasku z przodu, który by je połączył i wszystko za jednym razem?
  4. masz 2800 obrotów przy 140km/h ? znalazłem takie coś, może się komuś przyda do wymiany oleju, i moje pytanie jest co on wlewał razem z olejem, chodzi mi o ten biały płyn? https://www.youtube.com/watch?v=-29SRi6O830 a tutaj jak zdjąć miskę olejową i wyczyścić smoka
  5. powiesz coś więcej o normach, ewentualnie możesz polecić jakąś konkretną folię? też jestem na etapie budowy kanału, także wszystkie ciekawe sugestie polecane
  6. ja mam taką od dwóch lat i jestem bardzo zadowolony http://allegro.pl/myjka-wysokocisnieniowa-blackdecker-spl-1700w-i5481422767.html
  7. przodu nie musisz zdejmować bo silnik masz poprzecznie i jeżeli jesteś trochę obcykany w mechanice i wymieniałeś już rozrząd to powinieneś dać radę spokojnie, jeśli nie to lepiej daj sobie z tym spokój i daj mechanikowi, z racji właśnie tego że nie trzeba zdejmować przodu dużo za to nie zapłacisz, mój brat w BKP zapłacił 150żł więc nie wiem czy jest sens się w ogóle brudzić.
  8. zrób logi dynamiczne, na pewno coś wyjdzie
  9. kup orginały Avon bo tylko one zdadzą egzamin pod silnikiem, szkoda pieniedzy na Lema i Cortego
  10. odkręciłem ja niestety te dwa wężyki które wychodza skutecznie przeszkadzają w wyciagnięciu całości do góry aby móc wsunąć wężyk
  11. potrzebuje spuścić paliwo z mojego paska ale metodą z wężykiem przez wlew nie daje skutków, poleci parę kropel i więcej nie chce, chciałem się dobrać przez ten otwór w bagażniku ale przeszkadzają mi węże, które tam idą i bez ich odkręcenia nie ma jak tego wyjąć, czy to są główne węże, które idą do filtra paliwa? da się je może odkręcić bo wstępnie próbowałem i niestety nie dało się, a nie chce czegoś popsuć
  12. ludzie czy Wy nie potraficie sobie sciągnać tego programu, bo jeśli nie to darujcie sobie od razu używanie takich rzeczy bo potem będzie milion pytań jak obsłużyć ten program, link jest na poprzedniej stronie, nie liczcie tylko na gotowe trzeba samemu coś czasami zrobić
  13. nie ale bez problemu da się go zainstalować na win 7 co jest bardzo trudne w przypadku vag 311
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy