Skocz do zawartości

genzo7

  • Liczba zawartości

    224
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O genzo7

  • Urodziny 22.09.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ktoś ma może fotkę gdzie się znajduje ten czujnik w 1.8T AWT, szarą wtyczkę zlokalizowałem ale czujnika za cholerę nie mogę, czy idzie go wymienić od góry w ogóle?
  2. czołem szanowne grono, może ktoś podpowie jaki jest numer pompy wspomagania w passacie b5 fl silnik 1.8T AWT i jaką ewentualnie można włożyć mocniejszą pompę, może coś z audi 120bar?
  3. polecasz hamownie czy chiptuning?
  4. ktoś rozwiązał ten problem, mam to samo u siebie w swoim AWT, choć problem jest tylko na gazie, na benzynie chodzi idealanie, na gazie szarpie i widać, chodzi na 3 cylindry
  5. wytłumaczy mi ktoś po co ktoś wsadził ten napinacz łączący wałki rozrządu w 1.8T nie można by tego było zrobić normalnie na pasku z przodu, który by je połączył i wszystko za jednym razem?
  6. masz 2800 obrotów przy 140km/h ? znalazłem takie coś, może się komuś przyda do wymiany oleju, i moje pytanie jest co on wlewał razem z olejem, chodzi mi o ten biały płyn? https://www.youtube.com/watch?v=-29SRi6O830 a tutaj jak zdjąć miskę olejową i wyczyścić smoka
  7. dla mnie to ona pracuje jak diesel a nie benzyna
  8. powiesz coś więcej o normach, ewentualnie możesz polecić jakąś konkretną folię? też jestem na etapie budowy kanału, także wszystkie ciekawe sugestie polecane
  9. genzo7

    myjka ciśnieniowa

    ja mam taką od dwóch lat i jestem bardzo zadowolony http://allegro.pl/myjka-wysokocisnieniowa-blackdecker-spl-1700w-i5481422767.html
  10. przodu nie musisz zdejmować bo silnik masz poprzecznie i jeżeli jesteś trochę obcykany w mechanice i wymieniałeś już rozrząd to powinieneś dać radę spokojnie, jeśli nie to lepiej daj sobie z tym spokój i daj mechanikowi, z racji właśnie tego że nie trzeba zdejmować przodu dużo za to nie zapłacisz, mój brat w BKP zapłacił 150żł więc nie wiem czy jest sens się w ogóle brudzić.
  11. zrób logi dynamiczne, na pewno coś wyjdzie
  12. kup orginały Avon bo tylko one zdadzą egzamin pod silnikiem, szkoda pieniedzy na Lema i Cortego
  13. odkręciłem ja niestety te dwa wężyki które wychodza skutecznie przeszkadzają w wyciagnięciu całości do góry aby móc wsunąć wężyk
  14. potrzebuje spuścić paliwo z mojego paska ale metodą z wężykiem przez wlew nie daje skutków, poleci parę kropel i więcej nie chce, chciałem się dobrać przez ten otwór w bagażniku ale przeszkadzają mi węże, które tam idą i bez ich odkręcenia nie ma jak tego wyjąć, czy to są główne węże, które idą do filtra paliwa? da się je może odkręcić bo wstępnie próbowałem i niestety nie dało się, a nie chce czegoś popsuć
  15. ludzie czy Wy nie potraficie sobie sciągnać tego programu, bo jeśli nie to darujcie sobie od razu używanie takich rzeczy bo potem będzie milion pytań jak obsłużyć ten program, link jest na poprzedniej stronie, nie liczcie tylko na gotowe trzeba samemu coś czasami zrobić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności