nowoa Zgłoś #1 Napisano 17 Listopada 2010 jest dużo wątków dotyczących wtryskiwaczy 0,216mm ale nie ma jednoznacznie opisane więc tak mam możliwość kupienia nowych wtryskiwaczy od t4 2,5 tdi tak naprawde w cenie końcówek i teraz mam pytanie chce je założyć do AFN-na czy będe musiał ustawiać ciśnienia na wtryskiwaczu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #2 Napisano 17 Listopada 2010 napisałeś że nowe to poco chcesz ustawiać wyjmujesz swoje i zakładasz z t4 ,jaka pewność że to 216. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlos770 Zgłoś #3 Napisano 21 Listopada 2010 Mając całe wtryskiwacze od t4 nie będzie ci to pasować wo AFN-a. Wymienia się same końcówki a zostają korpusy od AFN, Jeżeli w t4 są to wtryski używane o niewiadomym przebiegu to nie wiem czy to jest opłacalna impreza. Wkładasz używane 0,216 u pompiarza zostawiasz wtryski t4, korpusy bądź całe wtryski AFN i za jakieś 200 zł masz używane 216 i to wkładasz do AFN-na i regulujesz kąt wtrysku. A czy to ci się opłaca to nie wiem za ile kupisz wtryski od t4 musisz ocenić to sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #4 Napisano 22 Listopada 2010 korpus jest ten sam za ponad 2-ie stówki kupisz 0,216 made chin do dobrego pompiarza zakłada ustawia ciśnienie pakujesz do auta i masz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #5 Napisano 23 Listopada 2010 no i jak zawsze mamy dwie lub więcej odpowiedzi do tego zaprzeczających sobie, można sie przekanać samemu kupując, ale można wtopić więc jeżeli ktoś nie zakładał(tylko słyszał niech sie nie wypowiada) lub zakładał całe wtryskiwacze od 4 to bardzo prosimy o konkrety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bradley Zgłoś #6 Napisano 23 Listopada 2010 Po pierwsze to, ze sa z T4 i ze z 2,5TDI nie oznacza, ze sa to 216tki. Po drugie to silnik 5 cylindrowy czyli jak kupisz komplet to jeden wtrysk zostanie No chyba, ze na sztuki kupujesz. Po trzecie jesli bedziesz wiedzial, ze to na pewno 216tki (po numerach na wtryskach) to plug and play. Cisnienia sa juz ustawione na wtryskiwaczu a po przekladce sprawdza sie i ew. reguluje kat wtrysku na pompie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #7 Napisano 23 Listopada 2010 no i o to chodziło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #8 Napisano 25 Listopada 2010 Tylko oby to byly 0.216 bo moj koles kupil do Octavi i okazaly sie wielkim bublem , kasa wydana , sprzedajacy niechce oddac kasy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #9 Napisano 25 Listopada 2010 najlepiej jak się bierze na miejscu i odkręcić końcówkę sprawdzić numer końcówki i wiadomo o czego może być wtrysk . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vasyli Zgłoś #10 Napisano 3 Grudnia 2010 A wie ktoś jakie są numery 216-ek i 230-ek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #11 Napisano 3 Grudnia 2010 DSLA 150 P 502-0,216 , DSLA 150 P 764-0,230 jak się nie mylę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #12 Napisano 4 Grudnia 2010 (edytowane) A wie ktoś jakie są numery 216-ek i 230-ek? Wiem:P DSLA 150 P 502-0,216 , DSLA 150 P 764-0,230 jak się nie mylę Mylisz się w obu przypadkach;) 0.205mm to DSLA 150p520 np. afn 0.210mm to DSLA 150P502 z silnika AEL 5cyl. 0.216mm to DSLA 150p764 silnik AXG/AHY transporter 0.230mm to DSLA 150pp764 produkuje tylko bosio:) A jako ciekawostkę dodam, że najmniejsza dziurka w 1.9tdi VP ma rzeczywisty przepływ 0.135mm!!! Edytowane 4 Grudnia 2010 przez olek_wroc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernest_1978 Zgłoś #13 Napisano 11 Sierpnia 2012 Znalazłem w necie końcówki 0.210 http://www.autodieselparts.com.pl/sklep/bosch,11,4.html czy można je założyć do wtryskiwacza z 1Z Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość plbartek89 Zgłoś #14 Napisano 11 Sierpnia 2012 Witam panowie , zeby nie zakladac nowego tematu podepne sie pod istniejacy . Jako ze z modów pieca AHH wiem tylko ile udalo mi sie wyszukac na forum mam pare pytań. Plan to zalozenie 0.216 a nastepnie Soft. 1. W jakich dokladnie samochodach byly montowanie wtryski 0.216 (2.5 tdi za duzo nie mowi) ? 2. Czy mozna kupic kompletne wtryski i beda pasowac p&p to silnika AHH czy trzeba same koncowki a wtryski zostawic ORI + Regulacja cisnienia. 3. Z tego co udalo mi sie wyszukac to w koncowce 98r AHH powinna byc pompa 11 , czy jezeli bedzie 10 to da rade czy trzeba zmieniac.? 4. Czy turbina wystarczy do mocy uzyskanej po programie + wymianie Wtryskiwaczy. ? Pozdrawiam Bartek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tribal Zgłoś #15 Napisano 12 Grudnia 2012 Po trzecie jesli bedziesz wiedzial, ze to na pewno 216tki (po numerach na wtryskach) to plug and play. a do 1Z też plug and play ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #16 Napisano 1 Lutego 2013 Witam czy cena 216 za 350 zł po regeneracji 10 tys km to dobra cena ? Jeśli już bym kupił to one pasują P&P lecz wiem że muszę ustawić kąt wtrysku ale czy też muszę grzebać w kompie ? I ciśnienie wtrysku jakie najlepiej ustawić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leon666 Zgłoś #17 Napisano 6 Lutego 2013 Zależy czy Boscha koncówki. ustawiasz kąt wtrysku na pompie przy pomocy kompa i daweczke tez trzeba skontrolować cisnienie 220/300 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzesiuS Zgłoś #18 Napisano 8 Lutego 2013 właśnie założyłem takie 216tki od T4 2,5TDI, ale widzę że po wciśnięciu gazu do deski auto jest wyraźnie zmulone, co może być przyczyną?? Spodziewałem się raczej przyrostu mocy po wymianie bo wcześniej miałem zchipowany AHU 90KM na 110KM a w zasadzie nie widzę różnicy. Ktoś może pomóc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Byku21 Zgłoś #19 Napisano 8 Lutego 2013 właśnie założyłem takie 216tki od T4 2,5TDI, ale widzę że po wciśnięciu gazu do deski auto jest wyraźnie zmulone, co może być przyczyną?? Spodziewałem się raczej przyrostu mocy po wymianie bo wcześniej miałem zchipowany AHU 90KM na 110KM a w zasadzie nie widzę różnicy. Ktoś może pomóc? z jakiego 2.5 tdi???kąt ustawiony??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzesiuS Zgłoś #20 Napisano 8 Lutego 2013 Kąta jeszcze nie ustawiałem, dziś dopiero raz przejechałem. Coś poza tym jeszcze mam zrobić? Wtryski są wyregulowane na 220/300. Modelu silnika T4 nie znam, wiem tyle że są od 2,5tdi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach