BIGjack Zgłoś #181 Napisano 13 Września 2013 Jak widać na filmie luz wynosi 12mm a poprzeczny jest jakby taki sprężysty, muszę mocno ciągnąć aby się odgięło. Boje się luk z roku 2013 to nie ten luk co z 2000 a poza tym koszt wymiany dwumas+docisk+tarcza+łożysko+wysprzęglik+śruby to koszmar! jakieś 3kzł + robocizna, masakra. Jak bym miał na stole nowego LUK-a to bym sam porównał hmm.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BIGjack Zgłoś #182 Napisano 13 Września 2013 2 miechy temu zakładałem nowego LUK'a, miał sporo poniżej 25mm. Pozdro. Ile miało nabiegane Twoje koło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #183 Napisano 14 Września 2013 Boje się luk z roku 2013 to nie ten luk co z 2000 a poza tym koszt wymiany Nie przeczę. To jak z jakością nowych Mietków i tych z przed 15 lat. dwumas+docisk+tarcza+łożysko+wysprzęglik+śruby to koszmar! jakieś 3kzł + robocizna, masakra. Że co? Ja za swój zestaw dałem 1500zł (bez wysprzęglika) + 300zł robota. Ile miało nabiegane Twoje koło? Nie powiem Ci dokładnie, bo 2 lata temu wrzucałem komplet (używkę). Rozsypał mi się docisk, i tym razem postanowiłem wrzucić nowy komplet. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #184 Napisano 14 Września 2013 Jak widać na filmie luz wynosi 12mm a poprzeczny jest jakby taki sprężysty, muszę mocno ciągnąć aby się odgięło. Boje się luk z roku 2013 to nie ten luk co z 2000 a poza tym koszt wymiany dwumas+docisk+tarcza+łożysko+wysprzęglik+śruby to koszmar! jakieś 3kzł + robocizna, masakra. Jak bym miał na stole nowego LUK-a to bym sam porównał hmm.... mocno przesadziałeś chyba z tymi cenami. Napisz do kogos z forum dadzą dobra cenę lub targuj sie w sklepie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BIGjack Zgłoś #185 Napisano 16 Września 2013 Cena samego koła LUK 240mm w Aso to 3100 brutto w IC 1680zł , w zaprzyjaźnionym warsztacie 1500zł Fakt na allegro LUK lub Sachs kosztuje 1600zł cały komplet bez wysprzęglika hmmm obawiam się że to made in china a z wyegzekowaniem gwarancji będzie kłopocik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniolkm Zgłoś #186 Napisano 16 Września 2013 Ja wstawiłem kompletny zestaw VALEO - sztywne koło. Całość z robocizną wyniosła mnie 2000zł. Mimo negatywnych opinii, ja jestem zadowolony z tego rozwiązania. O dwumasie już nie myślę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BIGjack Zgłoś #187 Napisano 16 Września 2013 Ja wstawiłem kompletny zestaw VALEO - sztywne koło. Muszę przyznać że brałem pod uwagę sztywne koło valeo. Myśłałem sobie ok co za różnica czy to dwumasa tłumi drgania czy tarcza najwyżej motor będzie wolniej reagował hmmm ale jak zobaczyłem po wymontowaniu że nie mam sztywnej tarczy a jest tam też tłumik drgań to zrezygnowałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stromy Zgłoś #188 Napisano 17 Września 2013 Luz zależy od typu koła: http://bit.ly/18uQnjc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomeklord Zgłoś #189 Napisano 23 Września 2013 Witam , przymierzam się do wymiany dwumasy na zestaw od 1z i tu mam pytanie w tym temacie nr kompletu sprzęgła to 623 113 900 http://forum.vw-passat.pl/threads/73716-Zmiana-2-massa-na-1-massa- a czy się różni taki zestaw http://allegro.pl/sprzeglo-luk-kpl-audi-80-b4-1-9td-91-96-motor-1z-i3571878782.html nr.623 0829 00 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomeklord Zgłoś #190 Napisano 23 Września 2013 czy może od Luk'a lepszy będzie sachs?? proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BIGjack Zgłoś #191 Napisano 24 Września 2013 czy może od Luk'a lepszy będzie sachs?? proszę o pomoc. Zdecydowanie LUK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomeklord Zgłoś #192 Napisano 25 Września 2013 w slepie komplet 550 luk'a a tu http://allegro.pl/sprzeglo-luk-kpl-audi-80-b4-1-9td-91-96-motor-1z-i3571878782.html 450 tyle tylko czy bezpiecznie mozna to zamawiać czy nie okaże się to jakaś chińska podróbka?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomno Zgłoś #193 Napisano 30 Września 2013 Witam, podłączę się pod temat. Czy do mojego passata idzie dwumasa czy zwykłe, bo na allegro pasują i to i to. Trochę to wprowadzające w błąd. A może tylko po rozłożeniu skrzyni można to stwierdzić? Dane auta: rok produkcji 2001, 150 koni, czyli 1.8T, silnik AWT, kombiak. Z góry dzięki za informację. Pozdrawiam forumowiczów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genzo7 Zgłoś #194 Napisano 30 Września 2013 Witam, podłączę się pod temat. Czy do mojego passata idzie dwumasa czy zwykłe, bo na allegro pasują i to i to.Trochę to wprowadzające w błąd. A może tylko po rozłożeniu skrzyni można to stwierdzić? Dane auta: rok produkcji 2001, 150 koni, czyli 1.8T, silnik AWT, kombiak. Z góry dzięki za informację. Pozdrawiam forumowiczów. dwumas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
3ma2da3 Zgłoś #195 Napisano 13 Października 2013 Witam! podłącze się! od pewnego czasu(ok. 2 tyg) jestem posiadaczem Passata 3B 1.9 tdi 90km z 1998 pewnego pięknego dnia wsiadłem do passata odpaliłem wcisnąłem sprzęgło, próbowałem wrzucić bieg i lipa na wyłączonym silniku biegi wchodzą, na włączonym nie. gdy wrzucę 1 na wyłączonym i odpalę auto to szarpie do przodu na wciśniętym sprzęgle. poproszę o jakieś porady gdyż w temacie passatów jak narazie jestem ciemny :sciana czytam to i owo na forum i się dokształcam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #196 Napisano 13 Października 2013 myślę że zapowietrzony układ, sprawdź poziom płynu hamulcowego. Jeżeli stan płynu jest oki to powciskaj sprzęgło kilkanaście razy przed wrzuceniem biegu na odpalonym silniku jak będzie trochę lepiej to wysprzęglik może być do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
3ma2da3 Zgłoś #197 Napisano 13 Października 2013 myślę że zapowietrzony układ, sprawdź poziom płynu hamulcowego. Jeżeli stan płynu jest oki to powciskaj sprzęgło kilkanaście razy przed wrzuceniem biegu na odpalonym silniku jak będzie trochę lepiej to wysprzęglik może być do wymiany. no niestety dalej to samo. czytając forum podejrzewam że to może być dwumasa. na odpalonym silniku wciskając sprzęgło słychać jakichś rzęchot jeżeli tak , to chciałbym się zapytać o wymianę sprzęgła i opcje(jednomasa czy dwumasa)oraz oczywiście ceny. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lenin Zgłoś #198 Napisano 13 Października 2013 (edytowane) 4 tygodnie temu bylem na 8 dniowym szkoleniu LUK, jak bede na warsztacie jutro to wezme dokumentacje I wrzuce wam wszelkie info od producenta. Jako ciekawostke (wlasnie tam sie dowiedzialem bo tez zylem przekonaniem ze sachs jest lepszy) powiem wam ze czy Valeo, czy Sachs to to samo co LUK wiec nie piszcie glupot co lepsze. Wszystkie sa na licencji LUK I na ich projekcie konstrukcyjnym wiec odpowiedz jest jedna.... Edytowane 13 Października 2013 przez Lenin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #199 Napisano 13 Października 2013 powiem wam ze czy Valeo, czy Sachs to to samo co LUK wiec nie piszcie glupot co lepsze. Potwierdzam.... u mnie tarcza ma wybity na cześci metalowej napis Sachs, obok zaraz nadrukowane LUK a na samej okładzinie nadrukowane Valeo. Trzy firmy na jednej rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lenin Zgłoś #200 Napisano 16 Października 2013 Nie moglem porobic zdjec opisow bo siadl mi telefown wiec myslalem ze cos dam rade z nim zrobic. Niestety nie I poszedl do naprawy tak wiec napisze najwazniejsza informacje z LUK. Kola 2 masowe maja dopuszczalny luc osiowy prawo lewo 29 stopni. Rowniez nie maja prawa miec luzu gora dol czy przod tyl. Podczas badania luzu skretnego nalezy upewnic sie ze polamana sprezyna wewnatrz nie blokuje kola bo wtedy moze sie okazac ze podczas jazdy tlucze a przy sprawdzaniu jest jak nowka. W jaki sposob sprawdzic stan sprezyn wewnatrz zdradzic niestety nie moge. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach