Skocz do zawartości

Jamnik123

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jamnik123

  • Urodziny 14.03.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Michal
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Czesc mam AVF z programem. Na hamowni wyszło 168KM. Pomiar temperatury na ic pokazal ze jest cieplo, szczegolnie po tym jak zjechalismy z hamowni i zrobilismy kilka rund po miescie. Powstał pomysł zeby IC zdemontowac i porzadnie wymyc, moze troszke pomoze. Coś innego przyszło mi do głowy - czy ma sens montaż natrysku wody na seryjny IC? Dac natrysk na serie czy dłubac i zamontować FMIC? W sumie natrysk wody to pare minut roboty i tańsza impreza niż FMIC. dzieki
  2. Koledzy pokażcie swoje furmany na tych niskich zawiasach.. tu w innym poscie macie moje auto z zestawem (springi/amory) mts (-35). Jest nisko, macie podobnie ze macie za nisko? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=927445#post927445
  3. Dla ciekawych zamieszczam foto paska na oryginalnym zawieszeniu i po zamontowaniu Kitu MTS -35mm
  4. Czesc, jestem nowy wiec wątków nie moge zakładać. Mam AVF (+tiptronic) z wirusem po zhamowaniu wyszło 168KM i niski moment ok 330. Nie wiem skąd taki moment bo turbo działa ok, AGR i intercooler oraz przepływka zmierzone VAG i wszystko wychodzi cacy. Auto mialo bardzo niski moment przy pierwszym hamowaniu bo wyszlo jedynie 260 i 128KM, moze to przez automat? Pytanie bo chciałem troche pokombinować sa dwie opcje: 1) wydech (m.in wywalenie kata) - zdecydowanie łatwy zabieg 2) FMIC nie wiem jak duży to ma sens to w końcu automat a nie wyścigówka, a temperatura na VAGu byla ok 50st (na dworze przy pomiarach 8st) i katowaniu auta przez 30 min. Pozdrawiam Michal
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności