Bradley
-
Liczba zawartości
52 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Bradley
- Urodziny 16.02.1986
Informacje osobiste
-
Imię
Krzysiek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Bielsko-Biała / Katowice
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
1996
-
Bradley obserwuje zawartość → Bypass n75 na wastegate
-
a dlaczego by nie mial? zmieniasz wtryski, program zostaje seryjny, komputer pluje tyle samo paliwa (wg niego) bo "mechanicznie" jest wiecej
-
n75 cisnieniowe dziala inaczej niz n75 podcisnieniowe wiec bedzie potrzebna ingerencja w sofcie. A tutaj na forum passata ktos podawal jak mozna wyczarowac sterowanie n75 podcisnieniowym. Mozliwa jest tez zmiana komputera na taki z AFNa.
-
Ogladajac ten film mialem wrazenie, ze w ogole nie kontrolujesz auta. Auto skreca, dodajesz gazu, brak kontry, obraca o 270 stopni i gaz, gaz, wyciaga auto. Takie tylko wrazenie Nastepnym razem nagraj jak auto skreca zakrety 90 stopniowe wtedy docenimy naped na 4 lapy
-
Po pierwsze to, ze sa z T4 i ze z 2,5TDI nie oznacza, ze sa to 216tki. Po drugie to silnik 5 cylindrowy czyli jak kupisz komplet to jeden wtrysk zostanie No chyba, ze na sztuki kupujesz. Po trzecie jesli bedziesz wiedzial, ze to na pewno 216tki (po numerach na wtryskach) to plug and play. Cisnienia sa juz ustawione na wtryskiwaczu a po przekladce sprawdza sie i ew. reguluje kat wtrysku na pompie.
-
Na forum Vento jest przypadek AHU z turbo BRD, ktore wyplulo tez okolice 160KM i pompa seryjna ("od nowosci"). Jak sie podliczy koszty przerabiania tego wszystkiego to masakra. Swap na ARLa z wirusem chyba taniej by wyszedl
-
W takim razie co ostatecznie sprawilo przyrost 20KM? Wymiana pompy czy zmiana hamowni?
-
Wiem tylko, ze w przypadku Pierburga 1pin daje stale 5V a 6pin sygnal do komputera w sprawie przeplywu. Czyli im wyzsze napiecie na 6 pinie tym komputer jest informowany o wyzszym przeplywie (grupa 003). Bosch analogicznie, 4 i 5 pin. Jest szansa, ze box to wiecej niz SAM rezystor w pudeleczku.
-
W Audi A4 podwojny SMIC dziala tak samo jak duzy FMIC. Slabsze 1.9 mialy tylko jeden SMIC ale kupujac potrzebne rurki i zlaczki nie ma problemu zeby zalozyc drugi.
-
Kolego ja caly czas pisze o zmianie turbiny z WG na VNT w AHU. Po cholere mialbym zamieniac n75 z vnt do turbo z WG skoro wszystko dobrze dziala A po zmianie na 216tki w AHU odrazu mam 110KM bez kombinowania.
-
Zmieniasz zaworek n75 i juz jest do ogarniecia wszystko w sofcie. A nawet mozesz uzyc n18 zamiast n75 jesli idziesz po kosztach a swoj stary n75 wypiac bo sie do niczego nie nada z vnt.
-
No tak "lekko". Zupelnie inne sterowanie (podcisnienie). Z pobocznych to wieksza strona zimna, wieksza ciepla.
-
Pedal wali sam od siebie czy jak przykladasz lekko noge nad pedal to czujesz wibracje? Bo w 2 przypadku jest to akurat dosc czesto spotykane i nic sie z tym nie dzieje.
-
Wrzuc. Chetnie popatrze i na pompe i wtryskiwacze.
-
I z porannej rosy
-
Jak jedna reka? Naciskam guzik w pozycje 1, i jest wlaczone, nie musze go trzymac zeby natrysk dzialal. Jakby polaczyc to ze zbiornikiem na wode, ktory ma czujnik np. z daewoo nexii, to gdybysmy wygulgali plyn ze zbiornika zapalalaby sie lampka informujaca o tym, ze trzeba wylaczyc, guzik w pozycje 0. Jedna dysza na seryjnego SMICa starcza. Sprawdzalem i psika na cala powierzchnie. Jak psika podczas jazdy nie wiem, nie mam kamery Rzut zbiornika do bagaznika nie robi zadnego problemu, trzeba tylko dluzsze przewody.