tomnik Zgłoś #301 Napisano 18 Lutego 2013 nagrzewnica załącza się dopiero przy 11.Grzałka elektryczna załącza się gdy sterownik wyłączy świece żarowe, a jak wiemy działają one nawet po uruchomieniu silnika.Grzałka jest załączona gdy w okienku vaga pojawia się 01, 10, 11. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #302 Napisano 18 Lutego 2013 Grzałka elektryczna załącza się gdy sterownik wyłączy świece żarowe, a jak wiemy działają one nawet po uruchomieniu silnika.Grzałka jest załączona gdy w okienku vaga pojawia się 01, 10, 11. zgadza sie tak jest jak napisałeś, a masz moze schemat instalacji po polsku i w całości bo na tym zamieszonym wcześniej nie wszystko widać z opisu. rozumiem ze sterowanie tymi stopniami grzałki to przewody w 3 przykaźniku : 4 pin 0,5 ws/bl złącze T15s/10 w 1 przekaźniku: 4 pin 0,5 ws/ge złącze T15s/9 i teraz która to jest kostka i gdzie jej szukać? na schemacie pisze ze przy dieselku a w benzynie gdzie to jest? co to za element F268 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #303 Napisano 18 Lutego 2013 Panowie, ale coś się tu nie zgadza, bo np u mnie ciepło leci dopiero po około 3 min, a inni piszą że po 30sek. Więc jak to rozumieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #304 Napisano 18 Lutego 2013 (edytowane) Panowie, ale coś się tu nie zgadza, bo np u mnie ciepło leci dopiero po około 3 min, a inni piszą że po 30sek. Więc jak to rozumieć mam małą podpowiedz poczytaj na stronie 48 tam jest jak to wszystko działa LUPO u nas jest podobnie jak nie tak samo. LUPO elementy grzejny gdzie znajde element F268 i J248 albo odpowiednik w benzynie? To nie jest przypadkiem komputer silnika ECU? a F268 to nie idzie gdzieś z klimatronica? Edytowane 18 Lutego 2013 przez stinger Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #305 Napisano 18 Lutego 2013 (edytowane) nagrzewnica załącza się dopiero przy 11Nagrzewnica zalacza sie juz przy 01. Ona ma 3 stopnie mocy. W AVB z 2003 roku, gdy silnik mial ponizej ok 50C to za kazdym razem przy ruszaniu z 1nki slyszalem cykanie jakiegos przekaznika. Wg mnie bylo to przelaczenie farelki z max. mocy na mniejsza. Przy wylaczonym ogrzewaniu cykania nie bylo. Podobna sytuacje mialem w lecie przy zalaczonej klimie. Przy ruszaniu klima na chwile sie wylaczala. Zreszta jest to nawet opisane w instrukcji czy w zeszycie serwisowym do paska. Edytowane 18 Lutego 2013 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #306 Napisano 18 Lutego 2013 Nagrzewnica zalacza sie juz przy 01. Ona ma 3 stopnie mocy. W AVB z 2003 roku, gdy silnik mial ponizej ok 50C to za kazdym razem przy ruszaniu z 1nki slyszalem cykanie jakiegos przekaznika. Wg mnie bylo to przelaczenie farelki z max. mocy na mniejsza. Przy wylaczonym ogrzewaniu cykania nie bylo. Podobna sytuacje mialem w lecie przy zalaczonej klimie. Przy ruszaniu klima na chwile sie wylaczala. Zreszta jest to nawet opisane w instrukcji czy w zeszycie serwisowym do paska. poczytaj sobie mój post wyżej i tego PDFa jak to jest w LUPO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #307 Napisano 18 Lutego 2013 mam małą podpowiedz poczytaj na stronie 48 tam jest jak to wszystko działa LUPO u nas jest podobnie jak nie tak samo. LUPO elementy grzejny gdzie znajde element F268 i J248 albo odpowiednik w benzynie? To nie jest przypadkiem komputer silnika ECU? a F268 to nie idzie gdzieś z klimatronica? no dobrze, wszystko fajnie, tylko niech inni nie piszą że jak odpalą auto po nocy na mrozie to po 30 sek wieje im gorące bo to bzdura. Wieje dopiero po około 3 minutach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #308 Napisano 18 Lutego 2013 jak odpalą auto po nocy na mrozie to po 30 sek wieje im gorące bo to bzdura. Wieje dopiero po około 3 minutachZgadza się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #309 Napisano 18 Lutego 2013 zgadza sie tak jest jak napisałeś, a masz moze schemat instalacji po polsku i w całości bo na tym zamieszonym wcześniej nie wszystko widać z opisu. rozumiem ze sterowanie tymi stopniami grzałki to przewody w 3 przykaźniku : 4 pin 0,5 ws/bl złącze T15s/10 w 1 przekaźniku: 4 pin 0,5 ws/ge złącze T15s/9 i teraz która to jest kostka i gdzie jej szukać? na schemacie pisze ze przy dieselku a w benzynie gdzie to jest? co to za element F268 czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć bo chciałbym tą grzałkę podłączyć bo mma ją w aucie ale instalacji brak a mam możliwość zbudowania instalacji tylko nie wiem skad brac sygnały do włączania jej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #310 Napisano 18 Lutego 2013 czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć bo chciałbym tą grzałkę podłączyć bo mma ją w aucie ale instalacji brak a mam możliwość zbudowania instalacji tylko nie wiem skad brac sygnały do włączania jej. A możesz powiedzieć po jakim czasie u Ciebie bez podpiętej grzałki leci ciepłe powietrze po odpaleniu auta po nocnym postoju?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #311 Napisano 18 Lutego 2013 (edytowane) jutro moge sprawdzić pamiętaj że mam benzyne i sie dość szybko silnik nagrzewa 2,0 benzynka 115KM. Jutro rano napisze co i jak niestety rano odpaliłem i od razu jechałem więc nie powiem jak szybko leci ciepełko Edytowane 19 Lutego 2013 przez stinger Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #312 Napisano 19 Lutego 2013 A możesz powiedzieć po jakim czasie u Ciebie bez podpiętej grzałki leci ciepłe powietrze po odpaleniu auta po nocnym postoju??Hmm, z tego co wiem to w benzynach nie ma grzalek/farelek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #313 Napisano 19 Lutego 2013 no ale chodzi mi o to, w jakim czasie po odpaleniu auta po nocy na jałowych u osób bez grzałek leci ciepłe powietrze. Czysta ciekawość, bo niektórzy twierdzą że to normalne że po 2.5 min leci cieplutko i nie widza w tym nic niezwykłego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #314 Napisano 19 Lutego 2013 (edytowane) no ale chodzi mi o to, w jakim czasie po odpaleniu auta po nocy na jałowych u osób bez grzałek leci ciepłe powietrze.W moim 1.8T w automacie niestety musze dlugo czekac na cieple powietrze.Rok temu przy zewn. ok 0C, 90C na zegarach zobaczylem dopiero po ok 10km jednostajnej spokojnej jazdy - obr. ok 1600-1800rpm. Przed ostatnimi wakacjami przeplukalem nagrzewnice, co wg mnie nic nie dalo, oraz wymienilem chlodnice wody i oleju. W tegoroczna zime nie mam jak auta przetestowac, bo ono w kraju a ja na misji ---------- Dodano o 12:55 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:41 ---------- poczytaj sobie mój post wyżej i tego PDFa jak to jest w LUPOPrzeczytalem.To co u Ciebie oznacza "11", bo ja mialem na mysli wyswietlane wartosci w VAG-COM przy zakladce dotyczacej nagrzewnicy. Wg pdf, farelka ma 3 stopnie mocy, tak jak napisalem wyzej. Edytowane 19 Lutego 2013 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #315 Napisano 19 Lutego 2013 11 to 3 stopień, 1 stopień 01, drugi stopień 10 i 3 stopień 11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #316 Napisano 19 Lutego 2013 Cholewcia, cos mi sie korespondencja popieprzyla Zamiast do Ciebie to pytanie zadalem przez omylke do stinge 11 to 3 stopień, 1 stopień 01, drugi stopień 10 i 3 stopień 11 Nie inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #317 Napisano 19 Lutego 2013 no ale chodzi mi o to, w jakim czasie po odpaleniu auta po nocy na jałowych u osób bez grzałek leci ciepłe powietrze. Czysta ciekawość, bo niektórzy twierdzą że to normalne że po 2.5 min leci cieplutko i nie widza w tym nic niezwykłego Wyciągnij bezpieczniki, albo wtyczkę od grzałki i sam zobaczysz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #318 Napisano 19 Lutego 2013 Wyciągnij bezpieczniki, albo wtyczkę od grzałki i sam zobaczysz. Nie bo trzeba rozbierać kokpit na 4 torxach pod kierownicą , wole uzyskać odpowiedź od innych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #319 Napisano 19 Lutego 2013 Hmm, z tego co wiem to w benzynach nie ma grzalek/farelek. wcześniej koledzy pisali że niektórzy mają i dlatego pytam jak to jest w benzynkach? Nie bo trzeba rozbierać kokpit na 4 torxach pod kierownicą , wole uzyskać odpowiedź od innych to obiecuje wstac wcześniej i dac Ci znać co i jak u mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #320 Napisano 19 Lutego 2013 to obiecuje wstac wcześniej i dac Ci znać co i jak u mnie. Benzyna łapie temp. szybciej niż diesel. ---------- Dodano o 15:30 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:07 ---------- Nie bo trzeba rozbierać kokpit na 4 torxach pod kierownicą , wole uzyskać odpowiedź od innych Kiedyś po dołożeniu świec żarowych podgrzewających płyn chłodniczy, zrobiłem test jak szybko nagrzewa się ciecz chłodząca i wnętrze auta ze świecami i bez. Zrób u siebie test z odczytaną temperaturą wnętrza z klimatronika (kanał 01) i będziesz widział ile szybciej powietrze w aucie się nagrzewa w porównaniu do auta bez grzałki, czy nawet auta ze świecami. Ale od razu Ci powiem, że różnica jest spora - testowałem grzałkę u rodziców w pasku i u szwagra w A6 i różnica jest bardzo wyraźna - grzałka jest super, dlatego w lato postaram się ją domontować. Grzałkę już mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach