Jericho Zgłoś #221 Napisano 1 Listopada 2012 Sprawdze polozenie v68 jak sie zachowuje.U mnie w poprzednim passku tez mialem problem z za mocnym grzaniem.Przeczyscilem silniczek od regulacji temp wg porady na forum i pomoglo. ---------- Dodano o 11:23 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:15 ---------- 25 Ustawienie V68 w pozycji ciepło - 4227 Ustawienie V68 w pozycji zimno - 227 U mnie wartosci wychylen silniczkow mialem na kanalach 11-14. Nie mam dostepu do swoich notatek wiec nie pamietam, ktory kanal od ktorego silniczka byl. Na pewno wszystko opisalem kiedys na forum w odpowiednich tematach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #222 Napisano 1 Listopada 2012 Ja dziś sprawdziłem swoja grzałeczkę, temp otoczenia 2 st. po zapaleniu auta świece żarowe grzeją ponad 3 min, a po ich wyłączeniu włącza się grzałka i po ok 2 min leci już ciepłe powietrze, przy czym musi być wyłączony ECON Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #223 Napisano 1 Listopada 2012 (edytowane) Wymieniłem wczoraj V68 i póki co jest OK. Wywala błąd, ale to moze dlatego, że ten silniczek przeleżał w piwnicy pól roku Wczoraj dokładnie sprawdzałem jak się zachowuje. Reguluje płynnie w zakresie 18'C - 23'C, później idzie na 3/4 otwarcia. Rozruszam go, ale przynajmniej wiem co było tego powodem. Dzieki Edytowane 4 Listopada 2012 przez Poochini Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reo Zgłoś #224 Napisano 4 Listopada 2012 sprawdzałem u siebie po VIN i mam passat w wersji BASIC z belgii 1.9 TDI AVB rok 2002 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #225 Napisano 4 Listopada 2012 prawdzałem u siebie po VIN i mam passat w wersji BASIC z belgii 1.9 TDI AVB rok 2002Takiego w lutym sprzedalem Produkcja 2x grudzien 2002, ale na szczescie zostal zarejestrowany jako rocznik 2003. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #226 Napisano 4 Listopada 2012 W Pasku AFN 98r. takiego gadżetu brak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #227 Napisano 5 Listopada 2012 Panowie może ktoś podpowie czy VAG-iem można sprawdzić poprawne działanie tego ogrzewania ponieważ z wlepy w kole zapasowym i VIN-u wyglada ze je posiadam ale nie jestem przekonany czy tak aby do końca ono działa. instrukcja z początku tematu za wiele nie pomogła: "prędkość na 4,nawiew na szybę, ustawienie temp. na max ". pozdrawiam Dariusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #228 Napisano 5 Listopada 2012 Panowie może ktoś podpowie czy VAG-iem można sprawdzić poprawne działanie tego ogrzewania ponieważ z wlepy w kole zapasowym i VIN-u wyglada ze je posiadam ale nie jestem przekonany czy tak aby do końca ono działa.instrukcja z początku tematu za wiele nie pomogła: "prędkość na 4,nawiew na szybę, ustawienie temp. na max ". pozdrawiam Dariusz Kolego Econ nie może być właczony, temp na max a prędkość na I i nawiew na szybe i twarz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #229 Napisano 5 Listopada 2012 Kolego Econ nie może być właczony, temp na max a prędkość na I i nawiew na szybe i twarz... na początku tematu pisali ze prędkość na 4 min. więc jak w końcu ma to być ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #230 Napisano 5 Listopada 2012 Panowie może ktoś podpowie czy VAG-iem można sprawdzić poprawne działanie tego ogrzewania ponieważ z wlepy w kole zapasowym i VIN-u wyglada ze je posiadam ale nie jestem przekonany czy tak aby do końca ono działa.instrukcja z początku tematu za wiele nie pomogła: "prędkość na 4,nawiew na szybę, ustawienie temp. na max ". Przeczytaj : http://forum.vw-passat.pl/threads/95336-Grzalka-elektryczna-w-B5FL-i-B5-zobacz!!?p=1172388&viewfull=1#post1172388 Kolego Econ nie może być właczony, temp na max a prędkość na I i nawiew na szybe i twarz...To nie prawda.Przeczytaj Tomasz i Ty, post z linka podanego wyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #231 Napisano 5 Listopada 2012 Przeczytaj : http://forum.vw-passat.pl/threads/95336-Grzalka-elektryczna-w-B5FL-i-B5-zobacz!!?p=1172388&viewfull=1#post1172388 To nie prawda. Przeczytaj Tomasz i Ty, post z linka podanego wyżej. dziękuje kolego tomnik czytałem cały ten temat ale jakoś uciekł mi Twój opis teraz już wszystko jasne tylko trzeba poczekać na niską temp. i próbować według Twojego opisu. pozdrawiam i dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #232 Napisano 5 Listopada 2012 trzeba poczekać na niską temp.Myślę, że jest dostatecznie niska, abyś mógł zaobserwować działanie grzałki.U mnie w aucie, poczułem już "elektryczne ciepło" w tym sezonie grzewczym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #233 Napisano 5 Listopada 2012 Myślę, że jest dostatecznie niska, abyś mógł zaobserwować działanie grzałki.U mnie w aucie, poczułem już "elektryczne ciepło" w tym sezonie grzewczym u nas jeszcze nie mogłem doświadczyć temp. niższej niż 4 stopnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #234 Napisano 5 Listopada 2012 (edytowane) u nas jeszcze nie mogłem doświadczyć temp. niższej niż 4 stopnieTe 4 stopnie, to temperatura przy której testosowałem grzałkę, i nie jest wielkością progową, od której elektr. dogrzewanie zaczyna pracę. Jestem pewien, że i w temp. 10, czy 15 st będzie działać. Jak znam życie i Forum temat ten, z racji okresu grzewczego, będzie pojawiał się często "na tapecie" . Powtarzać się będą te same pytania. Proszę zatem Moderatora/ów, jeśli jest taka możliwość, o przesunięcie mojego opisu http://forum.vw-passat.pl/threads/95336-Grzalka-elektryczna-w-B5FL-i-B5-zobacz!!?p=1172388&viewfull=1#post1172388 , jako drugi post w tym temacie. Edytowane 5 Listopada 2012 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #235 Napisano 5 Listopada 2012 Te 4 stopnie, to temperatura przy której testosowałem grzałkę, i nie jest wielkością progową, od której elektr. dogrzewanie zaczyna pracę. Jestem pewien, że i w temp. 10, czy 15 st będzie działać. Jak znam życie i Forum temat ten, z racji okresu grzewczego, będzie pojawiał się często "na tapecie" . Powtarzać się będą te same pytania. Proszę zatem Moderatora/ów, jeśli jest taka możliwość, o przesunięcie mojego opisu http://forum.vw-passat.pl/threads/95336-Grzalka-elektryczna-w-B5FL-i-B5-zobacz!!?p=1172388&viewfull=1#post1172388 , jako drugi post w tym temacie. popieram prośbę TOMNIK-a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #236 Napisano 5 Listopada 2012 Te 4 stopnie, to temperatura przy której testosowałem grzałkę, i nie jest wielkością progową, od której elektr. dogrzewanie zaczyna pracę. Jestem pewien, że i w temp. 10, czy 15 st będzie działać. Dogrzewacz oparty na świecach żarowych załącza się dopiero poniżej 5stopni. Farelka korzysta z tego samego sterowania, więc podejrzewam, że jest tak samo-działa dopiero poniżej 5 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smalcerz Zgłoś #237 Napisano 5 Listopada 2012 ja MAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #238 Napisano 5 Listopada 2012 według kodu 7E0 , ja nie mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #239 Napisano 5 Listopada 2012 według kodu 7E0 , ja nie mamWedług kodu, to i ja nie mam...a jednak mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexx Zgłoś #240 Napisano 5 Listopada 2012 7E6 - Elektryczny podgrzewacz pomocniczy powietrze. Czyli u mnie to jest, narazie za ciepło aby sprawdzić czy działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach