kwitecki Zgłoś #101 Napisano 13 Maja 2012 1)2.0 TDI 125 kW (170KM) BMR z DPF DSG 2)sedan 3)trasa 6-7 miasto 7,5-8,5 4)brak 5)tak 6)tak 7)56 000 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ts147 Zgłoś #102 Napisano 16 Maja 2012 1. silnik: 1.8 TSI 160KM CDAA 2. nadwozie: Kombi 3. spalanie: Miasto - 8,5-10, trasa 6,5 -8 4. awarie: jak na razie tfu tfu nic - nie licząc wymiany łożysk z przodu ale to bardziej sprawa eksploatacyjna 5. czy silnik jest wystarczający do tej masy?: Tak, o dziwo jeździ lepiej niż wskazywałby stosunek mocy/masy 6. czy jestes zadowolony z zakupu?: TAK - dużo miejsca w środku i z przodu i co ważne z tyłu dla dzieciaków, spory bagażnik, pewne prowadzenie (szczególnie po przejsciu na 235/45/17) 7. przebieg: 120 tyś 8. co byś zmienił: siedzenia z comfortline sa wygodne, ale średnio trzymają na boki, zdecydowanie zdziwiła mnie konieczność wymiany całej lampy z tyłu przy przepaleniu się jednej diody..., średni a powłoka lakiernicza - w Audi nie miałem praktycznie żadych odprysków do kamieni, a tutaj jest tego sporo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrzej Woo Zgłoś #103 Napisano 17 Maja 2012 1. silnik: 1.8 TSI 160KM BZB kręcony w V-Techu na 200 KM 2. nadwozie: Kombi 3. spalanie: Miasto - 9-10, trasa 6,5 -7.5 przy oponach 215/55R16 (Michelin Primacy HP), a teraz 7.5-8.5 przy oponach 235/40R18 (Pirelli P7 Cinturato) 4. awarie: przycisk hamulca ręcznego (120 zł), pompa ciśnienia paliwa (1200 zł) przy 70 tys. przebiegu, katalizator (4600 zł) przy 130 tys. przebiegu, łuszczy się guma przy otworze przycisku stacyjki (przypadłość wszystkich VW), ledwo zauważalne ogniska rdzy przy lampce oświetlenia tylnej tablicy rej. 5. czy silnik jest wystarczający do tej masy?: Zdecydowanie tak 6. czy jestes zadowolony z zakupu?: Ogólnie tak, ale... niestety awarie nie są przyjemne dla portfela, ASO znośnie tanie, nawigacja RNS510 jest rewelacyjna! 7. kupiony w salonie, przebieg: 130 tyś 8. co byś zmienił: mógłby się mniej lub taniej psuć , zestaw tel. premium bardzo ok. ale trzymanie kontaktów na karcie SIM ogranicza trochę funkcjonalność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MICHAS Zgłoś #104 Napisano 19 Lipca 2013 Ostrzegam zdecydowanie wszystkich wielbicieli marki - VW Passat B6 2008 Kombi 2.0TDI 140KM Silnik CBAB Przy przebiegu 224tys.km dokonal zywota - urwany korbowod spowodowal uszkodzenie silnika (wyglada to jak wada fabryczna tej czesci)- poprostu wybil w bloku silnika orgromna dziure. Auto w stanie prawie idealnym zalatwione na amen - wymiana silnika nie oplacalna. Pieniadze utopione...Serwisowany bardzo regularnie. Do tego standardowe usterki i wady znane wszystkim: przepustnica wymieniona, dwumasa halasujaca, przycisk hamulca recznego dzialajacy okazjonalnie, jakosc plastikow i ich spasowania raczej mierna (no ale to auto dla mas) Zawieszenie raczej delikatne i dosc szybko zuzywajace sie na moich wiejskich drogach. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skindred Zgłoś #105 Napisano 19 Lipca 2013 Ostrzegam zdecydowanie wszystkich wielbicieli marki - VW Passat B6 2008 Kombi 2.0TDI 140KM Silnik CBAB Auto w stanie prawie idealnym zalatwione na amen - wymiana silnika nie oplacalna. Pieniadze utopione...Serwisowany bardzo regularnie . http://allegro.pl/silnik-eos-passat-golf-2-0-tdi-cba-cbab-gwarancja-i3376190017.html Daj ogłoszenie, że za free oddasz na forum, pewnie kilka osób się skusi, w końcu Tobie kolego już się nie przyda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość PETER2345 Zgłoś #106 Napisano 7 Sierpnia 2013 1)silnik: 2.0 TDI 140KM BMP-dpf manual 2006 rok 2)rodzaj nadwozia: kombi 3)spalanie: zależy od stylu jazdy średnie 6,5 4)awarie: wąż turbo 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK 7)przebieg: 174tys w tym moje 50 tys 8)co bym zmienił: plastiki w środku trochę hałasują Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #107 Napisano 7 Sierpnia 2013 1)silnik: 2.0TDI BMP 140PS 2)rodzaj nadwozia: Variant 3)spalanie: 6,7l 4)awarie: Brak 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK 7)przebieg: 213tys km 8)co bym zmienił:Poprawił jakość blacharki, niektóre plastiki są kiepskie, i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #108 Napisano 7 Sierpnia 2013 1)silnik: 2.0 TDI BMP (2005rok) 140 PS 2)rodzaj nadwozia:sedan 3)spalanie: roznie zalezy od mojej nogi a tu nie ma reguly , ale jestem zadowlony 4)awarie: przy zakupie dwumasa bo sie odzywala juz i turbina (regeneracja) , z takich powaznych , no i teraz zaczyna od czasu do czasu wyskakwiac blad czujnika temp. spalin 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: moze byc ale jak tka pojezdizlem troche to mysle czy 170 by nie bylo lepiej 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK 7)przebieg: 213,200 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oracz Zgłoś #109 Napisano 7 Sierpnia 2013 1)silnik: 2.0tdi 170km CBBB 2)rodzaj nadwozia: kombi 3)spalanie: średnie 5,8 l/100km 4)awarie: webasto - do wymiany świeca która nie występuje jako część zamienna ... 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK ale BMR był jakby żwawszy 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK 7)przebieg: 175 tys km z czego ja zrobiłem ostatnie 25 tys 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumo75 Zgłoś #110 Napisano 7 Sierpnia 2013 (edytowane) 1)silnik: 1.9 BXE 2)rodzaj nadwozia: kombi 3)spalanie: średnie 6 l/100km 4)awarie: wąż turbiny, pedał sprzęgla, pompowtryskiwacz, dwumasa, silnik recznego, czujnik ciśnienia doładowania, turbina dwa razy ale to przez głupia oszczędność, slady korozji wychodzącej od srodka... 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: nie, a po tylku naprawach mam pietra zrobić wirusa 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: nie 7)przebieg: 220 tys km z czego ja zrobiłem ostatnie 70 tys 8 zmieniłbym najepiej na jakiegoś forda Edytowane 11 Sierpnia 2013 przez sumo75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doran Zgłoś #111 Napisano 7 Sierpnia 2013 (edytowane) Silnik: 2.0TFSI 200Bhp BWA 2006, skrzynia manualna 6 Rodzaj nadwozia: Sedan Spalanie: 9.8 średnie - 12 miasto Awarie: Stacyjka, Cewki i świece akcja serwisowa Czy silnik jest wystarczający do tej masy: Tak Czy jesteś zadowolony z zakupu: Bardzo !!! Przebieg: 105 tys km Co bym zmienił: Wnętrze mi się już troszkę opatrzyło, Powlekane plastiki schodzi skórka (Wiem że powinna, ale nie w aucie :pardon) Edytowane 7 Sierpnia 2013 przez Doran Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aciol Zgłoś #112 Napisano 21 Sierpnia 2013 1. silnik: 2.0TDI 140KM BMP z DPF-em 2. rodzaj nadwozia: VARIANT 3. spalanie: minimalne: 5.8 (raz 4.4 test tempomat); średnie: 6.4; max: 7.8 idzie i więcej 4. awarie: przycisk ręcznego 5. czy silnik jest wystarczający do tej masy: w zasadzie tak, ale ....... 170 bym przygarnął 6. czy jesteś zadowolony z zakupu: tak 7. przebieg: ok 212 tyś. km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #113 Napisano 24 Sierpnia 2013 1)silnik: 1.8 TSI CDAA 2)rodzaj nadwozia: sedan 3)spalanie: trasa 5.5 tempomat 100, 6,7 temp 120, 8,3 temp 150 4)awarie: świeca dwa razy(!), wymiana pierścieni i tłoków co uspokoiło spalanie oleju 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: dosyć 7)przebieg: 43tys km 8)co bym zmienił: Golf VI wydawał się mieć lepszą jakość wnętrza od B6, w sedanie nie można złożyć foteli na płasko i jest idiotyczne zwężenie pomiędzy bagażnikiem a kabiną Ad 3 mam magiczną zdolność do niskiego spalania, jestem takim kapeluszem że pewnie R36 by u mnie <7 w trasie palił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RemekS Zgłoś #114 Napisano 4 Lutego 2021 1)silnik: 2.0 TDI BMP (2005rok) 140 KM z programem od nowości na 177 KM 2)rodzaj nadwozia:sedan 3)spalanie: po Warszawie i okolicach średnio około 8l., ale jeżdżę raczej dynamicznie 4)awarie: przy zakupie (190k) dwumasa, napęd pompy oleju i turbina (regeneracja). Przy 265k korba się rozpadła i silnik został wymieniony na regenerowany. 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: raczej tak 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK, koszty małe, utrzymanie również, nie rzuca się w oczy 7)przebieg: obecnie 300 000 km i planuję dobić go już do końca (kolejne 3 lata i kolejne 150 000) 8)co bym zmienił: jakość przedniego zawieszenia (miechy "na zimno" trzeszczą jak stary tapczan), reszta jest OK (adekwatna do marki i oczekiwań związanych z Passeratti ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach