Skocz do zawartości
EEKTRONIK2

Grzałka elektryczna w B5FL i B5 zobacz!!

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdze polozenie v68 jak sie zachowuje.
U mnie w poprzednim passku tez mialem problem z za mocnym grzaniem.

Przeczyscilem silniczek od regulacji temp wg porady na forum i pomoglo.

 

---------- Dodano o 11:23 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:15 ----------

 

25 Ustawienie V68 w pozycji ciepło - 42

27 Ustawienie V68 w pozycji zimno - 227

U mnie wartosci wychylen silniczkow mialem na kanalach 11-14. Nie mam dostepu do swoich notatek wiec nie pamietam, ktory kanal od ktorego silniczka byl.

 

Na pewno wszystko opisalem kiedys na forum w odpowiednich tematach ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś sprawdziłem swoja grzałeczkę, temp otoczenia 2 st. po zapaleniu auta świece żarowe grzeją ponad 3 min, a po ich wyłączeniu włącza się grzałka i po ok 2 min leci już ciepłe powietrze, przy czym musi być wyłączony ECON

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem wczoraj V68 i póki co jest OK. Wywala błąd, ale to moze dlatego, że ten silniczek przeleżał w piwnicy pól roku :) Wczoraj dokładnie sprawdzałem jak się zachowuje. Reguluje płynnie w zakresie 18'C - 23'C, później idzie na 3/4 otwarcia. Rozruszam go, ale przynajmniej wiem co było tego powodem.

Dzieki

Edytowane przez Poochini

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem u siebie po VIN i mam :D passat w wersji BASIC z belgii 1.9 TDI AVB rok 2002

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
prawdzałem u siebie po VIN i mam passat w wersji BASIC z belgii 1.9 TDI AVB rok 2002
Takiego w lutym sprzedalem :)

Produkcja 2x grudzien 2002, ale na szczescie zostal zarejestrowany jako rocznik 2003.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie może ktoś podpowie czy VAG-iem można sprawdzić poprawne działanie tego ogrzewania ponieważ z wlepy w kole zapasowym i VIN-u wyglada ze je posiadam ale nie jestem przekonany czy tak aby do końca ono działa.

instrukcja z początku tematu za wiele nie pomogła: "prędkość na 4,nawiew na szybę, ustawienie temp. na max ".

 

pozdrawiam

Dariusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie może ktoś podpowie czy VAG-iem można sprawdzić poprawne działanie tego ogrzewania ponieważ z wlepy w kole zapasowym i VIN-u wyglada ze je posiadam ale nie jestem przekonany czy tak aby do końca ono działa.

instrukcja z początku tematu za wiele nie pomogła: "prędkość na 4,nawiew na szybę, ustawienie temp. na max ".

 

pozdrawiam

Dariusz

Kolego Econ nie może być właczony, temp na max a prędkość na I i nawiew na szybe i twarz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego Econ nie może być właczony, temp na max a prędkość na I i nawiew na szybe i twarz...

 

 

na początku tematu pisali ze prędkość na 4 min. więc jak w końcu ma to być ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie może ktoś podpowie czy VAG-iem można sprawdzić poprawne działanie tego ogrzewania ponieważ z wlepy w kole zapasowym i VIN-u wyglada ze je posiadam ale nie jestem przekonany czy tak aby do końca ono działa.

instrukcja z początku tematu za wiele nie pomogła: "prędkość na 4,nawiew na szybę, ustawienie temp. na max ".

Przeczytaj :

http://forum.vw-passat.pl/threads/95336-Grzalka-elektryczna-w-B5FL-i-B5-zobacz!!?p=1172388&viewfull=1#post1172388

 

 

Kolego Econ nie może być właczony, temp na max a prędkość na I i nawiew na szybe i twarz...
To nie prawda.

Przeczytaj Tomasz i Ty, post z linka podanego wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przeczytaj :

http://forum.vw-passat.pl/threads/95336-Grzalka-elektryczna-w-B5FL-i-B5-zobacz!!?p=1172388&viewfull=1#post1172388

 

 

To nie prawda.

Przeczytaj Tomasz i Ty, post z linka podanego wyżej.

 

 

dziękuje kolego tomnik czytałem cały ten temat ale jakoś uciekł mi Twój opis :)

teraz już wszystko jasne tylko trzeba poczekać na niską temp. i próbować według Twojego opisu.

 

pozdrawiam i dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
trzeba poczekać na niską temp.
Myślę, że jest dostatecznie niska, abyś mógł zaobserwować działanie grzałki.

U mnie w aucie, poczułem już "elektryczne ciepło" w tym sezonie grzewczym :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślę, że jest dostatecznie niska, abyś mógł zaobserwować działanie grzałki.

U mnie w aucie, poczułem już "elektryczne ciepło" w tym sezonie grzewczym :)

 

u nas jeszcze nie mogłem doświadczyć temp. niższej niż 4 stopnie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u nas jeszcze nie mogłem doświadczyć temp. niższej niż 4 stopnie
Te 4 stopnie, to temperatura przy której testosowałem grzałkę, i nie jest wielkością progową, od której elektr. dogrzewanie zaczyna pracę. Jestem pewien, że i w temp. 10, czy 15 st będzie działać.

 

 

 

Jak znam życie i Forum :) temat ten, z racji okresu grzewczego, będzie pojawiał się często "na tapecie" . Powtarzać się będą te same pytania. Proszę zatem Moderatora/ów, jeśli jest taka możliwość, o przesunięcie mojego opisu http://forum.vw-passat.pl/threads/95336-Grzalka-elektryczna-w-B5FL-i-B5-zobacz!!?p=1172388&viewfull=1#post1172388 , jako drugi post w tym temacie.

Edytowane przez tomnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Te 4 stopnie, to temperatura przy której testosowałem grzałkę, i nie jest wielkością progową, od której elektr. dogrzewanie zaczyna pracę. Jestem pewien, że i w temp. 10, czy 15 st będzie działać.

 

 

 

Jak znam życie i Forum :) temat ten, z racji okresu grzewczego, będzie pojawiał się często "na tapecie" . Powtarzać się będą te same pytania. Proszę zatem Moderatora/ów, jeśli jest taka możliwość, o przesunięcie mojego opisu http://forum.vw-passat.pl/threads/95336-Grzalka-elektryczna-w-B5FL-i-B5-zobacz!!?p=1172388&viewfull=1#post1172388 , jako drugi post w tym temacie.

 

 

 

popieram prośbę TOMNIK-a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Te 4 stopnie, to temperatura przy której testosowałem grzałkę, i nie jest wielkością progową, od której elektr. dogrzewanie zaczyna pracę. Jestem pewien, że i w temp. 10, czy 15 st będzie działać.

Dogrzewacz oparty na świecach żarowych załącza się dopiero poniżej 5stopni. Farelka korzysta z tego samego sterowania, więc podejrzewam, że jest tak samo-działa dopiero poniżej 5 stopni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja MAM :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

według kodu 7E0 , ja nie mam :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
według kodu 7E0 , ja nie mam
Według kodu, to i ja nie mam...a jednak mam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

7E6 - Elektryczny podgrzewacz pomocniczy powietrze.

Czyli u mnie to jest, narazie za ciepło aby sprawdzić czy działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności