Gaszka Zgłoś #61 Napisano 3 Marca 2015 Witam, Ja kupowalem na allegro polskie Wuzetem. Ok 75pln sztuka. Ustawione w Nadarzynie na 230/340 jak dobrze pamietam i smigaja az milo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #62 Napisano 7 Marca 2015 Ustawione w Nadarzynie na 230/340 Można wiedzieć,dlaczego pierwsze tak wysoko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gaszka Zgłoś #63 Napisano 7 Marca 2015 Jest 220/340. Pomylka w poprzednim poscie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #64 Napisano 29 Sierpnia 2015 ktoś wie jakie to końcówki DSLA150P784 ? WIĘKSZE JAK 0.216?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
email78 Zgłoś #65 Napisano 4 Września 2015 ktoś wie jakie to końcówki DSLA150P784 ? WIĘKSZE JAK 0.216?? Większe od 216 masz 230 czyli DSLA150PP764 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #66 Napisano 3 Kwietnia 2016 Witam W weekend jak byłem w trasie padła mi cewka we wtryskiwaczu sterującym i złapałem tryb awaryjny. Mam wtryski od AFN z końcówkami 216 wyregulowanymi na 220/300 bar. Końcówki zakładałem nowe (7diesel) i mają przejechane około 80k km. Regulacje robiłem u fachowców w Nadarzynie. Udało mi się od ręki kupić wtryskiwacz sterujący od 1Z na 190bar. Chciałem przełożyć tylko końcówkę ale te 30bar różnicy otwarcia nie dawało mi spokoju i przełożyłem całe wnętrze wtryskiwacza. Czyli mam wszystkie bebechy ze swojego wtryskiwacza w obudowie wtryskiwacza od 1Z. Przejechałem 300km i nie widać i nie słychać nic niepojącego, korekcje od 0,3 do 0,7 tak było też i na starych wtryskiwaczach tuz po regulacji. Co teraz z tym zrobić? 1. Jeździć i się nie przejmować? 2. Wyjąć wtryskiwacz sterujący i zawieźć na regulację? 3. Wyjąć wszystkie wtryskiwacze i zawieźć na regulację, bo pewnie końcówki już się trochę wytłukły? Jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #67 Napisano 4 Kwietnia 2016 Regulacje robiłem u fachowców w Nadarzynie. Zadzwoń i zapytaj tych fachowców,na czym ustawiają drugie ciśnienie podpowiem,że na nie epsach.Jak się o tym dowiedziałem,to zaniemówiłem. Mam wtryski od AFN z końcówkami 216 wyregulowanymi na 220/300 bar. Mam rozumieć,że masz na to jakiś papier,nie spodziewam się protokołu z epsa,bo ci fachowcy nie używają tych urządzeń do sprawdzenia ciśnień,co jest czymś niepojętym. Poza ich słowem nie masz raczej niczego więc wątpię,że masz dokładnie ustawiony drugi stopień otwarcia.Stąd takie rozbieżności w korekcjach. korekcje od 0,3 do 0,7 tak było też i na starych wtryskiwaczach tuz po regulacji. Daj te wtryski na epsa,inaczej nic z tego nie będzie.Ustawienie pierwszego licząc na to,że drugie samo wyjdzie było może i dobre ale kilka lat temu.Raz się uda,5 razy nie. Za dużo już takich cudownych wtryskiwaczy robionych na prw przez mega fachowców lądowało na eps 200,żebym uwierzył w prawidłową regulację ciśnień. Nie da się ustawić dobrze drugiego stopnia,bez pomocy eps 200/205,co zostało już dowiedzione. Za Lublinem w kierunku na Chełm jest serwis bosch diesel,może oni mają epsa,zapytaj i daj te wtryski do sprawdzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #68 Napisano 4 Kwietnia 2016 Sagon, nie wnikam w regulacje. 80k km i nie narzekam więc nie będę płacił równowartości samochodu za regulacje z papierem. Podstawowe pytanie brzmi czy po przełożeniu obudowy wtryskiwacza rozwala się regulacja i czym ewentualnie to grozi? Potrafisz na to odpowiedzieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #69 Napisano 5 Kwietnia 2016 Piszesz równowartości samochodu,taka regulacja na epsie kosztuje około 200 zeta. Ale jak rozumiem jesteś kolejnym fanatycznym wyznawcą Nadarzynizmu.Po tylu latach lania wody przez cowboya,jakoś mnie to nie dziwi. Mnie to lotto,ale regulacja ciśnień(o ile można mówić o regulacji drugiego na prw),to tak jak robienie softa bez hamowni,niby w logach wszystko jest ok,ale tylko niby.Auto niby jedzie,ale do ideału mu daleko. Oczywiście,że ciśnienia mogą się rozjechać wystarczy,że skręcisz wtryskiwacz inną siłą i masz już zmianę ciśnień.Dlatego fachowcy skręcają je dynamomtrami i ustawiają dwa stopnie na epsach. Korpusy też mogą się różnić,więc takie przekładki to jak grzebanie kijem z gó...e,niby się nie pobrudzisz,ale smród pozostanie. Zawsze mnie zastanawiało,jak ci ludzie w tym Nadarzynie dają radę robić tyle wtrysków regulując dwa stopnie,a tu się okazuje,że ustawiają tylko pierwszy stopień,drugi ponoć ma się ustawić sam:hurra. Wielu takich pewnych swego odsyłało wtryski do Kuca na epsa i jakież było ich rozczarowanie widząc protokół z kontroli ciśnień. Ale,jak pisałem,osobiście mnie to lotto.To Ty masz problem,nie ja.Ja ci szczerze i dobrze radzę, co zrobić,żeby mieć wtryski jak ta lalunia,a Tobie szkoda około 200 zeta,więc czaruj się w dalszym ciągu. Po pierwsze drugi stopień nie był regulowany,po drugie jak wiemy po pewnym czasie ciśnienia nieco spadają.Więc jaka jest pewność,że nie masz teraz drugiego powiedzmy 270 bar?.Żadna. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #70 Napisano 20 Maja 2016 (edytowane) Ktoś chce kupić wtrysk 0.216 ?? Przejechane 10 kkm mają. . Robione w Bosch Service , ciśnienia 210 / 300 , wymieniłem na większe i mi zalegają Edytowane 20 Maja 2016 przez misiek 19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dj_ Zgłoś #71 Napisano 21 Maja 2016 Ktoś chce kupić wtrysk 0.216 ?? Przejechane 10 kkm mają. . Robione w Bosch Service , ciśnienia 210 / 300 , wymieniłem na większe i mi zalegają A jak cenowo, jakieś papiery? Pozdrawiam Dj_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #72 Napisano 26 Maja 2016 Sprzedane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach